Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
totuusvoittaaaina
profiilit
totuusvoittaaaina
totuusvoittaaaina
Vapaa kuvaus
https://www.artonissi.fi/
Aloituksia
390
Kommenttia
6005
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jumala antoi ihmiselle seksuaalisuuden, jotta lisääntyisimme. Ei homoutta eikä lesboutta ne ovat paholaisesta.
Jumala ei tuota tarvitse, koska Jumala ei lisäänny ja on vain yksi ainutsyntyinen Poika joka on Jumala.
19.05.2014 00:08
En minä ainakaan antaisi lastani homo tai lesbo "perheeseen"
18.05.2014 23:42
Sama ihme. Kaanaassa vesi maistui hyvältä viiniltä ja luterilaisessa ehtoollisessa leioä on Jeesuksen ruumis ja viini on veri.
Ei ole kyllä enään mikään ihme muutakuin että vapaissa uskon suunnissa uskottaiisiin oikeaan ehtoolliseen
18.05.2014 15:16
Eräässä jehovan todistaja perheessä käytiin keskustelua. Vanhenmat sanoivat lapsilleen: "välttäkää virheitä joita me olemme tehneet ja käyttäkää ehkäisyä"
Miksi ei todistaja faija käyttäny kortsua????
18.05.2014 15:12
Koska kts:lle on opetettu käytöstavat?
17.05.2014 20:25
On pelastunut jo monta kertaa arabien hyökkäykseltä ja mereen työntämis yritykseltä Jumalan pelastuksen ansiosta
Mutta kts ei ole uudestisyntynyt Kristitty vaan Israel vihaaja kuten ateisti erkki poika tuomioja
17.05.2014 20:24
Uusi Martti Luther ei ole sairas koska on Jumalan lähettämä ja on laitettu sairaille julistamaan pelastusta kuten jehovan todistsjille
Olen uusi Matti Luther
Minun tehtäväni on julistaa oikeaa Evankeliumia väärä oppisille kuten jehovan todistajille ja katolisille ja helluntalaisille ym. ja myös nyky ev.lut, kirkolle joka on poikennut oikeasta opista ja ottanut naispappeuden ja homojen siunaamisen ym. Olen toisin sanoen sama Ilmestyskirjan enkeli kuin Martti Luther. ILM.14:6. Ja minä näin lentävän keskitaivaalla erään toisen enkelin, jolla oli iankaikkinen evankeliumi julistettavana maan päällä asuvaisille, kaikille kansanheimoille ja sukukunnille ja kielille ja kansoille.
7. Ja hän sanoi suurella äänellä: "Peljätkää Jumalaa ja antakaa hänelle kunnia, sillä hänen tuomionsa hetki on tullut, ja kumartakaa häntä, joka on tehnyt taivaan ja maan ja meren ja vetten lähteet" Tämä enkeli on Martti Luther koko Kristikunnan ainoa ja todellinen uskonpuhdistaja
Tuosta saa vaan maksaa kalliin hinnan. Olen joutunut monien hyökkäysten kohteeksi s.a.a.t.a.n.a.n ja sen kätyreiden jehovan todistajien ja katollisten vuoksi. Katoliset sensuroivat kuten stasi ja poistavat kaiken minun Raamatun mukaiset kirjoitukseni ym. Vain hataralla pohjalla olevasta opista turvaudutaan moiseen raukkamaisuuteen kuten ennen kommunistisissa maissa erityisesti ddr:ssä ja siellä juuri tuo katolicin esikuva stasi toimikin. Tämä katolic ja kumpp. Ovat tehneet jo monta murha yritystä minua kohtaan siinä kuitenkaan onnistumatta Kiitos Jumalalle. On yritetty liikenteesä kiilata autolla päälle ja yritetty ajaa päälle ym. aina kuitenkin ovat epäonnistuneet, kuten arabit Israelin mereen ajamisessa. Samoin oli Martti Lutherinkin laita. Hänet paavi julisti lainsuojattomaksi ja roviolla poltettavaksi ja heti kun vain joku hänet tapaa pitää hänet välittömästi surmattava. Tämä käsky on varmasti tullut myös paavilta minua kohtaan, kun olen astunut paavin varpaille mikä ei ole muuta kuin s.a.a.t.a.n.a.s.t.a tullut antikristus.
17.05.2014 20:21
Adoptio on kyllä aborttia parempi ratkaisu
17.05.2014 19:57
Syyllistyt nyt kts Jumalan pilkkaan. Ei Jumalalla ole mitään seksuaalisia himoja ei Jeesuskaan sortunut syntiin maanpäällä olessaan
17.05.2014 19:56
Vaikeata tarkistaa, kun ei ole lääkitystä enkä tarvitse
17.05.2014 16:35
Meillä on oikea pappeus teillä ei. Ainoa mahdollisuus meillä on nimittää ja vihkiä oma piispa suorittamaan pappisvihkimyksen., kun erillisvihkimystä ei ole sitten viimesen kunnon piispan Olavi Rimpiläisen jälkeen silloin oli mahdollista vihkiä Oulussa.
