Vapaa kuvaus

Koulutus: Yliopisto/korkeakoulu

Aloituksia

168

Kommenttia

5349

1. No+terve+sinulle!Olenkin+ihmetellyt+miksi+et+kirjoita+tänne,+vaikka+sinulla+olen+huomannut,+on+todella+paljon+tietoa.Kiva+kuulla+sinusta+täälläkin,+eikä+vain+siellä+Historia+puolella.Taitaa+olla+samaa+syy+kuin+minulla,+miksi+et+paljon+tänne+kirjoita,+=+älyttömät+poistot!Sinulle+vastaan,+koska+olet+asiakirjoittaja.Syitä+miksi+en+vienyt+silloin,+enkä+myöhemminkään+tutkimuksiani+loppuun.Minä+en+tavoittele+tunnettavuutta,+vaikka+tiedän+kirkon+kalleuksien+löytymisen+olevan+kova+juttu.Toisekseen+en+tiedä+kenelle+ne+nyt+kuuluisivat,+joten+ajattelin,+että+antaat+olla.Sitten+sekin+ettei+niitä+saa+sieltä+aivan+paljain+käsin,+ja+lisäksi+tarvitaan+välineitä,+mutta+tapaturmien+riski+on+silti+suuri.Olen+kertonut+vanhimalle+pojalleni+paikan+(tai+alueen)+suunilleen,+mutta+tarkka+paikka+pitäisi+olla+näyttämässä,+eikä+terveyteni++salli+enää+pitkiä+matkoja,+eikä+vaikeita+maastoja.Tuon+aarrejutun+ovat+muut+keksineet,+minä+vain+uskon+tietäväni+noiden+tavaroiden+kätköpaikan,+se+onko+ne+aarteita+arvioikoon+muut.Hyvää+kesää+sinulle+Naakanketale,+toivoo+tietomäärääsi+ihmettelevä+Kamuttaja.