Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
totuusvoittaaaina
profiilit
totuusvoittaaaina
totuusvoittaaaina
Vapaa kuvaus
https://www.artonissi.fi/
Aloituksia
390
Kommenttia
6005
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eihän+muuten+moniavioisuutta+olisi+kiellettynä+Raamatussa.
30.04.2020 20:30
Pyhästä+Hengestä+tulee+aina+sama+oppi+ja+kirjoitukset.+On+sitten+vastaanottaja+kuka+tahansa.+Eri+asia+on+kuin+hän+ottaa+Pyhän+Hengen+sanan+vastaan.
30.04.2020 20:28
Äiti+jumala+kuulemma+synnyttää+ihmisten+sielut+taivaassa,+mutta+kuka+on+silloin+isä?
Ei+ihminen+ennen+syntymää+ole+taivaassa+ollut.
30.04.2020 20:22
"jotka+mormonien+tyyliin+kuvittelevat,+että+taivaaseen+pääsee+seteleitä+heiluttamalla."
Sama+mikä+oli+katolisillakin,+että+kun+raha+kirstuun+kilahtaa+silloin+sielu+taivaaseen+vilahtaa.
Tästä+opista+Martti+Luther+sanoitui+irti+ja+naulasi+95+teesiä+kirkon+oven+pieleen.
30.04.2020 20:20
ILM.+21:+14.+Ja+kaupungin+muurilla+oli+kaksitoista+perustusta,+ja+niissä+Karitsan+kahdentoista+apostolin+kaksitoista+nimeä
Ei+mahdu+mormonien+Apostolien+nimet.+Kun+heitä+ei+ole.
30.04.2020 20:14
Kaikki+kirkot+missä+julistetaan+Jeesusta+on+taivaasta.
PS.+127:+1+Jos+Herra+ei+huonetta+rakenna,+niin+sen+rakentajat+turhaan+vaivaa+näkevät
30.04.2020 20:12
Jokainen+kirkko+missä+julistetaan+Jeesusta+on+perustettu+taivaasta+ja+Jumalan+voimalla.+Jos+Herra+ei+huonetta+rakenna+turhaan+näkevät+vaivaa.+
PS:+127+:+1+Jos+Herra+ei+huonetta+rakenna,+niin+sen+rakentajat+turhaan+vaivaa+näkevät
30.04.2020 20:11
"Juutalaiset+tulevat+itkemään+ja+katkerasti+katumaan+tajutessaan+tekonsa+Jeesuksen+tullessa+takaisin+ja+pelastaessa+jäljelle+jääneet+juutalaiset+polkaistessaan+Öljymäen+kahtia.+Näin+on+kirjoitettu+ja+näin+tapahtuu.+Jeesus+elää."
Eräät+mormonit+väittävät,+että+Jeesus+palaa+Amerikkaan+eikä+Israeliin.+Minä+sanon+että+Israeliin.
30.04.2020 20:07
Krusifiksi+on+kodissa+hyvä+paholaisen+karkoitin.+Ja+rukoilla+Isä+meidän+rukous.
30.04.2020 20:05
"Silloin+vielä+homoseksuaalisuuteen+suhtauduttiin+nuivasti."
Kumpa+vieläkin+suhtauduttaisiin.
30.04.2020 16:16
Jehovan+todistajien+mukaan+Jeesus+surmattiin+paalulla.+Mutta+se+ei+voi+pitää+paikkaansa,+koska+Jeesuksen+pään+päälle+laitettiin+kyltti+siitä,+että+mikä+on+surmaamisen+syy.++Jos+olisi+paalulla+ei+olisi+voinut+laittaa+pään+päälle+vaan+käsien+päälle.+
MATT.27:+37.+Ja+he+olivat+panneet+hänen+päänsä+yläpuolelle+hänen+syynsä+julki,+näin+kirjoitettuna:+"Tämä+on+Jeesus,+juutalaisten+kuningas".
30.04.2020 16:15
Olli+sanoi,+että+noin+käy+kun+kuuntelee+vain+vihollisen+ääntä!!!
Onko+sitten+Raamattu+mormonien+vihollinen???
