Vapaa kuvaus

Jyrki Soini. Olen perheellinen. Asun helsingissä. Kristus Jeesus on Herra. Linkit: http://evotuhat.wordpress.com/about/

Aloituksia

150

Kommenttia

14002

1. Kiitos+aloittaja.+Jälikipyykille+on+aina+tilauksensa.+Muuten.+Osaatko+sanoa+onko+ihmiskunta+kokonaisuudessaan+menossa+huonompaan+vai+parempaan+suuntaan?+Lähinnä+viittaan+henkisiin+ja+psyykkisiin+ominaisuuksiin.+Maapallon+fyysinen+kunnostus+taitaa+olla+liian+iso+urakka.+Sekin+seikka+vaikuttanee+negatiivisesti+elämänlaatuumme+sekä+henkisessä+että+fyysisessä+mielessä.https://www.google.fi/search?q=pollution&source=lnms&tbm=ischhttps://www.google.fi/search?q=trash+vortex&source=lnms&tbm=vid
  2. BP:+"Yllä+oleva+jargoni+kuva+hyvin+sitä+mihin+Jahven+kanssa+on+päästy."Mihin+pyrit?+Etkö+ymmärrä,+että+elämme+langenneessa+maailmassa?+Saatanalla+on+SUURET+valtuudet.+Toki+vain+aikansa.Job:1:6 Mutta+kun+eräänä+päivänä+Jumalan+pojat+tulivat+ja+asettuivat+Herran+eteen,+tuli+myöskin+saatana+heidän+joukossansa.+1:7 Niin+Herra+kysyi+saatanalta:+"Mistä+sinä+tulet?"+Saatana+vastasi+Herralle+ja+sanoi:+"Maata+kiertämästä+ja+siellä+kuljeksimasta."+1:8 Niin+Herra+sanoi+saatanalle:+"Oletko+pannut+merkille+palvelijaani+Jobia?+Sillä+ei+ole+maan+päällä+hänen+vertaistansa;+hän+on+nuhteeton+ja+rehellinen+mies,+pelkää+Jumalaa+ja+karttaa+pahaa."+1:9 Saatana+vastasi+Herralle+ja+sanoi:+"Suottako+Job+pelkää+Jumalaa?+1:10 Olethan+itse+kaikilta+puolin+suojannut+hänet,+hänen+talonsa+ja+kaiken,+mitä+hänellä+on;+olet+siunannut+hänen+kättensä+työn,+ja+hänen+karjalaumansa+ovat+levinneet+ympäri+maata.+1:11 Mutta+ojennapa+kätesi+ja+koske+kaikkeen,+mitä+hänellä+on:+varmaan+hän+kiroaa+sinua+vasten+kasvojasi."+1:12 Niin+Herra+sanoi+saatanalle:+"Katso,+kaikki,+mitä+hänellä+on,+olkoon+sinun+käsissäsi;+älä+vain+koske+kädelläsi+häneen+itseensä."+Ja+saatana+meni+pois+Herran+edestä.+1:13 Kun+sitten+eräänä+päivänä+hänen+poikansa+ja+tyttärensä+söivät+ja+joivat+viiniä+vanhimman+veljensä+talossa,+1:14 tuli+sanansaattaja+Jobin+luo+ja+sanoi:+"Raavailla+kynnettiin,+ja+aasintammat+kävivät+niiden+vieressä+laitumella;+1:15 niin+sabalaiset+hyökkäsivät+ja+ryöstivät+ne+ja+surmasivat+palvelijat+miekan+terällä.+Vain+minä+yksin+pelastuin+kertomaan+tämän+sinulle."+1:16 Hänen+vielä+puhuessaan+tuli+toinen+ja+sanoi:+"Jumalan+tuli+iski+alas+taivaasta,+sytytti+palamaan+lampaat+ja+palvelijat+ja+kulutti+heidät.+Vain+minä+yksin+pelastuin+kertomaan+tämän+sinulle."+1:17 Hänen+vielä+puhuessaan+tuli+taas+toinen+ja+sanoi:+"Kaldealaiset+asettuivat+kolmeen+joukkoon+ja+karkasivat+kamelien+kimppuun,+ryöstivät+ne+ja+surmasivat+palvelijat+miekan+terällä.+Vain+minä+yksin+pelastuin+kertomaan+tämän+sinulle."