- Eihän muuten moniavioisuutta olisi kiellettynä Raamatussa.
- Pyhästä Hengestä tulee aina sama oppi ja kirjoitukset. On sitten vastaanottaja kuka tahansa. Eri asia on kuin hän ottaa Pyhän Hengen sanan vastaan.
- Äiti jumala kuulemma synnyttää ihmisten sielut taivaassa, mutta kuka on silloin isä?
Ei ihminen ennen syntymää ole taivaassa ollut. - "jotka mormonien tyyliin kuvittelevat, että taivaaseen pääsee seteleitä heiluttamalla."
Sama mikä oli katolisillakin, että kun raha kirstuun kilahtaa silloin sielu taivaaseen vilahtaa.
Tästä opista Martti Luther sanoitui irti ja naulasi 95 teesiä kirkon oven pieleen. - ILM. 21: 14. Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä
Ei mahdu mormonien Apostolien nimet. Kun heitä ei ole. - Kaikki kirkot missä julistetaan Jeesusta on taivaasta.
PS. 127: 1 Jos Herra ei huonetta rakenna, niin sen rakentajat turhaan vaivaa näkevät - Jokainen kirkko missä julistetaan Jeesusta on perustettu taivaasta ja Jumalan voimalla. Jos Herra ei huonetta rakenna turhaan näkevät vaivaa.
PS: 127 : 1 Jos Herra ei huonetta rakenna, niin sen rakentajat turhaan vaivaa näkevät - "Juutalaiset tulevat itkemään ja katkerasti katumaan tajutessaan tekonsa Jeesuksen tullessa takaisin ja pelastaessa jäljelle jääneet juutalaiset polkaistessaan Öljymäen kahtia. Näin on kirjoitettu ja näin tapahtuu. Jeesus elää."
Eräät mormonit väittävät, että Jeesus palaa Amerikkaan eikä Israeliin. Minä sanon että Israeliin. - Krusifiksi on kodissa hyvä paholaisen karkoitin. Ja rukoilla Isä meidän rukous.
- "Silloin vielä homoseksuaalisuuteen suhtauduttiin nuivasti."
Kumpa vieläkin suhtauduttaisiin. - Jehovan todistajien mukaan Jeesus surmattiin paalulla. Mutta se ei voi pitää paikkaansa, koska Jeesuksen pään päälle laitettiin kyltti siitä, että mikä on surmaamisen syy. Jos olisi paalulla ei olisi voinut laittaa pään päälle vaan käsien päälle.
MATT.27: 37. Ja he olivat panneet hänen päänsä yläpuolelle hänen syynsä julki, näin kirjoitettuna: "Tämä on Jeesus, juutalaisten kuningas". - Olli sanoi, että noin käy kun kuuntelee vain vihollisen ääntä!!!
Onko sitten Raamattu mormonien vihollinen??? - Näin sanoo Olli: " Johannes elää maan päällä ihmisten joukossa tänä päivänäkin."
Missä tämä Johannes elää? Missä Johannes oli kun sillä ei ollut seurakuntaa vuoteen 1830 asti?
Olisi se hyvä jos tämä Johannes esittäytyisi myös kaikille Kristityillekin.
Uskooko kukaan tuohon? - Jeesuksen perusma kirkko olisi ensin hyväksynyt moniavioisuuden ja sitten "jatkuvien ilmoitusten" jälkeen hylännyt sen. Vaikka Raamattu puhuu toista Jeesuksen sanoin ei moniavioisuudelle.
MATT. 19: 4. Hän vastasi ja sanoi: "Ettekö ole lukeneet, että Luoja jo alussa 'loi heidät mieheksi ja naiseksi'
5. ja sanoi: 'Sentähden mies luopukoon isästänsä ja äidistänsä ja liittyköön vaimoonsa, ja ne kaksi tulevat yhdeksi lihaksi'?
Yksikössä vaimoonsa ei monikossa vaimoihinsa. Että Jeesus ei hyväksy moniavioisuutta.
1TIM: 3: 2. Niin tulee siis seurakunnan kaitsijan olla nuhteeton, yhden vaimon mies, raitis, maltillinen, säädyllinen, vieraanvarainen, taitava opettamaan, - "Vain Raamattu on väärin."
