Vapaa kuvaus

https://www.artonissi.fi/

Aloituksia

390

Kommenttia

6005

1. Pyhästä+Hengestä+tulee+aina+sama+oppi+ja+kirjoitukset.+On+sitten+vastaanottaja+kuka+tahansa.+Eri+asia+on+kuin+hän+ottaa+Pyhän+Hengen+sanan+vastaan.
  2. Voistitko+todistaa,+että+Jeesus+on+vain+teidän+kirkon+perustanut.+Kyllä+Jeesus+on+monta+muutakin+seurakuntaa+perustanut.+MATT.+16:+16.+Simon+Pietari+vastasi+ja+sanoi:+"Sinä+olet+Kristus,+elävän+Jumalan+Poika".+17.+Jeesus+vastasi+ja+sanoi+hänelle:+"Autuas+olet+sinä,+Simon,+Joonaan+poika,+sillä+ei+liha+eikä+veri+ole+sitä+sinulle+ilmoittanut,+vaan+minun+Isäni,+joka+on+taivaissa.+18.+Ja+minä+sanon+sinulle:+sinä+olet+Pietari,+ja+tälle+kalliolle++minä+rakennan+seurakuntani,+ja+tuonelan+portit+eivät+sitä+voita.+Ei+mormonien+kirkkoa.Jeesus+on+läsnä+jokaisessa+seurakunnassa+missä+ollaan+kokoonnuttu+Jeesuksen+nimeen+MATT.18:+20.+Sillä+missä+kaksi+tahi+kolme+on+kokoontunut+minun+nimeeni,+siinä+minä+olen+heidän+keskellänsä."+Kyllä+Jeesus+on+mukana+muuallakin+kuin+mormoonien+temppelissä.+Ei+vaan+mormoni+ole+pelastunut.+Kyllä+muissakin+seurakunnissa+on+pelastuneita.+ROOM.+8:+Niin+ei+nyt+siis+ole+mitään+kadotustuomiota+niille,+jotka+Kristuksessa+Jeesuksessa+ovat.+2.+Sillä+elämän+hengen+laki+Kristuksessa+Jeesuksessa+on+vapauttanut+sinut+synnin+ja+kuoleman+laista.+ROOM.+10:+12.+Tässä+ei+ole+erotusta+juutalaisen+eikä+kreikkalaisen+välillä;+sillä+yksi+ja+sama+on+kaikkien+Herra,+rikas+antaja+kaikille,+jotka+häntä+avuksi+huutavat.+13.+Sillä+"jokainen,+joka+huutaa+avuksi+Herran+nimeä,+pelastuu".+9.+Sillä+jos+sinä+tunnustat+suullasi+Jeesuksen+Herraksi+ja+uskot+sydämessäsi,+että+Jumala+on+hänet+kuolleista+herättänyt,+niin+sinä+pelastut;+Se+siitä+ainoasta+kirkosta+minkä+Jeesus+hyväsyy+ei+ole+mormonit+ainoita+jos+ovat+ollenkaan+pelastuneita.