+1:18 Hänen+vielä+puhuessaan+tuli+taas+toinen+ja+sanoi:+"Poikasi+ja+tyttäresi+söivät+ja+joivat+viiniä+vanhimman+veljensä+talossa;+1:19 katso,+silloin+suuri+tuulispää+tuli+tuolta+puolen+erämaan+ja+iski+talon+neljään+nurkkaan,+ja+se+luhistui+nuorukaisten+päälle,+niin+että+he+kuolivat.+Vain+minä+yksin+pelastuin+kertomaan+tämän+sinulle."+1:20 Silloin+Job+nousi,+repäisi+viittansa+ja+leikkasi+hiuksensa,+heittäytyi+maahan+ja+rukoili.+1:21 Ja+hän+sanoi:+"Alastonna+minä+tulin+äitini+kohdusta,+ja+alastonna+minä+sinne+palajan.+Herra+antoi,+ja+Herra+otti;+kiitetty+olkoon+Herran+nimi."+Pian+Jeesus+perustaa+1000-vuotisen+valtakuntansa+maan+päälle.+Iloitkaamme+siitä.Ilm:20:1 Ja+minä+näin+tulevan+taivaasta+alas+enkelin,+jolla+oli+syvyyden+avain+ja+suuret+kahleet+kädessään.+20:2 Ja+hän+otti+kiinni+lohikäärmeen,+sen+vanhan+käärmeen,+joka+on+perkele+ja+saatana,+ja+sitoi+hänet+tuhanneksi+vuodeksi+20:3 ja+heitti+hänet+syvyyteen+ja+sulki+ja+lukitsi+sen+sinetillä+hänen+jälkeensä,+ettei+hän+enää+kansoja+villitsisi,+siihen+asti+kuin+ne+tuhat+vuotta+ovat+loppuun+kuluneet;+sen+jälkeen+hänet+pitää+päästettämän+irti+vähäksi+aikaa.+20:4 Ja+minä+näin+valtaistuimia,+ja+he+istuivat+niille,+ja+heille+annettiin+tuomiovalta;+ja+minä+näin+niiden+sielut,+jotka+olivat+teloitetut+Jeesuksen+todistuksen+ja+Jumalan+sanan+tähden,+ja+niiden,+jotka+eivät+olleet+kumartaneet+petoa+eikä+sen+kuvaa+eivätkä+ottaneet+sen+merkkiä+otsaansa+eikä+käteensä;+ja+he+virkosivat+eloon+ja+hallitsivat+Kristuksen+kanssa+tuhannen+vuotta.
  3. Kiitos+Antiveijone.+Hyvää+päivää+sinullekin.+Raamattuun+kandee+luottaa.+Jumalan+VIHA+ei+tule+kohdistumaan+Hänen+lapsiinsa,+vaan+Jaakobiin+ja+jumalattomaan+maailmaan.1Tess:5:6 Älkäämme+siis+nukkuko+niinkuin+muut,+vaan+valvokaamme+ja+olkaamme+raittiit.+5:7 Sillä+ne,+jotka+nukkuvat,+ne+yöllä+nukkuvat,+ja+jotka+juovat+itsensä+juovuksiin,+ne+yöllä+juovuksissa+ovat.+5:8 Mutta+me,+jotka+olemme+päivän+lapsia,+olkaamme+raittiit,+ja+olkoon+pukunamme+uskon+ja+rakkauden+haarniska+ja+kypärinämme+pelastuksen+toivo.+5:9 Sillä+ei+Jumala+ole+määrännyt+meitä+VIHAAN,+vaan+saamaan+pelastuksen+Herramme+Jeesuksen+Kristuksen+kautta,+5:10 joka+on+kuollut+meidän+edestämme,+että+me,+valvoimmepa+tai+nukuimme,+eläisimme+yhdessä+hänen+kanssaan.+Sef.+1:15+Vihan+päivä+on+se+päivä,+tuskan+ja+ahdistuksen+päivä,+häviön+ja+hävityksen+päivä,+pimeyden+ja+synkeyden+päivä,+pilven+ja+sankan+sumun+päivä,Aam.+5:18+Voi+teitä,+jotka+toivotte+Herran+päivän+tulemista.+Miksi+hyväksi+on+teille+Herran+päivä?+Se+on+oleva+pimeys,+eikä+valkeus+-Jooel+2:11+Ja+Herra+antaa+äänensä+jylistä+sotajoukkonsa+edellä,+sillä+ylen+lukuisa+on+hänen+väkensä,+sillä+väkevä+on+hänen+käskynsä+täyttäjä,+sillä+suuri+on+Herran+päivä+ja+sangen+peljättävä;+kuka+voi+sitä+kestää?