Missä viipyy Sirius-ystävät?

Retrohetero

No niin kaikki hihut, missä viipyy humanoidit
ja kuun tuhoutuminen?

Ja maksatteko te ne sataset mulle, mistä
lyötiin vetoa, jos ketään ei tule?



Ps. Nyt tulee profetia: mitään ei tapahdu.
Hihut sanovat avaruusaluksen olleen näkymätön
tavalliselle ihmiselle (= matalampi
"värähtelytaso"). Kaikki mullistukset tapahtuivat
korkeammilla "värähtelytasoilla" (= mielisairaan
pään sisällä).

29

835

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cybo-ceronimo-cabriel-61

      //Ps. Nyt tulee profetia: mitään ei tapahdu.
      Hihut sanovat avaruusaluksen olleen näkymätön
      tavalliselle ihmiselle (= matalampi
      "värähtelytaso"). Kaikki mullistukset tapahtuivat
      korkeammilla "värähtelytasoilla" (= mielisairaan
      pään sisällä//


      - Maailma on päässämme, olemme maailman'päässä toisista.

    • iltaan asti

      Voimistuvaa navakanpuoleista vittuilua avaruusliskohihuilijoita kohtaan. Bogashäär viisi. Alavilla pohjanmailla lestavaara, ohutta yläpilveä, näkyvyys täysi kymmenen. GG:lle papukaijamerkki. Cernistä suuntautuvaa maailmanlopunmeininkiä, musta-aukko - kategorian luokkaa 5 oleva aukko lähestymässä piispan kalottialueita. Uuttöö kahdeksan. Vittuilu hiipuu yöhön mennessä, muutamat vaeltavat edelleen yössä.

      Seuraavaksi Anna Hanskin vieläkö on villihevosia.

      • Retrohetero

        (lainaus)
        "Vittuilu hiipuu yöhön mennessä, muutamat vaeltavat
        edelleen yössä."

        Luulen ettei vittuilu lopu ihan heti. Ainakin
        minä jaksan muistuttaa tästä piiiitkän aikaa...


      • villihevoset

        Ei Anna Hanskin


    • YSTÄVÄT;

      ateisteille ei ole luvassa mitään
      suurta ufo-alusta, koska skepojen
      värähtelytasoa ei saada nostettua
      niin, että ufot olisivat näkyviä.
      Siksi perinteinen pizza kelvatkoon
      kuvaa tuijottamalla 3 tuntia nälkä
      lähtee http://www.daveblackonline.com/flying-pizza.jpg

    • hemmo

      Taitaa hihu nähdä ainoat avaruusalukset perjantai-iltana kantakapakan edessä kun tulee kotiinlähdön aika. Outo sininen alus vilkkuvine valoineen leijuu paikalle, jonka jälkeen sen silsältä purkautuvat humanoidit raahaavat hihun aluksen sisälle. Alus telakoituu suurempaan emoalukseen, jonka jälkeen hihu siirretään ahtaaseen 'tutkimushuoneeseen', josta löytyy sänky ja vessanpönttö. Kuluu pari tuntia ja hihun ruumiinaukoista purkautuu outoja nesteitä ja sekalaisia kiinteämpiä aineita. Aamulla hihu herää onnekseen hyvässä turvassa poliisin putkassa ja rientää kiittämään poliisisetiä, kun pelastivat hänet ufojen kynsistä.

      • Retrohetero

        menee ;)


    • ja ihmetellään....

      Jenkkilässä ollaan 6-8 tuntia perässä ajassa.
      Hyvä että kirjoittajat haastavat ja laittavat itsensä likoon, jos alus ilmestyy monesta pilk-
      kaajasta tulee samalla "hörhöjä", eli ateistien materialistiset pelisäännöt konkretisoituvat

      • jenkkilän aikaa

        jossain palstalla näin jonku jenkin toiveikkaasti ilmoittavan jotta 3:33 a.m. tapahtuu ja kiitti mielikuvitusölentöjään siihen perään!! Siellähän on jo jossain päin mennyt se aika. Jokohan on tapahtunut!? Tajuaako tämä henkilö edes olleensa TAAAAAS väärässä vittusentään. Millon ne hihut oppii....


      • joka viimeksi
        jenkkilän aikaa kirjoitti:

        jossain palstalla näin jonku jenkin toiveikkaasti ilmoittavan jotta 3:33 a.m. tapahtuu ja kiitti mielikuvitusölentöjään siihen perään!! Siellähän on jo jossain päin mennyt se aika. Jokohan on tapahtunut!? Tajuaako tämä henkilö edes olleensa TAAAAAS väärässä vittusentään. Millon ne hihut oppii....

        nauraa - entäs jos kumminkin käy niin....? paskooko ateisti/uskovainen housuihinsa silloin ja hyppivät ikkunoista alas ?


      • tarkistaa..
        joka viimeksi kirjoitti:

        nauraa - entäs jos kumminkin käy niin....? paskooko ateisti/uskovainen housuihinsa silloin ja hyppivät ikkunoista alas ?

        lääkityksesi. Todellisuudentajusi on hämärtynyt ja kuvittelet olemattomia.

