Vapaa kuvaus

Jyrki Soini. Olen perheellinen. Asun helsingissä. Kristus Jeesus on Herra. Linkit: http://evotuhat.wordpress.com/about/

Aloituksia

150

Kommenttia

14002

1. Olli:+"Kyllä+me+voimme+olla+luotuja+olentoja+sen+lisäksi+että+olemme+evoluution+tuote,+maan+tomua.+Näin+on+Jumala+ilmoittanut,+ja+hänen+olemassaolonsa+on+ihan+mahdollista+ja+järkevää.+Uskonnollisesti+todistettu,+ei+tieteellisesti.+Ilmoitettu.+Saa+uskoa+tai+olla+uskomatta."Olli.+Filosofia+ei+auta.+Langennut+ihmissuku+on+hengellisesti+kuollut.+Siksi+Isä+uhrasi+Poikansa.https://www.youtube.com/watch?v=c-c1E5j3xD0
  2. Q:+"+Reagointi+uskonnon+marginalisoitumiseen.+Fundamentalistit+kokevat+uskonnollisen+perinteensä+olevan+radikaalisti+uhattuna."Tuo+on+vain+mielipide.+Olen+fundis,+mutten+koe+"perinteeni"+olevan+uhattuna.+Koen+olevani+pelastettu+syntinen+ihminen,+joka+tulee+saamaan+täydellisen+ylösnousemusruumiin.+Nimittäin+me+fundikset+luotamme+muuttumattoman+Jumalan+muuttumattomaan+sanaan.1Kor:15:51 Katso,+minä+sanon+teille+salaisuuden:+emme+kaikki+kuolemaan+nuku,+mutta+kaikki+me+muutumme,15:52 yhtäkkiä,+silmänräpäyksessä,+viimeisen+pasunan+soidessa;+sillä+pasuna+soi,+ja+kuolleet+nousevat+katoamattomina,+ja+me+muutumme.Room:8:17 Mutta+jos+olemme+lapsia,+niin+olemme+myöskin+perillisiä,+Jumalan+perillisiä+ja+Kristuksen+kanssaperillisiä,+jos+kerran+yhdessä+hänen+kanssaan+kärsimme,+että+me+yhdessä+myös+kirkastuisimme.+8:18 Sillä+minä+päätän,+että+tämän+nykyisen+ajan+kärsimykset+eivät+ole+verrattavat+siihen+kirkkauteen,+joka+on+ilmestyvä+meihin.+8:19 Sillä+luomakunnan+harras+ikävöitseminen+odottaa+Jumalan+lasten+ilmestymistä.+8:20 Sillä+luomakunta+on+alistettu+katoavaisuuden+alle+-+ei+omasta+tahdostaan,+vaan+alistajan+-+kuitenkin+toivon+varaan,+8:21 koska+itse+luomakuntakin+on+tuleva+vapautetuksi+turmeluksen+orjuudesta+Jumalan+lasten+kirkkauden+vapauteen.+8:22 Sillä+me+tiedämme,+että+koko+luomakunta+yhdessä+huokaa+ja+on+synnytystuskissa+hamaan+tähän+asti;+8:23 eikä+ainoastaan+se,+vaan+myös+me,+joilla+on+Hengen+esikoislahja,+mekin+huokaamme+sisimmässämme,+odottaen+lapseksi-ottamista,+meidän+ruumiimme+lunastusta.+Tämä+on+Hyvä+Sanoma:)
  3. SS:+"Uskovilla+ylen+yleinen+ylpeyden+synti+ei+myöskään+jääne+vaille+rangaistusta."Onneks+EVIL-uutiomaailmassa+ei+ole+syntiä.+Siinä+ei+ole+tunteita+eikä+ajatuksia+eikä+tahtoa+eikä+pyrkimystä.+Siinä+on+PELKKÄÄ+ainetta.