kunpa tämä kaikki olisi ohi

jätetty

Minut jätettiin tämän vuoden alussa. Se oli kauhea paikka minulle koska rakastin tätä miestä vielä ihan kauheasti. Ehkä tein virheitä suhteemme aikana (en kuitenkaan pettänyt) . Halusin antaa kaikkeni hänelle mutta en osoittanut sitä tarpeeksi. Tiedän että hänkin rakasti minua. Siksi se ero tuli ihan puun takaa.
Eron jälkeen olimme kuitenkin vielä yhteyksissä ja hän kertoi kuinka hänellä riittää vientiä ja välillä että kuinka hän vielä rakastaa minua jne. Miksi kertoa tälläistä jos tunteet on ihan oikeasti kuollut. Tämä sekoitti minun ajatukset täysin enkä tiennyt enää että mitä ajatella.
Jos saisin uuden mahdollisuuden niin tekisin asiat todellakin aivan erilailla. Sitä tuskin on koska viime viikolla laittoi välit poikki kokonaan ilmoittaen että on yhdessä sellaisen naisen kanssa josta meillä oli riitaa suhteen aikana ja kuka hivuttui meidän väliin vähitellen.
Sai sitten perheen jonka minä olisin halunnut hänen kanssaan

27

475

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jätetty

Juuri kun luulee että päivä on parempi niin itku tulee ja kaipuu tätä miestä kohtaan jota ei voi kertoa

• Sama juttu kävi itselleni. Häntä rakastin ja suruajan takia halusin väliajan mutta hänpä sitten otti sen erona ja otti uuden miehen. Ei auta muuta kuin alkaa miettimään itseään ja mahdollisesti muuttaa pois sieltä asunnosta jossa asuu jos siellä on muistoja niin kyllä se kaipaus jossain vaiheessa helpottaa

• jätetty

Kyllä mä tiedän että se helpottaa. Ei asuttu yhdessä vielä vaikka tarkoitus oli jossain vaiheessa muuttaa yhteen. Välillä näkemistä haittasi se kun asumme eri paikkakunnilla.

Tänään taas kesken työpäivän alkoi tuntua pahalta ja yritin pidättää itkuani ja onnistuin siinä. No nyt ku kotia pääsi niin itkuhan sitä pääsi.

Jotenkin en halua vielä luovuttaa enkä halua ottaa laastari suhdetta ku en halua ketään hyväksi käyttää vaan kostaakseni sille miehelle. Mielummin suren itsekseni sitten

• jätetty kirjoitti:

Kyllä mä tiedän että se helpottaa. Ei asuttu yhdessä vielä vaikka tarkoitus oli jossain vaiheessa muuttaa yhteen. Välillä näkemistä haittasi se kun asumme eri paikkakunnilla.

Tänään taas kesken työpäivän alkoi tuntua pahalta ja yritin pidättää itkuani ja onnistuin siinä. No nyt ku kotia pääsi niin itkuhan sitä pääsi.

Jotenkin en halua vielä luovuttaa enkä halua ottaa laastari suhdetta ku en halua ketään hyväksi käyttää vaan kostaakseni sille miehelle. Mielummin suren itsekseni sitten

Itsekkin halusin muuttaa hänen kanssaan yhteen mutta toisin kävi. Yritä nyt vaan unohtaa hänet ja jatkaa eteenpäin elämässäsi. Oliko teillä pitkäkin välimatka? Itsekkin monesti aloin miettimään meitä juuri töiden aikana mutten onneksi itkenyt kun vasta yöllä kun mietin meitä ja tulevaisuutta mikä meillä olisi voinut olla. Aluksi jaksoin vain sen takia kun toivoin että palaisimme viellä yhteen mutta nykyään keskityn itseeni ja tulevaisuuteeni. Unohtaminen vie aikaa ja uskon että löydät viellä miehen jota rakastat jopa enemmän kuin tätä edellistä, vaikkei se ehkä siltä tällä hetkellä tunnu. Laastarisuhteeseen nyt ei ainakaan kannata lähteä kun teet sillä enemmän vahinkoa itsellesi ja sille toisellekin. Kyllä se suru siitä väistyy ja maailma taas avautuu vahvempana ihmisenä;). Itsekkin pääsin yli kahdesta surusta samaan aikaan. Mummoni kuoleman ja rakkauteni menetyksen kautta olen nyt vahvempi ihminen vaikka välillä toivonkin että palattaisiin yhteen eksän kanssa. Se on ehkä tulevaisuudessa mahdollista mutta en jää sen varaan roikkumaan eikä sinunkaan kannata.

