Vapaa kuvaus

Mukava,humoreski kummitäti ja isoäiti. Vuosirenkainen....onnellinen nainen2008 on minulle juhlavuosi,,uudenvuodenaattona tulee 40 vuotta siitä,kun lähdin Jeesus tielle,kaikenlaista on ollut matkan varrella,mutta Jumala on lupauksensa mukaisesti pitänyt minusta huolen,ja haluan jatkaa Hänen seurassaan elämäni loppuun saakka.Yks vitsi kans; pappa oli lähtöä vaille autuaammille metsästysmaille ja mummo siihen viereen tuumaamaan;"kuules papa,sanos eres yks makki sana!" pappa mietti ja sanoi "siirappi" Koulutus: --- Ammatti: Eläkeläinen Siviilisääty: Varattu Lapset: ---

Aloituksia

4

Kommenttia

62

1. Tääl ova kiäle tukoss,,,,Sivassaki lukee oikein Tradecalta tarjouslappu--
    FISIFRUTTI= ruotsiks fis on piaru...ett sellasta,,,piarufruttia ,,mama mia,,,poo r favoor..
  2. terv kummitäti
  3. Kyllä pikkasen kismittää tuo hinta millä Sukari sai ostettua alueen.Itse sain lahjaksi saaritontin viime vuonna,teetin tontista arvioinnin oikein saarikohteisiin erikoistuneella kiinteistövälittäjällä ja se sitten viranomaisille,,mutta kyllähän verokarhu siihen löi vielä 10 tonnin lisä hinnan,,ja siitä sitten jouduin maksamaan verot.Oli muuten pikkasen suurempi tuo neliöhinta kuin 2.50..eikä saaressani ole sähköjä eikä viemäriverkostoa,on vain porakaivo ja ulkohuussi.....ja tavallinen vanhanaikainen komposti,,,,
    Sukarin ostamalla alueella on todella komea ja syvärantaisia tontteja ainakin noin viisi kappaletta,,ne varmasti menevät kaupaksi kunhan luksustalot niissä vielä komeilevat,mutta mettänpuolella olevat tontit ja luvatut talot,,,mene ja tiedä,,,,ja kyllä taitavat grillattavansa tuoda mukanaan kaupungista,,,Sivasta ehkäpä käydään hakemassa kaljat lauantaisaunaan,jos on satuttu jo nauttimaan annokset vaikkapa jo perjantaina..eivätkä ne varmaankaan käy esim.tukkaansakaan leikkuuttamassa täällä,vaan sekin tehdään ruokiksella isossa paikassa....mutta mutta bisnes is bisnes,,,tämän päivän meininki,,,ostetaan halvalla ja sitten nopeasti lyödään lihoiksi ja oikein läskisellä voitolla,,ei siinä pikku tuppukylän struktuuria ajatella....eivät ainakaan kaikki päättäjät....että olisi ne samat kiinteistöverot tulleet kaupungin kassaan myymällä itse kaavoitettuja tontteja niitä haluaville....
    että näin ajattelee muari ja nuolee haavaansa,kun taas kerran on isompi lyönyt näpeille ja katselee tyhjää kukkaroaan......

muuten tämä Lokalahti aivan ihana paikka elää ja asua,täällä on sitä minun historiani havinaa ja palvelut lähellä,,ihan oikeesti,,,riittävät näin eläkeläiselle.....
  4. Saksassa "Liri" toimii näin,,,on monta kassaa ja jokaisessa istuu myös kassanhoitaja,,vaikka kaupassa ei olisi kuin muutama asiakas,siis,,kun menet Liriin niin suoriudut nopeasti niin ostoksista kuin kassaltakin.se on heidän ajatuksensa.....mutta täällä Suomessa ei kassoilla ole henkilökuntaa ja siksi jonot ovat tosi pitkiä....muuten olen kanssasi samaa mieltä kassojen pituudesta...terävä havainto,,,väärästä päästä pitkä.....hih
    mutt onhan m uitakin kauppoja onneksi,,,ei Liristä kyllä ruokaa saa,ei ainakaan sellaista mitä minun perheeni syö,,,,keksejä,limonaateja,karkkeja,jms kyllä löytyy....Ruotsissa tarkkailtiin ja tutkittiin kovasti tuotteita kun Liri teki tuloaan sinne.Löydettiin valtavia määriä säilöntäaineita esim makkaroista ja leikkeleistä.kakuista..ett silleen....onhan monet säilöntäaineet sallittuja,mutta määränsä kaikella ja kaikessa....
    Terveellisempää kesää toivotan Sinulle!!!!