29.04.2020 20:41
Näin+sanoo+Olli:+"+Johannes+elää+maan+päällä+ihmisten+joukossa+tänä+päivänäkin."
Missä+tämä+Johannes+elää?+Missä+Johannes+oli+kun+sillä+ei+ollut+seurakuntaa+vuoteen+1830+asti?
Olisi+se+hyvä+jos+tämä+Johannes+esittäytyisi+myös+kaikille+Kristityillekin.
Uskooko+kukaan+tuohon?
29.04.2020 20:37
Jeesuksen+perusma+kirkko+olisi+ensin+hyväksynyt+moniavioisuuden+ja+sitten+"jatkuvien+ilmoitusten"+jälkeen+hylännyt+sen.+Vaikka+Raamattu+puhuu+toista+Jeesuksen+sanoin+ei+moniavioisuudelle.
MATT.+19:+4.+Hän+vastasi+ja+sanoi:+"Ettekö+ole+lukeneet,+että+Luoja+jo+alussa+'loi+heidät+mieheksi+ja+naiseksi'
5.+ja+sanoi:+'Sentähden+mies+luopukoon+isästänsä+ja+äidistänsä+ja+liittyköön+vaimoonsa,+ja+ne+kaksi+tulevat+yhdeksi+lihaksi'?
Yksikössä+vaimoonsa+ei+monikossa+vaimoihinsa.+Että+Jeesus+ei+hyväksy+moniavioisuutta.
1TIM:+3:+2.+Niin+tulee+siis+seurakunnan+kaitsijan+olla+nuhteeton,+yhden+vaimon+mies,+raitis,+maltillinen,+säädyllinen,+vieraanvarainen,+taitava+opettamaan,
29.04.2020 20:36
"Vain+Raamattu+on+väärin."
Eli+te+hylkäätte+Raamatun????
29.04.2020 20:33
Mormonit+pitävät+syntiinlankeemusta+hyvänä+asiana.+He+rinnastavat+Jeesuksen+ja+saatanan+saman+arvoisiksi.+He+kertovat,+että+saatana+olisi+vastustanut+syntiinlankeemusta,+vaikka+se+olisi+ollut+saatanan+voitto,+mutta+Jeesus+taas+olisi+kannattanut+sitä.+Kuinka+Jeesus+kannattaisi+sitä+minkä+hän+kerran+joutuu+sovittamaan+ristin+kuolemalla?+Raamattu+kuitenkin+kertoo+asian+toisinpäin.+Näin+että+saatana+oli+mennyt+käärmeeseen+joka+houkutti+Eevan+lankeemaan.+Mikä+tässä+syntiinlankeemuksessa+on+hyvä+asia?+Ei+ole+se,+että+emme+muuten+olisi+lisääntyneet.+Jumala+käski+jo+ennen+lisääntykää+ja+täyttäkää+maa.+Eikä+syntiä+ollut+sitä+ennen+alastomuuuskaan.+Eikä+varmasti+olisi+syntiä+myöskään+suvun+jatkaminenkaan.+Koska+tällä+hetkellä+on+JOB.14:4.+Syntyisikö+saastaisesta+puhdasta?+Ei+yhden+yhtäkään.
PS.51:+7.+Katso,+minä+olen+synnissä+syntynyt,+ja+äitini+on+minut+synnissä+siittänyt
ROOM.5:+18.+Niinpä+siis,+samoin+kuin+yhden+ihmisen+lankeemus+on+koitunut+kaikille+ihmisille+kadotukseksi,+niin+myös+yhden+ihmisen+vanhurskauden+teko+koituu+kaikille+ihmisille+elämän+vanhurskauttamiseksi;
Eli+syntiinlankeemus+on+ollut+saatanan+voitto.+Ja+Jeesus+on+voittanut+saatanan+golgatan+keskimmäisellä+ristillä.
29.04.2020 20:24
Jaa+että+Jeesus+olisi+ollut+naimisissa???+++EI+EI+EI!!!
Ihme+kun+ette+väitä,+että+Apostolit+olisivat+olleet+keskenään+yhteydessä???+Ei+olisi+mikään+ihme+mormoneilta.+Ainoalta+kirkolta+minkä+Jeesus+hyväksyy.
