Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
lola90
profiilit
lola90
lola90
Vapaa kuvaus
Grrr ;
Aloituksia
0
Kommenttia
9
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
O.O Voisin ilmottautua vapaa ehtoseks hukkapätkäks :DD 156 pituutta :DD
19.06.2014 10:46
Nimenomaan ! :3
17.06.2014 22:53
Tää on nyt pakko olla oikeesti täysin idioottien panettelua et bodarit tai ylipäätään kehostaan kiinnostuneet ihmiset olis tyhmiä ? Okei, no on poikkeuksia jotka vetää hormooneil päänsä pehmeiks kun haluuvat räjähtävii tuloksii jne. Mut kuitenki on musta parempi vaihtoehto se et ihminen on kiinnostunut omasta ulkonäöstään ja tekee asialle jtn, plus useimmiten bodarit nauttii treenaamisesta.
Entäs sit nää pulkannarut, ne pelaa plekkarii päivät pitkät, mussuttaa valmis safka paskaa lihomas.. Tai sit perus miehet jotka käy duunis ja syö mitä sattuu jne, on ne sit nii hirveen ihanii ku osa niistäki on pieni munasii idioottei raiskaajia pedareita tai muuten narsistisia mulkvisteja ? Jos mies pitää kropastaan huolta niin se tekee siitä automaattisesti kusipään ja itsekeskeisen urpon? ONKS TÄÄ MAA TÄYS VAAN KATEUTTA KUN EI OSATA NÄHDÄ MTN POSITIIVISTA MISSÄÄN!! :f
17.06.2014 22:45
Pitäähän sitä nyt lihastyyny olla :u oikein toimiva ja ekologinen ratkasu :D Atleettinen mies on paljon paremman näkönen kun joku pulkannaru jolla sattuu olemaan äo rutosti liikaa ja joutuu kuuntelemaan jonnin joutavaa shaibaa jostain hemmetin netti pelistä. Mielummin kuuntelen treenaavan miehen selostuksia ruoasta ja treeniohjelmista ja uusista saavutuksista, kun sitä että äijä ei syö monipuolisesti ja hakkaa jtn cs:ää :DDD
17.06.2014 19:19
Itse pukeudun toisinaan poikamaisesti, koska se on ns.rennompaa. Asiaan toki vaikuttaa työni, koska en jaksa töissä näyttää hyvältä koska 99.9 prosentin varmuudella jos laitan hiukset nätisti ne ovat solmussa ja tiellä joka paikassa ja koska olen yrittäjä asun melkeimpä töissä :D siksi minulla on vain olkapäälle yltävät hiukset ja sivusiili, koska se on osa lookkiani ja jos ei näin kelpaa niin menkööt vuorille....
plus minulla on rasitteena porkkana vartalo :D toisin sanoen yläkroppani on miehille ihanne eli leveä kuin mikä ja naisille suunnatut vaatteet eivät yleensä näytä kropassani hyvältä koska joudun ottamaan muuhun kroppaani kaksi kokoa isomman vaatteet jotta se mahtuu hartikoista ilman että paita/takki repeää selästä :D
21.03.2014 13:17
Pessimistisenä ihmisenä voin sanoa et äijä on mätä.
Tollai käyttäytyy miehet jotka on petollisia ja metsästää koko aika parempaa jos se vaan löytyy, ilman et kaverit saa tutustuu ettei tuu ite jätetyks.. Ellet sitte asu kyseisen miehen kans nii äijä taitaa vaan pelätä menettävänsä sut tai ei vaan muuten vaan halua jakaa sua kaikkien kanssa.
suvulle esittely on toisille iso asia ja toisille mitätön, tässä tapaukses uskon mitättömyyteen.
19.03.2014 21:48
Minusta tuo on jollain tavalla erittäin epäaikuismaista, varsinkin jonkun naamakirjan kautta...
Katkerat naiset osaa olla neitejä... ::DD
29.01.2013 22:31
Sinä minun pituus kaimani joka tämän aloitit!
Olen itse 156/45, goottityttö. Pituudella ei ole oikeastaan kun positiivinen vaikutus miehiin, ainakin omalla kohdallani olen näin asian huomannut. Seurustelin 4 vuotta miehen kanssa, jonka kanssa meillä oli tasan puoli metriä pituus eroa. >.< Kuulostaa ehkä tyhmältä, ällöltä tai miltä lie, mutta suhteemme toimi moitteettomasti.
Lyhyenä ihmisenä käytän suuria korkoja ja muutenkin laittanut naisellisen pukeutumisen edelle! Usemmiten miehet tykkää kissoista jotka on ns. sylipanoja, pieniä, siroja.
Kai se johtuu siitä että mies tuntee itsensä miehiseksi, ja naiset taas saavat sen turvallisuuden tunteet omasta karjusta, ainakin itse koen näin.
Omat nallekarhut
23.12.2012 14:23
Samallahan voisi kieltää naisia ajamasta autolla, ja koko uudenmaan kansaa syksystä kevääseen ketju kolareiden takia.
Notta kannattaisi käyttää niitä aivoja. Kyllä ne pienetkin koirat tekee pahaa jälkeä. Oikeastaan ne on useemmin pahempia kuin isot koira, koska pienet koirat tarjoaa hampaita herkemmin pienen kokonsa takai kun peljättää. Joten kannattaa siis vaikka miettiä kahteen kertaan mitä sieltä suusta laukoo.
terveisin kahden beauceron paimenkoiran kiukkuinen omistaja
17.12.2012 17:26
1 / 1