Mitä tehdä

sähläri

Minut jätettiin alku vuodesta omien törttöilyjen takia jotka silloin kielsin mutta nyt tajuan että minusta se ero johtui. Hänen kanssaan oli todella hyvä olla kaikin puolin. Oli todella rakastava mua kohtaan.

Viime viikolla hän katkaisi välit kokonaan minuun ja ilmoitti olevansa uudessa suhteessa. Koko tän viikon minusta on tuntunut todella pahalta koska tiedän että jos oisin korjannut asiat ajoissa olisin hänen kainalossaan edelleen. Tajusin menettäneeni todella rakkaan ja tärkeän ihmisen elämästäni enkä häntä takaisin saa.

Haluaisin pyytää häneltä anteeksi mutta en saa häneen yhteyttä kuin facebookin kautta mutta en uskalla ottaa yhteyttä sieltäkään ku pelkään hänen sanovan pahasti vaikka tiedän sen ansaitseeni.

Ennen lopullista välien katkaisua hän kertoi kuinka hänestä on moni kiinnostunut jne. Luultavasti kertoi tämän siksi että halusi satuttaa takaisin. Viimeisessä viestissä kertoi kuinka rakastaa vielä minua vaikka ei pitäisi kun on uudessa suhteessa jo.

Ei tarvitse kommentoida että oms on vikasi tai jotain sellaista koska tiedän sen valmiiksi jo ja sen takia tämä sattuu vielä enemmän

3

140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suosittelen ottamaan häneen yhteyttä Facebookin kautta kun se on viellä mahdollista. Itse menetin vuoden alussa rakkaan kun näin että parempi pitää väliaika suhteessa, mutta hän otti sen lopullisena erona vaikka tiesi etten aina osaa ilmaista itseäni sillä lailla kun haluaisin. Olin säästänyt rahaakin yllätysmatkaan ja olisin kosinut häntä sillä matkalla, mutta toisin sitten kävi ja hänellä on uusi kokenut poikaystävä joka osaa olla parisuhteessa niinkuin pitää eikä tee niitä ensimmäisen kerran virheitä. Ota häneen yhteyttä ja pyydä vaikka tapaamista. Tosirakkauden tähden kannattaa tehdä mitä vain. Lopputulos sen kertoo oliko se rakkautta

• sähläri

En uskalla ottaa yhteyttä vielä koska pelottaa hänen reagointi. Tuntuu nyt diltä että parempi antaa olla vähän aikaa rauhassa mutta ei liian kauan kuitenkaan. Sanoin hänelle itse viimeisessä viestissä että sydämeni kuuluu hänelle vielä pitkän aikaa enkä suostunut sanomaan hyvästi vaan näkemisiin. Hän tietää kyllä minun tunteeni tai sitten ei usko että rakastan häntä oikeasti. Tämän jälkeen hänestä itsestäänkään ei ole kuulunut mitään. Odottaako että taistelen hänestä jos oikeasti välitän ja rakastan?

• sähläri

Tämä olo on kuin ois ekaa kertaa rakastunut . Pelottaa laittaa viestiä ja kertoa tunteista ku ei toisaalta tiedä mitä toinen ajattelee ja rakastaako vielä ihan oikeasti vielä minua. Se nääs sattuis jos vastaus on ei en halua sinua enää.
        Tuntuu että perhosia lentää vatsassa ku ajattelenki häntä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      242
      4796
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      125
      2253
    3. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      229
      1928
    4. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      64
      1814
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1670
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      188
      1527
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      54
      1394
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      61
      1308
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      75
      1301
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1171
    Aihe