Nyt kun kaksi äitiä voi olla perhe kuinka käy sen raamatullisen totuuden että Mies on naisen pää. Kun nainen on tarkoitettu alustuneena oikeen hiljaa niin Miten voi hoitaa perheen. Naisilla on kuukautiset eikä ne pysty päätöksiin. Tarvitaan MIES johtamaan. Tämä on takaisku miehen asemalle
Miehen arvovalta meni
65
945
Vastaukset
Älkäämme vaipuko. Paha aikamme on ennustettu. Onnemme on siinä, että tämä paha aika on vaihtumaisillaan 1000-vuotiseen rauhan valtakuntaan. Se perustuu pahan henkivallan sitomiseen.
Ilm:
20:1 Ja minä näin tulevan taivaasta alas enkelin, jolla oli syvyyden avain ja suuret kahleet kädessään.
20:2 Ja hän otti kiinni lohikäärmeen, sen vanhan käärmeen, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänet tuhanneksi vuodeksi
20:3 ja heitti hänet syvyyteen ja sulki ja lukitsi sen sinetillä hänen jälkeensä, ettei hän enää kansoja villitsisi, siihen asti kuin ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet; sen jälkeen hänet pitää päästettämän irti vähäksi aikaa.- Raivo-Masa
Ymmärrätkö, että tuo aikakausi on kristillisen jumalan unhoituksen aikaa? Sivistys ja uskonnottomuus ovat tie onnelaan.
Raivo-Masa kirjoitti:
Ymmärrätkö, että tuo aikakausi on kristillisen jumalan unhoituksen aikaa? Sivistys ja uskonnottomuus ovat tie onnelaan.
Raivo-Masa: "Sivistys ja uskonnottomuus ovat tie onnelaan."
OPPIA TÄSTÄ
Room:
10:9 Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;
10:10 sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.
10:11 Sanoohan Raamattu: "Ei yksikään, joka häneen uskoo, joudu häpeään."
10:12 Tässä ei ole erotusta juutalaisen eikä kreikkalaisen välillä; sillä yksi ja sama on kaikkien Herra, rikas antaja kaikille, jotka häntä avuksi huutavat.
10:13 Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu."
10:14 Mutta kuinka he huutavat avuksensa sitä, johon eivät usko? Ja kuinka he voivat uskoa siihen, josta eivät ole kuulleet? Ja kuinka he voivat kuulla, ellei ole julistajaa?
10:15 Ja kuinka kukaan voi julistaa, ellei ketään lähetetä? Niinkuin kirjoitettu on: "Kuinka suloiset ovat niiden jalat, jotka hyvää sanomaa julistavat!"
10:16 Mutta eivät kaikki ole olleet kuuliaisia evankeliumille. Sillä Esaias sanoo: "Herra, kuka uskoo meidän saarnamme?"
10:17 Usko tulee siis kuulemisesta, mutta kuuleminen Kristuksen sanan kautta.
Maranatha!
https://www.youtube.com/watch?v=03vhhbdwH6E- 1234567---
Jossa synnintekijä joutuu kiroukseen 100-vuotiaana ja nuorin kuolee 100-vuotiaana. Onko rauha 1000-vuotisesssa valtakunnassasi yurkki ?
1234567--- kirjoitti:
Jossa synnintekijä joutuu kiroukseen 100-vuotiaana ja nuorin kuolee 100-vuotiaana. Onko rauha 1000-vuotisesssa valtakunnassasi yurkki ?
1234567: "Onko rauha 1000-vuotisesssa valtakunnassa."
Hyvä kysymys. On rauhaa ja on rauhaa. Tärkein rauha on sydämen rauha. Sen saa lahjaksi.
Joh. 3:3 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa."
Fil. 4:7 ja Jumalan rauha, joka on kaikkea ymmärrystä ylempi, on varjeleva teidän sydämenne ja ajatuksenne Kristuksessa Jeesuksessa.
1234567. Mihin ajankohtaan katsot mainitsemasi lauseen viittaavan? "Jossa synnintekijä joutuu kiroukseen 100-vuotiaana ja nuorin kuolee 100-vuotiaana."
- dfghdfghdf
Ei täällä mitään valtaa ole muilla kuin rikkailla.
- Eikiitosjeesus
Kovin on heikoilla teillä arvovalta ja asema. Voivoi.
Raamatussa on totuuksia vain sattumalta joten älä sure inhimillistä lakia. - Samaatietä
Se on suuri vastuu olla perheen päänä. Se ei tarkoita, kuten kaikki tiedämme mielivaltaista diktatuuria, vaan taidolla johtamista, keskustelemista, kompromissiin tekoa ja päätöksiä, jotka ovat koko perheen parhaaksi.
Ja kyllä mies on perheen pää!!Onko tuo kuvaamasi miespuolisen perheen pää kaapissa myös, kun toisaalla mainostaa itseään jeesuksen morsiameksi ja karitsan häitä odottavaksi?
- Samaatietä
he-ma kirjoitti:
Onko tuo kuvaamasi miespuolisen perheen pää kaapissa myös, kun toisaalla mainostaa itseään jeesuksen morsiameksi ja karitsan häitä odottavaksi?
Tiedät mitä tuo tarkoittaa Hassu, Älä saivartele :D
Samaatietä kirjoitti:
Tiedät mitä tuo tarkoittaa Hassu, Älä saivartele :D
Jeesuksenmorsiamena muistanet jeesuksen äkkinäisen tulemisen varalta rasvata iltaisin peräpääsi tukevalla Tummelirasvalla, ettei jeesusksen tarvitse kuivaan tulla?
- Samaatietä
he-ma kirjoitti:
Jeesuksenmorsiamena muistanet jeesuksen äkkinäisen tulemisen varalta rasvata iltaisin peräpääsi tukevalla Tummelirasvalla, ettei jeesusksen tarvitse kuivaan tulla?
Olipa mauton juttu 😶 En olisi uskonut, että alennut noin halpaan.