        Hyppäätkö sinä ikkunasta alas, kun mitään ei tapahdu? Edes toisesta kerroksesta.

        Äh, olet ääliö:(


      • Retrohetero
        joka viimeksi kirjoitti:

        nauraa - entäs jos kumminkin käy niin....? paskooko ateisti/uskovainen housuihinsa silloin ja hyppivät ikkunoista alas ?

        jo, ja se nauru jatkuu vielä keskiyön yli...


    • konna

      Pitää syöttää nuo maapähkinät sitten oraville, kun ei aamulla näkynyt takapihalla ketään Siriuksesta.

      Ei se mitään, kurre sentään syö kiltisti kädestä, noista humanodeista ei vois olla varma, vaikka siinä menis samalla koko käsi:o

    • Bubastis.tm

      Ei näy ei kuulu :D

      • Rattiveivari

        Että ne tulis, olis saanut varmaan vapaapäivän töistä..... Pöh.
        Joko uskaltaa foliot riisua? Bubis?


      • Retrohetero

        näiden kaikkien vituiksi menneiden profetioiden
        jälkeen, ettei krisu-hihu jaksaisi enää innostua
        maailmanlopun ennustuksista, mutta ei...


    • ihmisen erityisasema

      kristinuskossa? Sehän romuttaisi koko kristinuskon periaatteen.

    • ..nyt on jo niska kipeä, kun olen tutkinut...siis taivasta...koska alkaa avaruus bileet?

      • Bubastis.tm

        eikä tulekaan, kun täällä ei ole mitään menoa. Saas nähdä mitä Aruban profeetat sanovat kun selviävät ensi viikolla maanantaina alkaneista bileistään.


    • Itseäni kiinnostaa että, minkäs selityksen se ufouskova antaa kun mitään ei tapahdukkaan. Tuo "korkeampi värähtelytaso" voisi olla yksi selitysmalli.

      • Retrohetero

        minkä selityksen hihhuli antaa kun jeesusta
        ei näy monienkaan profetioiden jälkeen...


      • Retrohetero kirjoitti:

        minkä selityksen hihhuli antaa kun jeesusta
        ei näy monienkaan profetioiden jälkeen...

        Sen että kaikki Jumalan aikataulun mukaan. Siksi Jeesuksen tulosta ei voikkaan tietää päivämääriä eikä vuosia.


      • konna
        juhani1965 kirjoitti:

        Sen että kaikki Jumalan aikataulun mukaan. Siksi Jeesuksen tulosta ei voikkaan tietää päivämääriä eikä vuosia.

        pyhän hengen täyttämä uskovainen on kuitenkin ollut tietävinään.

        Mutta ehkä he kaikki sitten olivat niitä vääriä kristinuskovia.


      • Retrohetero
        juhani1965 kirjoitti:

        Sen että kaikki Jumalan aikataulun mukaan. Siksi Jeesuksen tulosta ei voikkaan tietää päivämääriä eikä vuosia.

        te kuitenkin olette ennustamaan jeesuksen tuloa...
        Ehkä olisi parempi olla sitten hiljaa
        tuomiopäivästä..?


    • konna

      ei olekaan tänään näkynyt. Ehkä ufot veivät hänet?:D

      Pitää säästää ruutia hänen jälleenilmestymisensä varalta:)

      • Retrohetero

        ettei GG tule näyttämään naamaansa vähään aikaan...
        Viimeistään 2012 (jos nyt muistan oikein) GG palaa,
        kun Nibiru muka pamahtaa maahan. Sitten taas ollaan
        pois kunnes löytyy uusi "luotettava" maailmanlopun
        ennustus...


      • --GG---
        Retrohetero kirjoitti:

        ettei GG tule näyttämään naamaansa vähään aikaan...
        Viimeistään 2012 (jos nyt muistan oikein) GG palaa,
        kun Nibiru muka pamahtaa maahan. Sitten taas ollaan
        pois kunnes löytyy uusi "luotettava" maailmanlopun
        ennustus...

        miksi minun pitäisi nyt olla kirjoittelematta tänne? Edelleen ei ollut minun idea tämä homma. Odotellaan rauhassa vuotta 2012 ja yritetään elää ihmisiksi.


      • konna
        --GG--- kirjoitti:

        miksi minun pitäisi nyt olla kirjoittelematta tänne? Edelleen ei ollut minun idea tämä homma. Odotellaan rauhassa vuotta 2012 ja yritetään elää ihmisiksi.

        Miksi pitäisi odottaa vuotta 2012 ja minkä vitun takia sinä odottelet sitä tällä palstalla?

        No, tuliko niitä ufoja, kuten pelkäsit?

        Ei.

        No, tuleeko maailmanloppu vuonna 2012, kuten toivot?

        Ei.

        Mene pois hourujuttuinesi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      22
      502
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      496
    7. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      452
    8. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      451
    9. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      20
      436
    10. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      17
      423
    Aihe