Miksi ette pyhitä kaikkea vapaa-aikaanne rukoilemiseen kaikkein kurjimmissa asemassa olevien hyväksi???
Odotan suurella mielenkiinnolla vastausta miksi ette näin tee ja kuinka voitte silti väittää itseänne hyväksi ihmiseksi.
MIKSI ETTE???
27
126
Vastaukset
- Edio
Tuskin "ne" sulle vastaavat mitään. On käynyt selväksi, että köyhien asia ei useimpia uskovia kiinnosta pätkääkään.
- paffi
köyhät, sairaat, nälkää näkevät yms. kaikkia tarkoitin
- paffi
totuusvoittaaaina kirjoitti:
Koska pitää myös elää. Me kyllä rukoilemme monessa paikassa kut autoa ajaessa
Kesälomallasi ainakin ehtisit rukoilemaan, vaikka kuusi tuntia päivässä helposti. On kummallista ettette porukalla näin tee, jos kerta uskotte rukoilemisen voivan jotain hädänalaista auttaa.
- mäd määän
totuusvoittaaaina kirjoitti:
totuusvoittaaaina1.7.2014 14:46
**autoilija24.6.2014 13:50
Suomalaiset naiset ovatkin rasisteja en minä.
Kaikki
suomalaiset naiset ovat rasisteja narsisteja sekä h.u.o.r.i.a TÄMÄ ON TOSI!!! ***
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10543008#comment-68492143-view
noin kehuskelee *totuusvoittaaina*/autoilija/Sanamies jne
suomalaisia NAISIA.
KAIKKI suomalaiset naiset on siis horoja Sanamiehen sanoin.
ei semmoinen mtn rukoile........ - Sanopa muuta
"On käynyt selväksi, että köyhien asia ei useimpia uskovia kiinnosta pätkääkään."
Se on monesti ihmetyttänyt että köyhien asia tai muut hyvät asiat eivät tunnu kiinnostavan edes kahta uskovaa, jotka olisivat sen verta toistensa vaikutuspiirissä että päätyisivät kerran rukoilemaan yhdessä.
Raamatussahan sanotaan että kun kaksi rukoilee mitä hyvänsä samaa asiaa niin se toteutuu varmasti. Mutta edelleenkin maailmassa on sotia, käyhyyttä, nälkää...
- vanha ja vakaa
Rukoilu ei auta mitään vaan maailman humanitääriset järjestöt. Suomessa ei kenenkään tarvitse nähdä nälkää ja kaikilla on katto pään päällä.
Parhaiten voi autta esim Punaisen ristin kautta.- paffi
Aivan oikein. Koitan vain saada uskovaiset selittämään käytöstään.
- Edio
paffi kirjoitti:
Aivan oikein. Koitan vain saada uskovaiset selittämään käytöstään.
Punainen risti, Unisef ja Lääkärit ilman rajoja ovat parhaita auttajia. Monien uskovien selitys, että yksi ihminen ei voi tehdä mitään asialle joten antaa olla on väärä. Yhden apu ei tosiaan auta mutta kun avun antajia on miljoona niin jo pienikin raha yhdeltä on merkityksellinen.
Monet nuoret tämän kyllä tajuavat ja heidän keräystulokset ovatkin olleet hyviä. Eikä siinä yleensä tarvitse olla "uskoa" ulkokultaisena höysteenä mukana yhtään.
- jakaantunut mieli
Aikaa kuluu paljonkin,
kirjoitellessa eri nimimerkeillä rivouksia
muista ihmisistä
monilleSuoli24-palstoille,
silloin ei ehi rukoilemaan kuin
sit autolla ajellessa.
esim=>
**autoilija24.6.2014 13:50
Suomalaiset naiset ovatkin rasisteja en minä.
Kaikki
suomalaiset naiset ovat rasisteja narsisteja sekä h.u.o.r.i.a TÄMÄ ON TOSI!!! ***
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10543008#comment-68492143-view
noin kehuskelee *totuusvoittaaina*/autoilija/Sanamies jne
suomalaisia NAISIA.
KAIKKI suomalaiset naiset on siis horoja Sanamiehen sanoin. - naiset narsisteja
Aikaa menee pohtiessa autoja ja riemurasioita...
autoilija1.7.2014 14:25
Kyllä kuule naiset ovat kaikki vaan sen hienon auton ja moneyn perään jotta ei tarvitse olla miehellä kaksinen pärstä kun autolla naista saa. Ja kaikki naiset ovat vielä noin narsisteja, että itse kuvittelevat vaikka oma ulkomuoto ole mikään että saavat miehen kuin miehen sillä "riemurasialla"
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12319434#comment-68618229-view - luettu on
aika menee *autoilija*-nikillä naisia huoritellessa.
- tee jotain kivaa
Sinua vituttaa nyt todella paljon kun pitää ihan massapostittaa mielipahaasi. Lyöt vain omaa päätäsi seinään ja pilaat kesäsi moisella turhalla. Ei ihmiset muuksi muuta.
- paffi
Ei vituta juuri yhtään eikä ole mielipahaa. Pieni ärsytys vain uskovaisten typeryydestä ja itsekkyydestä. Ja piti pistää tosiaan useampaan paikkaan, ku aika nihkeesti tuli vastauksia näinkin päivänselvään asiaan.
