LYHYESTI. SUOMEKSI.

Evoluutiota ei ole. Ateistien evoluutiopuheet todistavat henkimaailman todellisuudesta.

45

872

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fiksu.Kreationisti1

      Ateistien evoluutiopuheet eivät kuulu palstan aihepiiriin.

      Ilmoitettu poistoon.

      • Fiksu: "Ateistien evoluutiopuheet eivät kuulu palstan aihepiiriin."

        Sano se ateisteille.


      • yurki1000js kirjoitti:

        Fiksu: "Ateistien evoluutiopuheet eivät kuulu palstan aihepiiriin."

        Sano se ateisteille.

        Etkö sinäkin ole 99.99% ateisti?


      • he-ma kirjoitti:

        Etkö sinäkin ole 99.99% ateisti?

        He-ma: "Etkö sinäkin ole 99.99% ateisti?"

        Olen 100% ismitön. Uskonnot ja ismit ovat isästä perkeleestä. Kristinusko ei ole uskonto eikä ismi. Raamattu on totuus.

        Joh. 14:6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.

        MUISTIIN

        Nämä asiat ovat meille tuttuja, koska Raamattu tuli Suomeen kauan sitten.


      • yurki1000js kirjoitti:

        He-ma: "Etkö sinäkin ole 99.99% ateisti?"

        Olen 100% ismitön. Uskonnot ja ismit ovat isästä perkeleestä. Kristinusko ei ole uskonto eikä ismi. Raamattu on totuus.

        Joh. 14:6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.

        MUISTIIN

        Nämä asiat ovat meille tuttuja, koska Raamattu tuli Suomeen kauan sitten.

        "Nämä asiat ovat meille tuttuja, koska Raamattu tuli Suomeen kauan sitten. "

        Ruotsalaiset ovat saatanasta.


      • yurki1000js kirjoitti:

        He-ma: "Etkö sinäkin ole 99.99% ateisti?"

        Olen 100% ismitön. Uskonnot ja ismit ovat isästä perkeleestä. Kristinusko ei ole uskonto eikä ismi. Raamattu on totuus.

        Joh. 14:6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.

        MUISTIIN

        Nämä asiat ovat meille tuttuja, koska Raamattu tuli Suomeen kauan sitten.

        Tunnustat siis allahin jumalaksi ja Ukko Ylijumalan ylivaltiuden yli oman kristinuskonhammaskeijun?


      • 99.99% ateisti hekottelee kuin heikkopäinen kristinuskonharhainen.

        Tuo kommenttisi on taas häpeäksi koko kristikunnalle ja epäjumalallesi.

        Tarkoititko mahdollisesti sanoa, että olet ateisti suhteessasi allahiin ja Ukko Ylijumalaan vai onko hekottelu samanlainen sijaistoiminto kuin nurkkaan ajetun epätoivoisen jäniksen turkinsukiminen?


      • Lisää turkinrapsutusta?

        Epätoivosi saa jo raamatullisia mittasuhteita. Ehkä lukijoista löytyy apua tälle epäjumalanpilkkaajalle?


      • he-ma kirjoitti:

        Lisää turkinrapsutusta?

        Epätoivosi saa jo raamatullisia mittasuhteita. Ehkä lukijoista löytyy apua tälle epäjumalanpilkkaajalle?

        Ja yurki on perheellinen mies. Olisiko perhe huomannut, että miehestä on vähiten haittaa kun hän on kiinni netissä? Vai onko yurki perheen avun ulottumattomissa? Auttaisiko pari pähkinähiirtä à la naapurin.kissa (itse napsin mieluimmin peltohiiriä)?


    • Evoonaikuistensatu

      Evoluutioteorian olemassaolo on todellisuutta, mutta evoluutio ei ole.

      • Aivan. Elämme langenneessa maailmassa. Vanha mato eksyttää monin tavoin. Aikansa.

