Vapaa kuvaus

Koulutus: Yliopisto/korkeakoulu

Aloituksia

166

Kommenttia

5346

1. Kamuttaja. Ajatuksia työperäisestä maahanmuutosta.

Eläkemaksut, työllisyys, vanhusten hoito, yhteiskunnan toimintojen turvaaminen ja monet muut syyt, ovat niitä, joilla pe
    Lieksa
    141
    164
  2. Hyvää Äitienpäivää! Toivoo Kamuttaja!

Hyvää Äitienpäivää kaikki Äidit. Olette ansainneet muistamisen ja ruusunne. Äidin arvon tajuaa usein vasta siten, kun Ä
    Lieksa
    47
    162
  3. Syöpäpotilaat herätys!

Onko kaikki syöpäpotilaat muilla palstoilla. Tämä voisi olla hyvä vaikkapa vertaistukenakin. Minulla on ollut ensimmäise
    Syöpäpotilaat
    26
    153
  4. Kamuttaja Toivottaa!

Hyvää Itsenäisyyspäivää! Meillä on Hyvä Maa, paras maa maailmassa! Vaikka elämä ei ole kaikin ajoin helppoa, niin kuiten
    Lieksa
    6
    151
  5. Kamuttaja: Sotavankien palautus.

Muistan kun rauhan tultua alettiin palauttaa sotavankeja. Moni Pielisjärven mies pääsi takaisin, tietenkin myös Lieksan
    Lieksa
    29
    144
  6. Lieksalainen pärjää aina.

Lieksalainen ja yleensä Pohjois-Karjalainen ihminen pärjää missä vain ja millaisten ihmisten keskuudessa vain. Pohjois-K
    Pohjois-Karjala
    20
    142
  7. Kamuttaja. Kertaan pari asiaa.

Koneaitta ketjussa joku nuori kyseli, onko ukin puheet susista ja lentokoneista höpinää. Ei ole höpinää kumpikaan. Näis
    Lieksa
    35
    135
  8. Suomen sodat olivat suurvaltojen valtapeliä.

Suomea käytettiin pelinappulana suurvaltojen välillä. Hitlerin ja Stalinin työtä molemmat sodat.
    Historia
    94
    135
  9. Syöpä se vain roikkuu mukana

On noita syöpiä ollut jo yli kymmenen vuotta erilaisia. Olin taas kontrollissa ja kolme pesäkettä löytyi uusia ja yhdest
    Syöpäpotilaat
    1
    133
  10. Kamuttaja: Kysyn historiallista nimeä.

Tämä on ilmeisesti helppo, mutta kysyn kuitenkin. Mikä paikka on vanhalta nimeltään Mustarinta? Tietääkö kukaan miksi?
    Lieksa
    3
    129
  11. Hyvää Äitienpäivää!

Hyvää Äitienpäivää jokaiselle äidille, jonka perhettä, tai itseä syöpä koskettaa.
    Syöpäpotilaat
    1
    126
  12. Hyvää Pääsiäistä!

Hyvää Pääsiäistä kaikille Suomen romaneille!
    Romano
    1
    126
  13. Kamuttajan mielestä hölmö aate on "Yhdenvertaisuus urheilussa."

Nyt on alettu vetää urheiluun ajatusta, että kaikki ovat samanlaista "ainesta". Eräs käytännön esimerkki: Nuorten paini
    Lieksa
    0
    125
  14. Venäläisiä hävittäjiä Lieksan yläpuolella!

Olen kertonut tästä jo muutamia vuosia sitten. Kerron vielä muistutuksena, että kyllä ilmatilaloukkauksia on tehty ennen
    Lieksa
    5
    122
  15. Kamuttaja. Liioiteltua susien suojelua.

Tänään kerrottiin lehdissä kuinka tuulipuiston rakentaminen kiellettiin, koska se muka olisi sijainnut susien reviirillä
    Lieksa
    42
    121
  16. Terveisiä Kamuttajalta!

Täällä minä olen Piiroislouhilla odotellut Lieksalaisia käymän kylässä. Pannut on kuumana, mutta kun ei ketään näy, niin
    Lieksa
    29
    121
  17. Kamuttajalta: Hyvää Äitienpäivää kaikki Äidit.

Toivotan kaikille Äideille Hyvää Äitienpäivää. Voi kun osaisimme oikein arvostaa äitejämme Yleensä Äidin arvonsa huomata
    Lieksa
    11
    118
  18. Hyvää Äitienpäivää!

Hyvää Äitienpäivää kaikille romaniperheiden ÄIDEILLE!
    Romano
    1
    114
  19. Kamuttaja Piiroislouhien tutkinnasta.

Täällä on kerrottu jo ainakin parina kesänä Piiroislouhila liikkunen joitain outoja ihmisiä. Osa on varmaan lähtenyt lii
    Lieksa
    26
    111
  20. Kamuttaja toivottaaa Hyvää Äitienpäivää!

Toivotan Hyvää Äitienpäivää jokaiselle lieksalaiselle, ja Lieksasta lähtöisin olevalle Äidille.
    Lieksa
    52
    110