Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jokutyyppi19
jokutyyppi19
jokutyyppi19
Liittynyt 13v sitten
91
aloitusta ·
3406
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tykkäsin+äänimaailmasta+ja+etenkin+erittäin+paljon+intron+epärytmisehköistä+jutuista.+Loi+kivan+tunnelman.
Räppäystyylissä+ja+lyriikoissa+on+parantamisen+varaa.+Ei,+että+ne+varsinaisesti+huonot+olisivat,+mutta+eivät+oikein+herättäneet+mitään.
23.04.2018 22:27
Kiinnostaa+kyllä.+Vaan+eipä+täällä+ole+mikään+roolipeli+onnistunut+sitten+vuoden+2014....
23.04.2018 22:19
Minä+kyllä+mielelläni+kokeilisin+siskoani.
22.04.2018 08:19
Väärin.+Tämä+tarina+on+vuodelta+2014+ja+joku+on+vain+käynyt+copypasteamassa+sen.+Viimevuoden+tarinat+taisivat+kaikki+olla+minun+kirjoittamiani.
22.04.2018 08:16
Saattaa+heitä+kiinnostaakin.+Eivät+vain+ehkä+osaa+ilmaista+sitä.+Mutta+onhan+se+toki+silti+ikävää.
Kokeile+psykologia,+jos+kuraattorista+ei+ole+apua.
Ja+voit+toki+tännekin+kertoa+enemmän+tilanteestasi.
21.04.2018 19:59
Minulla+joskus+noin,+vaikka+en+puutteessa+olisikaan.
19.04.2018 18:06
Toki,+siinähän+sitä+ihmiset+luulevat+pelkän+erikoisuuden+riittävän.+Erilaisuus+toki+on+itseisarvo,+vaan+ei+suurin+sellainen.+Oikeasti+salaisuus+on+tehdä+ruokaa+rakkaudella,+avoimin+mielin+ja+asiaan+paneutuen.+Ei+juuri+mikään+ole+vähemmän+ruoka-avointa+kuin+pitää+banaani-pekoni-maapähkinävoita+nokkelana+erikoisuutena,+kuten+ei+juuri+mikään+ole+rasistisempaa,+kuin+kirjoittaa+ei-ironisesti+lastenkirja+'Neekeri+joka+ei+halunnut+varastaa'.
17.04.2018 22:30
Ja+kaiken+lisäksi+leipä+on+paskaa+jo+valmiiksi.+Perus+silmänkääntö+siis.
17.04.2018 22:07
Ruoanlaittotaidot+ovat+muuten+ihan+oikeastikin+niin+miehillä+kuin+naisilla+täällä+Suomessa+varsin+valitettavalla+tasolla.+Samoin+kyky+arvostaa+ruokaa.+Meillä+perusmakuja+on+kolme;+suolainen,+makea+ja+paha.+Oikein+rohkea+kokki+laittaa+jopa+hieman+pippuria.
Atlantis-+elokuvssa+mainitut+"humoristisen+suppeat"+perusruoka-aineet(pavut,+pekoni,+viski+ja+läski)kin+ovat+täkäläiselle+Perunaa+Perunapedillä+-kansalle+epäilyttävän+laveat+ja+eksoottiset,+eli+pahaa+ja+ruoalla+leikkimistä.+Täällä+käy+vain+makkara,+ja+sekin+vain,+jos+siinä+on+pelkkää+vehnää.
Siispä+vastaus+ongelmaasi+on+rohkeasti+murhata+ja+syödä+naisesi,+ja+mikäli+tahdot+ottaa+lisukkeisiin+vaikutteita+Uhrilampaista,+käytä+kirjan+äläkä+elokuvan+versiota.
17.04.2018 22:05
Kieltämättä+opettajat+eivät+ajattele+tuollaisia+seikkoja+tarpeeksi.+Heillä+ei+oikein+löydy+ymmärrystä+siitä,+kuinka+nuorten+mieli+toimii.
Vaikka+toki+tietänet,+että+kaikki+ajattelevat+sinut+ennemmin+tahi+myöhemmin+alasti+kuitenkin?
17.04.2018 19:58
Totta+kai+henkilö+saa+väkivalloin+puolustautua,+mikäli+hänen+koskemattomuuteensa+puututaan.
Ja+lähteitä+prosentille,+kiitos.+Vaikkei+se+mitään+siltikään+oikeuttaisi....
