Neljännes suomalaisista rukoilee

Faktio

Tns gallupin tutkimuksen mukaan joka neljäs suomalainen kertoo rukoilevansa joskus Jeesusta.

Aika hyvä tulos, kun suomalaisten uskonnollisuus on usein hyvinkin yksityisasia.

18

404

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joonas Londen

      He ovat Ateistisikoja koska heidän pitäisi rukoilla Jumalaa!
      He kaikki palavat helvetissä ikuisesti!

    • so?

      • Faktio

        Nassella taitaa olla omakohtaisia kokemuksia tuohon vaippaan pissaamisesta? Lurahtiko nassella taas housuihin?


      • aivan totta...
        Faktio kirjoitti:

        Nassella taitaa olla omakohtaisia kokemuksia tuohon vaippaan pissaamisesta? Lurahtiko nassella taas housuihin?

        Olen rukoillut vaikeissa tilanteissa Jumalaa, ja olen saanut konkreettisen vastauksen ratkaisuna ja sanallisena lupauksena.


    • mukaan

      syökää paskaa; tutkimuksien mukaan lukematon määrä muitakin paskakärpäsiä tykkää se on hyvää

    • räpsy

      Miksi ihmiset rukoilevat, kun se ei koskaan ketään auta. Olematon ei voi asioita muuttaa, vaikka sitä kuinka rukoilisi.

      • Itse olen saanut monet rukousvastukset. Ja rukous on paljon,paljon muutakin kuin pyytämistä. Ja todella itse saan apua rukoilemisesta monin eri tavoin.
        Ja olematon ei voi asioita muuttaa, mutta onneksi Jumala voi.


      • juhani1965 kirjoitti:

        Itse olen saanut monet rukousvastukset. Ja rukous on paljon,paljon muutakin kuin pyytämistä. Ja todella itse saan apua rukoilemisesta monin eri tavoin.
        Ja olematon ei voi asioita muuttaa, mutta onneksi Jumala voi.

        että apua on tullut Jumalalta?


      • Jeebus
        Pe.ku kirjoitti:

        että apua on tullut Jumalalta?

        Kysykää vaikka niiltä talvisodassa kaatuneilta,
        ai niin eihän se ole mahdollista!
        rukous on tyhjä pyyntö!


      • tuon saman
        juhani1965 kirjoitti:

        Itse olen saanut monet rukousvastukset. Ja rukous on paljon,paljon muutakin kuin pyytämistä. Ja todella itse saan apua rukoilemisesta monin eri tavoin.
        Ja olematon ei voi asioita muuttaa, mutta onneksi Jumala voi.

        Vahvistan omilla kokemuksilla tuon. Olen saanut Jumalalta selviä vastauksia rukouksiini.

        "Vanhurskas seisoo kalliolla,mutta jumalattomat ovat kuin akanoita, joita tuuli ajaa",


    • Tippaliinu

      Hänelle jotain kerrottavaa,useinmiten pyyntöjä,joskus myös kiitoksenaiheita,niinkuin tänäänkin.

    • kuuluu mm. rukoilu ja taikauskoisia ihkisiä on hiukan yli puolet väestöstä.

      Joten eipä yllätä tuo.

      • Faktio

        Eipä yllätä sekään että Nasse on vajakki eli vapaa-ajattelija.


      • Faktio kirjoitti:

        Eipä yllätä sekään että Nasse on vajakki eli vapaa-ajattelija.

        et ymmärrä sanojen merkityksiä.


      • Faktio
        Nas.se kirjoitti:

        et ymmärrä sanojen merkityksiä.

        Se selittääkin miksi nasse on vajakki, hän ei ymmärrä mitä täällä kirjoitetaan. Onko sulla vielä se lupa aseeseen?


      • Faktio kirjoitti:

        Se selittääkin miksi nasse on vajakki, hän ei ymmärrä mitä täällä kirjoitetaan. Onko sulla vielä se lupa aseeseen?

        kai siihen on muitakin syitä kuin pelkkä uskismoraali?


      • Faktio
        Nas.se kirjoitti:

        kai siihen on muitakin syitä kuin pelkkä uskismoraali?

        Nasse keksii itse valheitaan jotka hän laittaa muiden päälle. Vajakeille valehtelu on luontevaa, eihän heillä ole moraalia, kuten Nassen aatetoveri auvinen näytti. Onko nassen aselupa jo peruutettu?


    • E-.

      sikäli, että kaikkitietävä J on tiennyt jo aikojen alussa tarkkaan, mitä kaikkia rukouksia tullaan lukemaan, eikä niissä ole hänelle mitään uutta kerrottavaa, mutta tietenkään rukoilijat eivät voi olla rukoilemattakaan, koska muuten kaikkitietävä J olisi erehtynyt heidän rukouksistaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      22
      502
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      496
    7. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      452
    8. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      451
    9. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      20
      436
    10. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      17
      423
    Aihe