- laukkuryssä
Se on vain murto-osa suomalaisista, jotka solmivat samaa sukupuolta olevan kanssa avioliiton, eikä ole mikään takaisku ja arvovallan menetys miehen asemalle. Sillä ne miehet, jotka ovat aviossa naisen kanssa tai ovat avioitumassa naisen kanssa, he ovat edelleenkin perheen pää, normaalissa mies/nainen avioliitossa. Ja piste.
Ulkona normaalista avioliiton instituutiosta ovat kaikki ne, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.Tässä on nyt paikka uskonharhaisten vaimoille osoittaa näille punaniskoille närhen värkit.
Piistäkää pihalle tällaiset äijät, ne tuhoavat lastennekin elämät.- hyvinkinsaattaaolla
he-ma kirjoitti:
Tässä on nyt paikka uskonharhaisten vaimoille osoittaa näille punaniskoille närhen värkit.
Piistäkää pihalle tällaiset äijät, ne tuhoavat lastennekin elämät.No mutta olet hema kovin paljon täällä, milloin ehtinet jakaa suurta viisauttasi elävälle yleisölle!?
vai onko käynyt niin kuin pelkään!? hyvinkinsaattaaolla kirjoitti:
No mutta olet hema kovin paljon täällä, milloin ehtinet jakaa suurta viisauttasi elävälle yleisölle!?
vai onko käynyt niin kuin pelkään!?Ei ole, pelkosi on turha.
Tosin meillä tasa-arvon nimissä minä suoritan mm. renkaiden vaihdon ja metsurintyöt.- laukkuryssä
he-ma kirjoitti:
Tässä on nyt paikka uskonharhaisten vaimoille osoittaa näille punaniskoille närhen värkit.
Piistäkää pihalle tällaiset äijät, ne tuhoavat lastennekin elämät.No mutta he-ma. Sinuthan on jo aiemmin punnittu ja köykäiseksi havaittu ja pihalle palstalta pistetty. Niin että kuinkas sinä edelleenkin vaan täällä omaa potaskaasi känität..
laukkuryssä kirjoitti:
No mutta he-ma. Sinuthan on jo aiemmin punnittu ja köykäiseksi havaittu ja pihalle palstalta pistetty. Niin että kuinkas sinä edelleenkin vaan täällä omaa potaskaasi känität..
Kuka minut on palstalta pihalle pistänyt tai kevyeksi punninnut? Olen kyllä itse pitänyt taukoa idioottimaisen poistopolitiikan takia, mutta siitä ei liene kyse.
Kuulunet siihen säälittävään uskonharhaisten joukkoon, joka ei pysty älyn puuttuessa mielikuvitusjumalaansa puolustamaan edes taestosteronin voimalla, joten joudut viestintuojaa kivittämään kivestesi kokoisilla hiekanmuruilla?- Samaatietä
he-ma kirjoitti:
Kuka minut on palstalta pihalle pistänyt tai kevyeksi punninnut? Olen kyllä itse pitänyt taukoa idioottimaisen poistopolitiikan takia, mutta siitä ei liene kyse.
Kuulunet siihen säälittävään uskonharhaisten joukkoon, joka ei pysty älyn puuttuessa mielikuvitusjumalaansa puolustamaan edes taestosteronin voimalla, joten joudut viestintuojaa kivittämään kivestesi kokoisilla hiekanmuruilla?Jos minulla olisi äijä, joka puhuisi noin rumasti, en antaisi kuivaa, enkä märkää ja tummelit jäisi kaappiin. En yhtään tykkää, että mies käyttää halventava sanoja / kuvauksia,/ termejä sukupuolielimiä tai sukupuoliyhteydessä.
Jos Heman sinun lipidosi, persoonaksi ja egosi on jätettävä pyynnöstä rauhaan, onko minun kohtuutonta vaatia, ettet itsekkään puutu muiden sukupuolielinten herjaamiseen tai onko se sinun jyväsiltäsi liikaa pyydetty? Samaatietä kirjoitti:
Jos minulla olisi äijä, joka puhuisi noin rumasti, en antaisi kuivaa, enkä märkää ja tummelit jäisi kaappiin. En yhtään tykkää, että mies käyttää halventava sanoja / kuvauksia,/ termejä sukupuolielimiä tai sukupuoliyhteydessä.
Jos Heman sinun lipidosi, persoonaksi ja egosi on jätettävä pyynnöstä rauhaan, onko minun kohtuutonta vaatia, ettet itsekkään puutu muiden sukupuolielinten herjaamiseen tai onko se sinun jyväsiltäsi liikaa pyydetty?Keskityy jeesuksenmorsian vain jeesuksen esiinmanaamiseen, eikä keskustelijoiden valloittaviin persoonallisuuksiin, niin ei tarvitse tummelista loukkaantua.
- Samaatietä
he-ma kirjoitti:
Keskityy jeesuksenmorsian vain jeesuksen esiinmanaamiseen, eikä keskustelijoiden valloittaviin persoonallisuuksiin, niin ei tarvitse tummelista loukkaantua.
En loukkaantunut, vaan suututtaa, koska vaadit muilta sellaista, mitä et itsekkään noudata. Se ei ole reilua! Odotat, ettei sinun henkilökohtaisiin asioihisi puututa, mutta itse käytät tuota keinoa loukataksesi.. Miksi olet niin ilkeä ja epäreilu? Enkä suuttunut itseni vuoksi, vaan halvennat Jeesusta kirjoittamalla rumia. Oli todella halpamainen veto nyt 😔 En olisi uskonut, että vajoat noin alas.T ässä ketjussa kyllä löit nyt yli. Ettet yritä tuon enempää pysyä itse asiassa.
- Samaatietä
Samaatietä kirjoitti:
En loukkaantunut, vaan suututtaa, koska vaadit muilta sellaista, mitä et itsekkään noudata. Se ei ole reilua! Odotat, ettei sinun henkilökohtaisiin asioihisi puututa, mutta itse käytät tuota keinoa loukataksesi.. Miksi olet niin ilkeä ja epäreilu? Enkä suuttunut itseni vuoksi, vaan halvennat Jeesusta kirjoittamalla rumia. Oli todella halpamainen veto nyt 😔 En olisi uskonut, että vajoat noin alas.T ässä ketjussa kyllä löit nyt yli. Ettet yritä tuon enempää pysyä itse asiassa.
