Siirry sisältöön
Suomi24
ValikkoSulje

Suomi24-palvelut

• 24KeskusteluAiheet ja ketjutOlet täällä
  • 24TreffitSeuranhaku
  • 24ViihdeTV ja elokuvat
  • 24ChatJuttele reaaliajassa

Keskustelun aiheet

Kaikki aihealueetAloita keskustelu

Suosituimmat

• Paikkakunnat
  • Suhteet
  • Yhteiskunta
  • Terveys
  • Viihde ja kulttuuri

Kaikki aiheet A–Ö

• Ajanviete
  • Ajoneuvot ja liikenne
  • Harrastukset
  • Koti ja rakentaminen
  • Lemmikit
  • Matkailu
  • Muoti ja kauneus
  • Nuoret
  • Paikkakunnat
  • Perhe
  • Ruoka ja juoma
  • Ryhmät
  • SeksiK18
  • Suhteet
  • Suomi24 Blogi ★
  • SuomiAreena
  • Talous
  • Terveys
  • Tiede ja teknologia
  • Työ ja opiskelu
  • Urheilu ja kuntoilu
  • Viihde ja kulttuuri
  • Yhteiskunta

Muuta Suomi24:ssä

• Lainaa
  • Reseptit
  • Horoskooppi
  • Hyötylinkit

Ohjeet ja palaute

• Säännöt
  • Opastus
  • Palaute
  • Keskustelu Suomi24:stä
KirjauduRekisteröidy

Ilmoitukset

Ladataan…

Näytä kaikki
    Muokkaa profiiliaJulkinen profiiliAsetukset
    Kirjaudu ulos
    • Keskustelu
    • Viihde
    • Lainaa
    • Treffit
    • Säännöt
    • Chat
    • Keskustelun etusivu
    • Aiheet listaus
    • Paikkakunnat
      • Suhteet
        • Terveys
          • Viihde ja kulttuuri
            • Yhteiskunta
              Näytä lisää
              • Ajanviete
                • Ajoneuvot ja liikenne
                  • Harrastukset
                    • Koti ja rakentaminen
                      • Lemmikit
                        • Matkailu
                          • Muoti ja kauneus
                            • Nuoret
                              • Perhe
                                • Ruoka ja juoma
                                  • Ryhmät
                                    • Seksi
                                      • Suomi24 Blogi ★
                                      • SuomiAreena
                                      • Talous
                                        • Tiede ja teknologia
                                          • Työ ja opiskelu
                                            • Urheilu ja kuntoilu
                                                1. Keskustelu24
                                                2. sasa1981
                                                1. Keskustelu24
                                                2. sasa1981

sasa1981

sasa1981 profiilikuva
                                                Joulu 2024
                                                Vapaa kuvaus

Olen iloinen, kahden pienen (05 ja 09) lapsen äiti joka kutoo, tekee ristikoita ja pakostakin hieman kotitöitä ja puhuu ruotsia. Kuva ei ole mikään parhain, mutta saa nyt luvan kelvata.

Lempikirjat: remeksen tekemät... kay scarpettan tutkimuksia
                                                Vapaa-aikanani: Kalastus, ulkoilu, käsityöt, leikkiminen
                                                Katson tv:stä mieluiten: C.S.I. sarjat
                                                En pidä: Pakkasesta
                                                Ruoka & juoma: Pizza, perunamuusi ja jauhelihapihvit, kinkkukastike pastan kanssa. maito, limu, tee, kaakao

Koulutus: ---
                                                Koulut: Sipoon ylä-aste,järvenpään kotitalousopettajaopisto
                                                Ammatti: Muu
                                                Siviilisääty: Varattu
                                                Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Messenger: [email protected]
                                                IRC: bigmama81

Liittynyt 23 v sitten
                                                Muokkaa profiilia
                                                8 aloitusta · 17 kommenttia
                                                Uusimmat aloituksetAloituksetSuosituimmat aloituksetSuosituimmatUusimmat kommentitKommentit
                                                • mulla melkein 3v tyttö ja sillä myös vähän uhma. ALkaa itkee helposti jos komennan ja kieltäytyy välillä milloin mistäkin. Ja koittaa kirota.

käytössä ollut jäähypenkki. penkille aina laitettu istuu jos puhunut tuhmia, ainakin mä olen huomannut, että vaikka itku päässyt sillä aina: "äiti, en halua tuolille olen kiltisti" on itku rauhoittunut penkillä ja ollut kiltisti sen jälkeen, myös puheet tulleet taas kiltemmiksi.

