Vapaa kuvaus

Jyrki Soini. Olen perheellinen. Asun helsingissä. Kristus Jeesus on Herra. Linkit: http://evotuhat.wordpress.com/about/

Aloituksia

150

Kommenttia

14002

1. M-Kar.+Mikä+sinua+motivoi?+Et+vaikuta+tieteellisesti+orientoituneelta+henkilöltä.+Vastaa+rehellisesti.+Oletko+yksinkertainen+ja+siksi+ymmärtämätön+vai+pilailetko+muiden+kustannuksella+so.+nolaat+ittes+tahallasi?
  2. ROT.+Mihin+viittaat?
  3. Yli:+"Ei+se+mitään.+Silti+kaikki+osapuolet+toivovat+että+kreationistit+tempaistaisiin+taivaisiin.+Mitä+pikemmin+sitä+parempi.+Siitäkin+kaikki+ovat+yksimielisiä."Juurikin+näin.+Mitä+pikemmin+tempaus,+sitä+pikemmin+vaivanaika.+Mitä+pikemmin+vaivanaika,+sitä+pikemmin+rauhanaika.1Tess.+4:17+sitten+meidät,+jotka+olemme+elossa,+jotka+olemme+jääneet+tänne,+temmataan+yhdessä+heidän+kanssaan+pilvissä+Herraa+vastaan+yläilmoihin;+ja+niin+me+saamme+aina+olla+Herran+kanssa.Mark.+13:19+Sillä+niinä+päivinä+on+oleva+ahdistus,+jonka+kaltaista+ei+ole+ollut+hamasta+luomakunnan+alusta,+jonka+Jumala+on+luonut,+tähän+asti,+eikä+milloinkaan+tule.Ilm:20:1 Ja+minä+näin+tulevan+taivaasta+alas+enkelin,+jolla+oli+syvyyden+avain+ja+suuret+kahleet+kädessään.+20:2 Ja+hän+otti+kiinni+lohikäärmeen,+sen+vanhan+käärmeen,+joka+on+perkele+ja+saatana,+ja+sitoi+hänet+tuhanneksi+vuodeksi+20:3 ja+heitti+hänet+syvyyteen+ja+sulki+ja+lukitsi+sen+sinetillä+hänen+jälkeensä,+ettei+hän+enää+kansoja+villitsisi,+siihen+asti+kuin+ne+tuhat+vuotta+ovat+loppuun+kuluneet;+sen+jälkeen+hänet+pitää+päästettämän+irti+vähäksi+aikaa.+20:4 Ja+minä+näin+valtaistuimia,+ja+he+istuivat+niille,+ja+heille+annettiin+tuomiovalta;+ja+minä+näin+niiden+sielut,+jotka+olivat+teloitetut+Jeesuksen+todistuksen+ja+Jumalan+sanan+tähden,+ja+niiden,+jotka+eivät+olleet+kumartaneet+petoa+eikä+sen+kuvaa+eivätkä+ottaneet+sen+merkkiä+otsaansa+eikä+käteensä;+ja+he+virkosivat+eloon+ja+hallitsivat+Kristuksen+kanssa+tuhannen+vuotta.
  4. vau