Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
totuusvoittaaaina
profiilit
totuusvoittaaaina
totuusvoittaaaina
Vapaa kuvaus
https://www.artonissi.fi/
Aloituksia
390
Kommenttia
6005
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Biologinen+isä+ei+ollut+Joosef+eikä+Pyhä+Henki,+vaan+Isä-+Jumala."
Jeesus+on+Jumalan+ainutsyntyinen+Poika+jo+taivaassa+oli+Sana+alusta+asti+ollut+olemassa+ei+ole+luotu.+Sana+tuli+Henkiolentona+Marian+päälle+ja+meni+yliluonnollisella+tavalla+Marian+kohtuun.+
LUUK.+1:+35.+Enkeli+vastasi+ja+sanoi+hänelle:+"Pyhä+Henki+tulee+sinun+päällesi,+ja+Korkeimman+voima+varjoaa+sinut;+sentähden+myös+se+pyhä,+mikä+syntyy,+pitää+kutsuttaman+Jumalan+Pojaksi.+
Jeesus+on+Jumalan+voima+ja+viisaus.++1KOR.+1:+on+Kristus,+Jumalan+voima+ja+Jumalan+viisaus.+
Näin+Maria+tuli+raskaaksi
23.05.2020 19:36
Paljon+on+kirjoituksia+joita+eri+kirjoista+puuttuu+myös+mormonien+kirjoista.+On+otettu+pois+ja+lisätty.+Jos+kaikki+asiat+olisi+laitettuna+Raamattuun+olisi+kirjoja+silloin+yhden+kirjaston+verran.+Mutta+kaikki+oleellinen+on+Raamatussa.+On+luominen+ja+laki+on+Psalmit+ja+Vanhan+Testamentin+profetiat,+mitkä+on+pohjaa+Ilmestyskirjaan.+Sitten+on+Jeesuksen+syntymä+ja+Evankeliumi.+Jeesuksen+ristiinnaulitseminen+ja+kuolleista+ruumiilisesti+nouseminen.+Ja+taivaaseen+nouseminen+ja+istuminen+Isän+oikealle+puolelle.+Sitten+on+Apostolien+teot+ja+Apostolien+kirjeet.+Ja+sitten+on+Ilmestyskirja+ja+uudet+maat+ja+taivaat.+Että+kaikki+tarpeellinen+löytyy+kyllä+Raamatusta+ei+tarvita+mitään+mormonien+kirjoja.
JOH.+20:+30.+Paljon+muitakin+tunnustekoja,+joita+ei+ole+kirjoitettu+tähän+kirjaan,+Jeesus+teki+opetuslastensa+nähden;+
31.+mutta+nämä+ovat+kirjoitetut,+että+te+uskoisitte,+että+Jeesus+on+Kristus,+Jumalan+Poika,+ja+että+teillä+uskon+kautta+olisi+elämä+hänen+nimessänsä.+
21:+24.+Tämä+on+se+opetuslapsi,+joka+todistaa+näistä+ja+on+nämä+kirjoittanut;+ja+me+tiedämme,+että+hänen+todistuksensa+on+tosi.+
25.+On+paljon+muutakin,+mitä+Jeesus+teki;+ja+jos+se+kohta+kohdalta+kirjoitettaisiin,+luulen,+etteivät+koko+maailmaan+mahtuisi+ne+kirjat,+jotka+pitäisi+kirjoittaa.
23.05.2020 19:23
Moniko+mormoni+väittää,+että+Jeesuksella+on+ollut+vaimo.+Nyt+Olli+sen+kiistää.+Oliko+lapsia?+Kaanaan+häät+ovat+myös+mormoneilla+monta+versiota.+Ja+Marian+raskaaksi+tulemisesta.+Onko+Jeesus+luotu++tai+luomaton+Jumala.+Tähänkään+ei+saa+selvää+vastausta.+Toiset+sanovat+että+on+luotu+saatanan+veli.+Syntiinlankeemus+on+joidenkin+mielestä+hyvä+asia.+Monta+muuta+ristiriitaista+väitettä+on+mormoneilla+jopa+heidän+papeillaan.
Tämä+johtuu+siitä,+että+mormoneilla+ei+kouluteta+pappeja+kuten+muilla.+Esim.+helluntalaiset+he+käyvät+Ison+Kirjan+opiston+Keuruulla+ja+valmistuvat+Evankelistoiksi+ja+saarnaajiksi.+Luterilaisilla+vaaditaan+yliopistotason+koulutus.+Pitää+osata+esim.+alkukieltä+ja+historia+ja+kulttuuri+ja+maantieto+Raamatun+maissa.