Onko tarkoitus halventaa uskovaisia vai Jeesusta/ Jumalaa?
Samaatietä kirjoitti:
Onko tarkoitus halventaa uskovaisia vai Jeesusta/ Jumalaa?
Kyllä. Laske mukaan vielä PH.
- Samaatietä
he-ma kirjoitti:
Kyllä. Laske mukaan vielä PH.
No katsotko pilkkaaminen oikeudeksesi ja millä perusteella? Jos minä sanon nyt, että kerran sinulla on oikeus pilkata Isää, Poikaa ja PyhääHenkeä, minulla on oikeus pilkata sinun persoonaasi vai mitä tuohon vastaat?
Kirjoitit, että pysytään asiassa ja jätetään sinun valloittava persoonaasi tuon ulkopuolelle.
Jos minä sanoisin, että älä pilkkaa Isää, Poikaa ja PyhääHenkeä, lopettaisitko pilkkaamisen?
Miksi sinua ei saa pilkata muilla, kuin sinun ehdoillasi, mutta sinä saat pilkata omilla ehdoillasi muita? Samaatietä kirjoitti:
No katsotko pilkkaaminen oikeudeksesi ja millä perusteella? Jos minä sanon nyt, että kerran sinulla on oikeus pilkata Isää, Poikaa ja PyhääHenkeä, minulla on oikeus pilkata sinun persoonaasi vai mitä tuohon vastaat?
Kirjoitit, että pysytään asiassa ja jätetään sinun valloittava persoonaasi tuon ulkopuolelle.
Jos minä sanoisin, että älä pilkkaa Isää, Poikaa ja PyhääHenkeä, lopettaisitko pilkkaamisen?
Miksi sinua ei saa pilkata muilla, kuin sinun ehdoillasi, mutta sinä saat pilkata omilla ehdoillasi muita?Olematonta epäjumalaa saa pilkata mielensä mukaan, eikä se siitä hepuleita saa.
Sensijaan tuon epäjumalanpalvojien epävarmuuden osoituksena nämä alyllisesti vajaat ahdistuvat kaikkivaltiaansa impotenssista, kuten omasta käyttäytymisestäsi voit huomata.
Luuletko ihan oikeasti, että maailmojen luoja tarvitsisi tai tarvitessaan valitsisi kaltaisesi älykön itseään puolustamaan?- Samaatietä
he-ma kirjoitti:
Olematonta epäjumalaa saa pilkata mielensä mukaan, eikä se siitä hepuleita saa.
Sensijaan tuon epäjumalanpalvojien epävarmuuden osoituksena nämä alyllisesti vajaat ahdistuvat kaikkivaltiaansa impotenssista, kuten omasta käyttäytymisestäsi voit huomata.
Luuletko ihan oikeasti, että maailmojen luoja tarvitsisi tai tarvitessaan valitsisi kaltaisesi älykön itseään puolustamaan?Ymmärrän. eli sitä mitä ei ole olemassa voi pilkata joutumatta vadtuuseen. Kyllä, minua ahdistaa, kun pilkkaat Häntä. Minua ei niinkään ahdista, jos pilkkaat minua/ uskovaisia.
Minua ahdistaa pilkkasi sinun itsesi vuoksi. Tuosta päästäänkin kysymykseesi "luuletko ihan oikeasti, että maailmojen luoja tarvitsisi tai tarvitessaan jne "
En luule, tiedän ettei tarvitse ja siksi minua sinun pilkkasi ahdistaa juuri sinun vuoksesi. Ymmärrätkö mitä tarkoitan?
Ja mitä maailman Luojan valintoihin tulee, meillä ei ole varaa vajavaisina arvostella niitä. Mutta uskon, ettei minun luonteellani tehdä mainittavia asioita ja se on minusta hyvä, koska tuo sopii parhaiten luonteellenni, olen huomannut. Samaatietä kirjoitti:
Ymmärrän. eli sitä mitä ei ole olemassa voi pilkata joutumatta vadtuuseen. Kyllä, minua ahdistaa, kun pilkkaat Häntä. Minua ei niinkään ahdista, jos pilkkaat minua/ uskovaisia.
Minua ahdistaa pilkkasi sinun itsesi vuoksi. Tuosta päästäänkin kysymykseesi "luuletko ihan oikeasti, että maailmojen luoja tarvitsisi tai tarvitessaan jne "
En luule, tiedän ettei tarvitse ja siksi minua sinun pilkkasi ahdistaa juuri sinun vuoksesi. Ymmärrätkö mitä tarkoitan?
Ja mitä maailman Luojan valintoihin tulee, meillä ei ole varaa vajavaisina arvostella niitä. Mutta uskon, ettei minun luonteellani tehdä mainittavia asioita ja se on minusta hyvä, koska tuo sopii parhaiten luonteellenni, olen huomannut.Noniin, nyt ymmärrät siis asemasi.
Jos yhä jatkat tirinääsi, syyllistyt olemattoman epäjumalasi pilkkaamiseen, koska hänen tahtonsa selvästi tapahtuu minun häntä, sinua ja pyhää henkeä pilkatessa.
Ymmärtänet nyt, että epäjumalaasi näin pilkatessasi olet jo menettänyt mielikuvitustaivasosuutesi?
Pahimmassa tapauksessa minä nautin saatanan kanssa virvoittavia drinkkejä arvostellessani sinun kroolaussuoritustasi tulisessa järvessä.- Samaatietä
he-ma kirjoitti:
Noniin, nyt ymmärrät siis asemasi.
Jos yhä jatkat tirinääsi, syyllistyt olemattoman epäjumalasi pilkkaamiseen, koska hänen tahtonsa selvästi tapahtuu minun häntä, sinua ja pyhää henkeä pilkatessa.
