Vapaa kuvaus

Olen juoppo renttu, joka tuhlaa elämänsä ja rahansa paheisiin.

Väitetään harrastavan erilaista epäsosiaalista, moraalisesti tai eettisesti arveluttavaa toimintaa.

Sanon nyt ihan suoraan, että tämä on paskapuhetta.

Maailmassa on ainakin kaksi sairautta, joita ei voida parantaa: Alkoholismi ja tyhmyys. Ja totta helvetissä minä kärsin molemmista mutta se ei, toisin kuin kuvitellaan korreloi moraaliini missään suhteessa.

Moraalissani ei ole yhtään mitään vikaa.

Elämänohjeitani:

Järjen jättömailla päivä kerrallaan. Eilistä en muista, huomisesta en tiedä... (Miksi huominen edes kiinnostaisi?)

'Jos tässä olisi jotain järkeä, en ymmärtäisi mitään.'

-Juice Leskinen-

'Maailmaa en voi parantaa, eikä maailma minua.'

-tuntematon juoppo-

IN

-Säälistä saaminen

- Sukupuolitauti kaverilla. Kateudesta sikiävää vahingoniloa. Siitäs sait, kun sait.

- Bootsit

- Alan mestat

- Väkevät väkijuomat. Viski aina ykkönen mutta ellei ole sattumoisin rahaa lippuviinakin kyllä käy. Litra lippuviinaa ja päikkärit päälle.

- Lintat tai muut kasilla kulkevat romut. Ei V8 ole Mossen työntötankomoottoria kummempi sinänsä mutta onhan siinä munaa erityisen paljon enemmän.

- Rakas. Ehdottomasti. Huumorintajuineen ja olankohautuksineen, ai jaa, että näin nyt... Erittäin korrekti ja asiallinen suhtautumistapa arkiseen kauppareissuun, joka päättyi Berliiniin. Ehdotin vain kantabaarissa kavereille, että vaihdetaanko baaria.

- Kissat. Kissat kehrää aina. Naisesta ei aina tiedä.

- Käänteiset listat

OUT

- Kapiset rakit, jotka tulevat kusemaan kintuille

- Markkinoilta itsensä ulos hinnoitelleet vanhat huorat

- Kusipäät. Pois lukien itseni. Tietenkin.

- Laimeat drinkit

- Menneisyyteni turkulaisena

Myös Dominat kiehtovat minua. Valitettavasti koulutus ei vain ole tuottanut tulosta... Aivan sama paskiainen olen kuin ennenkin.

Kiinnostukseni sub-henkisiä narttuja kohtaan onkin vain looginen seuraus edellisestä. Toisin sanoen: minä koulutan Dominani itse.

No, olisi tämän voinut lyhyemminkin ilmaista, siispä:

Merkityksettömiä negatiivisia vivahteita lukuunottamatta pidän itseäni luonnollisesti aivan verrattomana tyyppinä. Persoonallisuuttani hallitseva vakava luonnehäiriö ei ole sen suurempi ongelma, kuin koiranpaskaan astuminen. Minulle.

Onko tuo kaikki edes totta? Jospa se on jossain valheen ja totuuden puolivälissä? PS. tämä ei ole seuranhakuprofiili läheisriippuvaisille renttuja rakastaville naisille. Eikä miehille.

Aloituksia

173

Kommenttia

13026

1. "...saati väitteitä siitä että alkuräjähdyksen olisi saanut aikaan jokin gammasäteilyyn liittyvä ilmiö. Moisen väitteen tungit minun esittämäkseni, tokko pahantahtoisuuttasi, mutta kuitenkin."

En näin väittänyt. Kanssasi keskustelu lienee mahdotonta. Kysymyksenihän oli miksi liität gammasäteilyn tyhjiön käsitteeseen mihin se ei kuulu tähän tapaan:

"Fysiikkamme ei myöskään tunne ympäristöä, jossa ei olisi säteilyä sikäli kuin gammasäteily..."

Yritetään uudelleen: kyse oli fysikaalisesta tyhjön määritelmästä. Ideaalista.