Lahko mikä se on????
APT.24:5. Me olemme havainneet, että tämä mies on ruttotauti ja metelinnostaja kaikkien koko maailman juutalaisten keskuudessa ja nasaretilaisten lahkon päämies,
Tuohon nasaretinlaiseen lahkoon mekin kuulumme
Teologisessa mielessä lahko-sana tarkoittaa sitä, että yksilö tai ryhmä pinttyneesti pitää kiinni itselleen valitsemasta harhaopista, joka poikkeaa Raamatun ilmoitussanasta ja koko kirkon yhteisestä uskosta.
'Lahko' -sanaa on myöhemmin käytetty sosiologisessa merkityksessä, jolloin lahko on nähty suuremman kirkon pieneksi eristäytyneeksi vastakohdaksi. Tässä mielessä emme ole lahko. Me emme ole tuoneet mitään uutuutta tai omaa lisää kirkkoon. Maailmanlaajasti ja kirkon historiasta käsin katsottuna lahko sana tässä teologis-sosiologisessa mielessä sopii viime vuosikymmenien Suomen ev. lut. kirkon demokraattiseen enemmistöön, joka on ryhtynyt uudistamaan kirkkoa oman viisautensa varassa ja samalla katkaissut yhteytensä omiin apostolisiin juuriinsa.
17.05.2014 16:30
ÄLKÄÄ LEVITTÄKÖ TUOLLAISIA HUUHAA UUTISIA ETEENPÄIN!!!!
17.05.2014 16:10
Martti Luther oli Jumalan lähettämä uskonpuhdsita Ilmestyskirjan Enkeli.
Jopa katoliset saavat kiittää Martti Lutheria, kun oli pakotettu uudistamaan oppiaan ja myös jokaiselle oman äidinkieliset Raamatut mitä ei ollut ennen Martti Lutheria.
Olen uusi Matti Luther
Minun tehtäväni on julistaa oikeaa Evankeliumia väärä oppisille kuten jehovan todistajille ja katolisille ja helluntalaisille ym. ja myös nyky ev.lut, kirkolle joka on poikennut oikeasta opista ja ottanut naispappeuden ja homojen siunaamisen ym. Olen toisin sanoen sama Ilmestyskirjan enkeli kuin Martti Luther. ILM.14:6. Ja minä näin lentävän keskitaivaalla erään toisen enkelin, jolla oli iankaikkinen evankeliumi julistettavana maan päällä asuvaisille, kaikille kansanheimoille ja sukukunnille ja kielille ja kansoille.
7. Ja hän sanoi suurella äänellä: "Peljätkää Jumalaa ja antakaa hänelle kunnia, sillä hänen tuomionsa hetki on tullut, ja kumartakaa häntä, joka on tehnyt taivaan ja maan ja meren ja vetten lähteet" Tämä enkeli on Martti Luther koko Kristikunnan ainoa ja todellinen uskonpuhdistaja
Tuosta saa vaan maksaa kalliin hinnan. Olen joutunut monien hyökkäysten kohteeksi s.a.a.t.a.n.a.n ja sen kätyreiden jehovan todistajien ja katollisten vuoksi. Katoliset sensuroivat kuten stasi ja poistavat kaiken minun Raamatun mukaiset kirjoitukseni ym. Vain hataralla pohjalla olevasta opista turvaudutaan moiseen raukkamaisuuteen kuten ennen kommunistisissa maissa erityisesti ddr:ssä ja siellä juuri tuo katolicin esikuva stasi toimikin. Tämä katolic ja kumpp. Ovat tehneet jo monta murha yritystä minua kohtaan siinä kuitenkaan onnistumatta Kiitos Jumalalle. On yritetty liikenteesä kiilata autolla päälle ja yritetty ajaa päälle ym. aina kuitenkin ovat epäonnistuneet, kuten arabit Israelin mereen ajamisessa. Samoin oli Martti Lutherinkin laita. Hänet paavi julisti lainsuojattomaksi ja roviolla poltettavaksi ja heti kun vain joku hänet tapaa pitää hänet välittömästi surmattava. Tämä käsky on varmasti tullut myös paavilta minua kohtaan, kun olen astunut paavin varpaille mikä ei ole muuta kuin s.a.a.t.a.n.a.s.t.a tullut antikristus.