Ymmärtänet nyt, että epäjumalaasi näin pilkatessasi olet jo menettänyt mielikuvitustaivasosuutesi?
Pahimmassa tapauksessa minä nautin saatanan kanssa virvoittavia drinkkejä arvostellessani sinun kroolaussuoritustasi tulisessa järvessä.En syyllisty, sillä Hänen pilkkaamisensa ei voi olla lähtöisin Hänestä. Ei voi palvella kahtaa Herraa. Vai ajatteletko olevasi Jumalan asialla pilkatessasi Häntä?
Joten näin ollen en ole menettänyt tämän perusteella taivasosuuttani, etkä vielä sinäkään.
Haluaisitko, että Jumala kohtaisi sinut henkilökohtaisesti? Samaatietä kirjoitti:
En syyllisty, sillä Hänen pilkkaamisensa ei voi olla lähtöisin Hänestä. Ei voi palvella kahtaa Herraa. Vai ajatteletko olevasi Jumalan asialla pilkatessasi Häntä?
Joten näin ollen en ole menettänyt tämän perusteella taivasosuuttani, etkä vielä sinäkään.
Haluaisitko, että Jumala kohtaisi sinut henkilökohtaisesti?Haluaisinko tavata oikean jumalan? Kyllä, koska se pieksisi sinut siniseksi. Valitettavasti tuon tapahtuman todennäköisyys on niin pieni, että joudun ajatuksen hylkäämään mielikuvituksen tuotteena.
Valitettavasti en halua kaltaistesi kanssa viettää ikuisuutta nuollen mielikuvitusjeesuksen persettä väittäen sen vieläpä hyvälle maistuvan.- Samaatietä
Samaatietä kirjoitti:
En syyllisty, sillä Hänen pilkkaamisensa ei voi olla lähtöisin Hänestä. Ei voi palvella kahtaa Herraa. Vai ajatteletko olevasi Jumalan asialla pilkatessasi Häntä?
Haluaisitko, että Jumala kohtaisi sinut henkilökohtaisesti?Herää lisää kysymyksiä, utelias Untamo kun olen :) Koetko olevasi kelvollinen Luojalle? Miellätkö Luojan sellaiseksi, joka hyväksyy kaiken maailmassa myös pahan?
Minä en ymmärrä ajatusmaailmaasi, en pääse siittä kiinni.
Se on ristiriitainen. Haluat löytää Jumalan, muttet usko Raamatun ilmoittamaan Jumalaan, tosin et kielläkkään Hänen olemassa oloaan. Jopa toivot, että Hän ilmoittaisi selkeästi olevansa Luoja, osoittaisi sen konkreettisesti.
Nousee mieleeni kysymys miksi olet niin hajalla? - Samaatietä
Samaatietä kirjoitti:
Herää lisää kysymyksiä, utelias Untamo kun olen :) Koetko olevasi kelvollinen Luojalle? Miellätkö Luojan sellaiseksi, joka hyväksyy kaiken maailmassa myös pahan?
Minä en ymmärrä ajatusmaailmaasi, en pääse siittä kiinni.
Se on ristiriitainen. Haluat löytää Jumalan, muttet usko Raamatun ilmoittamaan Jumalaan, tosin et kielläkkään Hänen olemassa oloaan. Jopa toivot, että Hän ilmoittaisi selkeästi olevansa Luoja, osoittaisi sen konkreettisesti.
Nousee mieleeni kysymys miksi olet niin hajalla?Tuntuuko sinusta epäoikeudenmukaiselta, että Jumala on "piilossa" eikä tule selkeästi esiin parantamaan maailman? Haluaisitko, että Jumala tulisi ja ottaisi kaiken pahan pois?
Samaatietä kirjoitti:
Tuntuuko sinusta epäoikeudenmukaiselta, että Jumala on "piilossa" eikä tule selkeästi esiin parantamaan maailman? Haluaisitko, että Jumala tulisi ja ottaisi kaiken pahan pois?
Samaatietä. Kiitos kun jaksat vääntää kättä ateistin kanssa. He-ma on tälläkin palstalla tullut koetelluksi useaan otteeseen ja köykäiseksi todettu. Herra olkoon hänelle armollinen. Suotavaa olisi, että He-ma tunnustaisi Jeesuksen herruuden ajoissa.
Room. 14:11 Sillä kirjoitettu on: "Niin totta kuin minä elän, sanoo Herra, minun edessäni pitää jokaisen polven notkistuman ja jokaisen kielen ylistämän Jumalaa."
Jes:
45:18 Sillä näin sanoo Herra, joka on luonut taivaan - hän on Jumala - joka on valmistanut maan ja tehnyt sen; hän on sen vahvistanut, ei hän sitä autioksi luonut, asuttavaksi hän sen valmisti: Minä olen Herra, eikä toista ole.
45:19 En ole minä puhunut salassa, en pimeässä maan paikassa; en ole sanonut Jaakobin jälkeläisille: etsikää minua tyhjyydestä. Minä Herra puhun vanhurskautta, ilmoitan, mikä oikein on.
45:20 Kokoontukaa ja tulkaa, lähestykää kaikki, te henkiinjääneet kansakunnista. Eivät ne mitään ymmärrä, jotka kantavat puukuviansa ja rukoilevat jumalaa, joka ei voi auttaa.
45:21 Ilmoittakaa ja esiin tuokaa - neuvotelkoot keskenänsä - kuka on tämän julistanut hamasta muinaisuudesta, aikoja sitten ilmoittanut? Enkö minä, Herra! Paitsi minua ei ole yhtään jumalaa; ei ole vanhurskasta ja auttavaa jumalaa muuta kuin minä.
45:22 Kääntykää minun tyköni ja antakaa pelastaa itsenne, te maan ääret kaikki, sillä minä olen Jumala, eikä toista ole.
45:23 Minä olen vannonut itse kauttani, minun suustani on lähtenyt totuus, peruuttamaton sana: Minun edessäni pitää kaikkien polvien notkistuman, minulle jokaisen kielen valansa vannoman.
