Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kamuttaja
profiilit
kamuttaja
kamuttaja
Vapaa kuvaus
Koulutus: Yliopisto/korkeakoulu
Aloituksia
166
Kommenttia
5346
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ajatus+ja+tarkoitus+on+varmaan+ollut+hyvä,+mutta+sitä+voi+näköjään+lian+helposti+käyttää+väärin.
En+ole+tehnyt+mitään+sääntöjen+vastaista+aloitusta,+eikä+ne+sisällä+mitään+sääntöjen+vastaista,+mutta+kaikki+näköjään+katoaa+alle+puolen+tunnin.
04.11.2018 23:13
Noista+laikoista+vain+itäsiperialaisen+uroksilla+on+toisinaan+tappelunhalua,+mutta+se+yleensä+sammuu+jahdin+aikana,+joten+ihmettelen+miten+noin+on+käynyt.
Jotain+on+pahasti+pielessä.
Pystärin+kuolemaan+johti+sen+lian+suuri+urhoollisuus,+sillä+se+pulustaa+loppuun+asti+omiaan,+eikä+pakene.
Kyllä+on+kurja+tapaus.
04.11.2018 23:04
Uskon+täysin+sinua+tuossa+asiassa,+enkä+ole+hetkeäkään+epäillyt+sinua+poistattajaksi.
Poistattajan+henkilöllisyydestä+minulla+on+yli+50+%+varmuudella+käsitys.
Yhtenä+vaikuttimena+on+varmaan+se,+että+hän+luulee+minua+aivan+muuksi++henkilöksi,+sellaiseksi+josta+hän+ei+jostain+syystä++pidä.
Hän+oli+kuitenkin+pieni+poika,+kun+minä+sieltä+lähdin,+emmekä+ole+tavanneet+milloinkaan.
04.11.2018 22:59
Voisiko+joku++vastata,+koska+poistelu+näkyy++jatkuvan.
03.11.2018 22:56
Tuo+Lovebotti+on+näköjään+tehnyt+helpoksi+poistattaa+mitä+vain,+muka+vihapuheena.
Ajatus+on+hyvä,+mutta+toteutus+on+annettu+häiriköille.
Sen+verran+on+minuun+alkanut+vaikuttaa,+etten+tule+ihan+heti+ostamaan+Fazerin+sinistä,+vaikka+pitäisi+suosia+suomalaista.
On+se+kumma+miten+alkaa+vaikuttaa+kielteisesti.
03.11.2018 22:52
Kyllä+puhut+todella+asiaa,+näin+tämä+on+nykyään.
03.11.2018 22:45
Noita+asioita+minäkin+ihmettelen.
Tappokehoitus+saa+olla+päiväkausia,+mutta+asiallinen+aloitus+katoaa+alle+puolen+tunnin,+kun+aloittaja+olen+minä.
03.11.2018 22:43
En+ole+saanut+mitään+vastausta+ylläpidolta.
Tämä+häirikkö+on+näköjään+päättänyt+"savustaa"+asiakirjoittajat+ankaralla+poistattelulla.
Ikävää+jos+ylläpito+hyväksyy+tuollaisen.
Onneksi+tämä+ei+ole+ainoa+paikka+johon+kirjoitella,+sillä+olen+osallistunut+muualla+keskusteluihin,+mutta+en+Kamuttajana.
Siinnä+on+"savustajalla+hommaa+keksiä,+missä+ja+millä+nimellä+kirjoitan.
03.11.2018 22:41
Hyvin+sanoit.
02.11.2018 19:34
Etkö+tosiaan+tiedä+niistä+yhtään+mitään?
02.11.2018 19:31
Miksi+kaikki+aloitukseni,+jotka+eivät+riko+sääntöjä+Lieksa-+palstalla+poistetaan+heti.
Olen+tehnyt+vuosien+aikana+varmasti+paljon+yli+100+aloitusta,+koskien+lähinnä+alueen+historiaa+ja+merkittäviä+entisiä+tapahtumia,+ja+henkilöitä.