+Jer.+30:7+Voi!+Suuri+on+se+päivä,+ei+ole+sen+kaltaista.+Se+on+Jaakobille+ahdistuksen+aika,+mutta+hän+on+pelastuva+siitä.Room:9:27 Mutta+Esaias+huudahtaa+Israelista:+"Vaikka+Israelin+lapset+olisivat+luvultaan+kuin+meren+hiekka,+niin+pelastuu+heistä+vain+jäännös.+9:28 Sillä+sanansa+on+Herra+toteuttava+maan+päällä+lopullisesti+ja+rutosti."+HUOMIOITAVAKSIJumalan+lapset+tullaan+tempaamaan+turvaan+ennen+vaivanaikaa.++Samoin+nostettiin+Nooan+perhe+turvaan+vedenpaisumuksen+ylle.+Selvää+on,+ettei+Jumalan+viha+kohdistu+Hänen+lapsiinsa.+Sen+sijaan+saatanan+viha+on+kohdistunut+heihin+kautta+aikain.+"Ei+mitään+uutta+auringon+alla."https://www.youtube.com/results?search_query=christian+persecution
  4. mikä+on+totuus+?
  5. Antiveijone.+Varmaa+on,+että+Jeesus+palaa+kolmantena/seitsemäntenä+päivänä/vuosituhantena.+Kalenterimme+perustuu+Jeesuksen+syntymään.+Sen+mukaan+olemme+3.+vuosituhannessa.+Siksi+en+näe+Jeesuksen+paluuseen+liittyvälle+tempaukselle+(the+rapture)+ajallista+estettä.https://www.google.fi/search?q=the+rapture+of+the+churchBiblia+(1776)+1Tess.+4:17+Sitte+me,+jotka+elämme+ja+jälkeen+jäämme,+temmataan+ynnä+heidän+kanssansa+pilvihin,+Herraa+vastaan+tuulihin,+ja+niin+me+aina+Herran+kanssa+olemme.+https://www.youtube.com/watch?v=4aFYr3rAFMcKAAVALasken+tempauksen+takarajavuoden:+1948+(Israel-valtio,+viikunapuu-vertaus)+++80+(ihmisen+ikä+max)+-+7+(70.+vuosiviikko,+vaivanaika)+=+2021.RAAMATTUMatt:24:30 Ja+silloin+Ihmisen+Pojan+merkki+näkyy+taivaalla,+ja+silloin+kaikki+maan+sukukunnat+parkuvat;+ja+he+näkevät+Ihmisen+Pojan+tulevan+taivaan+pilvien+päällä+suurella+voimalla+ja+kirkkaudella.+24:31 Ja+hän+lähettää+enkelinsä+suuren+pasunan+pauhatessa,+ja+he+kokoavat+hänen+valittunsa+neljältä+ilmalta,+taivasten+ääristä+hamaan+toisiin+ääriin.+24:32 Mutta+oppikaa+viikunapuusta+vertaus:+kun+sen+oksa+jo+on+tuore+ja+lehdet+puhkeavat,+niin+te+tiedätte,+että+kesä+on+lähellä.+24:33 Samoin+te+myös,+kun+näette+tämän+kaiken,+tietäkää,+että+se+on+lähellä,+oven+edessä.+24:34 Totisesti+minä+sanon+teille:+tämä+sukupolvi+ei+katoa,+ennenkuin+kaikki+nämä+tapahtuvat.+Ps.+90:10+Meidän+elinpäivämme+ovat+seitsemänkymmentä+vuotta+taikka+enintään+kahdeksankymmentä+vuotta;+ja+parhaimmillaankin+ne+ovat+vaiva+ja+turhuus,+sillä+ne+kiitävät+ohitse,+niinkuin+me+lentäisimme+pois.Dan:9:24 Seitsemänkymmentä+viikkoa+on+säädetty+sinun+kansallesi+ja+pyhälle+kaupungillesi;+silloin+luopumus+päättyy,+ja+synti+sinetillä+lukitaan,+ja+pahat+teot+sovitetaan,+ja+iankaikkinen+vanhurskaus+tuodaan,+ja+näky+ja+profeetta+sinetillä+vahvistetaan,+ja+kaikkeinpyhin+voidellaan.