Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mar.kku
profiilit
mar.kku
mar.kku
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia
78
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
kannattaisi aina tällaiset puhelut nauhoittaa, helpottaa asian selvitystä jälkikäteen.
15.04.2011 15:19
Takaisin markkaan ja irti EU:sta välittömästi, se on suomen anoa pelastus.
EU liittymis hörhöt oikeuteen vastaamaan yhteisen omaisuuden haaskauksesta ja ulkomaille lahjoittamisesta, syytteeksi sopisi vaikka maanpetos.
14.04.2011 16:07
numeroita, eikä muutenkaan välitä nopeusrajoituksista, joutaa maksamaan sakkojakin.
Rajoitukset ovat sopivia liikennetiheyden huomioiden, tosin rajoitukset voisivat olla muuttuvat olosuhteet huomioiden.
18.02.2011 16:52
...mikä peruista tekis enkeleitä, ei ne yhtään sen synnittömämpiä, kuin muutkaa.
Ratsastavat vain tällaisella sensaatiohakuisella politiikalla, jota eivät edes pysty toteuttamaan, mutta hyvä mielikuvitus niillä on ja kansaan menee täydestä.
Ehdokkaatkin ovat olleet edellisissä vaaleissa mitä arveluttavampia, kuten vanhoja kehäraakkeja, joilla pää hakattu jo valmiiksi pehmeäksi.
18.02.2011 11:15
ulosottovirastoon, tee maksusuunnitelma, siihen aina yleensä suostutaan, katso itsellesi jokin duuni opiskelun ohessa, niin kyllä siitä selviät. Muuten on mahdollista, että realisoivat sinun 20% osuuden, eli kämppä menee huutokauppaan.
Vaikka se 5000 näyttääkin vuorenkorkuiselta nyt, niin kyllä se siitä sulaa, kun saat asiat sovittua. Kantapäät ehkä vähän kipeenä, mutta siitä se oppi tulee.
Puhu vanhempiesi kanssa, onhan aina mahdollisuus ottaa lainaa osaketta vastaan ja maksaa ulosotot pois, jos panttausarvo riittää, riippuen paljon asuntolainaa on päällä. Ainakin huomattavasti matala korkoisempaa, kuin vallesmannin korko ja siten saat kulun jaettua useammalle vuodelle.
Pidän Sinulle peukkuja, kyllä varmasti selviät kuiville.
17.02.2011 16:49
valitsee automaatin, tiellä ei juuri eroa mutta ruuhkaliikenteesä valtava ero ja vielä cruise päälle, niin onpahan mukavaa kyytiä.
Mulla on viides automaattilaatikolla varustettu auto menossa ja en haluaisi mennä takaisin manuaaliin, näistä vain yksi on reistannut.
Minusta tämä on paljolti jokaisen oma valinta mitä arvostaa.
18.01.2011 11:08
Moro,
ajoin itse lagunalla vajaa kolmevuotta, mutta automaattilaatikko alkoi reistata, laitoin kiertoon samat ongelmat olivat sen ikäisissä volvoissakin, kun laatikko oli sama.
Paras ranskis mikä mulla on ollut oli pikkuruinen twingo 1,2 l, ostin 20000 ajettuna ja möin pois kun mittarissa oli 237000, ei valittamista, suurin ongelma oli takajarrut saada käsi ja käyttöjarru säädettyä siten että molemmat toimivat. Talvella käsijarrulla oli taipumus jäätyä.
Osta vaan Clio saat mukavan menopelin ja ei minulla ole koskaan ollut ongelmaa vaidossa välirahan kanssa vaikka olen vaihtanut esim saksalaiseen.
Se on vaan niin että kun tarjoat autoa vaihdossa sillä ei ole mitään arvoa merkistä riippumatta, ostettaessa kyllä kultaakin kalliimpia.
!.6 Clio on muuten makee olen joskus saanut kokeilla.
13.01.2011 19:27
Hei, ei siitä kannata masentua, jos joku pojan kolli ei ymmärrä naisen päälle, jahtaa kait rippikouluikäisiä.
Minun mielestäni nainen puhkeaa vasta kukkaan ja luo kauneinta loistetta ja naisellisuutta ympärilleen, kun kolmenkympin ikä täyttyy.
13.01.2011 11:31
Yhdyn edelliseen, tolla rahalla saa hyvän mese farmarin esim 220 C T cdi tai vaikka 270, sillä ajaa käytettynäkin seuraavat kymmenenvuotta, ellei osta vanhaa taksia, jossa on runsaasti kilometrejä, nimimerkillä kokemusta asiasta on. lisäksi mesen osat ovat halpoja samoin huolto ellei vei veholle ja KL varaosasta saa edullisia osia.
21.09.2010 13:38
..mieltä kuin edellinenkin kirjoittaja.
Siitä olen varma, ettei oikeuteen lähde.
Jos sydämesi sanoo, että pidä lapsi, niin tee niin, mutta ei tosiaankaan aborttia toisen mieliksi.
varmasti yksinhuoltajan elämä voi olla joskus raskastakin, mutta varmasti palkitsevaa.
Varmasti löydät vielä miehen, joka välittää sinusta ja lapsesta. Ei lapsi ole este millekään suhteelle, se joka siitä kynnyskysymyksen tekee on todella ääliö!