• jätetty kirjoitti:

Itse siis sanoin hänelle jo samana iltana että rakastan ja haluaisin tavata viikko eron jälkeen. Olin ostanut korvakorut vaikka aluksi oli tarkoitus sormukset ostaa, mutta hän ei tullut eli rakkaus ei siltä puolelta ollut niin voimakasta. Miksi siis sinun pitäisi jäädä murehtimaan kun eksäsi on päätöksensä tehnyt ja hankkinut uuden kumppanin olkoot se laastari tai ei niin sinun pitää vaan jaksaa jatkaa eteenpäin ja löytää se todellinen elämäsi rakkaus joka myös rakastaa sinua

• jätetty
        juha260 kirjoitti:

Itse siis sanoin hänelle jo samana iltana että rakastan ja haluaisin tavata viikko eron jälkeen. Olin ostanut korvakorut vaikka aluksi oli tarkoitus sormukset ostaa, mutta hän ei tullut eli rakkaus ei siltä puolelta ollut niin voimakasta. Miksi siis sinun pitäisi jäädä murehtimaan kun eksäsi on päätöksensä tehnyt ja hankkinut uuden kumppanin olkoot se laastari tai ei niin sinun pitää vaan jaksaa jatkaa eteenpäin ja löytää se todellinen elämäsi rakkaus joka myös rakastaa sinua

Mä tiedän että tämä mies rakasti minua sydämensä pohjasta ja sanoi sen vielä viimeisessä viestissä jonka minulle lähetti viime viikolla. Siksi tämä on niin raskasta. Miten ihminen voi satuttaa jos rakastaa. Kertoi minulle eron jälkeen kuinka hänellä on vientiä jne. vaikka oli satuttanut jo jättämällä minut ihan tarpeeksi.

• jätetty
        juha260 kirjoitti:

Oisin halunnu puhua asiat kunnolla selviksi kasvotusten mutta ei se antanut mahdollisuutta vaan vaihtoi numeronsa enkä uskalla ottaa yhteyttä facebookin kautta ku ei oo kaverina sielläkään ainakaan tällä hetkellä.

Se ei mene jakeluun että miksi se aloitti suhteen niin nopeasti. Epäilyttää että se nainen puhui minusta pahaa vaikka ei tuntenut minua edes tai oikeastaan tiedän sen. Sitä jatkui yli vuoden jo. Mä en muka välittänyt enkä rakastanu oikeesti vaikka tein sitä täydellä sydämellä. Ehkä en osoittanut sitä tarpeeksi. Mä kärsin ihan omien mokien takia nyt ettei oo ihmekään että hän haluaa satuttaa minua nyt

• jätetty
        juha260 kirjoitti:

Aamulla kun herää niin luulee että päivä ois jo parempi mutta sitten mieleen tulee kaikki muistot siis ne hyvät. Mietin että tekeekö se ne samat asiat sen uuden naisen ja sen naisen 5 lapsen kanssa. Käy kalassa, kävelemässä metsässä, katsoo elokuvia jne. Siis kaikkea mitä itse tykkäsin tehdä tämän miehen kanssa. En sais sellaista miettiä mutta en voi sille mitään.

Tämä nainen oli kaveeraanut miehen siskonki kanssa pitkään ja udelllut luultavasti tältäkin meidän suhteen vakavuudesta koska tämä sisko oli alkanu puhua että eikö se nainen olisi parempi kuin minä ku asuu melkein vieressä ja ovat vielä samassa työpaikassaki. Tai tää nainen ehotti että mies hakee sinne töihin. En saanut mahdollista todistaa että olen hyvä puoliso ehdokas ku lytättiin monelta suunnalta.

• jätetty kirjoitti:

Mä tiedän että tämä mies rakasti minua sydämensä pohjasta ja sanoi sen vielä viimeisessä viestissä jonka minulle lähetti viime viikolla. Siksi tämä on niin raskasta. Miten ihminen voi satuttaa jos rakastaa. Kertoi minulle eron jälkeen kuinka hänellä on vientiä jne. vaikka oli satuttanut jo jättämällä minut ihan tarpeeksi.

