Vapaa kuvaus

Olen uskis,ev.lut..naimisissa.

Harrastan kuntoilua, lukemista, penkkiurheilua.

"Ei uskonmäärä pelasta vaan uskon kohde".

Sanal.11:25:"Hyväätekeväinen sielu tulee ravituksi, ja joka muita virvoittaa, se itse kostuu."

Koulutus: yo, laborantti

Aloituksia

12

Kommenttia

6913

1. No, itse yritän saada Mirkan hivenen laajentamaan näkökulmaa ja ajatuksia, trolli tai ei. Että hän oppisi pohtimaan asioita hiukkasen laajemassa mittakaavassa, sitä pohjimmiltani toivon.
  2. Tuossa yhdessä ketjussa minulta tätä jo kyseltiin, jos et paa pahaksi postaan vastaukseni tähän sinunkin ketjuusi :)

Hyvä kysymys, itselleni tämä ei ole ollut kompastuskivi. En pitäisi ihmeenä että sitä elämää löytyisi muualtakin. Mielenkiintoista olisi millaista elämää tai elämänmuotoja löytyisi. Itse näkisin että se aiheuttaisi pohdintaa, siis jos löytyisi, mutta en minä uskosta olisi ensimmäisenä luopumassa.

Raamattu ei juurikaan ota kantaa maan ulkopuoliseen elämään. Jotkut ovat tulkinneet Jeesuksen hivenen arvoitukselliset sanat:"Minulla on myös muita lampaita, jotka eivät ole tästä lammastarhasta; myös niitä tulee minun johdattaa...(Joh.10:16)", viittaukseksi maan ulkopuoliseen elämään. Mene ja tiedä. Itse en nyt ihan ensimmäisenä olisi tuota tulkintaa allekirjoitamassa, mutta "jätän oven ravolleen" tuossa kohti :)