05.08.2010 15:55
päivää keväin syksyin on jyväjömmarilla duunia, ellei ole karjaa, niin suhteutettuna duunarin työmäärään on tuntiliksa aika valtava, Päivärahat on kustannusten korvauksia jos olet matkatyössä.
03.08.2010 11:33
itsellesi liian ankara. Tuntuu kuin ajatuksesi kiertävät siinä mitä muut ajattelevat ulkonäöstäsi. Hyväksy itsesi sellaisena kuin olet ja nauti näkemästäsi. Kaikki muut hyväksyvät sinut sellaisena kuin olet, tee myös itse, vaikka tuntuisi kuinka vaikealta. Anna vatsan pullottaa, hyvän aterian jälkeen ja nauti kauniista vatsastasi, sehän on osa sinua ja sinä olet hyvä ja kaunis juuri sellaisena kuin luoja on sinut luonut, hyväksy se!
22.07.2010 16:53
Pitää paikkaansa, että maasudulta tulevat ovat etulyönti asemassa.
Yrittäjänä palkaan aina sellaisen joka tulee vähintään 200km päästä helsingistä.
On luotettava, kassasta ei syödä, motivoitunut ja tulee töihin silloin kun on sovittu. Näitä ominaisuuksia ei juurikaan pääkaupunkiseudulta löydy, nuorten työntekijöiden keskuudesta, eli kuta lähempää stadia sitä surkeampi työntekijä.
31.03.2010 13:54
Työntekijöiltä odotetaan jotain, mutta ei ole kerrottu mitä.
Suomessa hukataan todella aikaa, motivaatiota ja toiminan tulosta, kun ei todellakaan kerrota mikä on strategia, mitkä ovat tavoitteet, mikä on toiminan tarkoitus.
Useissa yrityksissä on visio missio ja strategia, mutta ne jäävät johdon sanahelinäksi, kun niitä ei ole osattu tuoda lattiatasolle.
Esimiehet eivät ole ymmärtäneet, tai halunneet ymmärtää, mitä se tarkottaa juuri minun osastollani, vaan jatketaan vanhaan malliin.
Tavoitteellinen johtaminen tietenkin vaatii eforttia joka tasolla, kun johto asettaa tavoitteet, niin pitää myös seurata, että niiden mukaan toimitaan ja esimiesten/tiimien pitää laatia toiminta ohjelma, miten tämä tavoite toteutetaan minun osastollani ja tämä vaatii paljon jokaiselta.
Johdon tehtävä on seurata ehkä alussa hyvinkin tiukasti, että laiva alkaa kääntymään oikeaan kurssiin.
Ei todellakaan ole ihme jos suomalaiset yritykset ovat kuralla, kun 1,3 milj tekijää ei tiedä mitä heiltä odotetaan, vaan tekevät sitä minkä luulevat oikeaksi.
TÄSSÄ ON ISO JOHTAMIS ONGELMA PURTAVAKSI JOKA VAIKUTTAA KUSTANNUKSIA KOHOTTAVASTI JA SYÖ KOVAN KILPAILUN MUUTENKIN LUILLE ASTI KALUTUT KATTEET:
24.03.2010 09:52
saman asian vois helposti kääntää päinvastoinkin, kyllä miehetkin useasti saavat pakit ja ne nostaa esille aivan samat kysymykset.
19.03.2010 17:56
esim lentokoneen kuljettajat tai lennonjohtajat ryhtyvät lakkoon, kaikki sanoo jees jees, tälle avainryhmälle joka tienaa 20000€ kuussa olemattomasta työstä ja hotelleissa vetelehtimisestä, sitäkö kannatat, aika perseestä sun ideologia, kun pienipalkkainen ahtaaja kyselee eurojensa perään niin ollaan niin porvareita, mutta kun joku muu haluaa lakkoilellamalla tuhansien eurojen korotusta niin se on ihan jees. Ahtaajan ja lentokapteenin koulutusvaatiimus on aivan samaa luyokkaa, palkassa vaan on vähän eroa.
19.03.2010 00:13
Kuulostaa, ihan kuin lapuanliike nostais päätään haudan takaa, oikein perus Kosolaa.
Todella kunnioitettavaa, että ahtaajat ovat aloittaneet ryhtiliikkeen, jolla suomen työnantajat pannaan ruotuun ja syömään työmiehen kädestä. Ilmankaan eivät tule toimeen, edelleenkin jos työteko olis mukavaa, niin herrat sen tekis.
18.03.2010 09:38
ei tarvii kuin hypätä Tallinnan laivaan ja tuoda vaikka pakettiautollinen ja SUNUNTAINA!
26.01.2010 10:57
..voit pukeutua haluamallasi tavalla, onhan siitä iloa silmälle muillekin ja kuten sanoit parisuhde perustuu luottamukseen. Ongelma taitaa olla miehesi heikko itsetunto.
18.12.2009 16:54
Kyllä sivistys on hävinnyt suomesta Vanhasen ja Kataisen myötä ja itsenäisyys lähti EU:n myötä, ehdittiin olla jopa kolme vuotta itsenäisiä, siinä välissä kun neukkula kaatui ja ennenkuin sossut pakkoliitti meidät EU:hun.
18.12.2009 08:03
3 / 4