+9:25 Ja+tiedä+ja+käsitä:+siitä+ajasta,+jolloin+tuli+se+sana,+että+Jerusalem+on+jälleen+rakennettava,+voideltuun,+ruhtinaaseen,+asti,+on+kuluva+seitsemän+vuosiviikkoa;+ja+kuusikymmentäkaksi+vuosiviikkoa,+niin+se+jälleen+rakennetaan+toreinensa+ja+vallihautoinensa,+mutta+keskellä+ahtaita+aikoja.+9:26 Ja+kuudenkymmenen+kahden+vuosiviikon+mentyä+tuhotaan+voideltu,+eikä+häneltä+jää+ketään.+Ja+kaupungin+ja+pyhäkön+hävittää+hyökkäävän+ruhtinaan+väki,+mutta+hän+itse+saa+loppunsa+tulvassa.+Ja+loppuun+asti+on+oleva+sota:+hävitys+on+säädetty.+9:27 Ja+hän+tekee+liiton+raskaaksi+monille+yhden+vuosiviikon+ajaksi,+ja+puoleksi+vuosiviikoksi+hän+lakkauttaa+teurasuhrin+ja+ruokauhrin;+ja+hävittäjä+tulee+kauhistuksen+siivillä.+Tämä+loppuu+vasta,+kun+säädetty+tuomio+vuodatetaan+hävittäjän+ylitse."Biblia+(1776)+Mark.+13:19+Sillä+niinä+aikoina+pitää+oleman+senkaltainen+vaiva,+jonka+kaltaista+ei+ole+ollut+luomisen+alusta,+kuin+Jumala+luonut+on,+niin+tähän+asti,+eikä+tuleman+pidä.+TOIVOJoh.+3:16+Sillä+niin+on+Jumala+maailmaa+rakastanut,+että+hän+antoi+ainokaisen+Poikansa,+ettei+yksikään,+joka+häneen+uskoo,+hukkuisi,+vaan+hänellä+olisi+iankaikkinen+elämä.
  6. Ylempänä+viitattiin+Melkisedekiin+ja+kymmenyksiin.+Kuka+oli+eka+kristitty?+Kaiketi+Aabraham.+Hän+oli+pakanakristitty.+Hän+maksoi+kymmenykset+Kristukselle.+Niin+Aabrahamin+lapsillakin+on+tapana+tehdä.+Kymmenyksillä+joudutetaan+Jeesuksen+paluuta+maan+päälle.Heb:7:1 Sillä+tämä+Melkisedek,+Saalemin+kuningas,+Jumalan,+Korkeimman,+pappi,+joka+meni+Aabrahamia+vastaan,+hänen+palatessaan+kuninkaita+voittamasta,+ja+siunasi+hänet;+7:2 jolle+Aabraham+myös+antoi+kymmenykset+kaikesta+ja+joka+ensiksi,+niinkuin+hänen+nimensäkin+merkitsee,+on+"vanhurskauden+kuningas"+ja+sen+lisäksi+vielä+"Saalemin+kuningas",+se+on+"rauhan+kuningas";+Room:4:8 Autuas+se+mies,+jolle+Herra+ei+lue+syntiä!"+4:9 Koskeeko+sitten+tämä+autuaaksi+ylistäminen+ainoastaan+ympärileikattuja,+vai+eikö+ympärileikkaamattomiakin?+Sanommehan:+"Aabrahamille+luettiin+usko+vanhurskaudeksi."+4:10 Kuinka+se+sitten+siksi+luettiin?+Hänen+ollessaanko+ympärileikattuna+vai+ympärileikkaamatonna?+Ei+ympärileikattuna,+vaan+ympärileikkaamatonna.+4:11 Ja+hän+sai+ympärileikkauksen+merkin+sen+uskonvanhurskauden+sinetiksi,+joka+hänellä+oli+ympärileikkaamatonna,+että+hänestä+tulisi+kaikkien+isä,+jotka+ympärileikkaamattomina+uskovat,+niin+että+vanhurskaus+heillekin+luettaisiin;+Biblia+(1776)+Gal.+3:7+Niin+te+myös+jo+tiedätte,+että+jotka+uskossa+ovat,+ne+ovat+Abrahamin+lapset.+Matt.+24:14+Ja+tämä+valtakunnan+evankeliumi+pitää+saarnattaman+kaikessa+maailmassa,+todistukseksi+kaikille+kansoille;+ja+sitten+tulee+loppu.
