OLEN SAANUT PITKÄLLISTEN TUTKINTOJEN PÄÄTTEEKSI SELVILLE, ETTÄ ASUS JA HX OVAT SAMA HENKILÖ. MOLEMPIEN VIESTIT TULEVAT-SAMASTA IP-OSOITTEESTA, LISÄKSI MYÖS USEILLA MUILLA NIMIMERKEILLÄ. HENKILÖ KÄRSII MYÖS VAKAVASTA SKITSOFRENIASTA. TULEN JULKAISEMAAN TODISTUS AINEISTON JOKA OSOITTAA KIISTATTA TODEKSI VÄITTEENI LÄHIAIKOINA
HX JA ASUS SAMA HENKILÖ!!!!
6
98
Vastaukset
- TOTUUDEN TORVI
UNOHDIN SANOA ETTÄ MINÄ OLEN ASUS SEKÄ H-X. OLEN KURJOITTANUT KAIKKI VIESTIT. EI TÄÄLLÄ OLE MYUTA KUIN MINÄ.
- TOTUUDEN TORVI
NIIN JA MINULLA ON 11\11 CM.
KÄNNISSÄ KERRON TOTUUDEN.
PIMPELI POMPELI. HaiStAKAA PaSKA
- sdgsdgsgs
Mahtavaa, tämä tästä vielä puuttuikin...
- tiedossa on
onhan tuo jo pitkään tiedetty.
Tautini saa minut välillä valtaansa ja silloin unohdan kurjoitustaidon ja käytöstavat.
Silloin kyseessä on psykiatrian erikoislääkärin mukaan tyypillinen asusvaihe, mutta se on kestoltaan vaihtelevaa ja satunnaisesti päällekäyvää asuksen tavoin, kuten asausvaiheen aikana kirjoittamistani olette saaneet lukea.
Hooäks-vaihe on se leppempi puoli sairaudesta ja pohtivuudessaan ja herrasmiesmäisyydessään sen kanssa on helppo pärjätä.
Lance-instituutti on seuraavaksi julkaistavassa painoksessaan päättänyt tarjota Jing ja Jang jutskalle uutta, hx/asus diagnoosia.
Se on kuvaavampi mielen nyrjähtäessä täysin tolaltaan.
Nyt tervehdys täältä laitokselta:
h-x = mukavaa päivänjatkoa kaikille ja olkaa kiltisti
asus= haistakaahintitvittusaatanamälapionteijätsuonsilmään- hx-asus
oh so sexy!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan373333- 1592387
- 1371822
Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l141471Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.401279Venäjältä tullut jo 2 noottia. Kolmatta ei tule, silloin jo hyökätään
Suomi on saanut itänaapurilta muutaman päivän sisään jo kaksi tiukkasanaista noottia. Venäjä ilmoittaa paheksuvansa sit2641143Hämeenlinna määrättiin maksamaan sakot - maahanmuuttaja lapsi oli kuullut koulussa maininnan Jeesus
Hämeenlinna joutuu maksamaan 1 500 euroa korvauksia koska lapsi oli kuullut koulussa laulun jossa oli mainittu Jeesus. Y2181091- 801043
Ranta-Kosulassa riitaisaa!!
Siellä Kosulassa on ny isot jytinät käynnissä. Kaksi peräkamaripoikaa kaivaavat haudatun sotakirveen esille. Kumpiko on631039- 107911