45:24 Ainoastaan Herrassa - niin pitää minusta sanottaman - on vanhurskaus ja voima. Hänen tykönsä tulevat häveten kaikki, jotka ovat palaneet vihasta häntä vastaan.
Biblia (1776) Juud. 1:25 Ainoalle viisaalle Jumalalle, meidän Vapahtajallemme, olkoon kunnia, ja majesteetti, ja valta, ja voima, nyt ja kaikessa ijankaikkisuudessa, amen!- Samaatietä
yurki1000js kirjoitti:
Samaatietä. Kiitos kun jaksat vääntää kättä ateistin kanssa. He-ma on tälläkin palstalla tullut koetelluksi useaan otteeseen ja köykäiseksi todettu. Herra olkoon hänelle armollinen. Suotavaa olisi, että He-ma tunnustaisi Jeesuksen herruuden ajoissa.
Room. 14:11 Sillä kirjoitettu on: "Niin totta kuin minä elän, sanoo Herra, minun edessäni pitää jokaisen polven notkistuman ja jokaisen kielen ylistämän Jumalaa."
Jes:
45:18 Sillä näin sanoo Herra, joka on luonut taivaan - hän on Jumala - joka on valmistanut maan ja tehnyt sen; hän on sen vahvistanut, ei hän sitä autioksi luonut, asuttavaksi hän sen valmisti: Minä olen Herra, eikä toista ole.
45:19 En ole minä puhunut salassa, en pimeässä maan paikassa; en ole sanonut Jaakobin jälkeläisille: etsikää minua tyhjyydestä. Minä Herra puhun vanhurskautta, ilmoitan, mikä oikein on.
45:20 Kokoontukaa ja tulkaa, lähestykää kaikki, te henkiinjääneet kansakunnista. Eivät ne mitään ymmärrä, jotka kantavat puukuviansa ja rukoilevat jumalaa, joka ei voi auttaa.
45:21 Ilmoittakaa ja esiin tuokaa - neuvotelkoot keskenänsä - kuka on tämän julistanut hamasta muinaisuudesta, aikoja sitten ilmoittanut? Enkö minä, Herra! Paitsi minua ei ole yhtään jumalaa; ei ole vanhurskasta ja auttavaa jumalaa muuta kuin minä.
45:22 Kääntykää minun tyköni ja antakaa pelastaa itsenne, te maan ääret kaikki, sillä minä olen Jumala, eikä toista ole.
45:23 Minä olen vannonut itse kauttani, minun suustani on lähtenyt totuus, peruuttamaton sana: Minun edessäni pitää kaikkien polvien notkistuman, minulle jokaisen kielen valansa vannoman.
45:24 Ainoastaan Herrassa - niin pitää minusta sanottaman - on vanhurskaus ja voima. Hänen tykönsä tulevat häveten kaikki, jotka ovat palaneet vihasta häntä vastaan.
Biblia (1776) Juud. 1:25 Ainoalle viisaalle Jumalalle, meidän Vapahtajallemme, olkoon kunnia, ja majesteetti, ja valta, ja voima, nyt ja kaikessa ijankaikkisuudessa, amen!En minä mitään jaksa ja kirjoitan mitä sattuu!! Huolettaa vain tosiaankin He-manin sielun puolesta. Jumala haluaisi pelastaa hänet, mutta He-Man hangoittelee lujasti. Kovaa hengentaistelua. Joku pitää hänestä lujasti kiinni.Valheenhenki. Hänen pitää itse tehdä valintansa.
Samaatietä kirjoitti:
En minä mitään jaksa ja kirjoitan mitä sattuu!! Huolettaa vain tosiaankin He-manin sielun puolesta. Jumala haluaisi pelastaa hänet, mutta He-Man hangoittelee lujasti. Kovaa hengentaistelua. Joku pitää hänestä lujasti kiinni.Valheenhenki. Hänen pitää itse tehdä valintansa.
Thanks Samaatietä. Valinnanvapaus onkin sitten kysymys sinänsä.
https://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&hakuehto=aivoituksensa
Biblia (1776) Ps. 139:16 Sinun silmäs näkivät minun, kuin en vielä valmistettu ollut, ja kaikki päivät sinun kirjaas olivat kirjoitetut, jotka vielä oleman piti, joista ei yksikään silloin vielä tullut ollut.
Oli miten oli, meillä on missiomme.
2Kor. 5:20 Kristuksen puolesta me siis olemme lähettiläinä, ja Jumala kehoittaa meidän kauttamme. Me pyydämme Kristuksen puolesta: antakaa sovittaa itsenne Jumalan kanssa.
Hes:
33:8 Jos minä sanon jumalattomalle: jumalaton, sinun on kuolemalla kuoltava, mutta sinä et puhu varoittaaksesi jumalatonta hänen tiestänsä, niin se jumalaton kuolee synnissänsä, mutta hänen verensä minä vaadin sinun kädestäsi.
33:9 Mutta jos sinä varoitat jumalatonta hänen tiestänsä, että hän kääntyisi siltä pois, eikä hän tieltänsä käänny, niin hän kuolee synnissänsä, mutta sinä olet sielusi pelastanut.
https://www.youtube.com/watch?v=c-c1E5j3xD0
Mielenkiintoinen tuo ajatus miehestä perheen päänä... Varsinkin nykymaailmassa, kun naiset ovat miehiä koulutetumpia ja ennemmin tai myöhemmin myös korkeampipalkkaisiakin. Koska olen mies, olen hyvin huolissani oman sukupuoleni alemmuustilasta.
Kaikille nuorille isille sanoisin: jättäkää ne pelikoneet ostamatta ja älylaitteet samoin niin pitkälle kuin mahdollista! Menkää poikienne kanssa ulos!- laukkuryssä
No ei kai sillä liene niin kovin suurta merkitystä, missä ammatissa ja asemassa ja ansioissa aviovaimo on, kun kysymys on normaalissa avioliitossa miehestä perheen päänä. Jos vaimo hankkii enemmän kuin mies ja käyttää sitä arvoasemansa mittarina miehen aseman suhteen ja käyttäytyy, kuin olisi maailman napa, niin lähe pois ja jätä vaimo elvistelemään tyhjille seinille.
