Vapaa kuvaus

Heps o/ Ajoin pari vuotta sitten erittäin pahan kolarin moottoripyörällä ja siksi siis nyt täällä kun on tylsää..eli tee pliis sille jotain..! ..toipuminen on onnistunut erittäin hyvin..sivullisen silmin ei ole huomattavissa enää mitään, vaikka prkleesti murtui luita, perna repesi jne. jne. jne..mutta ei siitä enempää, kysy lisää jos kiinnostaa..! :) ..mukavaa alkavaa kesää kaikille..! :) Suosikkibändit/artistit: monia Lempikirjat: - Vapaa-aikanani: prätkäily, liikunta.. Katson tv:stä mieluiten: - Kotieläimet: ei ole En pidä: - Parhaat matkakohteet: - Ruoka & juoma: - Koulutus: Ammattikorkeakoulu Koulut: VAMK Työskentelen: sairaslomalla.. Ase tai siviilipalvelus: Hiukkavaara,Oulu--Rynnäkköjääkäri Yhdistykset/kerhot: - Siviilisääty: Sinkku Lapset: En oikein tiedä Hakusanat: -

Aloituksia

0

Kommenttia

295

1. Voin kertoo, että tuo todellakin toimii, mutta ei pelkästään.. ..suhteet PANNAAN toimimaan..kuvainnollisesti JA kirjaimellisesti! ..lapsellisen helppoakin kunhan nainen on terve..eli alle nelikymppinen..
  2. Kaikkia kaipaa joku ja jokainen kaipaa jotain..valitettavasti eivät ollenkaan aina tiedä toisistaan..se tekee asiasta jonkinlaisen ongelman..
    Mulla on ollut vain kolme vakavaa parisuhdetta…kaikki erittäinkin hyviä eritavoin. Mua ei ole ikinä jätetty parisuhteessa.. ..eka oli ehkä suurin rakkauteni..se oli lopulta pakko lopettaa sairaanloisen mustasukkaisuuden ja jatkuvan valehtelun vuoksi.. ..toisen suhteen lopettaminen oli ainoa mahdollinen virhe..johtunee siitä kun se oli liian pian ensimmäisen jälkeen..suhteesta yli pääseminen vaatii aikaa, vaikka itsestä ei sille tuntuisikaan. Tutkitusti yli pääseminen vie puolet seurustelun kestosta…seukkasimme kait yli 10 vuotta..virallisesti suhde päättyi jo ennemmin, mutta tapailimme ja panimme edelleen..silleen meni kait joku puolitoista vuotta.. ..viimeinen suhde päättyi vähän kuin itsestään… ..törmäsin moottoripyörällä traktoriin, eikä suhde oikein kestänyt sitä puolen vuoden sairaalassa makoilua.. xD
    ..mä en osaa/voi sua auttaa tai neuvoa kuten ei kukaan muukaan.. ..must parisuhteen ehkä tärkein asia on täysi luottamus puolin ja toisin.. ..se on suhteen jatkumisen kannalta jopa tärkeämpää kuin se paljon puhuttu rakkaus, vaikka ei tuntemuksena yllä lähellekään sitä..

-Janne