Jos kerran väittää rakastavansa niin miksi meni sitten siihen uuteen suhteeseen?
        Pieni väliaika suhteessa tekee välillä ihan hyvää mutta jos toinen menee saman tien uuteen suhteeseen niin se kertoo siitä rakkauden tasosta jo jonkin verran. Itsekkin luulin että eksäni minua todella rakasti ja sen takia pyysinkin sitä väliaikaa että saan surettua suruni pois ja olisin pystynyt keskittymään häneen, mutta toisin kävi ja hän on nyt jo uudessa suhteessa 2 kuukautta "erosta". Tosin se oli kummankin ensimmäinen juttu niin virheitä sattui kummaltakin puolelta mutta silti oma rakkauteni oli häntä kohtaan niin voimakasta että olin valmis muuttumaan kolmannen kerran elämässäni kunhan olisin saanut olla hänen kanssaan. Nyt hänellä on sitten kokenut poikaystävä ja minä olen alkanut taas etsiä uuttaa vähitellen, niin kuin sinunkin kannattaa tehdä kun siihen valmis olet

• jätetty kirjoitti:

Oisin halunnu puhua asiat kunnolla selviksi kasvotusten mutta ei se antanut mahdollisuutta vaan vaihtoi numeronsa enkä uskalla ottaa yhteyttä facebookin kautta ku ei oo kaverina sielläkään ainakaan tällä hetkellä.

Se ei mene jakeluun että miksi se aloitti suhteen niin nopeasti. Epäilyttää että se nainen puhui minusta pahaa vaikka ei tuntenut minua edes tai oikeastaan tiedän sen. Sitä jatkui yli vuoden jo. Mä en muka välittänyt enkä rakastanu oikeesti vaikka tein sitä täydellä sydämellä. Ehkä en osoittanut sitä tarpeeksi. Mä kärsin ihan omien mokien takia nyt ettei oo ihmekään että hän haluaa satuttaa minua nyt

Itsekkin niin olisin halunnut tehdä mutta hän ei saapunutkaan paikalle vaan laittoi seuraavana päivänä facebookkiin viestiä että haluaa olla kaverintapainen minulle mutta välit ovat silti todella kylmät ja minulla on vielä hänen numeronsa mutten nää mitään järkeä soittaa hänelle vaikka välillä tekeekin mieli, se voi vaan pahentaa asioita jos liikaa häiriköi ja kun hänen puoleltaan sitä rakkautta ei ollut niin miksi soittaisin edes?

Yleensä se vaan tuppaa menemään siihen että eksän uusi haukkuu sinua vaan nostaakseen omia korttejaan siinä uudessa suhteessa. Älä välitä muiden sanomisista vaan jatka nyt vaan omaa elämääsi eteenpäin. Tällä hetkellä se voi tuntua vaikealta ellei mahdottomalta mutta ajan kanssa ymmärrät että voit saada jopa parempaa. Miehen joka rakastaa sinua eikä hyppää uuteen suhteeseen samantien kun on vähän vaikeampaa

• jätetty kirjoitti:

Aamulla kun herää niin luulee että päivä ois jo parempi mutta sitten mieleen tulee kaikki muistot siis ne hyvät. Mietin että tekeekö se ne samat asiat sen uuden naisen ja sen naisen 5 lapsen kanssa. Käy kalassa, kävelemässä metsässä, katsoo elokuvia jne. Siis kaikkea mitä itse tykkäsin tehdä tämän miehen kanssa. En sais sellaista miettiä mutta en voi sille mitään.

Tämä nainen oli kaveeraanut miehen siskonki kanssa pitkään ja udelllut luultavasti tältäkin meidän suhteen vakavuudesta koska tämä sisko oli alkanu puhua että eikö se nainen olisi parempi kuin minä ku asuu melkein vieressä ja ovat vielä samassa työpaikassaki. Tai tää nainen ehotti että mies hakee sinne töihin. En saanut mahdollista todistaa että olen hyvä puoliso ehdokas ku lytättiin monelta suunnalta.

Niin valitettavasti ne hyvät muistot tulee yleensä nukkumaan mennessä tai herätessä mieleen kun on yksin sängyssä. Pitää nyt vaan jaksaa jatkaa eteenpäin rohkeasti ja yrittää unohtaa nuo asiat jotka ovat mennyttä ja keskityttävä tulevaan ja sen tuomiin parempiin aikoihin

• jätetty
        juha260 kirjoitti:

Niin valitettavasti ne hyvät muistot tulee yleensä nukkumaan mennessä tai herätessä mieleen kun on yksin sängyssä. Pitää nyt vaan jaksaa jatkaa eteenpäin rohkeasti ja yrittää unohtaa nuo asiat jotka ovat mennyttä ja keskityttävä tulevaan ja sen tuomiin parempiin aikoihin