10.04.2018 19:00
Eihän+se+mielikuvia+vastaa,+mutta+mukavaa+yhteistä+tekemistä+se+on+silti.+Jälkeenpäin+ällöttää+vain,+jos+ajattelee+jotain+syntipaskaa....
10.04.2018 18:57
Olet+yhä+enemmän+väärässä.
Lainasin+väittämän,+joka+ei+muutu+miksikään+loppuvirkkeen+toimesta,+ja+esitin+oman+näkemykseni+siihen.+Loppuosa+olisi+siis+tuottanut+vain+ylimääräistä+sotkua,+etenkin+kun+sen+voi+jokainen+käydä+viestistäsi+katsomassa,+mikäli+epäilee+minun+kieroilevan.
Huomauttaisin+myös,+että+paradoksi+ei+ole+sana+vain+minulle.+Se+on+sana,+kun+sitä+käytetään+puheessa.+Kaikki+muu+mainitsemasi+voisi+olla+totta,+ja+silti+se+olisi+vähintään+myös+sana.
Hyviin+tapoihin+mentäessä+päästäänkin+suurimpaan+ongelmaasi;+noudatat+niitä+vain+pinnan+tasolla.+sä+vitun+paska+luulet+et+sil+mitrn+asia+sanotaan+on+välii!+mut+sä+ite+otat+jonkin+ylemmän+tahon+aseman
Lopuksi+vielä+käännät+syy-seuraus-suhteen+ympäri.+Olet+toki+tavallaan+oikeassa+siinä,+että+suosittu+ei+välitä,+mitä+joku+ajattelee,+sillä+on+jo+tottunut+olemaan+pidetty.+Kuitenkin+aluksi+annoit+ymmärtää,+että+kannattaa+olla+välittämättä+päästäkseen+suosituksi.+Lisäksi+vain+sanot+saman+asian+uudelleen,+eli+ainoa+syy,+miksi+olet+oikeassa,+on,+että+sanoit+kahdesti+ja+minä+vain+kerran?+Vai+onko+ylemmyydentuntoinen+"tämä+voi+yllättää"+niin+hyvä+argumentinkorvike?
10.04.2018 08:08
"Näihin+juhliin+kutsuttakoot
kaikki,+mikä+kerran+katoaa."
CMX+-+Kättenpäällepanijat
09.04.2018 21:48
Minulla+olisi+jo+ehdotuksia+hautakiven+tekstiksi:
"Tässä+lepää....+ei....+odota....+sieltä+kuuluu+ääniä!"
"Olento+kuoli+itku+silmässä."
"Puaska+nakki,+puaaskanakki...."
"Oma+vika,+pikkusika."
"Sinäkin+kuolet."
"Minä+olen+kyllä+vegaani."
08.04.2018 21:53
aitoa+maitoa,
vaatii+taitoa
keksiä+runokin
ilman+aitoja
silkkaa+tajunnanvirtaa
för+en+kelle
en+men+melle
sijamuotopaska
helle,+kelle
.......................................aa
08.04.2018 21:47
Krhm!+Vainajaa+en+tuntenut,+mutta+levätk-
*potkaisee+ylös+pyrkivän+"vainajan"+takaisin*
levätköön+rauhassa.+Mehua+ja+kakkua.
08.04.2018 18:00
Jumalanne+ei+teitä+auta;+hänellä+on+sopimus+vain+juutalaisten+kanssa.
Mikä+siinä+on,+kun+te+saatte+uskoa+kaikkihyvään+kaikkivaltiaaseen,+joka+jotenkin+ei+silti+ole+luonut+maailmasta+täydellistä,+mutta+minä+olen+hullu,+kun+konkreettisesti+ennustan+asioita+ja+vaikutan+tapahtumiin+tieteelle+tuntemattomin+keinoin?
08.04.2018 17:58
Sinua+näkee+täälläkin.+:3
Muistuttaapi+aloitus+hiukan+erästä+omaasi+vuodelta+2014.
05.04.2018 22:16
"Kouluajan+kiusaamisen+paradoksi+on+siinä+että+ne+ketkä+eivät+välitä+yhtään+tykätäänkö+heistä+ovat+niitä+joita+kaveerataan"
Nimenomaan+noitten+ihmisten+kanssa+ei+olla+kavereita.+Lisäksi+väärinkäytät+paradoksi+-sanaa.
05.04.2018 07:58
13 / 171