Eli te hylkäätte Raamatun???? - Mormonit pitävät syntiinlankeemusta hyvänä asiana. He rinnastavat Jeesuksen ja saatanan saman arvoisiksi. He kertovat, että saatana olisi vastustanut syntiinlankeemusta, vaikka se olisi ollut saatanan voitto, mutta Jeesus taas olisi kannattanut sitä. Kuinka Jeesus kannattaisi sitä minkä hän kerran joutuu sovittamaan ristin kuolemalla? Raamattu kuitenkin kertoo asian toisinpäin. Näin että saatana oli mennyt käärmeeseen joka houkutti Eevan lankeemaan. Mikä tässä syntiinlankeemuksessa on hyvä asia? Ei ole se, että emme muuten olisi lisääntyneet. Jumala käski jo ennen lisääntykää ja täyttäkää maa. Eikä syntiä ollut sitä ennen alastomuuuskaan. Eikä varmasti olisi syntiä myöskään suvun jatkaminenkaan. Koska tällä hetkellä on JOB.14:4. Syntyisikö saastaisesta puhdasta? Ei yhden yhtäkään.
PS.51: 7. Katso, minä olen synnissä syntynyt, ja äitini on minut synnissä siittänyt
ROOM.5: 18. Niinpä siis, samoin kuin yhden ihmisen lankeemus on koitunut kaikille ihmisille kadotukseksi, niin myös yhden ihmisen vanhurskauden teko koituu kaikille ihmisille elämän vanhurskauttamiseksi;
Eli syntiinlankeemus on ollut saatanan voitto. Ja Jeesus on voittanut saatanan golgatan keskimmäisellä ristillä. - Jaa että Jeesus olisi ollut naimisissa??? EI EI EI!!!
Ihme kun ette väitä, että Apostolit olisivat olleet keskenään yhteydessä??? Ei olisi mikään ihme mormoneilta. Ainoalta kirkolta minkä Jeesus hyväksyy. - "Seuraavat ovat samalla tavoin puolitotuuksia. Sitten tulee väärä. Maria olisi ollut fyysisessä kontaktissa. Ei."
Näin teillä on pelastuksen oppeja osa 1 sivu 29
Myös opetatte, että Jeesus oli naimisissa Marian ja Martan kanssa ja heillä oli lapsiakin!!!
Jeesus ei ollut naimisissa eikä ollut lapsia eikä ollut fyysisessä yhteydessä kenenkään kanssa. Marian ja Martan kohtaaminen Raamatussa ei sovi että olisivat olleet naimisissa. Eikä kaanaan häissä vihitty Jeesusta, koska Jeesuksen äiti sanoi ettei heillä ole viiniä. Ei sanonut että meillä ei ole viiniä. - "Jumala voi käskeä tai sallia. Mikä sinä olet Jumalaa määräämään? Tottakai yksiavioisuus on normaali käytäntö ja ihanne."
En minä Jumalaa käske vaan Jumala käskee minua.
Yksiavioisuus on ainoa minkä Jumala hyväksyy!!! - Voistitko todistaa, että Jeesus on vain teidän kirkon perustanut. Kyllä Jeesus on monta muutakin seurakuntaa perustanut. MATT. 16: 16. Simon Pietari vastasi ja sanoi: "Sinä olet Kristus, elävän Jumalan Poika".
17. Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Autuas olet sinä, Simon, Joonaan poika, sillä ei liha eikä veri ole sitä sinulle ilmoittanut, vaan minun Isäni, joka on taivaissa.
18. Ja minä sanon sinulle: sinä olet Pietari, ja tälle kalliolle minä rakennan seurakuntani, ja tuonelan portit eivät sitä voita.
Ei mormonien kirkkoa.
Jeesus on läsnä jokaisessa seurakunnassa missä ollaan kokoonnuttu Jeesuksen nimeen
MATT.18: 20. Sillä missä kaksi tahi kolme on kokoontunut minun nimeeni, siinä minä olen heidän keskellänsä."
Kyllä Jeesus on mukana muuallakin kuin mormoonien temppelissä.
Ei vaan mormoni ole pelastunut. Kyllä muissakin seurakunnissa on pelastuneita.
ROOM. 8: Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat.
2. Sillä elämän hengen laki Kristuksessa Jeesuksessa on vapauttanut sinut synnin ja kuoleman laista.
ROOM. 10: 12. Tässä ei ole erotusta juutalaisen eikä kreikkalaisen välillä; sillä yksi ja sama on kaikkien Herra, rikas antaja kaikille, jotka häntä avuksi huutavat.
13. Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu".
9. Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;
Se siitä ainoasta kirkosta minkä Jeesus hyväsyy ei ole mormonit ainoita jos ovat ollenkaan pelastuneita.