        Biblia (1776) Ilm. 20:2 Ja hän otti lohikärmeen kiinni, vanhan madon, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänen tuhanneksi vuodeksi,


      • jeesusolenminä
        yurki1000js kirjoitti:

        Aivan. Elämme langenneessa maailmassa. Vanha mato eksyttää monin tavoin. Aikansa.

        Biblia (1776) Ilm. 20:2 Ja hän otti lohikärmeen kiinni, vanhan madon, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänen tuhanneksi vuodeksi,

        Onko se lohikäärme päässyt jo vapaaksi? Tulee hieman typerä olo itselle jutella tämmöisestä asiasta.


      • jeesusolenminä kirjoitti:

        Onko se lohikäärme päässyt jo vapaaksi? Tulee hieman typerä olo itselle jutella tämmöisestä asiasta.

        JOM: "Onko se lohikäärme päässyt jo vapaaksi? Tulee hieman typerä olo itselle jutella tämmöisestä asiasta."

        Ota selvää. Ite.

        https://www.google.fi/search?q=raamattu


      • yurki1000js kirjoitti:

        Aivan. Elämme langenneessa maailmassa. Vanha mato eksyttää monin tavoin. Aikansa.

        Biblia (1776) Ilm. 20:2 Ja hän otti lohikärmeen kiinni, vanhan madon, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänen tuhanneksi vuodeksi,

        Onko tuo tuhat vuotta jokin symbolinen lukema joka vain sattuu kuulostamaan karismaattiselta ja soveliaalta arvostelukyvyttömien aivopesussa?


      • 1234567---
        yurki1000js kirjoitti:

        Aivan. Elämme langenneessa maailmassa. Vanha mato eksyttää monin tavoin. Aikansa.

        Biblia (1776) Ilm. 20:2 Ja hän otti lohikärmeen kiinni, vanhan madon, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänen tuhanneksi vuodeksi,

        1000-VUOTTA JUMALATTOMAT OVAT KUOLLEINA JA PAHOLAINEN SIDOTTUNA. Pyhät ovat 1000-vuotta taivaassa.
        1000:nen vuoden jälkeen jumalattomat herätetään tuomiolle Tämä on tuomion ylösnousemus.


      • the-bible
        ravenlored kirjoitti:

        Onko tuo tuhat vuotta jokin symbolinen lukema joka vain sattuu kuulostamaan karismaattiselta ja soveliaalta arvostelukyvyttömien aivopesussa?

        RL: "Onko tuo tuhat vuotta jokin symbolinen lukema joka vain sattuu kuulostamaan karismaattiselta ja soveliaalta arvostelukyvyttömien aivopesussa?"

        blaa
        blaa
        blaa

        SUOMEKSI

        Sut on nähty RL.


      • the-bible kirjoitti:

        RL: "Onko tuo tuhat vuotta jokin symbolinen lukema joka vain sattuu kuulostamaan karismaattiselta ja soveliaalta arvostelukyvyttömien aivopesussa?"

        blaa
        blaa
        blaa

        SUOMEKSI

        Sut on nähty RL.

        Älä kysy kiusallisita asioita, ja jehovantodistajien perverssiosta maailmanloppu fantasiaa kohtaan?


      • ravenlored kirjoitti:

        Älä kysy kiusallisita asioita, ja jehovantodistajien perverssiosta maailmanloppu fantasiaa kohtaan?

        Tuo blaa blaa blaa on kyllä hyvä yhteenveto yurkien ja markviitosten ja rottien puheista.


      • tarkistuskysymys kirjoitti:

        Tuo blaa blaa blaa on kyllä hyvä yhteenveto yurkien ja markviitosten ja rottien puheista.

        TK: "Tuo blaa blaa blaa on kyllä hyvä yhteenveto yurkien ja markviitosten ja rottien puheista."

        Selitä. Tietenkään et selitä. Olet tyypillinen faktoja karttava ateisti. Toki annan sinulle mahdollisuuden yllättää lukijasi positiivisesti. Por favor:)


    • Nyt netti kiinni ja ulkoilemaan. Eihän tuossa ole enää järjen hiventäkään.