Se on parempi se kertarutina kuin ainainen kitinä ja aisankannatus. laukkuryssä kirjoitti:
No ei kai sillä liene niin kovin suurta merkitystä, missä ammatissa ja asemassa ja ansioissa aviovaimo on, kun kysymys on normaalissa avioliitossa miehestä perheen päänä. Jos vaimo hankkii enemmän kuin mies ja käyttää sitä arvoasemansa mittarina miehen aseman suhteen ja käyttäytyy, kuin olisi maailman napa, niin lähe pois ja jätä vaimo elvistelemään tyhjille seinille.
Se on parempi se kertarutina kuin ainainen kitinä ja aisankannatus.Laukkuryssä. Mielestäni sanoit hyvin: "Se on parempi se kertarutina kuin ainainen kitinä ja aisankannatus."
Biblia (1776) Sananl. 25:24 Parempi on istua katon kulmalla, kuin riitaisen vaimon kanssa yhdessä huoneessa.- Lkjgghjkopoi
Opettakaa terveet arvot lapsillekin.
Mies on perheen pää ja nainen sydän.
Tietokonepelit eivät minusta kuulu kristittyjen kotiin.Nehän ovat täynnä pahuutta.
- Syy.seuraus
Kyllä se oikea hierarkia perheessä lähtee siitä että mies ymmärtää/sisäistää raamatullisesti oman asemansa ja asettuu siihen. Jumalansa avulla hän Rakkaudella ja turvallisuuden antajana vaikuttaa sen, että vaimo/perhe ilomielin suo miehelle perheenpään aseman. Alistava ja rakkaudeton mies ei saa perheessä muuta kuin pelkoa ja vihaa aikaan.
Efesolaiskirje 5:33 Kehoitetaan miehen rakastamaan vaimoaan niinkuin itseään, ja vaimon kunnioittamaan miestään.
Sanomattakin on selvää että rakastava ja luotettava mies käytöksellään saa vaimon kunnioituksen osakseen. - woewoe
Yleistä miehen arvoltaa ei ole koskaan ollutkaan. Ihmisten välisissä suhteissa kunnioitus ansaitaan, sitä ei voi vaatia.
Woewoe: "Yleistä miehen arvoltaa ei ole koskaan ollutkaan."
Oikein. Langennut maailmamme on arvoton ja armoton.
TOIVO
Joh. 3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.- capiche
yurki1000js kirjoitti:
Woewoe: "Yleistä miehen arvoltaa ei ole koskaan ollutkaan."
Oikein. Langennut maailmamme on arvoton ja armoton.
TOIVO
Joh. 3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.Näin. Ja toivottavasti miehetkin löytävät miehuutensa Kristuksessa.
- PasiToivonen
Kaverilla hauskaa kun porukka uskoo hänen provoiluunsa.
- Miehet.EUnukkeja
Miehet on henkisesti kastroitu. Lesbofeministit riemuitsevat!
Mieheteunukkeja: "Lesbofeministit riemuitsevat!"
Riemua riittää siihen saakka kuin arvon miehet suvaitsevat toimittaa kamaa spermapankkeihin. Naisten kannattaakin olla ystävällisiä miehiä kohtaan :D- capiche
yurki1000js kirjoitti:
Mieheteunukkeja: "Lesbofeministit riemuitsevat!"
Riemua riittää siihen saakka kuin arvon miehet suvaitsevat toimittaa kamaa spermapankkeihin. Naisten kannattaakin olla ystävällisiä miehiä kohtaan :DMinulle on päässyt syntymään elämän varrella sellainen käsitys, että "donoreista" ei tule maailmassa olemaan ihan heti puutetta.
capiche kirjoitti:
Minulle on päässyt syntymään elämän varrella sellainen käsitys, että "donoreista" ei tule maailmassa olemaan ihan heti puutetta.
Thanks Capiche. "Puutetta ei tule olemaan ihan heti." Kiintoisa termi tuo "ihan heti". Osaatko arvioida milloin nyky-Sodomalle tulee loppu?
Gen:
19:24 Ja Herra antoi sataa Sodoman ja Gomorran päälle tulikiveä ja tulta, Herran tyköä taivaasta,
19:25 ja hävitti nämä kaupungit ynnä koko lakeuden sekä kaikki niiden kaupunkien asukkaat ja maan kasvullisuuden.
LÄHITULEVAISUUS
Mark. 13:19 Sillä niinä päivinä on oleva ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut hamasta luomakunnan alusta, jonka Jumala on luonut, tähän asti, eikä milloinkaan tule.
Olemmeko mielestäsi "viimeisissä päivissä"? Uskotko, että Jeesuksen paluuseen liittyvä morsiamen tempaus voi tapahtua milloin tahansa?
Biblia (1776) 1Tess. 4:17 Sitte me, jotka elämme ja jälkeen jäämme, temmataan ynnä heidän kanssansa pilvihin, Herraa vastaan tuulihin, ja niin me aina Herran kanssa olemme.
https://www.youtube.com/watch?v=1tXafvMDoWg
- PasiToivonen
Eikö tärkeintä ole että rahaa tulee, tosin en ole varma että maksetaanko Suomessa siitä tavarasta, ei ole kokemusta.
