Vapaa kuvaus

Olen juoppo renttu, joka tuhlaa elämänsä ja rahansa paheisiin.

Väitetään harrastavan erilaista epäsosiaalista, moraalisesti tai eettisesti arveluttavaa toimintaa.

Sanon nyt ihan suoraan, että tämä on paskapuhetta.

Maailmassa on ainakin kaksi sairautta, joita ei voida parantaa: Alkoholismi ja tyhmyys. Ja totta helvetissä minä kärsin molemmista mutta se ei, toisin kuin kuvitellaan korreloi moraaliini missään suhteessa.

Moraalissani ei ole yhtään mitään vikaa.

Elämänohjeitani:

Järjen jättömailla päivä kerrallaan. Eilistä en muista, huomisesta en tiedä... (Miksi huominen edes kiinnostaisi?)

'Jos tässä olisi jotain järkeä, en ymmärtäisi mitään.'

-Juice Leskinen-

'Maailmaa en voi parantaa, eikä maailma minua.'

-tuntematon juoppo-

IN

-Säälistä saaminen

- Sukupuolitauti kaverilla. Kateudesta sikiävää vahingoniloa. Siitäs sait, kun sait.

- Bootsit

- Alan mestat

- Väkevät väkijuomat. Viski aina ykkönen mutta ellei ole sattumoisin rahaa lippuviinakin kyllä käy. Litra lippuviinaa ja päikkärit päälle.

- Lintat tai muut kasilla kulkevat romut. Ei V8 ole Mossen työntötankomoottoria kummempi sinänsä mutta onhan siinä munaa erityisen paljon enemmän.

- Rakas. Ehdottomasti. Huumorintajuineen ja olankohautuksineen, ai jaa, että näin nyt... Erittäin korrekti ja asiallinen suhtautumistapa arkiseen kauppareissuun, joka päättyi Berliiniin. Ehdotin vain kantabaarissa kavereille, että vaihdetaanko baaria.

- Kissat. Kissat kehrää aina. Naisesta ei aina tiedä.

- Käänteiset listat

OUT

- Kapiset rakit, jotka tulevat kusemaan kintuille

- Markkinoilta itsensä ulos hinnoitelleet vanhat huorat

- Kusipäät. Pois lukien itseni. Tietenkin.

- Laimeat drinkit

- Menneisyyteni turkulaisena

Myös Dominat kiehtovat minua. Valitettavasti koulutus ei vain ole tuottanut tulosta... Aivan sama paskiainen olen kuin ennenkin.

Kiinnostukseni sub-henkisiä narttuja kohtaan onkin vain looginen seuraus edellisestä. Toisin sanoen: minä koulutan Dominani itse.

No, olisi tämän voinut lyhyemminkin ilmaista, siispä:

Merkityksettömiä negatiivisia vivahteita lukuunottamatta pidän itseäni luonnollisesti aivan verrattomana tyyppinä. Persoonallisuuttani hallitseva vakava luonnehäiriö ei ole sen suurempi ongelma, kuin koiranpaskaan astuminen. Minulle.

Onko tuo kaikki edes totta? Jospa se on jossain valheen ja totuuden puolivälissä? PS. tämä ei ole seuranhakuprofiili läheisriippuvaisille renttuja rakastaville naisille. Eikä miehille.

Aloituksia

173

Kommenttia

13025

1. Ei ole lainkaan varmaa, että seuraava hallitus sukupuolineutraalin avioliittolain hyväksyisi ellei tämä hyväksy. Se kun on kiinni täysin persujen vaalimenestyksestä. Tämän hallituksen kannan ratkaisee paljolti se kuinka suuren painoarvon yksittäiset kansanedustajat antavat hallitussopimukselle jossa luvatiin KD:lle ettei tämä hallitus asiaa käsittele. Sehän oli ainoa ehto jonka KD asetti hallitusrintamaan liittyäkseen.

Tilanne on kuitenkin nyt mutkikkaampi, esitystähän ei tee hallitus vaan siihen on otettava kantaa kansalaisaloitteen pohjalta. Saas nähdä miten käy.

