Joko naurattaa?

nauruherätys

19

403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samaatietä

      En ymmärrä nauramista, koska siittä ei ole mainintaa Raamatussa. Kielilläpuhuminen sitä vastoin on Raamatullista, kuin myös profetioimisen, joka on annettu seurakunnan rakennukseksi. En ymmärrä miten Nauru hurmos rakentaa seurakuntaa tai olisi puhetta Jumalalle niinkuin kielilläpuhuminen on!

    • tätälisää

      Olisi ihana saada tuollaista tänne Suomeen! Me suomalaiset olemme niin totista jurottavaa kansaa, nauruherätys tekisi sieluillemme vain hyvää.

      • PyhänHengenPilkkaa

        Nauruherätys kadottaa sieluja!


    • alkaa.naarattamaan

      Tuossa ei hengelliseltä puolen, niin naurulla on suuri merkitys ihmisen elämään.
      Eli tavallaan parantava vaikutus.
      Nauru myös tarttuu, sillä onhan noita videopätkiä netissäkin, eli metrojunaa ym.
      Ehkä suomalainen juro "minä vaivainennennen mato matkamieeeeees maan jne."
      Kaipaa sellaista naurua, että porukka pysähtyy tästä kovin luterilaisen jäykkähenkisestä elämäntyylistä ulos.
      Ulkomailla, siis siellä tummaihoisten elämänkoulussa pakataan menemään letkajenkkaa, ja kun heittiä tulee uskoon, niin eikös se letkajenkka edelleen jatku.
      Eli ovat iloista väkeä.
      Pistin tuon letkajenkan siksi, kun se niin täällä soituu peräjälkeen hypittäväksi, siis viihteeksi ja mielenpiristykseksi.

      Eli jotain hekotusta tähän jäykkään elämään olisi hyvä saada. Kaljakuppilassakin istuvat jurot suomalaiset ja itkevät toistena olkapäälle nojaten, kuinka surkeaa se elämä onkin.

    • Nähkäämme ilmiöt oikeassa valossa. Olemme Raamatun ennustamissa "viimeisissä päivissä". Se tarkoittaa, että kaikenkarvaiset perversiot lisääntyvät. Bibelfokus valaisee:

      http://www.bibelfokus.se/fi/node/236

      Matt:
      18:1 Sillä hetkellä opetuslapset tulivat Jeesuksen tykö ja sanoivat: "Kuka on suurin taivasten valtakunnassa?"
      18:2 Niin hän kutsui tykönsä lapsen, asetti sen heidän keskellensä
      18:3 ja sanoi: "Totisesti minä sanon teille: ellette käänny ja tule lasten kaltaisiksi, ette pääse taivasten valtakuntaan.
      18:4 Sentähden, joka nöyrtyy tämän lapsen kaltaiseksi, se on suurin taivasten valtakunnassa.
      18:5 Ja joka ottaa tykönsä yhden tämänkaltaisen lapsen minun nimeeni, se ottaa tykönsä minut.
      18:6 Mutta joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat minuun, sen olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen.
      18:7 Voi maailmaa viettelysten tähden! Viettelysten täytyy kyllä tulla; mutta voi sitä ihmistä, jonka kautta viettelys tulee!

      ""Förförelser måste komma!" – Är vi beredda? Eller är vi redan förförda?"

      http://bibelfokus.se/avfallet

      • Antiyurki30000aS

        Etkö sinä peijooni nukukaan ollenkaan? Kyllä elämme lopunajoissa, nimittäin kristinuskon lopun. Kyseinen uskonto pyrkii kaikin tavoin rajoittamaan hyviä asioita ja on samalla integroinut itseensä kieron sairaita muotoja. Kristinusko on itse se pimeys, josta raamattu puhuu. Olette pelänneet petoa niin paljon, että olette muuttuneet itse pedoksi.


      • senile-inn
        Antiyurki30000aS kirjoitti:

        Etkö sinä peijooni nukukaan ollenkaan? Kyllä elämme lopunajoissa, nimittäin kristinuskon lopun. Kyseinen uskonto pyrkii kaikin tavoin rajoittamaan hyviä asioita ja on samalla integroinut itseensä kieron sairaita muotoja. Kristinusko on itse se pimeys, josta raamattu puhuu. Olette pelänneet petoa niin paljon, että olette muuttuneet itse pedoksi.

        Bravo Antiyurki! Tarkkaakin tarkempi anablyysi :D:D:D
        https://youtu.be/SAc3Cx0Njss?t=46s


    • Kantra.hoppen

      Yurkiboy taitaa itse olla sellainen "kaikenkarvainen perversio".

