... tapahtuu?
Onko jollain sisäpiirin tietoa? Tartteeks tässä ny vallan hualestuu?
mitä ihmettä huomenna
10
497
Vastaukset
- jep jep
jossaki oli ennuste että ufo tulis maapallolle silloin...
- Bubastis.tm
Ensimmäinen on että avaruusolennot ilmestyvät aluksessaan ilmakehäämme kolmen päivän ajaksi, niin että kaikki näkevät. Rauhallinen tapahtuma.
Toinen versio: Illuminaatti new world orderit aikovat posauttaa ydinaseen jossain jenkeissä ja syyttävät siitä Irania ja josta seuraa kolmas maailmansota.
Kolmas versio: Hitler pakeni Marsiin avaruusaluksella ja aikoo tehdä näkymättömän naziarmeijansa kanssa comebäkin.- ins_verderben
että kaikkihan sen tietää, että Aatu otti kolmannen valtakunnan vikan sukellusveneen ja meni Etelänavalle perustamaan neljättä valtakuntaa
- Bubastis.tm
ins_verderben kirjoitti:
että kaikkihan sen tietää, että Aatu otti kolmannen valtakunnan vikan sukellusveneen ja meni Etelänavalle perustamaan neljättä valtakuntaa
ja nyt se johtaa new world orderia maan onttouden syvyyksistä käsin. Olen aina ollut skeptinen Aatun kuoleman suhteen. En yhtään ihmettelisi jos hän olisi jopa new world orderin johtaja, mies jota kutsutaan nimellä "the beast".
- ins_verderben
Bubastis.tm kirjoitti:
ja nyt se johtaa new world orderia maan onttouden syvyyksistä käsin. Olen aina ollut skeptinen Aatun kuoleman suhteen. En yhtään ihmettelisi jos hän olisi jopa new world orderin johtaja, mies jota kutsutaan nimellä "the beast".
nimikin sopii hyvin pojalle, samoin tehtävä... Ollaan kuulkaas tosi kusessa nytten
- huomisesta
Huomenna on tilipäiväni ja leijailen kaupoissa shoppailemassa ihan ufona.
Melkoisella varmuudella huomenna ei tapahdu yhen mittää.
Itse olen hivenen seuraillu tätä rahamaailmassa tapahtuvaa kuohuntaa ja miettiny et mistähän tämä johtuu ja mimmoset seuraukset sillä on esim.Suomeen.- e.k.v
En usko että avaruusalukset huomenna ilmestyvät alabaman (vai mikä se nyt oli) ylle. Toki on myös niitä jotka uskovat. Noh, en nyt kuitenkaan aio uniani moisen profetia takia menettää.
Mitä tulee tuohon pankkikriisiin niin elän luulossa että se alkaa taittumaan varsin pian. Niin pian ettei sillä ole mitään erikoisempaa vaikutusta tällaisten tavallisten taaplaajien elämään.
Tietysti on mahdollista että ihmiset nyt peloissaan jättävät rahansa käyttämättä, joka onkin ehkä se isoin ongelma. Pantattu raha kun ei oikein auta ketään, paitsi sitä joka panttaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341198
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä22502Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14452Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad17423