      • salmiakkisalukki: "Nyt netti kiinni ja ulkoilemaan. Eihän tuossa ole enää järjen hiventäkään."

        Miten niin "enää"? Eihän tuon avauksen tehneen hörhön lässytyksissä ole koskaan ollut mitään järjen hiventäkään.


    • "LYHYESTI. SUOMEKSI. "

      Loiko julle suomen, vai kehittyikö suomi kuten kielen evoluutioteoriaan uskovat höpösedät uskovat?

      • KK: "Loiko julle suomen, vai kehittyikö suomi kuten kielen evoluutioteoriaan uskovat höpösedät uskovat?"

        OPISKELU AVARTAA

        "Tosiasiat kielten historiasta ja kehityksestä tukevat Raamatun kuvausta, mutta aiheuttavat ongelmia evoluutio-opille"

        http://bibelfokus.se/fi/sprak


      • yurki1000js kirjoitti:

        KK: "Loiko julle suomen, vai kehittyikö suomi kuten kielen evoluutioteoriaan uskovat höpösedät uskovat?"

        OPISKELU AVARTAA

        "Tosiasiat kielten historiasta ja kehityksestä tukevat Raamatun kuvausta, mutta aiheuttavat ongelmia evoluutio-opille"

        http://bibelfokus.se/fi/sprak

        VMP.


      • yurki1000js kirjoitti:

        KK: "Loiko julle suomen, vai kehittyikö suomi kuten kielen evoluutioteoriaan uskovat höpösedät uskovat?"

        OPISKELU AVARTAA

        "Tosiasiat kielten historiasta ja kehityksestä tukevat Raamatun kuvausta, mutta aiheuttavat ongelmia evoluutio-opille"

        http://bibelfokus.se/fi/sprak

        Kielten muuttuminen saattaa olla ristiriidassa kreationistien sepittämän "evoluutio-opin" kanssa, mutta evoluution ja evoluutioteorian kanssa asialla ei ole mitään tekemistä. Kelpuutat varmaan uskonveljesi Mark5:n neuvon: sinun on mentävä kouluun oppimaan lisää.


    • pikkasenhölmöö

      Ovatko ateistit siis henkimaailman olioita?

    • Sertifity

      Evoluutiota eli mukautumista ei siis ole. Mielenkiintoista, että virsikirja on muuttunut eli mukautunut ympäristöön vuosikymmenten aikana. Ei siis pidä paikkaansa.

      • Kirkkokaan ei enää jakele jalkapuutuomioita eikä polta noitia roviolla.

        Kyllä se on kulttuurievoluutiota.


    • Kylläpäs yurkia ahdistaa.

      • päivystävä.ilkimys

        Ikävää ettei perhekään pysty auttamaan.


    • ASIATON POISTO

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/15271688/lyhyesti--suomeksi-#comment-93671591

      yurki1000js
      2.5.2018 17:05

      SS: "Eihän tuossa ole enää järjen hiventäkään."

      Ymmärrän. Ihmisjärki ei riitä ymmärtämään.

      Biblia (1776) Jes. 55:9 Vaan niin paljo korkeampi kuin taivas on maasta, niin ovat myös minun tieni korkeammat teidän teitänne, ja minun ajatukseni teidän ajatuksianne.

      2Kor. 10:5 Me hajotamme maahan järjen päätelmät ja jokaisen varustuksen, joka nostetaan Jumalan tuntemista vastaan, ja vangitsemme jokaisen ajatuksen kuuliaiseksi Kristukselle

      TÄRKEÄÄ YMMÄRTÄÄ

      Jotta voisi antaa tälle palstalle jotain, on syytä noteerata Luojan antama ilmoitus luoduilleen.

      https://www.google.fi/search?q=raamattu&tbm=isch

      PLUS

      Henkimaailma on todellinen. Poistajat pelaavat pirun pussiin.

      • A.Teisti

        Ei ole olemassa mitään henkimaailmoja... :)

        Kyllä niitä kaikenlaisia höperöitä hupsuja vielä nykyäänkin näköjään löytyy...


