Vapaa kuvaus

Olen iloinen, kahden pienen (05 ja 09) lapsen äiti joka kutoo, tekee ristikoita ja pakostakin hieman kotitöitä ja puhuu ruotsia. Kuva ei ole mikään parhain, mutta saa nyt luvan kelvata. Lempikirjat: remeksen tekemät... kay scarpettan tutkimuksia Vapaa-aikanani: Kalastus, ulkoilu, käsityöt, leikkiminen Katson tv:stä mieluiten: C.S.I. sarjat En pidä: Pakkasesta Ruoka & juoma: Pizza, perunamuusi ja jauhelihapihvit, kinkkukastike pastan kanssa. maito, limu, tee, kaakao Koulutus: --- Koulut: Sipoon ylä-aste,järvenpään kotitalousopettajaopisto Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi Messenger: [email protected] IRC: bigmama81

Aloituksia

8

Kommenttia

17

1. mulla melkein 3v tyttö ja sillä myös vähän uhma. ALkaa itkee helposti jos komennan ja kieltäytyy välillä milloin mistäkin. Ja koittaa kirota.

käytössä ollut jäähypenkki. penkille aina laitettu istuu jos puhunut tuhmia, ainakin mä olen huomannut, että vaikka itku päässyt sillä aina: "äiti, en halua tuolille olen kiltisti" on itku rauhoittunut penkillä ja ollut kiltisti sen jälkeen, myös puheet tulleet taas kiltemmiksi.

Mut myös välil kokeilee miten reagoin sen tekemisiin, kun ei koko ajan nähdä. ja silloin koittaa suututtaa koko ajan.

Mutta on niitä hyviäkin päiviä.

Koita kestää ja olla menettämättä hermoja, lapsesi taitaa vaan testailla
  2. kiitos sinulle