Munasolujen luovuttajille kai maksetaan. - ensinuhreille
No nythän sitten voi runkkarirailinkin naistenahdistelujengi tuosta noin vaan kustantaa suvaitsemattomasti ahdistelemilleen naisille jälkeläiset, kun kuitenkin hän leikkii valepsykiatriaa jengeineen jotka itse eivät onnistuneet parisuhteessaan ja vaativat joukkonylpytyksensä kohteita menemään terapiaan heidän puolestaan, muut kuin he ovat kuulemma narsisteja. Hänen narsistijengi kuvittelee itsensä tarvitse kohdata omaa narsismiaan He sitten ilmeisesti harhoissansa fariseuksia jotka elävätkin vielä tuntemattomien ihmisten puolesta. Runkkuraili jengeineen liikkuu edelleen vapaalla jalalla, mutta ei edes korvaa uhriensa terveyden menetystä,ehkä haluaapi ottaa tuomion jos uhrit kuolevat hänen aiheuttamiinsa sairauksiin ja ainiin jakaa kolmansien naisten terapian tarpeessa olevia aviomiehiä väkisin valikoimilleen uhreilleen. Mielisairas nainen leikkii terapeuttileikkejä ja käy ventovieraiden ihmisten kimppuun netistä. Ensin voisivat nämä suvaitsemattomasti vainoavat naiset korvata uhreillensa jälkeläiset, varsinkin kun ovat narsisteja jotka ottavat aina vain uusia uhreja, eikä heidän seksuaalivatkaamis ongelmiensa uhrit.
- EnymmärtänytMitään
Öööööö meni yli hilseen täysillä.
- ensinuhreille
EnymmärtänytMitään kirjoitti:
Öööööö meni yli hilseen täysillä.
Lyhyttä psykiatriaa: ihminen joka ensin lukee muiden kirjoittamia kirjoja narsismista sun muusta, on epäonnistunut ihmissuhteissaan. Alkaa leikkiä psykiatriaa ja ahdistella saman sukupuolen edustajia järjestäytyneen ryhmänsä kanssa, aina vain uusia kohteita.
Ennenkö vaatii niitä lapsia itselleen, (niin olisi hyvä ensin kustantaa niitä ahdistelemilleen useille ihmisille joiden tunteita eivät jaksaneet kuunnella.) Joiden elämää vainosi tehden psykiatrisia arvioita uhrille tuntemattomien ihmisten kanssa. Jos tämä jengi oli seurannut useampiakin ihmisiä jos jopa vuosikymmeniä nämä ihmiset jättivät sen oman perheen/useampia perheitä yksin kotiin ja lähtivät "saarnaamaan" eli ahdistelemaan ventovieraita ihmisiä diagnooseineen.
Voi sitä toki kutsua järjestäytyneeksi seksuaali rikollisuudeksikin jossa terapian tarpeessa olevat ihmiset ottavat useita uhreja, vaikka on olemassa se omakin perhe. Jonka jälkeen leikitään terapeuttileikkejä ja ahdistellaan muita ihmisiä kutsuen heitä psykiatrisilla termeillään narsisteiksi sun muiksi.
Että jospa nämä suvaitsemattomasti samaa sukupuolta jengissä ahdistelevat ihmiset nyt reilusti vaan aivan ensimmäisenä kustantavat ahdisteluidensa uhreille perheet jotka jäi syntymättä omien mielenterveysongelmiensa vuoksi,seksuaalirikollisuutensa vuoksi ja ne ohittaen lähdettiin tekemään diagnooseja itse aiheutetuille uhreille,eikä niinkuin oikein pitäisi olla, että ensin selvitetään ne omat mielenterveysongelmat, miksi alunperinkään lähdetään ahdistelemaan tuntemattomia ihmisiä,eikä tajuta sinne terapiaan mennä itse, vai ovatko nämä vain fariseuksia raamatun mielestä? Eivät vastuussa teoistaan. Ehkä kuvittelevat, että jokin yliluonnollinen voima antaa heidän tekonsa anteeksi ja heidän ei tarvitse itse tehdä omien tekojensa uhreille minkäänmoista anteeksipyyntöä tai muuta? - woewoe
ensinuhreille kirjoitti:
Lyhyttä psykiatriaa: ihminen joka ensin lukee muiden kirjoittamia kirjoja narsismista sun muusta, on epäonnistunut ihmissuhteissaan. Alkaa leikkiä psykiatriaa ja ahdistella saman sukupuolen edustajia järjestäytyneen ryhmänsä kanssa, aina vain uusia kohteita.
Ennenkö vaatii niitä lapsia itselleen, (niin olisi hyvä ensin kustantaa niitä ahdistelemilleen useille ihmisille joiden tunteita eivät jaksaneet kuunnella.) Joiden elämää vainosi tehden psykiatrisia arvioita uhrille tuntemattomien ihmisten kanssa. Jos tämä jengi oli seurannut useampiakin ihmisiä jos jopa vuosikymmeniä nämä ihmiset jättivät sen oman perheen/useampia perheitä yksin kotiin ja lähtivät "saarnaamaan" eli ahdistelemaan ventovieraita ihmisiä diagnooseineen.
Voi sitä toki kutsua järjestäytyneeksi seksuaali rikollisuudeksikin jossa terapian tarpeessa olevat ihmiset ottavat useita uhreja, vaikka on olemassa se omakin perhe. Jonka jälkeen leikitään terapeuttileikkejä ja ahdistellaan muita ihmisiä kutsuen heitä psykiatrisilla termeillään narsisteiksi sun muiksi.
Että jospa nämä suvaitsemattomasti samaa sukupuolta jengissä ahdistelevat ihmiset nyt reilusti vaan aivan ensimmäisenä kustantavat ahdisteluidensa uhreille perheet jotka jäi syntymättä omien mielenterveysongelmiensa vuoksi,seksuaalirikollisuutensa vuoksi ja ne ohittaen lähdettiin tekemään diagnooseja itse aiheutetuille uhreille,eikä niinkuin oikein pitäisi olla, että ensin selvitetään ne omat mielenterveysongelmat, miksi alunperinkään lähdetään ahdistelemaan tuntemattomia ihmisiä,eikä tajuta sinne terapiaan mennä itse, vai ovatko nämä vain fariseuksia raamatun mielestä? Eivät vastuussa teoistaan. Ehkä kuvittelevat, että jokin yliluonnollinen voima antaa heidän tekonsa anteeksi ja heidän ei tarvitse itse tehdä omien tekojensa uhreille minkäänmoista anteeksipyyntöä tai muuta?Sekava vuodatus antaa ymmärtää, että henkilökohtaisia ongelmia on. Mutta miten ne liittyvät tähän aiheeseen?
