Vapaa kuvaus

Olen juoppo renttu, joka tuhlaa elämänsä ja rahansa paheisiin.

Väitetään harrastavan erilaista epäsosiaalista, moraalisesti tai eettisesti arveluttavaa toimintaa.

Sanon nyt ihan suoraan, että tämä on paskapuhetta.

Maailmassa on ainakin kaksi sairautta, joita ei voida parantaa: Alkoholismi ja tyhmyys. Ja totta helvetissä minä kärsin molemmista mutta se ei, toisin kuin kuvitellaan korreloi moraaliini missään suhteessa.

Moraalissani ei ole yhtään mitään vikaa.

Elämänohjeitani:

Järjen jättömailla päivä kerrallaan. Eilistä en muista, huomisesta en tiedä... (Miksi huominen edes kiinnostaisi?)

'Jos tässä olisi jotain järkeä, en ymmärtäisi mitään.'

-Juice Leskinen-

'Maailmaa en voi parantaa, eikä maailma minua.'

-tuntematon juoppo-

IN

-Säälistä saaminen

- Sukupuolitauti kaverilla. Kateudesta sikiävää vahingoniloa. Siitäs sait, kun sait.

- Bootsit

- Alan mestat

- Väkevät väkijuomat. Viski aina ykkönen mutta ellei ole sattumoisin rahaa lippuviinakin kyllä käy. Litra lippuviinaa ja päikkärit päälle.

- Lintat tai muut kasilla kulkevat romut. Ei V8 ole Mossen työntötankomoottoria kummempi sinänsä mutta onhan siinä munaa erityisen paljon enemmän.

- Rakas. Ehdottomasti. Huumorintajuineen ja olankohautuksineen, ai jaa, että näin nyt... Erittäin korrekti ja asiallinen suhtautumistapa arkiseen kauppareissuun, joka päättyi Berliiniin. Ehdotin vain kantabaarissa kavereille, että vaihdetaanko baaria.

- Kissat. Kissat kehrää aina. Naisesta ei aina tiedä.

- Käänteiset listat

OUT

- Kapiset rakit, jotka tulevat kusemaan kintuille

- Markkinoilta itsensä ulos hinnoitelleet vanhat huorat

- Kusipäät. Pois lukien itseni. Tietenkin.

- Laimeat drinkit

- Menneisyyteni turkulaisena

Myös Dominat kiehtovat minua. Valitettavasti koulutus ei vain ole tuottanut tulosta... Aivan sama paskiainen olen kuin ennenkin.

Kiinnostukseni sub-henkisiä narttuja kohtaan onkin vain looginen seuraus edellisestä. Toisin sanoen: minä koulutan Dominani itse.

No, olisi tämän voinut lyhyemminkin ilmaista, siispä:

Merkityksettömiä negatiivisia vivahteita lukuunottamatta pidän itseäni luonnollisesti aivan verrattomana tyyppinä. Persoonallisuuttani hallitseva vakava luonnehäiriö ei ole sen suurempi ongelma, kuin koiranpaskaan astuminen. Minulle.

Onko tuo kaikki edes totta? Jospa se on jossain valheen ja totuuden puolivälissä? PS. tämä ei ole seuranhakuprofiili läheisriippuvaisille renttuja rakastaville naisille. Eikä miehille.

Aloituksia

173

Kommenttia

13025

1. Eivät kai kun oikea vastaus on jotakuinkin näin jakomielinen:

No, eiväthän juutalaiset tietenkään missään tapauksessa olleet ansainneet kohtaloaan, holokausti oli suuri rikos ihmisyyttä kohtaan ja eiväthän he itse kohtaloaan valinneet vaan heitä vainottiin ja murhattiin vain koska he olivat juutalaisia, Herran valittua kansaa. Amen.

Mutta tietenkin holokaustissa murhatut juutalaiset joutuivat aivan ansaitusti Helvettiin koska he itse valitsivat kohtalonsa, mitä ovat pitäneet kiinni tuosta kristinuskoakin vanhemmasta kulttuuristaan ja uskonnostaan mitä ilman, myönnän sen pitkin hampain ei kyllä olisi kristinuskoakaan, eikä Helvettiä mutta silti: kyllä he Helvettiin aivan ansaitusti joutuivat.

Tuomio oli ehdottomasti oikea, ansaittu ja oikeudenmukainen. Heidän rikoksensa oli anteeksiantamaton: epäusko ja Jeesuksen jumaluuden kieltäminen.

Oikeudenmukaista oli myös se, että juutalaiset saivat harjoitella etukäteen Helvetin olosuhteita varten. Tätä etuoikeutta ei kaikille suoda.

Hans Frank on tietenkin ansainnut pelastuksensa. Hän valitsi oikein. No, myönnän: olisi voinut valita aikaisemminkin. Hans Frank kuitenkin tunnusti Jeesuksen Jumalaksi ja on siksi saanut rikoksensa anteeksi, sovittanut ne ja on Herran tykö.

Semmoista se on...
  2. "Onko kyse koiruoho-tähdestä eli onko pyrstö myrkyllinen??"

Koiruohoksi sitä tuossa epäilet? Pyrstö sisältää kai lähinnä ionisoituneita jäähiukkasia, komeettahan on etupäässä jäätä. On siinä myrkkyjäkin, spektrejä analysoimalla on löytynyt komeetoista ainakin ammoniakkia ja metaania ym. Pyrstö on kuitenkin niin harvaa rakenteeltaan, että voidaan puhua edelleen tyhjiöstä vaikka olisimmekin pyrstön "sisällä", ainetiheyden väitetään olevan harvempi kuin parhaassakaan maanpäällisessä laboratoriossa luodun tyhjiön.

Rata taas ei voi yksinkertaisesti muuttua niin paljon, että komeetta törmäisi maahan, se vaatisi niin paljon energiaa, tuo ratamuutos siis, että tuollainen hauras komeetta pirstoutuisi aivan palasiksi ja ne rippeet joita maahan mahdollisesti tulisi olisivat jo aika tavalla vaarattomia.

Tuollaisen kappaleen radan muuttaminen edes piirun vertaa vaatii siis aivan käsittämättömiä määriä energiaa. Riittävän massiivisen törmäyksen energia tietenkin riittäisi mutta se tuhoaisi samalla koko komeetan. Komeetathan ovat aika höttöä, pelkästään gravitaatiovoimat saavat ne usein hajoamaan. Siihen ei tarvita siis edes mitään törmäystä.

Törmäys asteroidivyöhykkeellä on kuitenkin hyvin hyvin epätodennäköistä, tyhjyyttähän se enimmäkseen on, mikään Mannerheimintie ruuhka-aikaan se ei ole. Keskimäärin asteroidien väitetään asteroidivyöhykkeen tiheimmälläkin vyöhykkeellä olevan keskimäärin sellaisen miljoonan kilometrin päässä toisistaan.

Rakentelet nyt kyllä ihan omissa maailmoissasi tuosta jotakin sellaista mitä ei voi yksinkertaisesti tapahtua. Jäitä hattuun ja paluu maan pinnalle takaisin?

Mistä muuten kirjoitusasu "Is On"?