Vapaa kuvaus

https://www.artonissi.fi/

Aloituksia

390

Kommenttia

6005

1. Usko+Jeesukseen+pelastaa.+JOH.3:16
  2. "Uskotaan+vauvakasteeseen,+että+lapset+olisivat+syntisiä+ja+tarvitsisivat+kastetta+ja+parannusta!"Lapset+ovat+myös+syntisiä+eivät+he+muuten+kuolisi.Näin+mormonit+väittää,+ettei+perisyntiä+ole+Raamatussa.+Minä+löysin+muutaman+kohdan+missä+on.+JOB+14:+4.+Syntyisikö+saastaisesta+puhdasta?+Ei+yhden+yhtäkäänPS.+51+:++7.+Katso,+minä+olen+synnissä+syntynyt,+ja+äitini+on+minut+synnissä+siittänyt1MOOS.+8:+21.+Ja+Herra+tunsi+suloisen+tuoksun+ja+sanoi+sydämessänsä:+"En+minä+koskaan+enää+kiroa+maata+ihmisen+tähden;+sillä+ihmisen+sydämen+aivoitukset+ovat+pahat+nuoruudesta+saakka.+Enkä+minä+koskaan+enää+tuhoa+kaikkea,+mikä+elää,+niinkuin+nyt+olen+tehnytEF+2:+3.+joiden+joukossa+mekin+kaikki+ennen+vaelsimme+lihamme+himoissa,+noudattaen+lihan+ja+ajatusten+mielitekoja,+ja+olimme+luonnostamme+vihan+lapsia+niinkuin+muutkin;+ROOM.+3:+10++niinkuin+kirjoitettu+on:+"Ei+ole+ketään+vanhurskasta,+ei+ainoatakaan,+11.+ei+ole+ketään+ymmärtäväistä,+ei+ketään,+joka+etsii+Jumalaa;+12.+kaikki+ovat+poikenneet+pois,+kaikki+tyynni+kelvottomiksi+käyneet;+ei+ole+ketään,+joka+tekee+sitä,+mikä+hyvä+on,+ei+yhden+yhtäkään.ROOM+5+:+18.+Niinpä+siis,+samoin+kuin+yhden+ihmisen+lankeemus+on+koitunut+kaikille+ihmisille+kadotukseksi,+niin+myös+yhden+ihmisen+vanhurskauden+teko+koituu+kaikille+ihmisille+elämän+vanhurskauttamiseksi;+JOH.+3:+6.+Mikä+lihasta+on+syntynyt,+on+liha;+ja+mikä+Hengestä+on+syntynyt,+on+henki.+Samoin+he+väittävät,+että+syntiinlankeemus+oli+hyvä+asia+Perisynti+ja+kolmiyhteinen+Jumala+sanaa+ei+Raamatussa+suoraan+ole,+mutta+molemmat+tulevat+kiistatta+esiin.+Lapset+eivät+ole+synnittömiä,+koska+vain+Jeesus+oli+maanpäällä+synnitön+(tietenkin+myös+taivaassa).+Jeesus+syntyi+neitseestä.+Mutta+ihminen+PS.+51+:+7.+Katso,+minä+olen+synnissä+syntynyt,+ja+äitini+on+minut+synnissä+siittänyt.+ROOM+5+:+18.+Niinpä+siis,+samoin+kuin+yhden+ihmisen+lankeemus+on+koitunut+kaikille+ihmisille+kadotukseksi,+niin+myös+yhden+ihmisen+vanhurskauden+teko+koituu+kaikille+ihmisille+elämän+vanhurskauttamiseksi;+Huom.+KAIKILLE.+Myös+lapsille.+Siksi+myös+lapset+tulee+kastaa+jo+pieninä,+että+olisivat+Jeesuksen+pelastuksesta+osalliset. Kolmiyhteinen+Jumala+tulee+ilmi,+että+Raamattu+puhuu+vain+yhdestä+Jumalasta,+mutta+kolmesta+persoonasta.+Isä+Jumalan+Jumaluutta+tuskin+kieltää+kukaan.+Jeesuksen+Jumaluus+tulee+ilmi+monessa+kohtaa.+JOH.+1:+1+Alussa+oli+Sana,+ja+Sana+oli+Jumalan+tykönä,+ja+Sana+oli+Jumala.+14.+Ja+Sana+tuli+lihaksi+ja+asui+meidän+keskellämme,+ja+me+katselimme+hänen+kirkkauttansa,+senkaltaista+kirkkautta,+kuin+ainokaisella+Pojalla+on+Isältä;+ja+hän+oli+täynnä+armoa+ja+totuutta.+Pyhä+Henki+APT.+5:+3.+Mutta+Pietari+sanoi:+"Ananias,+miksi+on+saatana+täyttänyt+sinun+sydämesi,+niin+että+koetit+pettää+Pyhää+Henkeä+ja+kätkit+osan+maatilan+hinnasta? 4.+Eikö+se+myymätönnä+ollut+sinun+omasi,+ja+eikö+myynnin+jälkeenkin+sen+hinta+ollut+sinun?+Miksi+päätit+sydämessäsi+tämän+tehdä?+Et+sinä+ole+valhetellut+ihmisille,+vaan+Jumalalle." MATT.+28:+19.+Menkää+siis+ja+tehkää+kaikki+kansat+minun+opetuslapsikseni,+kastamalla