Sänki vai ilman?

Melvin

Vetoaako teihin naisiin paremmin parransängellä varustettu mieskuontalo, vai sileä maitoposki?
Itse olen mies, enkä voi sietää siloposkia. Mielestäni jonkin asteinen karvoitus kuuluu miehen naamaan, enkä ala muuttamaan lookkiani tähän tulevien vastausten perusteella.
On kuitenkin mielenkiintoista kuullu mitä mieltä olette.

60

36625

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vitsi

Aivan sama, onko silo-vai karvaposki, kunhan on uskollinen ja rehellinen!

• Bubertetti.

esieroottiset harvat leukajouhet, joita ei vielä raski leikata pois?

Toiselta nimeltä ne on:

-amoviikset
      -esikeravat
      -jouhet
      -haituvat
      -lakkapensseli
      -pölypallo
      -
      -
      -
      ...jatka listaa

• Tunnetaan myös nimellä...

- ilman halkaisijat
        - Amppa viikset

• hmm.
        Tunnetaan myös nimellä... kirjoitti:

- ilman halkaisijat
        - Amppa viikset

maitohaivenet
        amisviikset(amikset)
        amisnarut
        narut
        viivakoodit
        haivenet
        viivat
        mursut
        viiksi jr

• Fazerina :)

Vetoaa kyllä :) se on vain seksikästä ja miehekästä ;D nam !!!

• katunoppa

et varmasti sitä tiennytkään,että aivoista kasvaa karvat pään.......

• blondi-72hki

onko sänki vai ei , ei parta tms miehestä tee miestä vaan ihan muut asiat

• Ramu73

Minä jo peljästysin ;O)

• sinä
        Ramu73 kirjoitti:

Minä jo peljästysin ;O)

helpolla pelästyt, senkin MAITO!

• pera reika
    • herne prinsessa

ite en voi sietää sänkeä, iu. Ja se saatari sattuu niin paljon jos yhtään lähelle menee. Joten otan paljon mielummin sängettömän ja terävällä leukaluulla (korvan lähellä oleva kulma) varustetun miekkosen ^^

• Kyllä mies sängellä on paljon parempi kuin siloposkinen poika. Ja useinmiten se sänki on niin seksikäs että...

• ...menneisyys....

....Ja sängellähän....on jo puimuri....käynyt....

• samaa mieltä

Ja nainen ei ole nainen, ellei prassi vahaa
        alakertaa.
        Joku pehko siellä, yök.....

• ..miestä

Joillekin sänki sopii, toisille ei. Ainakin minun poikaystäväni näyttää paljon seksikkäämmältä sängellä, hiukan sellainen kovis-look.. Ilman sänkeä hän näyttää niin nuorelta että! Sängessä on se huono puoli, että suudellessa sänki saattaa hangata ja ihoni ei oikein tykkää..

• ja tekee miehestä yleensä

epäsiistin näköisen.
      Saa olla siloposki tai sitten semmonen hyvä parta, jos parta kasvaa kunnolla koko leukaan. Ja on sen verran pehmeä ettei raavi.
      Miehen luonne on kuitenkin tärkein.

• Kyllä..

miehellä karvoja täytyy olla rinnuksissa sekä
      kuontalossa! Sänki tekee miehen seksikkääksi.

• valinta  

ja kumppaniksi kelpaaminen eivät ollenkaan liity karvoihin siellä tai täällä. Sitten kun se oma kulta on löytynyt, rintakarvat ja sänki leuassa ovat kyllä mielenkiintoiset ja seksikkäät.
      Omani saa viikonloppuisin jättää parran ajamatta jos emme ole menossa minnekään, ja silloin saan tuntea miten se hiukan kutittaa ja raapii ja kiihottaa.

• tuunari

omasi saa jättää silloin ja silloin ajamatta???
        siis oma miehesi vai? mikä tiskirätti sun mies oikein on?
        ajettu parta kutittaa leukaa tolkuttomasti. siksi ei jotkut miehet sänkeään kokoajan höylää.

• tyypistä

Kaikille ei kunnon sänkeä tule eikä sänki jokaiselle miehelle sovi.

• gerisma

voi, minusta on ihanan seksikäs miehen parransänki. älä tule maitopojaksi,hyi. miehen pitää olla miehen näköinen, niinkuin naisen naisen näköinen. vielä jos omaat karvaset kädet ja rintamuksen, a vot ;-)

• kunnon sänki

naamaan, isille äitille siskolle veljelle koiralle kissalle linnulle sohvalle pöydälle karvat tiskii jotta palella ei

• Juuhhhh..

