Vapaa kuvaus

Olen uskis,ev.lut..naimisissa.

Harrastan kuntoilua, lukemista, penkkiurheilua.

"Ei uskonmäärä pelasta vaan uskon kohde".

Sanal.11:25:"Hyväätekeväinen sielu tulee ravituksi, ja joka muita virvoittaa, se itse kostuu."

Koulutus: yo, laborantti

Aloituksia

12

Kommenttia

6913

  1. Ei homoissa mikään ärsytä sen enempää ko heteroissakaan.
    Mutta luonnollista on että Kristitty pitää uskomastaan ja Raamatun opetuksesta kiinni. Eikös ateistikkin pidä kiinni omista uskomuksistaan?