Kyllä mä katon eteenpäin kokoajan ja yritän olla miettimättä tätä miestä. Tosiasia on se että mun on pakko tähän mieheen törmätä ku haen tai se tuo minun tavarat sieltä. En kyennyt sitä vielä tekemään ku tunteet on vielä kovat. Eli jotenkin mun on tähän mieheen saatava yhteyttä

• jätetty
        juha260 kirjoitti:

Kyllä mä katon eteenpäin kokoajan ja yritän olla miettimättä tätä miestä. Tosiasia on se että mun on pakko tähän mieheen törmätä ku haen tai se tuo minun tavarat sieltä. En kyennyt sitä vielä tekemään ku tunteet on vielä kovat. Eli jotenkin mun on tähän mieheen saatava yhteyttä

• jätetty
        juha260 kirjoitti:

Itsekkin niin olisin halunnut tehdä mutta hän ei saapunutkaan paikalle vaan laittoi seuraavana päivänä facebookkiin viestiä että haluaa olla kaverintapainen minulle mutta välit ovat silti todella kylmät ja minulla on vielä hänen numeronsa mutten nää mitään järkeä soittaa hänelle vaikka välillä tekeekin mieli, se voi vaan pahentaa asioita jos liikaa häiriköi ja kun hänen puoleltaan sitä rakkautta ei ollut niin miksi soittaisin edes?

Yleensä se vaan tuppaa menemään siihen että eksän uusi haukkuu sinua vaan nostaakseen omia korttejaan siinä uudessa suhteessa. Älä välitä muiden sanomisista vaan jatka nyt vaan omaa elämääsi eteenpäin. Tällä hetkellä se voi tuntua vaikealta ellei mahdottomalta mutta ajan kanssa ymmärrät että voit saada jopa parempaa. Miehen joka rakastaa sinua eikä hyppää uuteen suhteeseen samantien kun on vähän vaikeampaa

Se nainen aloitti sen jo silloin kun olin miehen kanssa vielä yhdessä siis tämän mollaamisen. Tämä nainen on miehen vanha koulukaveri jonka kanssa sillä oli n.20 vuotta sitten säätöä. Viime keväänä alkoi pommittaa tätä miestä ja mä en saanut olla mustasukkainen siitä. En ole siis mikään 18 vuotias likka jos siltä kuullostan.

• jätetty kirjoitti:

Tuttunikin erosi juuri noin kuukausi sitten ja he tekivät sen niin että toinen meni muualle siksi aikaa kun toinen kävi hakemassa tavaransa

• jätetty
        juha260 kirjoitti:

Jos kerran väittää rakastavansa niin miksi meni sitten siihen uuteen suhteeseen?
        Pieni väliaika suhteessa tekee välillä ihan hyvää mutta jos toinen menee saman tien uuteen suhteeseen niin se kertoo siitä rakkauden tasosta jo jonkin verran. Itsekkin luulin että eksäni minua todella rakasti ja sen takia pyysinkin sitä väliaikaa että saan surettua suruni pois ja olisin pystynyt keskittymään häneen, mutta toisin kävi ja hän on nyt jo uudessa suhteessa 2 kuukautta "erosta". Tosin se oli kummankin ensimmäinen juttu niin virheitä sattui kummaltakin puolelta mutta silti oma rakkauteni oli häntä kohtaan niin voimakasta että olin valmis muuttumaan kolmannen kerran elämässäni kunhan olisin saanut olla hänen kanssaan. Nyt hänellä on sitten kokenut poikaystävä ja minä olen alkanut taas etsiä uuttaa vähitellen, niin kuin sinunkin kannattaa tehdä kun siihen valmis olet

Välillä tuntuu että se oli vaan kosto minulle ku en päässyt aina siellä käymään vaikka oisin halunnu mennä. Se tässä onkin ny että vähitellen alan tajuamaan että olen ollut itse se syy oää kaikkeen tähän pahaan oloon enkä saa korjattua sitä enää

• jätetty
        juha260 kirjoitti:

Tuttunikin erosi juuri noin kuukausi sitten ja he tekivät sen niin että toinen meni muualle siksi aikaa kun toinen kävi hakemassa tavaransa

Mä en pääse hänen asunnolleen ilman häntä ja mun pitäis junalla käydä hakemassa eli väkisin tulee yhteen törmäys halusi sitä tai ei.
        Musta on vaan niin väärin että mies puhui meidän suhteesta ja kysyi toisten mielipiteitä minusta muilta. Minulta ei kysynyt mitään. Ei noin saisi tehdä

• jätetty
        juha260 kirjoitti:

Kun mies ei halua tavata ja selvittää välejä niin voiko se johtua siitä että ei hänkään kykene kohtaamaan minua ettei tunteet nouse pintaan? Jos hän on yrittänyt laittaa tunteita syrjään ja yrittää ajatella negatiivisesti asioita siinä kuitenkaan onnistumatta?