Miehellä täytyy olla parransänki..Eihän muuten mies ole mies ;) *nammm*

• Kokemusta on

Kikkelin koko on tärkein.

• tottakait
        Kokemusta on kirjoitti:

Kikkelin koko on tärkein.

Mies on tosi seksikkään näköinen kun on tumma pikkusänki leuassa ..kiharainen karvoitus rinnassa..vatsassa..niin onhan sitä sitten reisissäkin ;) Mutta epäsiistin näköinen turjake on jos ei ole "huolitellusti" sänki ja ei käy kasvonpiirteisiin. Yhden tiedän joka on vallan namupakkaus sänkineen... eikä se kutitus haittaa ;)

• kiitos :)

Mielestäni on kiva jos miehellä on pieni parransänki, ainakin se kutittaa kivasti. Kuten eräällä hyvällä kaverillani (mies tietysti) on aina kerran/pari kuukaudessa pieni sänki, ja se sopii sille. Varsinkin kun se ei jaksa ajaa sitä pois. Kyllähän sen ymmärtää kun silläkin on koko ajan kiire

• Itse olen sitä mieltä että pieni sänki sopii joillekin miehille, ainakin lapseni isälle se sopii (myös lapseni tykkää kun isä kutittaa kyljestä sängellä), varsinkin kun hän laittaa vielä vaikka pipon päähän ja näyttää "pahalta" tyypiltä, NAM

• LaureliaN

Sänki on mukava :) Avopuolisolleni se sopii kuin nenä päähän, jos sillä ei olisi sänkeä/partaa niin se näyttäisi ihan teinipojalta ja sehän ei olisi yhtään kivaa :))

• sellainen

tekee hulluksi Todella sexy!!!!!

• j0ssu..

ihanaa kun miehellä on sänki joka raapii herkkää pehmeää ihoani...

• tyttisyksystä

,,tietysti miehen nenän alla tulee olla partaa. On se niin sex.

• pitää

ehdottomasti kuuluu miehellä olla parran tapaista naamassa edes =) Ei mitään isoa pehkoa vaan siisti pieni

• Prää

Kyllä sänki on miehekäs ja tuntuu iholla ihanalta

• mieleen

Joo tulee mieleen, että tykkäät enemmän miehistä. Sitä sanotaan homoseksuaalisisuudeksi. Yritä kuitenkin elää itsesi kanssa.

• Hooo.

Ei kuitenkaan mikään posliinipojista tykkäävä pedofiili.. :P

• Helmi62

Ehdottomasti sänki,ei se oo mies eikä mikään jos ei löydy sänkee.Ja sitä paitsi se kutittaa kivasti...

• Ansku62

Parransänki, viikset, parta, kaikki on tosi seksikkäitä. Ei kylläkään mikään pujoparta tai mursunviikset.

• --------

Riippuu ihan miehestä. Monelle miehelle sopii pieni parransänki. Toisaalta, olen tavannut useita ihastuttavia siloposkia. Viikset ovat hieman turn-off.

• Helvin

miehellä kuuluu olla sänki leuassa,sellainen joka ärsyttää omaa ihoa.sitä on ihana katsella,kosketella ja tiettyyn rajaan saakka hieroa itseään vasten.Olen täysin samaa mieltä kanssasi,sänki tekee miehen jos vain muutkin asiat on kohdallaan niin otan heti!

• amppari

Minuun vetoaa parransänki! Mutta parrankasvu täytyy olla kunnollinen, ei mitään muutamia leukahaivenia, joita sitten epätoivoisesti yritetään kasvattaa. Vaikka mies olisi muuten komea, mutta parrankasvu surkeaa, minuun se ei vetoa, mutta taas toistepäin kyllä. Ei tosin rumaa miestä edes parransänki tee mielenkintoiseksi, mutta tietynlainen karuus miehessä on mahtavaa. Eli olen ehdottomasti sängen kannalla!!

• Lisebeth

..sänkikin ihan jees. Jos vaan sopii muuten tyyliin. Kokoparta esim. pinkissä pikeepaidassa keekoilevalla metroseksuaalilla ei ehkä oo ihan pukevin vaihtoehto.. Hmm.. eikä se pinkki pikee harrikkahemmolla... : )
        Kukin tyylillään, siis. Mä tykkään parrasta.

• fiksaatio

sänki on jees, partakin. Mutta jos pussailee paljon niin siitä sängestä tulee leuka punaiseksi. Se on yksi piste kunnon parran tai silokin puolesta.