- saat vain sopeutua
paffi kirjoitti:
Ei vituta juuri yhtään eikä ole mielipahaa. Pieni ärsytys vain uskovaisten typeryydestä ja itsekkyydestä. Ja piti pistää tosiaan useampaan paikkaan, ku aika nihkeesti tuli vastauksia näinkin päivänselvään asiaan.
Ei sinä resukka pääse maan päällä uskiksia pakoon. Saa vituttaa jatkossakin. Harva edes näitä palsoja seuraa.
- paffi
saat vain sopeutua kirjoitti:
Ei sinä resukka pääse maan päällä uskiksia pakoon. Saa vituttaa jatkossakin. Harva edes näitä palsoja seuraa.
Tässä kaupungissa ei onneksi hihhuleihin törmää. Joutuis hakemalla hakeen...
- *Faith*
Siksi kun Jeesus ei käskenyt tekemään niin.
Ja missä kuljette, saarnatkaa ja sanokaa: 'Taivasten valtakunta on tullut lähelle'.
Parantakaa sairaita, herättäkää kuolleita, puhdistakaa pitalisia, ajakaa ulos riivaajia. Lahjaksi olette saaneet, lahjaksi antakaa. (Matt. 10:7-8).- paffi
Et ole kyllä tehny mitään noistakaan asioista :D
- *Faith*
paffi kirjoitti:
Et ole kyllä tehny mitään noistakaan asioista :D
Onko täällä vielä joku, joka ei tiedä, että olen erikoistunut riivaajien karkottamiseen? ;)
- en ole tiennyt
*Faith* kirjoitti:
Onko täällä vielä joku, joka ei tiedä, että olen erikoistunut riivaajien karkottamiseen? ;)
Ihan oikeesti! Käytännössä? Pitääkö siinä riivatun olla uskossa vai tulla uskoon?
- *Faith*
en ole tiennyt kirjoitti:
Ihan oikeesti! Käytännössä? Pitääkö siinä riivatun olla uskossa vai tulla uskoon?
Kyllä. Etupäässä valistamalla ihmisiä pahan olemassaolosta, mutta olen kyllä häätänyt riivaajia käytännössäkin.
Hällä väliä onko riivattu uskossa vai ei. Riivaajat kiusaavat jokaista. Kiusasivat jopa Jeesusta erämaassa. - paffi
*Faith* kirjoitti:
Kyllä. Etupäässä valistamalla ihmisiä pahan olemassaolosta, mutta olen kyllä häätänyt riivaajia käytännössäkin.
Hällä väliä onko riivattu uskossa vai ei. Riivaajat kiusaavat jokaista. Kiusasivat jopa Jeesusta erämaassa.Perusta toiminimi ja mainosta vähän.
- *Faith*
paffi kirjoitti:
Perusta toiminimi ja mainosta vähän.
Ei ole tarvetta. Riivattuja riittää. ;)
- Rima korkeammalle!
*Faith* kirjoitti:
Ei ole tarvetta. Riivattuja riittää. ;)
"Ei ole tarvetta. Riivattuja riittä"
Miksi niitä pittä tuolla lailla tipoittain karkoitella kun rukouksella voisi yhtä hyvin poistaa ne maailmasta kaikki niin että uusia ei tule?
Ja tuossa jossakin keskustelussa joku uskova meuhkasi jostakin kolmen euron maksusta, jonka asiakas oli jättänyt maksamatta. Kovin pienillä nappuloilla te pelaatte kun se teidän Jeesuksenne on luvannut tehdä mitä hyvänsä kunhan vain rukoilette.
- paffi
"Minä sanon teille: mitä tahansa asiaa kaksi teistä yhdessä sopien maan päällä rukoilee, sen he saavat minun Isältäni, joka on taivaissa. Sillä missä kaksi tai kolme on koolla minun nimessäni, siellä minä olen heidän keskellään.
- - -
Vaan sinä, kun rukoilet, mene kammioosi ja sulje ovesi ja rukoile Isääsi, joka on salassa; ja sinun Isäsi, joka salassa näkee, maksaa sinulle."
Matt. 18:19-20; Matt. 6:6 [kr92] [kr38]
Pitäisi olla selkeä homma. Kumma ettei mitään tapahdu.- --kiiwi--
Parasta mitä sinä Paffi voit tehdä on näyttää itse esimerkkiä. Kuinka voit tietää mitä kukakin uskova tekee, kuinka paljon rukoilee tai auttaa toisia rahallisesti tai muuten? Enhän minäkään voi tietää vaikka sinä itsekin käyttäisit kaiken vapaa-aikasi ja rahasi hädänalaisten auttamiseen. Varmaan niin teetkin, koska sinulla on varaa vaatia muitakin tekemään niin.
- paffi
--kiiwi-- kirjoitti:
Parasta mitä sinä Paffi voit tehdä on näyttää itse esimerkkiä. Kuinka voit tietää mitä kukakin uskova tekee, kuinka paljon rukoilee tai auttaa toisia rahallisesti tai muuten? Enhän minäkään voi tietää vaikka sinä itsekin käyttäisit kaiken vapaa-aikasi ja rahasi hädänalaisten auttamiseen. Varmaan niin teetkin, koska sinulla on varaa vaatia muitakin tekemään niin.
Ei minun tarvitse. Tuossa lukee, että muutaman kanssa kun rukoilee, niin toiveet toteutuu. Hyvin yksinkertaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?863619- 252066
- 1951971
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell871454PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3431414Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale891147Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo131034- 841001
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.30950Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha69867