  7. Soppalusikka.+Mitä+elämään+tulee,+luottakaamme+Raamattuun.Matt:25:31 Mutta+kun+Ihmisen+Poika+tulee+kirkkaudessaan+ja+kaikki+enkelit+hänen+kanssaan,+silloin+hän+istuu+kirkkautensa+valtaistuimelle.+25:32 Ja+hänen+eteensä+kootaan+kaikki+kansat,+ja+hän+erottaa+toiset+toisista,+niinkuin+paimen+erottaa+lampaat+vuohista.+25:33 Ja+hän+asettaa+lampaat+oikealle+puolelleen,+mutta+vuohet+vasemmalle.+25:34 Silloin+Kuningas+sanoo+oikealla+puolellaan+oleville:+'Tulkaa,+minun+Isäni+siunatut,+ja+omistakaa+se+valtakunta,+joka+on+ollut+teille+valmistettuna+maailman+perustamisesta+asti.+25:35 Sillä+minun+oli+nälkä,+ja+te+annoitte+minulle+syödä;+minun+oli+jano,+ja+te+annoitte+minulle+juoda;+minä+olin+outo,+ja+te+otitte+minut+huoneeseenne;+25:36 minä+olin+alaston,+ja+te+vaatetitte+minut;+minä+sairastin,+ja+te+kävitte+minua+katsomassa;+minä+olin+vankeudessa,+ja+te+tulitte+minun+tyköni.'+25:37 Silloin+vanhurskaat+vastaavat+hänelle+sanoen:+'Herra,+milloin+me+näimme+sinut+nälkäisenä+ja+ruokimme+sinua,+tai+janoisena+ja+annoimme+sinulle+juoda?+25:38 Ja+milloin+me+näimme+sinut+outona+ja+otimme+sinut+huoneeseemme,+tai+alastonna+ja+vaatetimme+sinut?+25:39 Ja+milloin+me+näimme+sinun+sairastavan+tai+olevan+vankeudessa+ja+tulimme+sinun+tykösi?'+25:40 Niin+Kuningas+vastaa+ja+sanoo+heille:+'Totisesti+minä+sanon+teille:+kaikki,+mitä+olette+tehneet+yhdelle+näistä+minun+vähimmistä+veljistäni,+sen+te+olette+tehneet+minulle.'+25:41 Sitten+hän+myös+sanoo+vasemmalla+puolellaan+oleville:+'Menkää+pois+minun+tyköäni,+te+kirotut,+siihen+iankaikkiseen+tuleen,+joka+on+valmistettu+perkeleelle+ja+hänen+enkeleillensä.+25:42 Sillä+minun+oli+nälkä,+ja+te+ette+antaneet+minulle+syödä;+minun+oli+jano,+ja+te+ette+antaneet+minulle+juoda;+25:43 minä+olin+outo,+ja+te+ette+ottaneet+minua+huoneeseenne;+minä+olin+alaston,+ja+te+ette+vaatettaneet+minua;+sairaana+ja+vankeudessa,+ja+te+ette+käyneet+minua+katsomassa.'+25:44 Silloin+hekin+vastaavat+sanoen:+'Herra,+milloin+me+näimme+sinut+nälkäisenä+tai+janoisena+tai+outona+tai+alastonna+tai+sairaana+tai+vankeudessa,+emmekä+sinua+palvelleet?'+25:45 Silloin+hän+vastaa+heille+ja+sanoo:+'Totisesti+minä+sanon+teille:+kaiken,+minkä+olette+jättäneet+tekemättä+yhdelle+näistä+vähimmistä,+sen+te+olette+jättäneet+tekemättä+minulle.'+25:46 Ja+nämä+menevät+pois+iankaikkiseen+rangaistukseen,+mutta+vanhurskaat+iankaikkiseen+elämään."