Tns gallupin tutkimuksen mukaan joka neljäs suomalainen kertoo rukoilevansa joskus Jeesusta.
Aika hyvä tulos, kun suomalaisten uskonnollisuus on usein hyvinkin yksityisasia.
Neljännes suomalaisista rukoilee
18
404
Vastaukset
- Joonas Londen
He ovat Ateistisikoja koska heidän pitäisi rukoilla Jumalaa!
He kaikki palavat helvetissä ikuisesti! so?
- Faktio
Nassella taitaa olla omakohtaisia kokemuksia tuohon vaippaan pissaamisesta? Lurahtiko nassella taas housuihin?
- aivan totta...
Faktio kirjoitti:
Nassella taitaa olla omakohtaisia kokemuksia tuohon vaippaan pissaamisesta? Lurahtiko nassella taas housuihin?
Olen rukoillut vaikeissa tilanteissa Jumalaa, ja olen saanut konkreettisen vastauksen ratkaisuna ja sanallisena lupauksena.
- mukaan
syökää paskaa; tutkimuksien mukaan lukematon määrä muitakin paskakärpäsiä tykkää se on hyvää
- räpsy
Miksi ihmiset rukoilevat, kun se ei koskaan ketään auta. Olematon ei voi asioita muuttaa, vaikka sitä kuinka rukoilisi.
Itse olen saanut monet rukousvastukset. Ja rukous on paljon,paljon muutakin kuin pyytämistä. Ja todella itse saan apua rukoilemisesta monin eri tavoin.
Ja olematon ei voi asioita muuttaa, mutta onneksi Jumala voi.juhani1965 kirjoitti:
Itse olen saanut monet rukousvastukset. Ja rukous on paljon,paljon muutakin kuin pyytämistä. Ja todella itse saan apua rukoilemisesta monin eri tavoin.
Ja olematon ei voi asioita muuttaa, mutta onneksi Jumala voi.että apua on tullut Jumalalta?
- Jeebus
Pe.ku kirjoitti:
että apua on tullut Jumalalta?
Kysykää vaikka niiltä talvisodassa kaatuneilta,
ai niin eihän se ole mahdollista!
rukous on tyhjä pyyntö! - tuon saman
juhani1965 kirjoitti:
Itse olen saanut monet rukousvastukset. Ja rukous on paljon,paljon muutakin kuin pyytämistä. Ja todella itse saan apua rukoilemisesta monin eri tavoin.
Ja olematon ei voi asioita muuttaa, mutta onneksi Jumala voi.Vahvistan omilla kokemuksilla tuon. Olen saanut Jumalalta selviä vastauksia rukouksiini.
"Vanhurskas seisoo kalliolla,mutta jumalattomat ovat kuin akanoita, joita tuuli ajaa",
- Tippaliinu
Hänelle jotain kerrottavaa,useinmiten pyyntöjä,joskus myös kiitoksenaiheita,niinkuin tänäänkin.
kuuluu mm. rukoilu ja taikauskoisia ihkisiä on hiukan yli puolet väestöstä.
Joten eipä yllätä tuo.- Faktio
Eipä yllätä sekään että Nasse on vajakki eli vapaa-ajattelija.
Faktio kirjoitti:
Eipä yllätä sekään että Nasse on vajakki eli vapaa-ajattelija.
et ymmärrä sanojen merkityksiä.
- Faktio
Nas.se kirjoitti:
et ymmärrä sanojen merkityksiä.
Se selittääkin miksi nasse on vajakki, hän ei ymmärrä mitä täällä kirjoitetaan. Onko sulla vielä se lupa aseeseen?
Faktio kirjoitti:
Se selittääkin miksi nasse on vajakki, hän ei ymmärrä mitä täällä kirjoitetaan. Onko sulla vielä se lupa aseeseen?
kai siihen on muitakin syitä kuin pelkkä uskismoraali?
- Faktio
Nas.se kirjoitti:
kai siihen on muitakin syitä kuin pelkkä uskismoraali?
Nasse keksii itse valheitaan jotka hän laittaa muiden päälle. Vajakeille valehtelu on luontevaa, eihän heillä ole moraalia, kuten Nassen aatetoveri auvinen näytti. Onko nassen aselupa jo peruutettu?
- E-.
sikäli, että kaikkitietävä J on tiennyt jo aikojen alussa tarkkaan, mitä kaikkia rukouksia tullaan lukemaan, eikä niissä ole hänelle mitään uutta kerrottavaa, mutta tietenkään rukoilijat eivät voi olla rukoilemattakaan, koska muuten kaikkitietävä J olisi erehtynyt heidän rukouksistaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341198
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä22502Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14452Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad17423