jokutyyppi19

Aloituksia
91
Kommenttia
3402
- Ruotsin kielen opiskelu turhaa?Oi kuusipuu, oi kuusipuu ja lehmäs uskolliset niin kukoistukses kuorestaan nyt vielä kerran kukkeaa ja niinkuin laulu sy0112
- Olen selkä!Eli suomeksi: I'm back! Ahdistus loppui! Huomenna on ystävänpäivä. Toivotan siis kaikille (paitsi rainbowdash120:lle) h15111
- Psilosybiini ja verenpaineTietääkö kukaan, miten psilosybiini vaikuttaa verenpaineeseen. Itselläni on normaalia alhaisempi verenpaine, joten onko1108
- Huonoilla trolleilla/spämmääjillä ei ole oikeutta elää!1) He ovat tyhmiä, mikä ei ole lajinkehityksellisesti hyvä juttu. 2) He aiheuttavat muille vain ongelmia. Paskat trolli26104
- Hyvä blogi kiusatuille (ja muillekin)Tässä olisi hyvä blogi kaikille kiusatuille, sekä niille joita aihe kiinnostaa. Selvennykseksi: en ole siis itse blogin0101
- hyvää yötäHäivyn nyt, ennen kuin lintutrollit aiheuttavat minulle ahdistuskohtauksen. Se ei oikeasti ole kivaa, kun ei vain kykene4100
- 1799
- Hyödynnetään tiedettä arjessa!Kertokeepa kaikki snadisti intektuellit, pahis-ig-intektuellit lelli-Ellit ja kaikki muutkin araknistiset nistikaramelli299
- 098
- Neljäs ulottuvuusMinulla olisi pari teoriaa neljännestä ulottuvuudesta. (tai viidennestä jos aikakin lasketaan) Ensinnäkin, koska kaksiul294
- _Pimeä ruutu. Ei näy mitään. Sitten kuuluu ääntä. Joku liikkuu. Valot syttyvät. Kamera kuvaa keskikokoista huonetta, joss593
- 591
- LOTR- faneillehttp://www.youtube.com/watch?v=TD5LDua40i8 Yrittäkääpä arvata, millä kielellä tuo on laulettu.290
- Joskus vain kannattaa lukea ne lopputekstit...No animals were harmed. Only one human died. Any similarity to anybody (sic) is purely co-incidental. Any similarity to589
- Jos kukaan ei hyppää kaivoon......niin sinä toki hyppäät? Ja arvaankin jo, miten tekosi perustelet. ;)1388
- 1+1=1(Tiedustelun perussäännöt:...) Molemmat trollit ovat nikkivarkaita, (...ensimmäinen havainto on aina vahinko,...) jotka4486
- sairas ihmiskunta T:misantrooppiOnko väkivalta mielestäsi kiva juttu? Saisiko psykopaatti sinut puolelleen? Onko oikeudentajusi vääristynyt? Luultavast1985
- 1485
- Nikkivarkaalle nimiKauan sitten (kesällä) täällä liikkui henkilö, joka käytti nimimerkkinään satunnaisia numerosarjoja ja haukkui "vakkarei2785
- Hyvä elokuva haussaTietäisikö kukaan mitään Creepshow:n tyyppistä elokuvaa. Kakkososan olen jo nähnyt muttei ollut läheskään yhtä hyvä.277