Mut myös välil kokeilee miten reagoin sen tekemisiin, kun ei koko ajan nähdä. ja silloin koittaa suututtaa koko ajan.

Mutta on niitä hyviäkin päiviä.

Koita kestää ja olla menettämättä hermoja, lapsesi taitaa vaan testailla
                                                  27.11.2008 14:04
                                                • meillä lapsi käy joka ilta suihkussa tai kylvyssä. alun perin lapsella todettiin atooppinen ihottuma kädessä ja sen jälkeen näitä allergioita. Meillä ei ole eläimiä koska itse olen allerginen. Ja lämpötilaa vaihdellaan, vaikka välillä silti on liian kuuma tai kylmä, minulla. Mutta ei lapsella. Me ollaan käytetty lapselle lääkärin määräämiä rasvoja, ja aina kuljetettu lapsen mukana, kotiin/isovanhemmille24.04.2007 07:11
                                                • kyllä niitä muutamia sinkkuja on tullut kuunneltua mitä tuolta pinosta löytyy. Ja itse kyllä tykännyt tuosta. Joskus tuli käytyä yks kurssi missä oli DJ Orkidea soittamassa "näytteen" ja sen jälkeen myös opetti, olihan se kiva seurata "ammattilaisen" työskentelyä23.04.2007 12:08
                                                • voisi olla, pitääkin pyytää taloyhtiötä että tulevat mittauttamaan. Mitään näkyviä merkkejä ei näy, mutta eihän sitä koskaan tiedä23.04.2007 12:01
                                                • on vaihdettu pyykinpesuaine, mutta ei auta, käytetty koko ajan allergiatestattuja aineita. Samoiten petivaatteet, on käytetty koko ajan puuvillaisia23.04.2007 11:59
                                                • sinulle erittäin paljon neuvostasi :)23.04.2007 08:11
                                                • mä en nähnyt ohjeita, muuta kuin miten se tiedosto otetaan koneelle13.04.2007 08:16
                                                • millä ohjelmalla ton saa auki? Kone ei haluaa jonkun sovelluksen millä avata. ja mun koneella niitä on mut mikään ei suostu avaamaan10.04.2007 07:53
                                                • kiitos sinulle10.04.2007 07:33
                                                • allergiaa aiheuttavaa välttäisin, mutta kun sitä aiheuttajaa ei löydy, yhtäkkiä vain tuli pari isoa pattia selkään ja sen jälkeen pienemmät. Nyt lääkäri yrittää selvittää mistä johtuu29.03.2007 09:51
                                                • Meille yritettiin antaa ensin kortisonia mutta sanoin että sitä jo on eikä se auta, ja joku keneltä tämä lääkäri kysyi vielä neuvoa tästä asiastamme oli näihin "allergisiin" ihottumiin erikositunut. Mutta onneksi nyt tämä meidän lääkäri alkaa seuraamaan neitiä. Kyllä neidistäkin oli "veto"poissa kun oli odoteltu että lääke alkaa vaikuttaa. Mielestäni ehkä liian vahva lääke 1v3kk ikäiselle, vaikka saakin 5ml 2-3 kertaa päivässä, me annetaan vain se kerran päivässä.28.03.2007 07:44
                                                • Mulla on neitini kanssa sama juttua. Mutta olen tehnyt niin, että kun hän herää, annan hänen leikkiä ja myöhemmin annan puuroa. Ainakin silloin hän syö, olen siis odottanut n. puoli tuntia paitsi silloin kun hän rupeaa vaikuttamaan nälkäiseltä. Eivät kuulemma heti halua syötävää, kun on niin paljon tutkittavaa17.03.2007 10:24
                                                • Itse olen sitä mieltä että pieni sänki sopii joillekin miehille, ainakin lapseni isälle se sopii (myös lapseni tykkää kun isä kutittaa kyljestä sängellä), varsinkin kun hän laittaa vielä vaikka pipon päähän ja näyttää "pahalta" tyypiltä, NAM17.03.2007 09:52
                                                • mulle ainakaan mitään kirjettä tullut17.03.2007 09:39
                                                • osaisitko kertoa mistä tämä itku johtuu?13.03.2007 11:00
                                                • tiedätkö voiko sieltä saada ajan myös ulkopaikkakuntalaiset13.03.2007 09:24
                                                • Meillä mun lapseni on myös päivät hoidossa sukulaisella. Mutta hän ei halua meiltä mitään maksua02.02.2007 15:48

