Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
h-x
profiilit
h-x
h-x
Vapaa kuvaus
Kaikkien alojen asiantuntija ja Askon kaveri ;)
Aloituksia
0
Kommenttia
8647
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
VAROITUS !!!
Syy: ehdotettu syrjintä, hintittely ja yleinen typeryys.
Tuota...vielä sellainen kysymys, että kenenkäs puolesta sinä puhut?
18.01.2013 17:07
Ei täällä kukaan viihtyisi, jos täällä tervejärkiset jylläisivät...
Pidetään tämä huumoripalsta pienen piirin tiedossa. Liika väki vie intiimin tunnelman;)
Hys hys
18.01.2013 16:56
Sinä olit se tyyppi. Miksi puhut kuin vieraasta?
Kyllä se nainen joka tapauksessa ottaisi sen 18-senttisen vaikka se 15-senttinenkin olisi vieressä. Kolmetoistaiseen ei vilkaisisikaan, jos isompia olisi lähistöllä.
Älä viitsi neuvoa persemittauksista, hra17cm. Ja myöskin huoli toisten kyrvänkoosta sairastamisesta on, sanoisinko, kornihko;)
Mutta hauskaa iltaa vaan sulle ja jatka juttujasi. Niitä on kiva lukea ja kommentoida.
18.01.2013 16:36
Siellähän onkin voipainen heppu:)
Voisitko koittaa laittaa myös ne palstat, missä luet kommenttejani?
Minua kun ilmeisesti tarkoitat...
Hiukan vaikuttaa, että et pystyisi sellaista ovelaa ja ilkeää piikkiä laittamaan. Se vaatisi hiukan mielikuvitusta ja sitä sulla ei taida olla.
Olen pahoillani. Mielikuvitukseton maailma on tylsä...
18.01.2013 16:28
Hyvä kirjoitus.
Täyttä sontaa toki, ei asiaa ollenkaan, mutta näppikset osuivat suht. hyvin nyt kohdilleen. On niitä hyviäkin päiviä aina joskus Oulussa...
Mielenterveydestä sen verran, että kyllä koira koiran tuntee:)
18.01.2013 16:18
Muakin kiinnostais...
18.01.2013 15:50
Asus uglypenis-surkeanuppi sanoo sellaista keskimittaiseksi ja suosittelen uskomaan tai se puristaa kakit kantapäille.
18-senttiset alkavat olla jo lähellä oikeaa kyrväntapaista, etenkin jos sellaisessa risteilee vielä sormenvahvuisia suonia:)
18.01.2013 13:54
Hänelläkin;)
Sulle olis kultainen suihku paikallaan:D Älä sekoita jalometalleihin...
18.01.2013 13:07
Not
18.01.2013 13:04
Asus= surkea nuppi
Ja paranoikko;)
18.01.2013 13:02
19,2x0,58=Asus+
Siinä kaavaa kerrakseen. Tiedot saatu itse Asukselta. Osa suoraan, kuten kropan pituus ja mulukun mitta muutamaan kertaan vahingossa.
Ykkönen olisi sellainen sopiva kerroin suurimmalle osalle, mutta ei mulukun koolla oikeasti ole väliä, ellei siitä itkeminen haittaa mielelenterveyttä. Etenkin toisten mulukuista itkeminen on sairasta.
Itse tykkään kyllä kokoaiheesta keskustella, mutta ajattelen toki muitakin asioita... (mm. yhdellä siwan kassapojalla on piukan oloinen arse)
18.01.2013 12:31
Milla heeeei, sun täytyy muuttuuuuuuu...
Eihän tuossa kukaan mitään herneitä ole vetänyt. Jätit kuitenkin vastaamatta mun kysymykseen, että kumpi Millalle kelpaisi mieluummin. Se 13 -senttinen peli vai 18-senttinen. Tuota 15 senttistä ei saa nyt valita.
Ja ne olisivat mukavassa miehessä kumpikin kiinni. Itse olisin tuon kahdeksantoista kannalla, kun siitä saa tarvittaessa sen kolmetoista ja jää vielä reserviäkin;)
18.01.2013 12:19
VAROITUS !!!
Syy: homoperse on huono haukkumasana. Liian typerä tänne fiksujen palstalle.
Keskimitta-arveluja on tosiaan kirjoitettu kirjoihin ja kansiin. Minäkin niitä kirjoittelen...
17.01.2013 18:01
Itse olen niiden viinirypäleiden kannalla edelleen...:D
Olisiko Milla namimpi kuitenkin se 18 cm. Nuo vaikuttavat pienehköiltä nuo 13 senttisen tapaiset...
17.01.2013 17:54
Mitäpä mieltä miehet siitä ovat olleet? Vaikuttaisi suht. asialliselta peliltä.
Onko mitat takuulla perseeestä otetut? Muuten ei kelpaa.
17.01.2013 17:40
Varmaan samoihin lähteisiin kuin tuo 13 cm. Niihinhän ei ole luottamista.
Kyselytutkimuksia ja arveluita. Minä arvelen sen noin 14+ sentiksi sen keskikooon.
Arvaus on varmaan yhtä hyvä, kuin nuo toisetkin. Muistammehan, että Suomessa ei ole tehty tutkimusta kullien mitoista...
17.01.2013 15:43
Aijai...
Tiedätkö mitä eroa on animaatioilla ja sarjakuvilla. Animaatiossa voi olla kyllä Comic Book Guy. Käypä katsomassa miltä se näyttää. Onko niin kuin peiliin katsoisi?
South Park ja Simpsonit ovat lapsilta kiellettyjä, eli lienevät aikuisille tarkoitettuja. Tietenkään et pysty niitä seuraamaan, kun tekstitys menee vilkkaasti ja sanaakaan et ymmärrä enkkua. Paha paha.
VAROITUS !!!
Syy: puutos huumorintajussa
17.01.2013 15:35
No sitten voikin jo sanoa, että olet mulukku mieheksi;)
17.01.2013 14:06
Asuksella taitaa mennä animaatiotkin sekaisin:)
Eikä minun tarvitse mulukun kokoja animaatioista katsella.
Onko Simpsoneissakin ollut niistä puhetta?
South Parkissa ainakin oli Asus nuorena vaatimassa pientä keskimittaa kaikille. Cartman on kyllä asus-tyyppinen kaveri.
Simpsoneissa Asusta vastaava konsikäs olisi Sarjakuvahemmo:D
Sellainen pikku vinkki vielä, että tuo hintittely ei pure enää päiväkodissakaan ja siksipä sitä vanhemmat ovatkin sen käytön lopettaneet. Jotkut jatkavat vielä vanhempanakin sitä, ehkä tajuamatta typeryyttään.
17.01.2013 14:03
Älä pilaa meidän gigolo13cm:n iloa. Hänhän hoitelee pienipimppisiä mahtiaisallaan.
Ne pienipimppiset kun eivät saa pienestä munasta tarpeekseen ja isoa eivät osaa pyytää.
17.01.2013 13:53
406 / 433