Vapaa kuvaus

Olen uskis,ev.lut..naimisissa.

Harrastan kuntoilua, lukemista, penkkiurheilua.

"Ei uskonmäärä pelasta vaan uskon kohde".

Sanal.11:25:"Hyväätekeväinen sielu tulee ravituksi, ja joka muita virvoittaa, se itse kostuu."

Koulutus: yo, laborantti

Aloituksia

12

Kommenttia

6913

1. Se on tarkistettavissa Raamatusta.

1.tim.1:10:"Eihän lakia ole säädetty kunnon ihmisten takia, vaan lain ja järjestyksen rikkojien, jumalattomien ja syntisten, rienaajien ja pyhänhäpäisijöiden, isän- ja äidinmurhaajien, tappajien,siveettömien, MIESTEN KANSSA MAKAAVIEN MIESTEN, ihmisten sieppaajien, valehtelijoiden, valapattojen ja ylipäänsä kaikkien sellaisten takia, jotka toimivat vastoin tervettä oppia.

Lisää: Room.1:27-28:"27 samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti. Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän kelvottoman mielensä valtaan, tekemään sopimattomia.

Lisää: 1.Kor.6:9-11:"Ettekö tiedä, että vääryydentekijät eivät saa omakseen Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö! Jumalan valtakunnan perillisiä eivät ole siveettömyyden harjoittajat eivätkä epäjumalien palvelijat, eivät avionrikkojat,eivät MIESTEN KANSSA MAKAAVAT MIEHET eivät varkaat eivätkä ahneet, eivät juomarit, pilkkaajat eivätkä riistäjät.
    Tällaisia jotkut teistä olivat ennen, mutta nyt teidät on pesty puhtaiksi ja tehty pyhiksi ja vanhurskaiksi Herran Jeesuksen Kristuksen nimessä ja Jumalamme Hengen voimasta.

Hyvin selvää tekstiä näkevälle. Ja juuri se että miehimys tarkoittaisi vain miespuolista prostitoitua on sitä liberaaliteologien ihmisoppia ja hapatusta, jota tulisi välttää jokaisen.

Ja en vihaa homoja. En ole koskaan vihannut. En ennen uskoontuloa enkä varsinkaan sen jälkeen. Ei ole mitään syytä vihata. Kuten sanoin ei synnin sanominen synniksi ole kenenkään vihaamista,vaan päinvastoin. Vaikka se vihantunteita herättääkin siinä keneen se "kolahtaa" ja tulee kohti. Näin on käynyt minullekkin kun minua on synnistä toruttu, jälkeenpäin olin huomauttajalle kiitollinen.
    Homoseksuaalinen elämänmuoto ei saa hyväksyntää Raamatusta, ehkä ihmisopeista saa, mutta ei Raamatusta.