KD:lleja persuille tämä on elämän ja kuoleman kysymys. Soini on jo valmis kaventamaan puolueensa kansanedustajien perustuslaillisia oikeuksia asian vuoksi vaikka toisaalta puoluekuri on käytännössä kaventanut niitä aina. Tämän tyyppisiä kysymyksiä on kuitenkin pidetty ns. omatunnonkysymyksinä ja sellaisina niitä pidettiin esimerkiksi rekisteröidystä parisuhteesta äänestettäessä.

Sitten kun laki tulee (joskushan se tulee) niin jos lakiesityksen sisältö pysyy samana niin kirkko ja muut uskonnolliset yhdyskunnat joilla vihkioikeus on voivat kyllä kieltäytyä homoseksuaaleja vihkimästä. Tämä erivapaus on tuohon lakiesitykseen kirjattu.

Tietenkin se aiheuttaisi keskustelua tuleeko kirkon vihkiä vai ei mutta se on toinen tarina sitten.

Jos lakia ei nyt saada voimaan niin persujen vaalivoitto lykkäisi asiaa kuitenkin ehkä vain yhdellä vaalikaudella. Puolue on niin sisäisten ristiriitojen repimä ja jakautunut, poliittisesti kokematon eikä ole ainakaan tähän mennessä kyennyt esittämään todellisia vaihtoehtoja, että ellei homma petraannu voi käydä helposti niin, että yhden hallituskauden jälkeen puolue kokee murskatappion. Jos ei ole nykyisessäkään meiningissä juuri kehumista niin ei ole mitään takeita, että persut onnistuisivat edes sen vertaa.
  2. Tämä pari meni maistraatissa kyllä naimisiin muta sukuperinteet vanhempien mielipide velvoittivat tähän vapaa kirkolliseen hääseremoniaan siunauksineen. Ateisti kuitenkin on ja kuulumaton niin kirkkoon kuin helluntaiseurakintaankin.
  3. Jossakin keskustelussa katuevankeliointia tekevän nk. ratkaisukritityn kanssa tuli ilmi, että hän oli entinen ateisti. Kuitenkin pian tuli ilmi, että hän olikin aina tiennyt/tiedostanut Jumalan olevan jollakin tasolla olevan olemassa.

Kysymykseen oliko se tiedostettu jumala nimenomaan kristinuskon Jumala vastaus oli epäröimätön kyllä.

Jos asia noin on ollut ei tietenkään pitäisi kutsua itseään edes entiseksi ateistiksi mutta tekee ymmärrettäväksi tuon Yu:n näkemyksenkin. Tällöin määritelmää ateisti käytetään kuitenkin varsin laveasti ja jopa väärin.

Sekin on tietenkin mahdollista, että uskoontulon myötä kaikki ne pohdinnat elämän tarkoituksesta, Jumalan olemassaolosta jne. saavat sellaisia hengellisiä merkityksiä joita niillä ei tosiasiassa tuolloin ollut. Eräänlainen valhemuistikuva siis joka on luotu jälkikäteen ehkä tiedostamattakin sellaiseksi, että se tukee nykyään vallitsevaa elämänkatsomuksellista näkemystä.

Nyt nuo helluntaiseurakuntalaiset ovatkin taas aktivoituneet. Pitkään aikaan noita ei ole näkynytkään trakujaan jakavan tuossa Piritori-Vaasankatu-Hesari linjalla, sellainen kolmio josta saa kaikkea mitä nuorimies tarvitsee: huumeita, viinaa ja pimpsaa. Näiltä synneiltä he kai ovat ihmisiä tuolla pelastamassa.

Mutta nyt noita siis taas näkyy päivittäin ja jopa kolmen evankelistan voimin. Valitettavasti nämä ovat vain aika haluttomia keskustelemaan muutoin kuin tiettyjen raamien puitteissa, käännytyspuhe koostuu sellaisista iskulauseista ja aikaa tuntuu olevan joitakin minuutteja per uhri, eikä sitäkään jos esität hankalia kysymyksiä.

Jehovan todistajat ovat sitkeämpiä tässä suhteessa, muistelisin ovityötä vaadittavan yli 8000 tuntia jonkin väitteen mukaan yhden uuden käännynnäisen saamiseksi. seurakuntaan.