• notta, onhan se niin, ettäs sänki vain ja ainoastaan hankaa vastapuolen poskea ja haarovälisiä, siinä missä kokoparta hellii ja kutittaa mukavasti juuri sieltä (; saa tutustua kuvaani, se liittynee jotenkin minuunkin.

• sexysänki

miehelle sopii sänki..sellanen päivän sänki on sexy..kiihottava.

• eplu

sänki on parempi, itsekkään en voi sietää siloposki poikia, miehen pitää olla miehen näkönen eikä pikkupojan..

• Nainen-84

En tahtois siloposkea, tuntuis että seurustelee pojan kanssa ja mulle kelpaa vain mies. Joko sänki tai mieluummin kunnon parta, kuten omalla kullallani on.
      Joillekin tietenkin siloposki sopii ja parta ei ollenkaan sovi.

• karvaisen aviovaimo

Hei!

Jos miehellä on hyvä parrankasvu, sänki ei haittaa, on jopa seksikäs ;)
      Mutta niiden, joilla kasvaa vain muutama haituva naamassa, kannattaa pitää siloposkia.
      Mies voi olla hyvännäköinen karvoilla tai ilman, kaljuna tai pitkätukkana eli tärkeintä on oma tyyli, joka korostaa miehen luontaisia hyviä puolia.

Nimim. karvaisen aviovaimo

• ...

Riippuu onko mien tumma vai vaalea, jyhkeä leukainen...!tummalle lyhyt tukkaselle miehelle käy parran sänki...

• mä vaan

on just ihana,kun se on niin miehekäs!
      Tuntuu mukavalta,kun se raapii poskea,mutta se ei saa olla liian pitkä,muuten on liian pehmeä.

• parrakkaan vaimo

Ei parta turhaan kasva miehellä. Se varmaan suojaa ja on lisäksi miehekkään ja hyvän näköinen.

• ansa84

"Sinussa on roimaa alkumiehen voimaa kanna minut metsään apinamies"

Joo tykkään karvoista, sängestä ja parrasta tosin riippuu kyllä tapauksestakin joillekin poikamaisemmille sopii paremmmin siloposket. ja jostain syystä rintakarvat vetoaa muhun aivan erityisesti.

• "parta ja kalju fani...

Parta tai sänki tottakai! Siinä on sitä jotain ja sitten kun sattuu samaan päähän mukavasti kaljua ja partaa niin ei ku vaan paranee osakkeet. Olen jo kypsyneempi naisimmeinen, mutta jo nuorena ihanne oli tuollainen ja on edelleenkin ja mahtaa pysyä jatkossakin. Se on charmanttia jos mikä!

• Se on ihan ihmisestä kiinni, toisille sopii toinen, toisille toinen. Itse ehkä enemmän kuitenkin pidän siloposkista; sänki tosiaan raapii! Mutta tekeehän se sänkikin joskus miehen ;)

• saek66

Ilman sänkeä on hyvä.Näyttää siistiltä jne.Myös sänki on todella hyvä, se on seksikäs ja saa miehen näyttämään todella mieheltä.Kokonaisuus ratkaisee.

• Melvin

Eiköhän tää valottanu tilannetta aika tavalla! :) Huomattava enemmistö on siis samaa mieltä asiasta kun minä.

• Tytsy*

EHDOTTOMASTI SÄNKI!!! Luoja paratkoon sellanen vie jalat alta, oli ruumiinosa sit mikä tahansa, mitä se sänki sit koskeekaan!!!! Jalat on alta ja....

• tylleröinen

sänki kuuluu olla, komistaa kummasti. En oikein tajua mikä niissä siloposkisöpöpojissa viehättää. :D kaikilla tosin omat näkemykset asiasta..

• eieieiii

ei missään nimessä sänkeä! totaalinen turn-off.

• Väinömöinen

Ei parta pahoille kasva,
      ei turpajouhet joutaville
      eikä viikset vittumaisille...

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      203
      29805
    2. Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...

Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel
      Ikävä
      249
      3381
    3. Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..

Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos
      Ikävä
      29
      3371
    4. Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?

Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori
      Tv-sarjat
      93
      2814
    5. Särkynyt sydän

Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s
      Ikävä
      21
      2347
    6. Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!

Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1772
    7. Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta

Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös
      Ikävä
      17
      1437
    8. En suuttunut missään vaiheessa

Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk
      Ikävä
      5
      1319
    9. Trump on jo ihan seonnut...

Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.
      Maailman menoa
      310
      1235
    10. Nurmijärven onnettomuus.

Ihan vain muistutuksena (onnettomuushan tapahtui yksityisellä tiellä) se, että nykyinen hallitus päätti 2023 leikata yks
      Maailman menoa
      33
      1151
    Aihe