Siellä+on+joku+joka+on+vainonnut+minua+vuosia,+ja+nyt+hän+on+keksinyt+poistattaa+heti+kaikki+aloitukseni.
Onko+poistatus+nykyään+niin+helppoa,+että+riittää+kun+ilmoittaa+jonkin+kirjoituksen+sisältävän+jotain+kiellettyä.
Ettekö+tarkista<+ollenkaan,+vaan+poistatte+heti.
Jos+tällainen+jatkuu,+niin+eihän+minun+kannata+edes+yrittää+enää+kirjoittaa+sinne+mitään.
Sieltä+on+jo+tällaisen+kiusanteon+vuoksi+poistunut+useita+asiallisia+kirjoittajia.
Häirikötkö+määrää+ketkä+saa+kirjoittaa?
02.11.2018 19:22
Minä+tosiaan+olin.
01.11.2018 21:34
Minä+se+olin.
31.10.2018 20:59
Jos+nuo+aiheettomat+poistot+ei+lopu+kaikki+säännöt+täyttäviltä+kirjoituksilta,+niin+lienee+minunkin+syytä+poistua.
Olen+tehnyt+kymmeniä+aloituksia,+enkä+yhdessäkään+ole+rikkonut+sääntöjä+millään+tavalla,+mutta+joku+häirikkö+seuraa+minua+ja+ilmoittaa+kirjoituksistani+pyytäen+poistoa.
Näin+aloitukseni+ja+vastaukseni+katoaa+nopeasti.
Ne+jotka+ovat+sattuneet+jäämään+ovat+saaneet+suuren+suosion,+koska+käsittelen+vain+asiallisia+asioita.
Ettekö+te+tosiankaan+katso+yhtään+mitä+ehdotetaan+poistettavaksi.
En+viitsi+tuottaa+tuolle+kiusaajalleni+enempää+iloa,+kun+hän+sitten+ilkkuu,+että+harmittaako+kun+taas+katosi+kirjoituksesi.
JOs+aiheettomat+postot+jatkuu,+niin+ymmärrän+kyllä+kadota.
30.10.2018 20:09
Laitoin+ylläpidolle+kyselyn,+miksi+poistettiin.
Nyt+kun+heillä+näyttää+olevan+jonkinlainen+ryhtiliike,+niin+saisivat+myös+he+ryhdistäytyä,+ja+lopettaa+asiakirjoitusten+poistot.
29.10.2018 23:06
Millä+perusteella+joku+kirjoitus+määritellään+vihapuheeksi.
Lieksa+palstalla+joku+kysyi+alueen+siviiliuhreista+sodan+1941+-+1944+aikana.
Se+oli+ilmeisesti+tulkittu+vihapuheeksi+ja+poistettu.
Jatkuuko+asiakirjoitustenkin+poistot+heti,+kun+joku+ilmoittaa,+ilman+mitään+tarkistusta,+vai+poistaako+automaatti+niitä+noin+vailla+järkeä?
Jos+jatkuu,+niin+ei+tässä+kannata+alkaa+taistella+niiden+puolesta,+vaan+poistua.
29.10.2018 23:03
Oletkos+sinä+hissanmaikk,+kun+vähän+vaikuttaa+siltä?
29.10.2018 22:58
Silloin+5+vuotta+sitten+tosiaan+asia+käsiteltiin+täällä.
29.10.2018 22:56
Niin+se+jäi+sanomatta,+etteivät+ne+ole+taistelukoirarotuja.
Ne+ovat+huomattavasti+lauhkeampia,+kuin+kotimainen+karjalankarhukoira.
29.10.2018 22:52
Laikkoja+on+kolme+eri+rotua,+neljäs+poistettiin+rekisteristä+joku+vuosi+sitten.
Mikään+noista+kolmesta+rodusta+ei+käyttäydy+normaalisti+noin,+joten+kaikki+ei+ole+niin+kuin+pitäisi+noiden+korien+suhteen.
29.10.2018 22:50
52 / 268