Tämä+koulutus+asia+selventäisi+mormonien+oppia+ja+olisi+yhteläinen.
23.05.2020 19:11
Juuri+sen+vuoksi+mormoneja+vainottiin+paljon,+kun+he+väittivät+olevansa+ainoa+oikea+uskonto.+Nyt+ei+vainota,+mutta+kukaan+ei+tuohon+usko.+Ei+mormonit+ole+oikea+uskonto,+mutta+on+omituisin+uskonto+mikä+muistuttaa+Kristin+uskoa.
23.05.2020 19:04
Teillä+vaan+toiset+sanoo+sitä+ja+toiset+tättä.+Helsingin+Marjaniemen+mormonien+kokouksessa+sanoi+ko.+kirkon+piispa+ettei+ole+syntien+anteeksiantoa+ehtoollisessa+(sakramentissa)+Että+vain+Luterilaisilla+on.
22.05.2020 14:56
"Myöhempien+aikojen+pyhät+uskovat,+etteivät+leipä+ja+vesi+ole+kirjaimellisesti+Kristuksen+ruumis+ja+veri+vaan+ne+ovat+voimallisia,+vertauskuvallisia+muistuttajia+Hänen+uhristaan+meidän+vuoksemme."
Vain+vertauskuvallisia?+Ei+saa+enään+Jeesuksen+ruumista+ja+verta+eikä+ole+syntienanteeksiantamusta.+
1KOR.11:29.+sillä+joka+syö+ja+juo+erottamatta+Herran+ruumista+muusta,+syö+ja+juo+tuomioksensa.+
Ei+teillä+lausuta+asetus+sanoja+++
23.+Sillä+minä+olen+saanut+Herralta+sen,+minkä+myös+olen+teille+tiedoksi+antanut,+että+Herra+Jeesus+sinä+yönä,+jona+hänet+kavallettiin,+otti+leivän,+
24.+kiitti,+mursi+ja+sanoi:+"Tämä+on+minun+ruumiini,+joka+teidän+edestänne+annetaan;+tehkää+tämä+minun+muistokseni".+
25.+Samoin+hän+otti+myös+maljan+aterian+jälkeen+ja+sanoi:+"Tämä+malja+on+uusi+liitto+minun+veressäni;+niin+usein+kuin+te+juotte,+tehkää+se+minun+muistokseni".+
26.+Sillä+niin+usein+kuin+te+syötte+tätä+leipää+ja+juotte+tämän+maljan,+te+julistatte+Herran+kuolemaa,+siihen+asti+kuin+hän+tulee.+
MATT.26:+26.+Ja+heidän+syödessään+Jeesus+otti+leivän,+siunasi,+mursi+ja+antoi+opetuslapsillensa+ja+sanoi:+"Ottakaa+ja+syökää;+tämä+on+minun+ruumiini".+
27.+Ja+hän+otti+maljan,+kiitti+ja+antoi+heille+ja+sanoi:+"Juokaa+tästä+kaikki;+
28.+sillä+tämä+on+minun+vereni,+liiton+veri,+joka+monen+edestä+vuodatetaan+syntien+anteeksiantamiseksi.+
29.+Ja+minä+sanon+teille:+tästedes+minä+en+juo+tätä+viinipuun+antia,+ennenkuin+sinä+päivänä,+jona+juon+sitä+uutena+teidän+kanssanne+Isäni+valtakunnassa."+
Eli+ehtooliisessa+saa+synnit+anteeksi
22.05.2020 14:54
Ei+vaan+homot+on+homoja+ja+pedofiilit+on+pedofiileja,+vaikka+on+heitä+jotka+tavoittelevat+nuoria+poikia.+Näitä+on+esim.+Thaimaassa+siellä+näin+erään+vanhemman+miehen+olevan+nuoren+pojan+kanssa.+Raiskaajat+ovat+raiskaajia.+Mutta+kaikki+nämä+ovat+sukupuolisesti+kieroutuneita.+Kuinka+heitä+sitten+pitäisi+tukea?
22.05.2020 14:46
"mutta+ei+homojen+puolustaja."
