Mitä tehdä

sähläri

Minut jätettiin alku vuodesta omien törttöilyjen takia jotka silloin kielsin mutta nyt tajuan että minusta se ero johtui. Hänen kanssaan oli todella hyvä olla kaikin puolin. Oli todella rakastava mua kohtaan.

Viime viikolla hän katkaisi välit kokonaan minuun ja ilmoitti olevansa uudessa suhteessa. Koko tän viikon minusta on tuntunut todella pahalta koska tiedän että jos oisin korjannut asiat ajoissa olisin hänen kainalossaan edelleen. Tajusin menettäneeni todella rakkaan ja tärkeän ihmisen elämästäni enkä häntä takaisin saa.

Haluaisin pyytää häneltä anteeksi mutta en saa häneen yhteyttä kuin facebookin kautta mutta en uskalla ottaa yhteyttä sieltäkään ku pelkään hänen sanovan pahasti vaikka tiedän sen ansaitseeni.

Ennen lopullista välien katkaisua hän kertoi kuinka hänestä on moni kiinnostunut jne. Luultavasti kertoi tämän siksi että halusi satuttaa takaisin. Viimeisessä viestissä kertoi kuinka rakastaa vielä minua vaikka ei pitäisi kun on uudessa suhteessa jo.

Ei tarvitse kommentoida että oms on vikasi tai jotain sellaista koska tiedän sen valmiiksi jo ja sen takia tämä sattuu vielä enemmän

3

171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suosittelen ottamaan häneen yhteyttä Facebookin kautta kun se on viellä mahdollista. Itse menetin vuoden alussa rakkaan kun näin että parempi pitää väliaika suhteessa, mutta hän otti sen lopullisena erona vaikka tiesi etten aina osaa ilmaista itseäni sillä lailla kun haluaisin. Olin säästänyt rahaakin yllätysmatkaan ja olisin kosinut häntä sillä matkalla, mutta toisin sitten kävi ja hänellä on uusi kokenut poikaystävä joka osaa olla parisuhteessa niinkuin pitää eikä tee niitä ensimmäisen kerran virheitä. Ota häneen yhteyttä ja pyydä vaikka tapaamista. Tosirakkauden tähden kannattaa tehdä mitä vain. Lopputulos sen kertoo oliko se rakkautta

      • sähläri

        En uskalla ottaa yhteyttä vielä koska pelottaa hänen reagointi. Tuntuu nyt diltä että parempi antaa olla vähän aikaa rauhassa mutta ei liian kauan kuitenkaan. Sanoin hänelle itse viimeisessä viestissä että sydämeni kuuluu hänelle vielä pitkän aikaa enkä suostunut sanomaan hyvästi vaan näkemisiin. Hän tietää kyllä minun tunteeni tai sitten ei usko että rakastan häntä oikeasti. Tämän jälkeen hänestä itsestäänkään ei ole kuulunut mitään. Odottaako että taistelen hänestä jos oikeasti välitän ja rakastan?


      • sähläri

        Tämä olo on kuin ois ekaa kertaa rakastunut . Pelottaa laittaa viestiä ja kertoa tunteista ku ei toisaalta tiedä mitä toinen ajattelee ja rakastaako vielä ihan oikeasti vielä minua. Se nääs sattuis jos vastaus on ei en halua sinua enää.
        Tuntuu että perhosia lentää vatsassa ku ajattelenki häntä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1889
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1354
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      131
      1320
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      344
      862
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      684
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe