Vapaa kuvaus

Aloituksia

91

Kommenttia

3404

1. Miten pulinat on vaikuttanut teihin?

En sano enää hehehehee, vaan hekekekee... Tietyt elämänmuodot, kuten kurpitsat, siilit ja korpit aiheuttavat tarpeetonta
    Pulinat
    9
    116
  2. Olen selkä!

Eli suomeksi: I'm back! Ahdistus loppui! Huomenna on ystävänpäivä. Toivotan siis kaikille (paitsi rainbowdash120:lle) h
    Pulinat
    15
    114
  3. Psilosybiini ja verenpaine

Tietääkö kukaan, miten psilosybiini vaikuttaa verenpaineeseen. Itselläni on normaalia alhaisempi verenpaine, joten onko
    Huumeet
    1
    113
  4. Huonoilla trolleilla/spämmääjillä ei ole oikeutta elää!

1) He ovat tyhmiä, mikä ei ole lajinkehityksellisesti hyvä juttu. 2) He aiheuttavat muille vain ongelmia. Paskat trolli
    Pulinat
    26
    107
  5. Mäntyjä .

Moi! :) Keitä/mitä te olette, ja miksi olette tänne eksyneet?
    Pulinat
    17
    105
  6. Hyödynnetään tiedettä arjessa!

Kertokeepa kaikki snadisti intektuellit, pahis-ig-intektuellit lelli-Ellit ja kaikki muutkin araknistiset nistikaramelli
    Pulinat
    2
    105
  7. Linnunradan käsikirja lahtareille

Autot kuuluvat leivän päälle.
    Nuoret
    0
    105
  8. Hyvä blogi kiusatuille (ja muillekin)

Tässä olisi hyvä blogi kaikille kiusatuille, sekä niille joita aihe kiinnostaa. Selvennykseksi: en ole siis itse blogin
    Kiusaaminen
    0
    101
  9. hyvää yötä

Häivyn nyt, ennen kuin lintutrollit aiheuttavat minulle ahdistuskohtauksen. Se ei oikeasti ole kivaa, kun ei vain kykene
    Pulinat
    4
    100
  10. Neljäs ulottuvuus

Minulla olisi pari teoriaa neljännestä ulottuvuudesta. (tai viidennestä jos aikakin lasketaan) Ensinnäkin, koska kaksiul
    Tiede
    2
    95
  11. Jos kukaan ei hyppää kaivoon...

...niin sinä toki hyppäät? Ja arvaankin jo, miten tekosi perustelet. ;)
    Pulinat
    13
    94
  12. Joskus vain kannattaa lukea ne lopputekstit...

No animals were harmed. Only one human died. Any similarity to anybody (sic) is purely co-incidental. Any similarity to
    Pulinat
    5
    94
  13. _

Pimeä ruutu. Ei näy mitään. Sitten kuuluu ääntä. Joku liikkuu. Valot syttyvät. Kamera kuvaa keskikokoista huonetta, joss
    Pulinat
    5
    93
  14. Hyvä biisi! Kuunnelkaa!

http://www.youtube.com/watch?v=tLmLAleNZ8E
    Vapaa-aika
    5
    93
  15. LOTR- faneille

http://www.youtube.com/watch?v=TD5LDua40i8 Yrittäkääpä arvata, millä kielellä tuo on laulettu.
    Pulinat
    2
    90
  16. Nikkivarkaalle nimi

Kauan sitten (kesällä) täällä liikkui henkilö, joka käytti nimimerkkinään satunnaisia numerosarjoja ja haukkui "vakkarei
    Pulinat
    27
    87
  17. sairas ihmiskunta T:misantrooppi

Onko väkivalta mielestäsi kiva juttu? Saisiko psykopaatti sinut puolelleen? Onko oikeudentajusi vääristynyt? Luultavast
    Pulinat
    19
    86
  18. 1+1=1

(Tiedustelun perussäännöt:...) Molemmat trollit ovat nikkivarkaita, (...ensimmäinen havainto on aina vahinko,...) jotka
    Pulinat
    44
    86
  19. tylsyys & vainoharha eli WTF

Jos minulla olisi tuplatunnus, kuka se olisi?
    Pulinat
    14
    86
  20. Hyvä elokuva haussa

Tietäisikö kukaan mitään Creepshow:n tyyppistä elokuvaa. Kakkososan olen jo nähnyt muttei ollut läheskään yhtä hyvä.
    Elokuvat
    2
    79