Vapaa kuvaus

Jyrki Soini. Olen perheellinen. Asun helsingissä. Kristus Jeesus on Herra. Linkit: http://evotuhat.wordpress.com/about/

Aloituksia

150

Kommenttia

14002

1. Kuun-tele:+"OPPIA+TÄSTÄ+HERÄÄ"Miksi?+Olen+turvassa.+Oletko+sinä?Joh:3:16 Sillä+niin+on+Jumala+maailmaa+rakastanut,+että+hän+antoi+ainokaisen+Poikansa,+ettei+yksikään,+joka+häneen+uskoo,+hukkuisi,+vaan+hänellä+olisi+iankaikkinen+elämä.+3:17 Sillä+ei+Jumala+lähettänyt+Poikaansa+maailmaan+tuomitsemaan+maailmaa,+vaan+sitä+varten,+että+maailma+hänen+kauttansa+pelastuisi.+3:18 Joka+uskoo+häneen,+sitä+ei+tuomita;+mutta+joka+ei+usko,+se+on+jo+tuomittu,+koska+hän+ei+ole+uskonut+Jumalan+ainokaisen+Pojan+nimeen.
  2. Kuka+olet?
  3. Kuka+olet?
  4. sissi
  5. kovis
  6. kovis
  7. Spiral:+"Viimein+tulee+hetki,+jolloin+koko+maailmankaikkeus+on+tyhjä,+joitakin+irrallisia+fotoneja+lukuunottamatta.+Jäljellä+ei+ole+ihmistä,+jumalaa+tai+mitään+muutakaan.+Se+on+sitten+loppu+se.+Toki+siihen+on+aikaa+vielä+noin+google+vuotta.+Jos+asioita+vaivautuu+ajattelemaan+vähän+suuremmassa+mittakaavassa,+joidenkin+hihhuleiden+maailmanlopunjulistukset+lähinnä+huvittavat."Matt.+24:35+Taivas+ja+maa+katoavat,+mutta+minun+sanani+eivät+koskaan+katoa.Hebr:1:10+Ja:+"Sinä,+Herra,+olet+alussa+maan+perustanut,+ja+taivaat+ovat+sinun+kättesi+tekoja;1:11+ne+katoavat,+mutta+sinä+pysyt,+ja+ne+vanhenevat+kaikki+niinkuin+vaate,+1:12+ja+niinkuin+vaipan+sinä+ne+käärit,+niinkuin+vaatteen,+ja+ne+muuttuvat;+mutta+sinä+olet+sama,+eivätkä+sinun+vuotesi+lopu."+Ilm.+21:1+Ja+minä+näin+uuden+taivaan+ja+uuden+maan;+sillä+ensimmäinen+taivas+ja+ensimmäinen+maa+ovat+kadonneet,+eikä+merta+enää+ole.+KAAVALuominen+=+6+päivää+työtä+++1+päivä+lepoa.+Luomakunnalle+säädetty+aika+=+6000+vuotta+ohdakkeista+elämää+++1000+lepoa.Jeesus+tuo+levon+luomakunnalleen.+Koska+olemme+kolmannessa/seitsemännessä+päivässä/vuosituhannessa,+en+näe+Jeesuksen+paluuseen+liittyvälle+tempaukselle+ajallista+estettä.+Noin+7+vuotta+tempauksen+jälkeen+alkaa+1000-vuotinen+lepo.+Sen+päätteeksi+tuntemamme+maailma+lakkaa+olemasta.+Näin+ollen+maailmanloppu+tulisi+noin+1000+vuoden+kuluttua.Biblia+(1776)+1Tess.+4:17+Sitte+me,+jotka+elämme+ja+jälkeen+jäämme,+temmataan+ynnä+heidän+kanssansa+pilvihin,+Herraa+vastaan+tuulihin,+ja+niin+me+aina+Herran+kanssa+olemme.+Ilm:20:1 Ja+minä+näin+tulevan+taivaasta+alas+enkelin,+jolla+oli+syvyyden+avain+ja+suuret+kahleet+kädessään.+20:2 Ja+hän+otti+kiinni+lohikäärmeen,+sen+vanhan+käärmeen,+joka+on+perkele+ja+saatana,+ja+sitoi+hänet+tuhanneksi+vuodeksi+20:3 ja+heitti+hänet+syvyyteen+ja+sulki+ja+lukitsi+sen+sinetillä+hänen+jälkeensä,+ettei+hän+enää+kansoja+villitsisi,+siihen+asti+kuin+ne+tuhat+vuotta+ovat+loppuun+kuluneet;+sen+jälkeen+hänet+pitää+päästettämän+irti+vähäksi+aikaa.+20:4 Ja+minä+näin+valtaistuimia,+ja+he+istuivat+niille,+ja+heille+annettiin+tuomiovalta;+ja+minä+näin+niiden+sielut,+jotka+olivat+teloitetut+Jeesuksen+todistuksen+ja+Jumalan+sanan+tähden,+ja+niiden,+jotka+eivät+olleet+kumartaneet+petoa+eikä+sen+kuvaa+eivätkä+ottaneet+sen+merkkiä+otsaansa+eikä+käteensä;+ja+he+virkosivat+eloon+ja+hallitsivat+Kristuksen+kanssa+tuhannen+vuotta.+Pyydän+taivaan+Isää+antamaan+Suomen+kansalle+etsikkoajan,+jotta+se+kääntyisi+ja+vastaanottaisi+pelastuksen.http://www.andreas.fi/uskoonTulo.htmMoni+on+jo+kääntynyt.http://www.mahdollisuus.fi/