jokutyyppi19
Vapaa kuvaus
Aloituksia
91
Kommenttia
3402
1+1=1
(Tiedustelun perussäännöt:...) Molemmat trollit ovat nikkivarkaita, (...ensimmäinen havainto on aina vahinko,...) jotka4478- 278
_
Pimeä ruutu. Ei näy mitään. Sitten kuuluu ääntä. Joku liikkuu. Valot syttyvät. Kamera kuvaa keskikokoista huonetta, joss576Neljäs ulottuvuus
Minulla olisi pari teoriaa neljännestä ulottuvuudesta. (tai viidennestä jos aikakin lasketaan) Ensinnäkin, koska kaksiul276- 675
Hyödynnetään tiedettä arjessa!
Kertokeepa kaikki snadisti intektuellit, pahis-ig-intektuellit lelli-Ellit ja kaikki muutkin araknistiset nistikaramelli274viestien haudalla
Ja niin he olivat kerääntyneet kunnioittamaan bottien julmasti tuhoaminen, (enimmäkseen) asiallisten, viestien muistoa.171- 570
uskonvapaudesta
Jos minä kertoisin osaakaan siitä, mitä koen, olisin varmaan virallisesti psykoottinen. Silti valtauskontojen, kuten kri169- 1467
esikuvat ja idolit
Keskustelua herättävä keskustelu à la jokutyyppi19 part-5. Jollakin tavalla fanittamisen arvoisia ihmisiä. Jeesus Maai666Jos kukaan ei hyppää kaivoon...
...niin sinä toki hyppäät? Ja arvaankin jo, miten tekosi perustelet. ;)1364Hyvä elokuva haussa
Tietäisikö kukaan mitään Creepshow:n tyyppistä elokuvaa. Kakkososan olen jo nähnyt muttei ollut läheskään yhtä hyvä.262sairas ihmiskunta T:misantrooppi
Onko väkivalta mielestäsi kiva juttu? Saisiko psykopaatti sinut puolelleen? Onko oikeudentajusi vääristynyt? Luultavast1962kuninkaille (4kings)
http://www.youtube.com/watch?v=quKmlcOZnxw Tämän kaiken todistivat ja kirjoittivat neljä setää: Nasse, Markus, Luukas,762Ruotsin kielen opiskelu turhaa?
Oi kuusipuu, oi kuusipuu ja lehmäs uskolliset niin kukoistukses kuorestaan nyt vielä kerran kukkeaa ja niinkuin laulu sy062Ajattelen, mutta en ole.
Mitä jos logiikka ei olekaan maailman ominaisuus, vaan vain kuvitelmaa?161Pofuksio = Ebzu
Siinähän on järkeä. Pofuksiohan on sanonut olevansa osa-aikaistrolli. Ebzu taas on kokoaikaistrolli, eli Pofuksion troll861aikainen joulunodotus
Mitä ajattelitte ostaa/pyytää joululahjaksi? Mistä jouluruoista tykkäätte? Noin kymmenen kuukautta enää. https://m.yout159alitajunnalla leikkiminen
Keskustelua herättävä keskustelu à la jokutyyppi19 part-5. "Vaarallista alitajunnalla leikkimistä." -ihmiset kaikesta,3158