Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit: Paramore Suosikkileffat: The Lord of the Rings, Alien vs.Predator Vapaa-aikanani: lenkkeily Katson tv:stä mieluiten: Kauhukeittiö. Supertehtaat, Supernatural Kotieläimet: koira En pidä: valehtelu Parhaat matkakohteet: Kanariansaaret mutta haluan Kreikkan Ruoka & juoma: Omatekoiset Koulutus: Ammattikoulu Koulut: Ammattiopisto Varia, Havukosken yläaste ja Havukallion Alaaste Ammatti: Teollisuus/käsityöläinen Työskentelen: Fazerilla Ase tai siviilipalvelus: Santahamina, Kaartinjääkäri Siviilisääty: Sinkku

Aloituksia

9

Kommenttia

506

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Jos kerran väittää rakastavansa niin miksi meni sitten siihen uuteen suhteeseen?
    Pieni väliaika suhteessa tekee välillä ihan hyvää mutta jos toinen menee saman tien uuteen suhteeseen niin se kertoo siitä rakkauden tasosta jo jonkin verran. Itsekkin luulin että eksäni minua todella rakasti ja sen takia pyysinkin sitä väliaikaa että saan surettua suruni pois ja olisin pystynyt keskittymään häneen, mutta toisin kävi ja hän on nyt jo uudessa suhteessa 2 kuukautta "erosta". Tosin se oli kummankin ensimmäinen juttu niin virheitä sattui kummaltakin puolelta mutta silti oma rakkauteni oli häntä kohtaan niin voimakasta että olin valmis muuttumaan kolmannen kerran elämässäni kunhan olisin saanut olla hänen kanssaan. Nyt hänellä on sitten kokenut poikaystävä ja minä olen alkanut taas etsiä uuttaa vähitellen, niin kuin sinunkin kannattaa tehdä kun siihen valmis olet