• Samassa veneessä

Voin samaistua täysin kanssasi, joskin olen itse mies. Uskomaton tunne kun tarinasi täsmää sanasta sanaan... Ja se tuntuu muuten kidutukselta kun toinen kertoo kuinka hyvin tällä menee ja elämä hymyilee. Itse on menettänyt kaiken ja kaikkein eniten itsekunnioituksensa...

• jätetty

Todellakin tuntuu pahalta päivä päivältä enemmän. En kykene olla ajattelematta tätä ihmistä hetkeäkään

• jätetty

Vaikka kuinka yrittää olla ajattelematta ihmistä niin jostain tulee niitä muistoja mieleen. Tälläkin hetkellä kun mietin tulevaa juhannusta niin kaipuu lisääntyy koska edelliset juhannukset vietin tämän miehen kanssa. Tämä juhannus tulee olemaan todella yksinäinen

• jätetty

Nyt on pakko jo vähitellen alkaa ajattelemaan muita asioita ja pyrkiä eteenpäin. Jos tämä mies välittää minusta enää yhtään niin kyllä hän ottaa yhteyttä itse ja jos hänestä ei kuulu mitään niin se on hänen oma häviönsä. Opin omista virheistäni ja olen sen valmis näyttämään hänelle jos häntä kiinnostaa vielä. En siis aio itse uutta miestä etsiä

• jätetty kirjoitti:

Nyt on pakko jo vähitellen alkaa ajattelemaan muita asioita ja pyrkiä eteenpäin. Jos tämä mies välittää minusta enää yhtään niin kyllä hän ottaa yhteyttä itse ja jos hänestä ei kuulu mitään niin se on hänen oma häviönsä. Opin omista virheistäni ja olen sen valmis näyttämään hänelle jos häntä kiinnostaa vielä. En siis aio itse uutta miestä etsiä

Nyt on oikea asenne. Tosin viimeistä lausetta sinun kannattaa miettiä. Tuskin nyt sentään loppuikääsi yksin haluat olla?

• jätetty
        juha260 kirjoitti:

Nyt on oikea asenne. Tosin viimeistä lausetta sinun kannattaa miettiä. Tuskin nyt sentään loppuikääsi yksin haluat olla?

Nyt tämä mies oli yrittänyt ottaa yhteyttä puhelimitse ja facebookissa minuun. Pelottaa vastata ku en tiedä mitä hänellä on mielessä. En uskalla toivoa mitään isompaa kun pelkään että minua satutetaan uudestaan. Eipä hän ollut näköjään unohtanut minua aivan täysin kun on numeroniki säästänyt

• jätetty kirjoitti:

Nyt tämä mies oli yrittänyt ottaa yhteyttä puhelimitse ja facebookissa minuun. Pelottaa vastata ku en tiedä mitä hänellä on mielessä. En uskalla toivoa mitään isompaa kun pelkään että minua satutetaan uudestaan. Eipä hän ollut näköjään unohtanut minua aivan täysin kun on numeroniki säästänyt

Suosittelen sitten puhumaan hänen kanssaan. Älä kuitenkaan odottele liikoja vaan keskity omaan elämääsi

• jätetty
        juha260 kirjoitti:

Suosittelen sitten puhumaan hänen kanssaan. Älä kuitenkaan odottele liikoja vaan keskity omaan elämääsi

Hyväksyin hänet kaveriksi facebookissa mutta soittanut en takaisin. Jos hänellä on ihan oikeasti jotain sanottavaa minulle niin soittakoon itse takaisin. Mulla on tunteet liian sekaisin nyt etten kyllä kykenis juttelemaan hänelle tällä hetkellä

• Mikael9999

You and me, both.. Sama käynyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      244
      4881
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      125
      2273
    3. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      231
      1942
    4. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      64
      1814
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1670
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      188
      1527
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      54
      1404
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      61
      1308
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      75
      1301
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1171
    Aihe