Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
minnie1983
profiilit
minnie1983
minnie1983
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia
10
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
On tietenkin tärkeää, että vanhemmat huolehtivat lapsestaan ja että vastavuoroisesti kumpikin osapuoli pitää sanansa (esim. mihin aikaan tulee kotiin). Mutta voi hyvänen aika sentään, kyllä 15 vuotiaan pitää jo päästä tutkimaan maailmaa omillaan. Parhaiten se tapahtuu juuri kavereiden kautta ja uusiin ihmisiin tutustumalla. Tynnyriin suljetuista tulee vain syrjäytyneitä sosiopaatteja. Suojelu pahalta maailmalta on myös oikeastaan pahempaa kuin sen kohtaaminen. Sellainen ihminen osaa varoa vaaroja, joka on oppinut tunnistamaan ne. Sellainen, joka ei ole koskaan käynyt missään tai viettänyt aikaa ihmisten kanssa ei kaikkea tunnista. Voisi siis sanoa, vanhempasi tekevät sinulle karhunpalveluksen. Olen ehdottomasti samaa mieltä muiden kanssa, että puhut tilanteesta kuraattorille tai vastaavalle. Sinun pitää päästä kokeilemaan omia siipiäsi.
Itse lähdin kotoa 16-vuotiaana opiskelemaan toiselle paikkakunnalle. Vanhempiani toki hieman huolestutti, että pärjäänkö (olen kaiken lisäksi ainoa lapsi), mutta eivät he koskaan yrittäneet estää omia ideaoitani. Pärjäsin hyvin omillani ja pärjään yhä. Välini vanhempiini ovat erinomaiset, ehkä juuri siksi, että olen saanut kasvaa omana itsenäni, enkä toteuttaa heidän päähänpinttymiään. Toivon sinulle kaikkea parasta. Ja tosiaankin, kun täytät 18 heillä ole enää lain mukaan sananvaltaa mihinkään tekemisiisi.
07.03.2010 13:08
Kuten sanotaan, älä opeta issääs naimaan. Tiedän kyllä, että nuori uros on usein karkotettu laumasta. Mutta ajattelepas pidemmälle; tämä ei estä sitä perustamasta uutta laumaa. Olen kyllä lukenut biologiani. :)
Ja hyvätkin metaforat menevät harakoille kun niitä aletaan hiuksilla halkoa.
05.10.2009 23:36
...yksinäinen susi siis. Eiväthän sudet ole koskaan yksin vaan elävät omassa laumassaan tutussa porukassa. Joten niinhän sinäkin teet, vietät aikasi itselle läheisten kanssa. Miksi ihmeessä pitäisi edes mennä kaikenmaailman kissanristiäisiin jos on pohjimmiltaan susi (eli pienessä porukassa viihtyvä)? :)
05.10.2009 16:14
Tietenkin lähdet. Kenenkään ei pidä luopua unelmistaan kenenkään takia. Valinta on sinun, ei miehesi. Ellet nyt lähde, kadut sitä myöhemmin. Hyvää matkaa!
04.10.2009 17:40
Orgasmi on jokaiselle yksilöllinen, mutta itsellä se on sellainen hyvin sähköinen ja lämmin. Sähköisyys nousee ensin klitorikseen ja sen jälkeen se leviää joka puolelle kehoa. Orgasmi on niin uskomattoman ihana tunne, ettei samanlaista ole toista. Joskus siitä nautinnosta melkein lähtee taju, aiheutti sen sitten itse tai kumppani. Ala hiljalleen tutkia itseäsi niin sinäkin löydät ne oikeat kohdat, ja ymmärrät miksi ranskalaiset kutsuvat orgasmia "le petit mort", eli pieneksi kuolemaksi :)
17.09.2009 15:21
En nyt ihan täysin usko horoskooppeihin, mutta vastaanpas nyt kuitenkin.
Hyviä puoliani ovat empaattisuus, optimistinen elämänasenne, kiero huumorintaju ja kyky iloita pieniestä asioista. Huonoja puoliani on juuri tuo tietynlainen ailahtelevaisuus, päättämättömyys ja taipumus vetää puoleensa vääränlaisia miehiä. Lienekö sitten nousevan Skorpionin vaikutusta vai mitä, mutta minusta löytyy myös päättäväisyytta ja kipakkuutta jos tilanne sitä vaatii.
31.07.2009 15:54
Yli 170 cm (oma pituus), ja ruumiinrakenteeltaan hoikka/normaali, ei lihava. Paino on ihan kiinni siitä miten se sopii kyseisen henkilön ruumiinrakenteeseen.