17.05.2014 16:06
Mutta Israel ei
Koputa puuta (päätäs) kts
16.05.2014 15:33
Kyllä arabien kysymys ratkaistiinkin rauhassa Israelin kanssa. Siinä vahsistettiin Israelin ja Jordanian raja ja hussein sanoi turha puhua heidän valtiosttaan ,sillä se on jordania
16.05.2014 15:32
Yhden ja kahden valtion ratkaisu ei kelpaa arabeille, koska eivät tunnusta Israelia eikä välitä ko. alueesta mitään
16.05.2014 15:30
On Luther-säätiön tuleva pappi minkä pappisoikeuden meneettänyt piispa Risto Soramies vihkii, kun kirkossa ei enään sitten piispa Rimpiläisen jälkeen saa erillisvihkimystä mies papeille
16.05.2014 15:11
Lopunajan eksytys ja luopumus on Raamatussa ennustettua ja sitä on räikeimmin nyt homojen siunaaminen naispappeus ja viha Israelia kohtaan.
KIRKONULKOMAANAPU LIETSOO ISRAEL VIHAA
http://www.israeluutiset.fi/index2.htm
Suomen Evankelisluterilainen kirkko ja sen arkkipiispa Kari Mäkinen, joka toimii puheenjohtajana Kirkon Ulkomaanavun hallituksen valinnan tekevässä kirkon ulkoasiain neuvostossa, toimii jälleen veturina juutalaisvihan lietsonnassa Suomessa.
Kirkon Ulkomaanapu järjesti helmikuussa 2014 Suomen yliopistoissa juutalaisvastaisia luentoja, joista esimerkkinä Turun Yliopiston oikeustieteellisessä tiedekunnassa 11.2.2014 pidetty tilaisuus aiheena palestiinalaisten ihmisoikeustilanne Länsirannalla:
Tilaisuudessa oli kolme esitelmöitsijää: opettaja Rami Kolehmainen; pappi ja kouluttaja Laura Kajala ja opettaja Juha Hyrsky. Kaikki kolme esitelmöitsijää esittivät asiansa vain palestiinalaisten näkökulmasta hyvin räikeän yksipuolisella ja vinoutuneella tavalla. Koko tilaisuuden tarkoituksena oli vain mustamaalata Israel ja erityisesti Israelin armeija hyvin yksipuolisella tavalla. Yhdestäkään palestiinalaisten tekemästä rikkomuksesta, murhasta, väkivallanteosta tai muusta rikoksesta ei mainittu sanallakaan eikä yleisölle edes annettu mahdollisuutta tuoda niitä esille.
Historiallisten faktojen vääristämisellä ja tilaisuudessa esitetyillä kartoilla oli vain yksi tarkoitus: luoda kuva rikollisesta Israelista vastaan sorretut palestiinalaiset. Oslo II-sopimuksen mukaisia A, B ja C-alueita ei käsitelty lainkaan, joko ymmärryksen puutteen tai muiden enemmän tarkoituksenmukaisten syiden takia. Kaikki esitettiin siinä valossa, että Israel on rikkonut kaikkia sopimuksia, kun taas palestiinalaishallinto vapautettiin kaikesta vastuusta .
Edellä mainitut esimerkit osoittavat hyvin selkeästi, että tilaisuuden perimmäinen tarkoitus oli tarjota jälleen kerran mahdollisuus epärehellisen palestiinalaispropagandan esittämiselle.
Tällaisten propagandatilaisuuksien järjestämisillä ei ole minkäänlaisia rakentavia tarkoitusperiä. Eräät tilaisuuteen osallistujat totesivatkin, ettei tämän kaltaisella RÄIKEÄLLÄ VIHAN LIETSONNALLA ISRAELIA VASTAAN OLE MITÄÄN SIJAA SIVISTYNEESSÄ YHTEISKUNNASSA.. Esim. EU dikrektiivit ovat tekopyhiä ovat vain suunnattu Israelia vastaan.
Syyte siirtokunta poitiikasta on väärä. Tämä koskee väkisin sirrtämistä miehitetylle alueelle . Baker muistuttaa, että vuodelta 1949 peräisin oleva Geneven sopimuksen artiklalla 49, jolla usein perustellaan siirtokuntien laittomuutta kansainvälisen lain valossa, ”ei ole mitään yhtymäkohtaa Israelin siirtokuntapolitiikkaan”.
Mainittu artikla kieltää miehittävää valtiota väkisin siirtämästä omia asukkaitaan miehitetyille alueille. Tähän syyllistyi esim. Neuvostoliitto, kun siirsi väkeä meiltä vallattuun Karjalaan. Myöskään Israel ei ole esim. Länsirannan miehittäjä vaan vapauttaja. Miehittäjä oli Jordania 1949-1967 kun Jordania liitti länsirannan ja Itä-Jerusalemin itselleen eikä yk puuttunut asiaan.
http://www.artonissi.fi/
16.05.2014 15:10
Mummo muori:
Oliko alkuseurakunnassa homoliittoja ja naispappeja???
16.05.2014 15:06
"1. Taivas ”Vilon” on alin taivas eli se mikä tunnetaan ilmakehänä."
Missä Jumala on jos ei taivaassa?
Taivas on kuoleman jälkeen kotimme sihen asti kunnes uudet taivaat ja uusi maa tulee
16.05.2014 15:02
271 / 301