sasa1981

Olen iloinen, kahden pienen (05 ja 09) lapsen äiti joka kutoo, tekee ristikoita ja pakostakin hieman kotitöitä ja puhuu ruotsia. Kuva ei ole mikään parhain, mutta saa nyt luvan kelvata.
Lempikirjat: remeksen tekemät... kay scarpettan tutkimuksia
Vapaa-aikanani: Kalastus, ulkoilu, käsityöt, leikkiminen
Katson tv:stä mieluiten: C.S.I. sarjat
En pidä: Pakkasesta
Ruoka & juoma: Pizza, perunamuusi ja jauhelihapihvit, kinkkukastike pastan kanssa. maito, limu, tee, kaakao
Koulutus: ---
Koulut: Sipoon ylä-aste,järvenpään kotitalousopettajaopisto
Ammatti: Muu
Siviilisääty: Varattu
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Messenger: [email protected]
IRC: bigmama81
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia8 aloitusta · 17 kommenttia
- mulla melkein 3v tyttö ja sillä myös vähän uhma. ALkaa itkee helposti jos komennan ja kieltäytyy välillä milloin mistäkin. Ja koittaa kirota.
käytössä ollut jäähypenkki. penkille aina laitettu istuu jos puhunut tuhmia, ainakin mä olen huomannut, että vaikka itku päässyt sillä aina: "äiti, en halua tuolille olen kiltisti" on itku rauhoittunut penkillä ja ollut kiltisti sen jälkeen, myös puheet tulleet taas kiltemmiksi.
Mut myös välil kokeilee miten reagoin sen tekemisiin, kun ei koko ajan nähdä. ja silloin koittaa suututtaa koko ajan.
Mutta on niitä hyviäkin päiviä.
Koita kestää ja olla menettämättä hermoja, lapsesi taitaa vaan testailla - meillä lapsi käy joka ilta suihkussa tai kylvyssä. alun perin lapsella todettiin atooppinen ihottuma kädessä ja sen jälkeen näitä allergioita. Meillä ei ole eläimiä koska itse olen allerginen. Ja lämpötilaa vaihdellaan, vaikka välillä silti on liian kuuma tai kylmä, minulla. Mutta ei lapsella. Me ollaan käytetty lapselle lääkärin määräämiä rasvoja, ja aina kuljetettu lapsen mukana, kotiin/isovanhemmille
- kyllä niitä muutamia sinkkuja on tullut kuunneltua mitä tuolta pinosta löytyy. Ja itse kyllä tykännyt tuosta. Joskus tuli käytyä yks kurssi missä oli DJ Orkidea soittamassa "näytteen" ja sen jälkeen myös opetti, olihan se kiva seurata "ammattilaisen" työskentelyä
- voisi olla, pitääkin pyytää taloyhtiötä että tulevat mittauttamaan. Mitään näkyviä merkkejä ei näy, mutta eihän sitä koskaan tiedä
- on vaihdettu pyykinpesuaine, mutta ei auta, käytetty koko ajan allergiatestattuja aineita. Samoiten petivaatteet, on käytetty koko ajan puuvillaisia
- sinulle erittäin paljon neuvostasi :)
- mä en nähnyt ohjeita, muuta kuin miten se tiedosto otetaan koneelle
- millä ohjelmalla ton saa auki? Kone ei haluaa jonkun sovelluksen millä avata. ja mun koneella niitä on mut mikään ei suostu avaamaan
- kiitos sinulle
- allergiaa aiheuttavaa välttäisin, mutta kun sitä aiheuttajaa ei löydy, yhtäkkiä vain tuli pari isoa pattia selkään ja sen jälkeen pienemmät. Nyt lääkäri yrittää selvittää mistä johtuu
- Meille yritettiin antaa ensin kortisonia mutta sanoin että sitä jo on eikä se auta, ja joku keneltä tämä lääkäri kysyi vielä neuvoa tästä asiastamme oli näihin "allergisiin" ihottumiin erikositunut. Mutta onneksi nyt tämä meidän lääkäri alkaa seuraamaan neitiä. Kyllä neidistäkin oli "veto"poissa kun oli odoteltu että lääke alkaa vaikuttaa. Mielestäni ehkä liian vahva lääke 1v3kk ikäiselle, vaikka saakin 5ml 2-3 kertaa päivässä, me annetaan vain se kerran päivässä.
- Mulla on neitini kanssa sama juttua. Mutta olen tehnyt niin, että kun hän herää, annan hänen leikkiä ja myöhemmin annan puuroa. Ainakin silloin hän syö, olen siis odottanut n. puoli tuntia paitsi silloin kun hän rupeaa vaikuttamaan nälkäiseltä. Eivät kuulemma heti halua syötävää, kun on niin paljon tutkittavaa
- Itse olen sitä mieltä että pieni sänki sopii joillekin miehille, ainakin lapseni isälle se sopii (myös lapseni tykkää kun isä kutittaa kyljestä sängellä), varsinkin kun hän laittaa vielä vaikka pipon päähän ja näyttää "pahalta" tyypiltä, NAM
- mulle ainakaan mitään kirjettä tullut
- osaisitko kertoa mistä tämä itku johtuu?
- tiedätkö voiko sieltä saada ajan myös ulkopaikkakuntalaiset
- Meillä mun lapseni on myös päivät hoidossa sukulaisella. Mutta hän ei halua meiltä mitään maksua