31.07.2009 15:42
1. Ikäsi? -26
2. Siviilisääty? -sinkku
3. Ammatti? -opiskelija
4. Hiustenväri nyt? -tummanruskeat
5. Hiusten pituus nyt? -hartioille
6. Paljonko kello on nyt? -13.58
7. Mitä ajattelet nyt? -paskapäistä exääni
8. Mitä sinulla on päälläsi nyt? (myös alusasut) -musta hame, paita, pikkarit ja rintsikat
9. Mitä sinulla oli päälläsi eilen töissä? (myös alusasut) -en ollut töissä
10. Oletko hyvä rakastaja? -kuulemma
11. Milloin menetit neitsyytesi? -18 vuotiaana
12. Oletko bi-henkinen? -olen
13. Monta seksikumppania sinulla on ollut? -5
14. Lempiasentosi? -kyljittäinen 69
15. Millälailla laukeat? -klitan kautta
16. Mitä olet viimeksi oppinut seksissä? -että monien miesten kaluja saa käsitella aikamoisen kovaa
17. Mitä et ole kehdannut pyytää seksissä? -yleensä pyydän haluaamaani
18. Käytätkö aina pikkuhousuja? -kyllä
19. Missä haluaisit sekstailla? -luonnon helmassa
20. Mistä et seksissä pidä? -itsekkyydestä
21. Kuinka usein harrastat seksiä? -suhteessa 3-4x viikossa, sinkkuna harvemmin
22. Mitä sanoja käytät seksistä? -seksi, naiminen, rakastelu, paneminen
23. Millä nimellä kutsut miehen penistä? - kalu, kulli, heppi, penis, vehje
24. Sheivaatko? -kyllä
25. Miten teet aloitteen? (tutulle miehelle) -menen kiehnäämään kylkeen ja alan suudella
26. Koska viimeksi annoit pakit? -viime baarireissulla
27. Oletko himoinnut ystäväsi puolisoa? -olen, mutta se on jäänyt periaatteesta ajatuksen tasolle
28. Mikä on miehen yläikäraja ja entä alaikäraja? - 20-36 vuotias
29. Saako miehiä tai naisia kierrättää? -ei
30. Oletko kokeillut ryhmä seksiä? -en
31. Haaveiletko siitä? -kyllä
32. Harrastatko peppuseksiä? -hyi helvetti
33. Pidätkö suihinotosta? - kyllä :)
34. Oletko "syväkurkku?" -en, liian voimakas oksennusrefleksi
35. Annatko laueta suuhun? - tietenkin
36. Annatko laueta naamalle? -jos nätisti pyytää
37. Nieletkö spermat? -toki
38. Härskeintä mitä sinulle on sanottu? -...
39. Rivointa mitä olet tehnyt? -määrittele rivo
40. Mitä rivoa haluisit tehdä? -kts. edellinen
41. Puhutko tuhmia sekstailessa, mitä? -en, minä vain ääntelehdin ilman sanoja
42. Oletko sekstaillut tuntemattoman miehen kanssa rajusti? -en
43. Onko sinulla fantasiaa jonka haluat toteuttaa? -on
44. Mikä kiihottaa sinua? -miehen määrätietoisuus ja hallinta
45. Kerro fetisseistäsi? -ei ole seksuaalisuuttani määritteleviä fetissejä
46. Onko koolla väliä? -on
47. Millaista kyrpää haluaisit? -sellaista, jonka omistaja tietää mitä sillä tekee
48. Millanen on paras kyrpä? - melko paksu ja sellainen 2½ oman nyrkkini pituinen
49. Mitä haluaisit vielä paljastaa? - de nada
50. Panettaako? -aina
21.07.2009 14:06
Koko sikainfluenssahössötys on oikeasti lähtenyt käsistä. Jos alkaa oikeasti pelätä jotain näin paljon, niin sitten saa kyllä pelätä kaikkea. Koiria, ulkomaalaisia, vesihiisiä, vanhenemista ja mörköjä. Hassua, miten esimerkiksi sairaanhoitajana työskentelevä äitini ei ole paniikissa sikainfluenssasta eikä tuomitse ulkomailla matkustavia. Hassua miten hänen kaltaisilleen ammattilaisille riittää desinfiointi ja terve järki. Vasta sitten, kun äitini tuntee tarvetta paniikille, niin sitten harkitsen lopettavani tämän kamalan ja itsekkään ajattelutapani. Mutta ai niin, äitini onkin perehtynyt näihin asioihin nimenomaan hoitajan käytännölliseltä kannalta, ja omaa roppakaupalla tervettä järkeä. Onneksi olen perinyt sen häneltä.
14.07.2009 16:40
En ole itse tällä hetkellä matkustamassa mihinkään, koskapa kukkaro ei anna myöten. Mutta sikainfluenssa ei todellakaan riitä minulle syyksi olla matkustamatta. Jos haluan mennä johonkin niin menen, sillä siisti. Itsekästä ehkä, mutta en vain yksinkertaisesti jaksa välittää itselleni tuiki tuntemattomista ihmisistä niin paljoa että rajoittaisin omaa elämääni heidän sairaudenpelkonsa mukaan. Etenkin kun sikainfluenssa nyt ei tosiaankaan ole mikään paiserutto...
14.07.2009 14:07
1 / 1