Vapaa kuvaus

Viiskytkahdeksan marraskuuss, syntyi pieni tyttö uus, kasvoi keskellä maaseudun, itsenäiseksi varttuen. Sanat löytää paikkansa, tienaa kyllä palkkansa, asuu kanssa perheen oman. Suosikkibändit/artistit: Jari Sillanpää, Lea Laven, Katri Helena, Kari Tapio, Veikko Lavi, Irwin Goodman Suosikkileffat: Tuntematon sotilas, Täällä pohjan tähden alla Vapaa-aikanani: Hoidan puutarhaani Katson tv:stä mieluiten: salatut elämät, Rekkakuskit jäällä, Hollywoodin eläinpoliisit, Animal-planet, Uutiset Kotieläimet: Kissat ja koira Ruoka & juoma: makaronilaatikko, perunamuussilaatikko, Jauhelihakeitto, lihakeitto, kalakeitto, silakkalaatikko, kinkkukiusaus, lihapullat Linkit: http://www.venetpalo.net, http://www.unicef.fi/kala-_ja_pyhajokilaakso, http://www.kemi.fi/madetoja/ Koulutus: Ammattikorkeakoulu Koulut: Keski-Pohjanmaan ammattikorkeakoulu Ammatti: Koulutus/opetus Työskentelen: Vakuutusedustaja,atk-kouluttaja,myyntineuvottelija,kirjanpitäjä,webtukihenkilö Yhdistykset/kerhot: Venetpalon kylätoimikunta,Unicef Kala- ja Pyhäjokilaakso,Madetojan sukuseura Siviilisääty: Varattu Lapset: En halua lapsia Skype: pirkkopiisami Messenger: [email protected] Email: [email protected]

Aloituksia

257

Kommenttia

319

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Niin, miksi sinä minua luulet.. Minä syyllistän vain ne ihmiset jotka on tuon hoitovirheen tehneet.. ja miestäni huonosti kohdelleet.. Se on heidän vikansa.. ja siksi syyllistän heitä.. ja sieltä kautta myös hoitamaan ihmisiä paremmin.. kun huomaavat omat virheensä.. Kuten tuo on.. Minä en tämän tarkemmin puhu julkisesti.. siitä asiasta.. sillä ne ihmiset tietää jotka ovat syyllisiä mieheni aivoverenvuotoon..

Anjaniina.. Sinulla ei oo lähimmäisenrakkautta.. sinä oot hyvin kylmä ihminen.. Miten käy, jos sinä itse joskus makaat avuttomana jossain ja kukaan ei auta sinua.. sinä ajattelet.. samalla tavoin kuin minä nyt... Ihan takuulla.. Sä sanot että tämä on syyllistämistä.. ehkäpä minä omilla sanoillani laitan ihmiset ajattelemaan asioita.. eri perpektiivistä.. kuin mitä teidän omanne on..

Ehkäpä tämä on sitä.. että minä herätän ihmiset ajattelemaan jotain muutakin.. jotain.. joka on meissä jokaisessa siellä jossain syvällä sisimmässä.. se toisesta ihmisestä välittäminen, rakastaminen.. läheisyys ja lämpö..

Käsitätköhän sinä ihan oikein nämä mun kirjoitukset.. oletko miettinyt sitä.. Luetko ne oikein.. vai ajatteletko taas tuo puhuu samoja asioita.. No. minä laitoin inva-auton.. lomamatkan.. ja lattiamaton.. Inva-autolla me ku ljemme vuosikymmeniä.. lomamatka.. aivohalvaus potilaalle voi olla hyvinkin tervetullut, samoin minulle jos siellä on vielä hierontaa jossa saan nuo kipeät raajani vetreämmäksi.. lattiamatto.. Viime keväänä tänne kirjoitin jo siitä että paikkasin sen osittain.. Nyt seon kulunut puhki.. jos mieheni joskus on kotihoidossa.. lattiamaton laittaminen on välttämätöntä.. Mä oon kertonut tänne oikeita asioita.. ja mulle sanotaan että mä syyllistän ihmisiä tai jotain muuta.. mä vain laitan ajattelemaan asioita..

Ja jos puhun vertaistuista tai muista.. niin ainakaan tähän päivään mennessä täällä oikeassa elämässä mä en ole saanut mitään vertaistukea.. Mun on pitänyt antaa tukea muille.. mutta olenko minä saanut tukea itse.. Sitä ei oo näkynyt.. vaikka monissa perheissä joissa tulee sairautta, myös puoliso pääsee mukaan osallistumaan moniin asioihin.. Saatetaan jopa pyytää kahville..
  2. mistä löydän sun yhteystiedot.. Mä soittasin sulle?