Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
totuusvoittaaaina
totuusvoittaaaina
totuusvoittaaaina
Vapaa kuvaus
https://www.artonissi.fi/
Aloituksia
390
Kommenttia
6005
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Joo+neuvostoliitto+on+palautettava+ja+Suomi+liitettävä+siihen+ja+entiset+itä-+euroopan+maat+sosialisoitava+kommunistiseksi
02.02.2020 19:56
Usko+Jeesukseen+pelastaa.+JOH.3:16
01.02.2020 22:56
"Uskotaan+vauvakasteeseen,+että+lapset+olisivat+syntisiä+ja+tarvitsisivat+kastetta+ja+parannusta!"
Lapset+ovat+myös+syntisiä+eivät+he+muuten+kuolisi.
Näin+mormonit+väittää,+ettei+perisyntiä+ole+Raamatussa.+Minä+löysin+muutaman+kohdan+missä+on.+
JOB+14:+4.+Syntyisikö+saastaisesta+puhdasta?+Ei+yhden+yhtäkään
PS.+51+:++7.+Katso,+minä+olen+synnissä+syntynyt,+ja+äitini+on+minut+synnissä+siittänyt
1MOOS.+8:+21.+Ja+Herra+tunsi+suloisen+tuoksun+ja+sanoi+sydämessänsä:+"En+minä+koskaan+enää+kiroa+maata+ihmisen+tähden;+sillä+ihmisen+sydämen+aivoitukset+ovat+pahat+nuoruudesta+saakka.+Enkä+minä+koskaan+enää+tuhoa+kaikkea,+mikä+elää,+niinkuin+nyt+olen+tehnyt
EF+2:+3.+joiden+joukossa+mekin+kaikki+ennen+vaelsimme+lihamme+himoissa,+noudattaen+lihan+ja+ajatusten+mielitekoja,+ja+olimme+luonnostamme+vihan+lapsia+niinkuin+muutkin;+
ROOM.+3:+10++niinkuin+kirjoitettu+on:+"Ei+ole+ketään+vanhurskasta,+ei+ainoatakaan,+
11.+ei+ole+ketään+ymmärtäväistä,+ei+ketään,+joka+etsii+Jumalaa;+
12.+kaikki+ovat+poikenneet+pois,+kaikki+tyynni+kelvottomiksi+käyneet;+ei+ole+ketään,+joka+tekee+sitä,+mikä+hyvä+on,+ei+yhden+yhtäkään.
ROOM+5+:+18.+Niinpä+siis,+samoin+kuin+yhden+ihmisen+lankeemus+on+koitunut+kaikille+ihmisille+kadotukseksi,+niin+myös+yhden+ihmisen+vanhurskauden+teko+koituu+kaikille+ihmisille+elämän+vanhurskauttamiseksi;+
JOH.+3:+6.+Mikä+lihasta+on+syntynyt,+on+liha;+ja+mikä+Hengestä+on+syntynyt,+on+henki.+
Samoin+he+väittävät,+että+syntiinlankeemus+oli+hyvä+asia+
Perisynti+ja+kolmiyhteinen+Jumala+sanaa+ei+Raamatussa+suoraan+ole,+mutta+molemmat+tulevat+kiistatta+esiin.+Lapset+eivät+ole+synnittömiä,+koska+vain+Jeesus+oli+maanpäällä+synnitön+(tietenkin+myös+taivaassa).+Jeesus+syntyi+neitseestä.+Mutta+ihminen+PS.+51+:+7.+Katso,+minä+olen+synnissä+syntynyt,+ja+äitini+on+minut+synnissä+siittänyt.+ROOM+5+:+18.+Niinpä+siis,+samoin+kuin+yhden+ihmisen+lankeemus+on+koitunut+kaikille+ihmisille+kadotukseksi,+niin+myös+yhden+ihmisen+vanhurskauden+teko+koituu+kaikille+ihmisille+elämän+vanhurskauttamiseksi;+Huom.+KAIKILLE.+Myös+lapsille.+Siksi+myös+lapset+tulee+kastaa+jo+pieninä,+että+olisivat+Jeesuksen+pelastuksesta+osalliset.
Kolmiyhteinen+Jumala+tulee+ilmi,+että+Raamattu+puhuu+vain+yhdestä+Jumalasta,+mutta+kolmesta+persoonasta.+Isä+Jumalan+Jumaluutta+tuskin+kieltää+kukaan.+Jeesuksen+Jumaluus+tulee+ilmi+monessa+kohtaa.+JOH.+1:+1+Alussa+oli+Sana,+ja+Sana+oli+Jumalan+tykönä,+ja+Sana+oli+Jumala.+14.+Ja+Sana+tuli+lihaksi+ja+asui+meidän+keskellämme,+ja+me+katselimme+hänen+kirkkauttansa,+senkaltaista+kirkkautta,+kuin+ainokaisella+Pojalla+on+Isältä;+ja+hän+oli+täynnä+armoa+ja+totuutta.+Pyhä+Henki+APT.+5:+3.+Mutta+Pietari+sanoi:+"Ananias,+miksi+on+saatana+täyttänyt+sinun+sydämesi,+niin+että+koetit+pettää+Pyhää+Henkeä+ja+kätkit+osan+maatilan+hinnasta?