Miksi+pitäisi+puolustaa+homoja?+Eikö+olisi+parempi+jos+ohjattaisiin+he+terapiaan,+että+he+luopuisivat+homoudesta.
Mutta+seta+sanoo+että+antaa+jokaisen+olla+se+mikä+on,+vaikka+ei+olisi+normaalia.
22.05.2020 14:43
Mikä+on+sinun+Olli+nykyinen+sähköposti+osoite?+Kun+ei+ole+enään+Suomi24+eikä+Saunalahteakaan???
22.05.2020 14:38
Kun+kerran+ei+ole+osoittaa,+että+Jeesuksella+oli+silloin+ei+ole+ollut+vaimoa.+Te+olette+väärässä+ja+katoliset+ja+protestantit+ovat+oikeassa.
JOH.+19:+25.+Mutta+Jeesuksen+ristin+ääressä+seisoivat+hänen+äitinsä+ja+hänen+äitinsä+sisar+ja+Maria,+Kloopaan+vaimo,+ja+Maria+Magdaleena.+
26.+Kun+Jeesus+näki+äitinsä+ja+sen+opetuslapsen,+jota+hän+rakasti,+seisovan+siinä+vieressä,+sanoi+hän+äidillensä:+"Vaimo,+katso,+poikasi!"+
27.+Sitten+hän+sanoi+opetuslapselle:+"Katso,+äitisi!"+Ja+siitä+hetkestä+opetuslapsi+otti+hänet+kotiinsa.+
Jos+Jeesuksella+olisi+ollut+vaimo+ja+lapsia+ei+Jeesus+olisi+antanut+äitiänsä+Apostoli+Johannekselle.+Tai+jos+olisi+ollut+veljiä+tai+sisaria.
22.05.2020 14:33
Raamattu+on+totta+eikä+ole+mitään+lapsellisia.+Usko+sinäkin+Raamattuun+silloin+pelastut
21.05.2020 20:27
Seurakunnat+eivät+kadonneet+mihinkään.
21.05.2020 20:25
"Raamatullisuus+ei+ole+protestanttinen+Raamatun+tulkinta."
Juuri+protestanteilla+on+Raamattu+Pyhä+kirja
21.05.2020 20:18
Onko+teidän+kirkossa+sitten+Nikodemus?
21.05.2020 20:14
Luterilaisesta+kirkosta+on+ainakin+helppo+lähteä+pois.+Toisin+mitä+on+mormonien+ja+Jehovan+todistajista.+Mormonit+käy+eroamisen+jälkeen+usein+kodissa.+Ja+Jehovan+todistajat+ei+saa+tavata+edes+omia+lapsiaan+kun+on+eronnut.+
Luterilaiseen+kirkkoon+voi+myös+palata+helposti+ja+aina+lähteä+pois+ilman+seuraamuksia.
21.05.2020 20:12
"Te+olette+tietämättömiä+ja+kateellisia.+Mars+rukoilemaan+ja+kysymään!+Täällä+et+helpolla+pääse!"
Emme+ole+tietämättömiä.+Emme+ole+kateellisia+sille+ettemme+ole+harhaopissa.+Me+ylistämme+Jeesusta+oikeassa+Raamatun++opissa+HALLELUJA!!!!
21.05.2020 20:08
Jumalalla+ei+ole+sukupuolta.+Ei+ollut+Jeesuksellakaan+vaikka+tuli+mies+ruumiiseen.
21.05.2020 20:03
Olli+"Me+olemme+täysin+oikeaoppisia.+Muut+eivät+kokonaan."
Muut+ovat+oikea+oppisia,+mutta+mormonit+ei+ollenkaan.+Eikä+myöskään+muslimit+ja+Jehovan+todistajat
21.05.2020 19:59
"Jeesus+oli+jo+silloin+Jumala,+Esikoinen,+ja+me+jotka+silloin+valitsimme+hänet,+saimme+syntyä+ruumiiseen.+Saatana+ja+häntä+seuranneet+heitettiin+henkinä+maan+päälle."
Onko+silloin+myös+saatana+jumala+jos+on+Jeesuksen+veli?+Eikö+saatana+ollut+lankennut+enkeli+eikä+suuri+enkeli?
21.05.2020 19:57
Mormonien+jumalaa+rukoileminen+on+epäjumalalle+rukoilemista+ja+saa+saatanalta+vastauksen.
21.05.2020 19:53
8 / 301