      • A.Teisti

        On informoitu ja siksi tiedän, että mitään henkimaailmoja ei ole olemassa.

        Ei kai kukaan aikuinen ja täysjärkinen ihminen perusta käsityksiään vanhoihin taikauskoisiin kuvitelmiin ja tarinoihin, nyt eletään kuitenkin jo 2000-lukua...


      • ettet.tuotakaan.tiedä

        "Ihmisjärki ei riitä ymmärtämään."

        Salmiakkisalukihan on koira.


      • the-bible

      • kuun-tele

      • the-bible kirjoitti:

        FAKTA

        Langennut maailma on uskonnollinen maailma. Uskonnot ja uskonnollisuus loppuvat kun siirrytään ajasta ikuisuuteen. Tätä on sulle(kin) jauhettu iät ja ajat. Miksei uppoo? Siksi, että henkimaailma on TODELLINEN. Langennut maailma on sokea. Se eksyy ja eksyttää. Se pimittää...

        https://www.google.fi/search?q=suppressed knowledge

        ...ja tyhmentää.

        https://www.google.fi/search?q=dumbing down population

        Nimimerkki on lukittu jatkuvien väärinkäytöstä vuoksi.


      • the-bible kirjoitti:

        Nimimerkki on lukittu jatkuvien väärinkäytöstä vuoksi.

        Kuka olet?


      • kuun-tele kirjoitti:

        OPPIA TÄSTÄ

        HERÄÄ

        Kuun-tele: "OPPIA TÄSTÄ HERÄÄ"

        Miksi? Olen turvassa. Oletko sinä?

        Joh:
        3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
        3:17 Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.
        3:18 Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.


    • Suurenmoinen sensuuri innoittaa minua laittamaan palstalle vitsin :D:D:D

      > Me suojelemme sananvapautta, ja sananvapaus suojelee meitä. Kun yhtäkään ääntä ei vaienneta, voi valita, mitä niistä kuuntelee. Sananvapaus takaa, että jokaisella on mahdollisuus muodostaa itse oma maailmankuvansa. Olla samaa tai eri mieltä. <

      https://www.sanomalehdet.fi/ajankohtaista/uutiset/sananvapauden-päivää-vietetään-3-toukokuuta

    • DRHausee

      Ehdotan hoitojakson pidentämistä.

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se ääni ja

      Olemus vaan, kyl teis jotain samaa on ja samoja luonteenpiirteitäkin löytyy vaikka paljon on höpöäkin mukana 😍😂🤭 vaik
      Ikävä
      28
      2749
    2. Hallitus heitti kymmeniä miljoonia

      Yksityislääkäri kela korvauksiin. Ei ole mikään ihme, että se ei lyhentänyt terveyskeskusjonoja niinkuin hallitus väitti
      Maailman menoa
      98
      1402
    3. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      80
      1172
    4. Todellinen brahmani ei koskaan menisi lastentarhaan

      Joku, joka tekee kaikkensa käännyttääkseen vääräuskoiset maailman ”ainoaan oikeaan” uskontoon, kristinuskoon, on kertonu
      Hindulaisuus
      375
      1060
    5. HS haukkuu Pate Mustajärven uuden levyn

      Täytyypä käydä ostamassa se. https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000010618367.html
      Maailman menoa
      84
      1021
    6. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      178
      920
    7. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      102
      920
    8. En oikeasti välitä sinusta nainen

      Naureskellaan sinulle ja palstajutuillesi kavereitten kesken. Ollaan lyöty vetoakin oletko se sinä oikeasti. Kirjoitat t
      Ikävä
      78
      844
    9. Mietin minä sitä vieläkin

      että rakastuitkohan sinäkin minuun silloin. Olin niin sekaisin ja onnellinen pelkästä näkemisestäsi aina....
      Ikävä
      44
      840
    10. Kohta tulee iso uutinen

      muutama päivä niin kuullaan tästä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      83
      806
    Aihe