4.+Eikö+se+myymätönnä+ollut+sinun+omasi,+ja+eikö+myynnin+jälkeenkin+sen+hinta+ollut+sinun?+Miksi+päätit+sydämessäsi+tämän+tehdä?+Et+sinä+ole+valhetellut+ihmisille,+vaan+Jumalalle."
MATT.+28:+19.+Menkää+siis+ja+tehkää+kaikki+kansat+minun+opetuslapsikseni,+kastamalla
01.02.2020 22:54
Raamatussakin+ilmoitetaan+koska+pitää+kastaa.+On+viisi+perhekuntaa+missä+kaikki+kastettiin+olisi+suuri+ihme+jos+ei+yhdessäkään+niistä+ei++olisi+ollut+lapsia,+sillä+perhekuntaan+kuului+myös+palvelijat+ja+heidän+lapset.+Ikärajaa+ei+ole+asetettu.+Pietari+sanoi,+että+tämä+lupaus+on+annettu+teille+ja+teidän+lapsille.
Eli+mitään+epäselvää+ei+ole+sillä,+että+lapset+voidaan+kastaa.
01.02.2020 22:49
Ei+puutu+mitään+eikä+siihen+saa+mitään+lisätä.
01.02.2020 22:45
Myös+katolisessa+kirkossa+käytetään+hyväksi+tyttöjä+ja+poikia,+koska+heillä+ei+papit+saa+mennä+naimisiin.
01.02.2020 22:42
Ei+siinä+ole+mitään+virhettä.
01.02.2020 22:38
Ei+ole+puutteelline.+Jerusalemissa+ei+olisi+voinut+kastaa+3000+upottamalla+samana+päivänä.+Eikä+Jerusalemin+ja+Gazan+välisellä+tiellä+ollut+paikkaa+missä+olisi+voitu+kastaa+upottamalla.+Ei+Filipin+vankinvartian+kodissa+ollut+mitään+kasteallasta+missä+olisi+yöllä+voinut+kastaa+koko+perhe+upottamalla.+Ja+Israelissa+oli+vesivarat+todella+niukat,+joten+upottamalla+ei+olisi+onnistunut.+Ja+ihmisillä+oli+vaan+yksi+vaatekerta+millä+he+myös+nukkuivat+ei+olsi+onnistunut+märissä+vaatteeissa.+1KOR.10.+1+Sillä+minä+en+tahdo,+veljet,+pitää+teitä+tietämättöminä+siitä,+että+isämme+olivat+kaikki+pilven+alla+ja+kulkivat+kaikki+meren+läpi+
2.+ja+saivat+kaikki+kasteen+Moosekseen+pilvessä+ja+meressä+
Egyptiläiset+upotettiin+ja+he+hukkuivat+kaikki.
01.02.2020 16:32
Luterilaiset+ainakin+on+oikeassa+opissa.+On+oikeat+sakramentit+ym.
Meillä+ei+puhuta+siansaksaa+kuten+helluntalaiset.+Eikä+meillä+kaadeta+ihmisiä+kuten+helluntalaisten+kaatokokouksissa.+Jumala+pitää+meidät+pystyssä+eikä+kaada+meitä.+Ja+Pyhä+Henki+antaa+meille+selkokieltä.
01.02.2020 16:25
Miksi+aina+syytät+muita+kirkkoja+katolisen+kirkon+teoista?
21.01.2020 14:59
Tämä+Ilmestyskirja+12+kertoo+Marian+synnytyksestä+Jeesus+lasta
21.01.2020 14:58
koko+ajan+käyttää+lasinpesu+nestettä+ja+pyyhkijöitä
19.01.2020 23:35
Ehkä+emme+ymmärrä+toisiamme+mitä+on+kuun+sirppi?
19.01.2020 23:31
Auringosta+tulee+muutakin+kuin+valoa
19.01.2020 23:27
Koska+tumma+ihoiset+asuvat+etelässä+missä+on+aurinkoa
19.01.2020 23:20
Kun+auringosta+tulee+D-+vitamiinia+silloin+saa+sitä
19.01.2020 23:16
Syntyy,+kun+auringonvalo+paistaa+iholle+ihminen+saa+tästä+D-+vitamiinia
19.01.2020 23:15
Montako+kertaa+olen+sanonut+että+EI?
19.01.2020 23:10
Ei+ole+ei.+Et+näe+esim.+Helsingissä+yhtään+tähteä,+vaikka+ne+ovat+paikoillaan
19.01.2020 23:07
Jos+me+liikumme+linnunradan+mukana,+mutta+pohjantähti+ei.+Kuinka+sitten+voi+olla+napatähtenä+meille?
19.01.2020 23:05
76 / 301