29.04.2020 20:23
"Seuraavat+ovat+samalla+tavoin+puolitotuuksia.+Sitten+tulee+väärä.+Maria+olisi+ollut+fyysisessä+kontaktissa.+Ei."
Näin+teillä+on+pelastuksen+oppeja+osa+1+sivu+29+
Myös+opetatte,+että+Jeesus+oli+naimisissa+Marian+ja+Martan+kanssa+ja+heillä+oli+lapsiakin!!!
Jeesus+ei+ollut+naimisissa+eikä+ollut+lapsia+eikä+ollut+fyysisessä+yhteydessä+kenenkään+kanssa.+Marian+ja+Martan+kohtaaminen+Raamatussa+ei+sovi+että+olisivat+olleet+naimisissa.+Eikä+kaanaan+häissä+vihitty+Jeesusta,+koska+Jeesuksen+äiti+sanoi+ettei+heillä+ole+viiniä.+Ei+sanonut+että+meillä+ei+ole+viiniä.
29.04.2020 20:20
"Jumala+voi+käskeä+tai+sallia.+Mikä+sinä+olet+Jumalaa+määräämään?+Tottakai+yksiavioisuus+on+normaali+käytäntö+ja+ihanne."
En+minä+Jumalaa+käske+vaan+Jumala+käskee+minua.+
Yksiavioisuus+on+ainoa+minkä+Jumala+hyväksyy!!!
29.04.2020 20:12
Voistitko+todistaa,+että+Jeesus+on+vain+teidän+kirkon+perustanut.+Kyllä+Jeesus+on+monta+muutakin+seurakuntaa+perustanut.+MATT.+16:+16.+Simon+Pietari+vastasi+ja+sanoi:+"Sinä+olet+Kristus,+elävän+Jumalan+Poika".+
17.+Jeesus+vastasi+ja+sanoi+hänelle:+"Autuas+olet+sinä,+Simon,+Joonaan+poika,+sillä+ei+liha+eikä+veri+ole+sitä+sinulle+ilmoittanut,+vaan+minun+Isäni,+joka+on+taivaissa.+
18.+Ja+minä+sanon+sinulle:+sinä+olet+Pietari,+ja+tälle+kalliolle++minä+rakennan+seurakuntani,+ja+tuonelan+portit+eivät+sitä+voita.+
Ei+mormonien+kirkkoa.
Jeesus+on+läsnä+jokaisessa+seurakunnassa+missä+ollaan+kokoonnuttu+Jeesuksen+nimeen+
MATT.18:+20.+Sillä+missä+kaksi+tahi+kolme+on+kokoontunut+minun+nimeeni,+siinä+minä+olen+heidän+keskellänsä."+
Kyllä+Jeesus+on+mukana+muuallakin+kuin+mormoonien+temppelissä.+
Ei+vaan+mormoni+ole+pelastunut.+Kyllä+muissakin+seurakunnissa+on+pelastuneita.+
ROOM.+8:+Niin+ei+nyt+siis+ole+mitään+kadotustuomiota+niille,+jotka+Kristuksessa+Jeesuksessa+ovat.+
2.+Sillä+elämän+hengen+laki+Kristuksessa+Jeesuksessa+on+vapauttanut+sinut+synnin+ja+kuoleman+laista.+
ROOM.+10:+12.+Tässä+ei+ole+erotusta+juutalaisen+eikä+kreikkalaisen+välillä;+sillä+yksi+ja+sama+on+kaikkien+Herra,+rikas+antaja+kaikille,+jotka+häntä+avuksi+huutavat.+
13.+Sillä+"jokainen,+joka+huutaa+avuksi+Herran+nimeä,+pelastuu".+
9.+Sillä+jos+sinä+tunnustat+suullasi+Jeesuksen+Herraksi+ja+uskot+sydämessäsi,+että+Jumala+on+hänet+kuolleista+herättänyt,+niin+sinä+pelastut;+
Se+siitä+ainoasta+kirkosta+minkä+Jeesus+hyväsyy+ei+ole+mormonit+ainoita+jos+ovat+ollenkaan+pelastuneita.
29.04.2020 20:09
26 / 301