Osallistu keskusteluun

• Vappu Pimiä lataa suorat sanat MasterChef-kritiikistä: "Tee niin tai näin, niin se on aina..."0

Vappu Pimiä liittyi viime MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoon. Pimiän rinnalla tuomaroivat Helena Puolakka ja Henri Alén. Pimiä toi tuomarikolmikkoon näkemystä ja kulmaa huippuravintoloiden keittiöide…

• Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttää2

Elämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …

• Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!141

Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…

• Omenamuffinsit - Tämä vinkki saa leivonnaiset sulamaan suussa2

Omenamuffinsit on maistuva tapa saada omenasato talteen. Herkku onnistuu mainiosti myös kaupan omenoista. Mehevät omenamuffinsit syntyvät helposti muokkaamalla tavallista muffinssitaikinaa, et tarvitse herkulliseen lopp…

• Suomi24:n uudistuksia 202662

Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…

Suomi24 Viihde

• Danny, 84, teki hätkähdyttävän ratkaisun – Missä on 25-vuotias Helmi Loukasmäki?Ilkka ”Danny” Lipsanen on musiikkineuvos ja musiikkilegenda.
                                                • Ellinoora saa rajua ryöpytystä TTK:sta – Erityisesti yksi ele saa suomalaisten veren kiehumaanEllinoora on mukana Tanssii Tähtien Kanssa -kisassa.
                                                • Maajussi-Jetta lataa faktat pöytään - Yksi ennakkoluulo pulpahti esiin sulhoehdokkaistaMaajussi-Jetta etsii kumppania Maajussille morsian -ohjelmassa.

Stara

• Hakkerit iskivät Italian ulkoministeriön verkkosivuille – jo arkipäivää EuroopassaItalian ulkoministeriön verkkosivuille tehtiin torstaina 8. lokakuuta kyberhyökkäys. Hyökkäyksen takana
                                                • Tekoäly tunnisti solujen vanhenemisen – tutkijat nuoruuden lähteelläEspanjalaiset tutkijat ovat kehittäneet tekoälytyökalun, joka tunnistaa veren kantasolujen ikääntymisen.
                                                • Britannian lentokentillä uusi teknologia korvaamassa passinBritannia ottaa käyttöön uuden rajatarkastusjärjestelmän. Matkustajan henkilöllisyys tunnistetaan kasvojen perusteella.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Aloita keskustelu
                                                Suomi24

Suomen suurin keskustelupalvelu

Palvelut

• 24Keskustelu
                                                • 24Treffit
                                                • 24Viihde
                                                • 24Chat
                                                • Hyötylinkit
                                                • Reseptit
                                                • Horoskooppi
                                                • Lainaa

Ohjeet ja palaute

• Palautelomake
                                                • Opastus
                                                • Säännöt
                                                • Keskustelu Suomi24:stä

Kaupallinen yhteistyö

• Auto1 Vaihtoautot
                                                • TV-ohjelmat
                                                • Sanakirja
                                                • Tietosuojaseloste
                                                • Käyttöehdot
                                                • Evästeasetukset

© 2026 Suomi24, osa City Digitalia