Tämä voisi toteutua sellaisessa tilassa jota joissakin alkuräjähdystä edeltävissä skenaarioissa esitetään. Joissakin näissä katsotaan, että nimenomaan kvanttifluktuaatio olisi ollut alkuräjähdyksen syy. Tällainen tyhjö sisältäisi vain tyhjiöenergiaa, ei siis edes säteilyä, ei edes mustan kappaleen säteilyä koska säteilevää materiaakaan ei ole.

Joko ymmärrät? Enempää en asiaa osaa rautalangasta sinulle vääntää. Siinä olet oikeassa, että täydellistä tyhjiötä ei ole tuntemassamme maailmankaikkeudessa, fysiikassa sellainen kuitenkin siis on ja yksi oletus on, että sellaisesta on maailmankaikkeutemme syntynyt. Tähän tyhjiöön sisältyy siis elementti tyhjiöenergia.

Jos haluat saivarrella ettei kyseessä ole tyhjiö koska se sisältää tyhjiöenergiaa olen minä väärä kohde saivartelullesi. Voit kohdistaa saivartelun fyysikoihin, he määritelmän takana ovat, en minä.

"Jos uskot johonkin rajoitettuun kausaalittomuuden eli vaikkapa kvanttitason kummallisuuksien perusteella, josta sitten pohjaat dekoherenssin avulla järjestäytyneen makrotason maailman, kohtaat ongelmia."

Referoitko ihan omin sanoin miksi? Perustelut kun puuttuivat jälleen kerran.
  2. Kirjoitit:

"Siksi kaiketi pyrit suojaamaan itsesi kirjoittamalla tämän:

"Siihen en kuitenkaan lähde, että ryhtyisin arvuuttelemaan onko tämän kaltainen tila ollut mahdolliseti maailmankaikkeutta edeltävä tila." (Oma kommenttini)

Voi voi... Minun siis pitäisi valita juuri tuo vaihtoehto niistä kymmenistä erilaisista skenaarioista joita on olemassa vaikka en tiedä onko yksikään niistä oikeassa? Älä viitsi. Etkö todellakaan tajua, etten kuvittele tietäväni mitä ennen alkuräjähdystä oli?

Minun siis tulee väittää jotakin asiaa faktaksi siksi koska esitän, että tällainen vaihtoehto on olemassa?

Kuka tässä muuten nyt määrittelee käsitettä tyhjö uudelleen? Millä tavoin esimerkiksi gammasäteily liityy tyhjöön? Ja jos oletetaan, että tällainen tyhjö olisi ollut ennen alkuräjähdystä vallitseva tila niin onko sinulla jokin perusteltu syy olettaa, että se olisi sisältänyt myös säteilya? Vaikkapa tuota gammasäteilyä?

Mitä alkuräjähdysteoria muuten ylipäätään kertoo säteilystä?

"Dekoherenssi ei liity asiaan."

Dekoherenssi liittyy asiaan. Ja loput kappaleesta kertookin, että pihalla olet. Huuhaata joka ei liity asiaan.

""Kukaan ei toistaiseksi ole onnistunut esittämään pätevää todistusta sille, että dekoherenssi todella efektiivisessä mielessä johtaa klassiseen fysiikan mukaisiin yhtälöihin."

Niin? Meiltähän puuttuu edelleen se liityntäpinta kvanttimekaniikan ja klassisen fysiikan välillä. Miksi tuon itsestään selvyden copy/pastetit? Koska et oivaltanut sitä itsestään selvyyttä? Se ei kuitenkaan tee tyhjäksi niitä kokeellisia tuloksia jota asiasta on saatu.

Ota perusteet haltuun niin kanssasi on helpompi keskustella? Sinä kun eksyt jatkuvasti aivan perusjutuissa.

Järkevä tapa jatkaa olisi nyt etten kommentoi ainoatakaan väitettäsi jota et vaivaudu perustelemaan. Olen pyytäny jo sinua osoittamaan yhdenkin perustellun väitteen jonka olet esittänyt. Sellaista ei taida sitten olla?

Perustelu on jotakin tämän kaltaista: