Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
totuusvoittaaaina
profiilit
totuusvoittaaaina
totuusvoittaaaina
Vapaa kuvaus
https://www.artonissi.fi/
Aloituksia
390
Kommenttia
6005
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ainakin minua kohtaan on kaikkia näitä sääntöjä rikkoneet jehovan todistajat
04.07.2014 14:46
Ansaitsematon armo. Olen pelastettu ilman minun omaa erinomaisuuttani
04.07.2014 14:43
Ei ehkä Päivistä kaikki johdu, mutta jyrkkä muutos on saatava aikaiseksi mikä onnistuun vain puheenjohtajaa vaihtamalla. On saatava viestitettyä kentälle muutoksista puoluessa
04.07.2014 14:35
Se on Rooman paavi ja teon oppi miäö edellyttä ätekemistä jotta tulisi vanhurskautetuksi
04.07.2014 14:30
Älä vertaa ihmistä ja Jumalaa keskenään. Ihminen on luotu ja Jumala on luoja
03.07.2014 15:29
Ei ole yksin EU vaalit vaan on muutenkin puolue vaikeuksissa.
03.07.2014 15:24
Oikein käännettynä
FIL.2;6. joka ei, vaikka hänellä olikin Jumalan muoto, katsonut saaliiksensa olla Jumalan kaltainen,
7. vaan tyhjensi itsensä ja otti orjan muodon, tuli ihmisten kaltaiseksi, ja hänet havaittiin olennaltaan sellaiseksi kuin ihminen;
8. hän nöyryytti itsensä ja oli kuuliainen kuolemaan asti, hamaan ristin kuolemaan asti.
Jeesus on Jumala joka otti orjanmuodon tuli ihmiseksi ja sovitti syntimme ristillä ja nousi kuolleista ruumiillisesti ja nousi taivaaseen ja tulee sieltä näkyvänä ihmisruumissa takaisin. Ei ole tullut näkymättömänä 1914 tuo ei ole Raamatun mukaista
02.07.2014 14:20
Joo mutta edellyttää parannuksen tekemistä. Ei Paavali enään senjälkeen vainonnut Kristittyjä. Samoin on homojen ja lesbojen tehtävä parannus ja käännyttävä pois tuosta tilasta ainakin lopetettava parisuhde
02.07.2014 14:15
Kun puolueen kannatus on matala ja huonosti menee silloin pitää jotain tehdä. Ei puoluetta voi vaihtaa, mutta puheenjohtajan voi. Samoin jääkiekossa ei joukkuetta voi vaihtaa mutta valmentajan voi ja tämä auttaa asiaa monesti
02.07.2014 14:12
Tämä on se harhaoppi, että kaikilla uskonnoilla olisi sama jumala. Mutta vain Kristtinuskossa on oikea Jumala vapahtajamme Jeesus Kristus
02.07.2014 14:06
Olet harvinaisen oikeassa
MATT.28:19. Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
Kolme persoonaa mutta vain yhteen nimeen
01.07.2014 15:09
TODELLA JÄRKYTTÄVÄÄ!!!!
Kirkko ei ole enään Kristuksen seurakunta vaan porttokirkko
01.07.2014 14:59
JÄRKYTTÄVÄÄÄ!!!!
01.07.2014 14:57
Sateenkaari merkityksen käyttäminen väärin ja laittaminen sen Karitsaa Jeesusta merkitsevään asiaan tekee asiasta Jumalan pilkan.
Ei sateenkaaren ilmestyminen taivaalle ole mikään pilkka vaan sateenkaaren väärinkäyttö on.
01.07.2014 14:52
Koska pitää myös elää. Me kyllä rukoilemme monessa paikassa kut autoa ajaessa
01.07.2014 14:46
Yle vain väittää että ovat kadonneet. HAH HAH HAAA!!! Normaalia suomalaista media uutisointia lähi-idästä. Aina Israel syyllinen ja arabien tekoja vähätellään
30.06.2014 23:05
Juuri Raamatu nmukaan on. Loot käskettiin poistumaan Sodomasta kun olivat lausuneet nuo sanat
1MOOS.19:4. Ennenkuin he olivat laskeutuneet levolle, piirittivät kaupungin miehet, sodomalaiset, sekä nuoret että vanhat, koko kansa kaikkialta, talon.
5. Ja he huusivat Lootia sanoen hänelle: "Missä ne miehet ovat, jotka tulivat luoksesi yöllä? Tuo heidät tänne meidän luoksemme, ryhtyäksemme heihin."
6. Silloin Loot meni ulos heidän luokseen portille ja sulki oven jälkeensä
7. ja sanoi: "Älkää, veljeni, tehkö niin pahoin.
8. Katsokaa, minulla on kaksi tytärtä, jotka eivät vielä miehestä tiedä. Ne minä tuon teille, tehkää heille, mitä tahdotte. Älkää vain tehkö näille miehille mitään pahaa, sillä he ovat tulleet minun kattoni suojaan."
12 Ja miehet sanoivat Lootille: Vieläkö sinulla on ketään omaista täällä? Vie pois täältä vävysi, poikasi, tyttäresi ja kaikki, keitä sinulla kaupungissa on,
13 sillä me hävitämme tämän paikan. Koska huuto heistä on käynyt suureksi Herran edessä, lähetti Herra meidät hävittämään sen.
Että homous oli suuri synti siellä miksi kaupungi tuhottiin
30.06.2014 23:02
On siinä nyt joku hölmö kyseliä. Kyllä kai sitä alkukieltä voi opetella muuallakin kuin ammattikorkeassa. Minulla sattu olemaan kirjoja Raamatun alkukielistä ja osaan netin hakukoneilla hakea noita.
Tuohon aikaan ei sattunut olemaan kuin suomenkielisiä ammattikorkeita ja oli kai jossain ruotsalaisalueilla heidän kielellään
30.06.2014 15:57
Kyllä pitää paikkaansa, mutta homous oli se suuri sodoman synti miksi se hävitettiin
30.06.2014 15:52
Häitä ei ole koskaan kirkossa ollutkaan vaan vihkimisiä. Ja kohta jos (rukoillaan ettei toteudu) ja kun sukupuolineutraali avioliittolaki tulee voimaan alkaa myös kirkko vihkiä homo ja lesbo pareja. Vain kaksi piispaa vastustaa ja vähemmistö kirkolliskouksessa, joten vihkiminen alkaa myös Ev. Lut. kirkossa
29.06.2014 21:54
260 / 301