- aikatylyä
woewoe kirjoitti:
Sekava vuodatus antaa ymmärtää, että henkilökohtaisia ongelmia on. Mutta miten ne liittyvät tähän aiheeseen?
No sitähän ei toki voi jeesuksessa elävä narsisti käsittää joka niitä uusia uhrejakin vainoaa, tämäkin ketju taitaa olla mieshuorimusten jotka terapiaan eivät mene vaan jengilöissään ovat oppineet syyttämään muita omista mielenterveysongelmistaan. Ei mitään uutta auringon alla, on sille kyllä olemassa täsmällisempikin nimike:pedofiilinarsisti. Ottaa uusia uhreja vain siksi, ettei ole koskaan toista ihmistä kyennyt kuuntelemaankaan ja terapian tilalla vainotaan niitä uusia uhreja joita myöskään ei kuunnella. Opettelisitte narsistit menemään terapiaan ja antaisitte muillekin tilaa loistaa, häpeäisitte edes. Jumalako se käskee varatun mieshuoripukin vainoamaan ja hyväksi käyttämään vapaita ihmisiä vai pornolehdet?
No mitäs muuta voi olla seuraus kun Jumala ei ikimaailmaan siunaa tuollaisen järjestelyn mies ja mies ja nainen naisen kanssa. Siinähän tulee ennenpitkään tappelu ja ruumiita sellaisessa suhteessa kirouksen kautta.. Terve menoa vaan helvettiin muuhun tämmöistä suhde ja järjestely mitä ootte itselle haalinnut ja vaatinut vie ilman parannusta mutta monet ovat kääntyneet pois kuoleman tiestä mikä homous ja lesbous on ja todistaneet että kun ovat sitkeästi hetero ja luonnollista elämä hakenut ovat sen löytäneet!!
- capiche
Aika monet muutkin menevät helvettiin - kuka mistäkin syystä. Mutta jostain syystä siitä pidetään puhetta vähemmän.
Helvettiin menijätkin ovat Suomen kansalaisia, jotka ovat perustuslain mukaan oikeutettuja täällä eläessään tasavertaiseen kohteluun. Tässä tapauksessa lainsäädännöllä pyritään takaamaan samaa sukupuolta olevien lapsille samat oikeudet kuin heteroperheiden lapsillekin.
Onko uskovaisilla ehkä joku erityinen tarve rangaista näitä viattomia lapsia kohtelemalla heitä eriarvoisesti? capiche kirjoitti:
Aika monet muutkin menevät helvettiin - kuka mistäkin syystä. Mutta jostain syystä siitä pidetään puhetta vähemmän.
Helvettiin menijätkin ovat Suomen kansalaisia, jotka ovat perustuslain mukaan oikeutettuja täällä eläessään tasavertaiseen kohteluun. Tässä tapauksessa lainsäädännöllä pyritään takaamaan samaa sukupuolta olevien lapsille samat oikeudet kuin heteroperheiden lapsillekin.
Onko uskovaisilla ehkä joku erityinen tarve rangaista näitä viattomia lapsia kohtelemalla heitä eriarvoisesti?Kyllä.
Ei ole montaa vuosikymmentä siitä, kun au-lapsella oli helvetti edessään jo syntymästä alkaen.- capiche
he-ma kirjoitti:
Kyllä.
Ei ole montaa vuosikymmentä siitä, kun au-lapsella oli helvetti edessään jo syntymästä alkaen.Näin on ollut. Ja usein se helvetti oli hurskastelevien uskovaisten aikaan saamaa. Eivät kaikki uskovaiset toki koe tarvetta lyödyn lyömiseen. Mutta valitettavan usein ne lyöjät ovat äänekkäimpiä.
- capiche
Jos arvovalta on noin heikoissa kantimissa, niin antaa mennä vaan.
Aloittaja ei ole ehkä huomannut, että naiset ovat pärjänneet varsin hyvin yksinhuoltajina. Ja monissa perheissäkin nainen on ollut se perheen kantava voima, jota ilman kaikki olisi romahtanut.
Kaikki kunnia isille, jotka ovat hommansa hyvin hoitaneet. Mutta ei se ole koskaan ollut suomalaisissa perheissä itsestäänselvyys. - setoinenpeeveli
Mies on perheen pää ja nainen on se tahto joka sitä päätä ohjailee. Jopa niin väkevästi että Paavali vaimikäsenytoli ei uskaltanut avioitua ollenkaan.
- kfjsdfjklsdklfjsdj
Jep jep. Ja naisen paikka on nyrkin ja hellan välissä, ah ne iki-ihanat perinteiset sukupuoliroolit, joita änkyräkonservatiivisissa hihhulipiireissä niin ihannoidaan sekä peräänkuulutetaan. Sanokaapa nyt ihan rehellisesti, että monessako "uskovaisessa perheessä" niitä ihan oikeasti noudatetaan? Ja jos ei noudateta, niin millä oikeudella niiden noudattamista ollaan vaatimassa muilta?
- Soppalusikka
Hellariukot ovat henkisesti alamittaisia raukkiksia kilin partoineen ja egon jatkeprätkineen. Gospel riderssit elämässään epäonnistuneita, halveksuttavia keskenkasvuisia, korvantaustoiltaan märkäkorvia joista ei miehiä koskaan tulekkaan. Ällöttävää sakkia.
- Soppalusikka
Nauttikaa hyvät ihmiset elämästä, välttäkää saastumasta narsistisista hellareista. He ovat
Soppalusikka. Mitä elämään tulee, luottakaamme Raamattuun.
Matt:
25:31 Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle.
25:32 Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista.
25:33 Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle.
25:34 Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
25:35 Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
25:36 minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
25:37 Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
25:38 Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
25:39 Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'
25:40 Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle.'
25:41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
25:42 Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
25:43 minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
25:44 Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
25:45 Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle.'
25:46 Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2055104Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy404546Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2002741Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171352318- 611952
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s1121831- 671794
- 2081664
Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1521232Martina tienaa itse rahansa
Ei tarvitse anella elättäjältään rahaa, ruokaa ja laukkuja.241964