    • retreyrtu

      Demonit saavat nauramaan, kaatumaan, sätkyttelemään, käyttäytymään kuin eläimet, kirkumaan. Kun Jeesus tulee hakemaan omansa pois, toivottavasti hyvin pian, mahtaa nauru hyytyä noilta, kun kuulevat tapauksesta.

      Nauraminen on luonnollista ja ihmiselle hyväksi, Jumalan luoma asia, mutta kristinuskon ja Jumalan ylistyksen korvikkeena se on valhe ja kauhistus.

      • RauhanRuhtinastaOotellen

        "VOI teitä jotk nyt NAURATTE; sillä TE SAATTE MUREHTIA JA ITKEÄ!" huomautti JEESUS SANASSAAN. (Rk38)


      • capiche
        RauhanRuhtinastaOotellen kirjoitti:

        "VOI teitä jotk nyt NAURATTE; sillä TE SAATTE MUREHTIA JA ITKEÄ!" huomautti JEESUS SANASSAAN. (Rk38)

        Nauru on Jumalan luoma normaali reaktio iloon. Jos yrität todistaa lainaamallasi jakeella, että nauru on pahasta, niin olet tietenkin väärässä. Onko nauru hyvä tai huono asia riippuu kokonaan asiayhteydestä ja naurajan motiiveista.

        Jeesus puhui lainaamassasi kohdassa jumalattomien ilosta. Et ehkä huomannut, että Jeesus kehottaa samassa luvussa uskovia ei vain nauramaan, vaan peräti hyppimään riemusta. ( Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri.)

        Raamattu kehottaa monessakin kohdassa juhlimaan, iloitsemaan ja riemuitsemaan. Esim. tässä:

        Nehemia 8:
        10. Ja hän sanoi vielä heille: "Menkää ja syökää rasvaisia ruokia ja juokaa makeita juomia ja lähettäkää maistiaisia niille, joilla ei ole mitään valmistettuna, sillä tämä päivä on pyhitetty meidän Herrallemme. Ja älkää olko murheelliset, sillä ilo Herrassa on teidän väkevyytenne."

        Nauruherätyksen tapaiset ilmiöt ovat sitten toinen juttu. Ne ovat sukua esim. shakers-herätysliikkeen ilmiölle, jossa PH:n läsnäolona pidettiin kontrolloimatonta vapinaa. Tuollaiset ilmiöt herättävät ainakin minussa luontaista vastenmielisyyttä.


      • Samaatietä
        capiche kirjoitti:

        Nauru on Jumalan luoma normaali reaktio iloon. Jos yrität todistaa lainaamallasi jakeella, että nauru on pahasta, niin olet tietenkin väärässä. Onko nauru hyvä tai huono asia riippuu kokonaan asiayhteydestä ja naurajan motiiveista.

        Jeesus puhui lainaamassasi kohdassa jumalattomien ilosta. Et ehkä huomannut, että Jeesus kehottaa samassa luvussa uskovia ei vain nauramaan, vaan peräti hyppimään riemusta. ( Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri.)

        Raamattu kehottaa monessakin kohdassa juhlimaan, iloitsemaan ja riemuitsemaan. Esim. tässä:

        Nehemia 8:
        10. Ja hän sanoi vielä heille: "Menkää ja syökää rasvaisia ruokia ja juokaa makeita juomia ja lähettäkää maistiaisia niille, joilla ei ole mitään valmistettuna, sillä tämä päivä on pyhitetty meidän Herrallemme. Ja älkää olko murheelliset, sillä ilo Herrassa on teidän väkevyytenne."

        Nauruherätyksen tapaiset ilmiöt ovat sitten toinen juttu. Ne ovat sukua esim. shakers-herätysliikkeen ilmiölle, jossa PH:n läsnäolona pidettiin kontrolloimatonta vapinaa. Tuollaiset ilmiöt herättävät ainakin minussa luontaista vastenmielisyyttä.

        Naurua ei tosiaankaan ole Raamatussa liitetty PyhänHengen täyttymisen merkkinä.


    • 389734

      Profetoimisen lahja ja profetian lahja ovat eri lahjoja ja toimivat eri tavalla.

      • capiche

        Puhunet profetoimisen lahjasta ja profeetan kutsumuksesta.


    • Samaatietä

      Tuli merkistä mieleen Joonaan merkki. Mitä Raamatussa sanotaan tuosta?

      • Samaatietä

        Matt 12 ja Matt 16. Tämä paha sukupolvi!


    • Samaatietä

      Ja vielä nauramisesta Raamatussa.. sananlaskuissa 1 luvussa on kirjoitettu nauramisesta. Lukekaa ihmeessä! Luvussa 22. mutta Lukekaa koko luku!.

      • Samaatietä

        Siis jakeessa 22.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe