En voi uskoa todeksi, että kirjotan tänne, mutta muutakaan tapaa purkaa ajatuksiani en keksinyt. Pää hajoaa tämän tunnekuohun ja ajatusten sekavuuden keskellä.
Olen jonkun aikaa tapaillut ihanaa miestä, jonka ainoa miinuspuoli on todellakin pieni elin. Rakastellessa en tosiaankaan tunne sitä sisälläni. Järkeni sanoo, että mies ei itse pysty elimensä kokoon vaikuttamaan, mutta samalla ääni sisälläni huutaa, että haluan isompaa. Järki sanoo, että tämmöinen ei ole mikään syy lopettaa ihmissuhdetta. Järki yrittää muistuttaa miehen muista hyvistä ominaisuuksista.
Ollako siis mies ja ajatella pelkästään alapäällä ja lopettaa suhde vai ollako nainen ja ajatella järjellä ja koittaa keksiä muita tapoja tyydyttävään seksielämään tämän miehen kanssa?
Jatkaako vaiko eikö jatkaa
12
135
Vastaukset
- Moskova77
Kuinka pienestä on kyse? Onko poikkeuksellisen pieni, vai "pienehkö". Ikävä tilanne jos tuntuu ettei riitä sinulle. Ei kai tuohon pysty mitään järkevää sanoa. Itse tiedät kuinka tärkeää asia sinulle on. Jos penis on vain hieman pienempi kuin yleensä niin silloin voi tekniikassakkin olla vikaa.
- 5+5
Huono tilanne. Harvemmin naisille miehen kalun koko on noin tärkeää kuin sinulle. Se on sama mitä järki sanoo, jos kovasti tekee mieli isompaa. Mies tuskin suostuu siihen, että hommaat isokaluisen rakastajan. Tai sä itse tunnet ton tapailemas miehen niin pystyt ehkä paremmin arvioimaan onko hän luonteeltaan sellainen, että suostuisi siihen. Parempi, ettet suoraan sano mitään jos vähääkään epäilet, että ei suostu. Tai sitten kun suhdetta laitat poikki, keksit myös kertoa jonkun muun syyn kuin miehen peniksen koko.
Viimeinen kappaleesi oli vittuílua kaikille miehille. Kyllä kuule miehetkin järkeä osaavat käyttää ja naiset useammin juuri tunteen mukana menevätkin. Lisäksi miehelle yleensä kelpaa löysempikin pímppi, jos nainen sen ympärillä on muuten ihana ja nainen haluaa sitä pímppiään antaa auliisti. - Minun tarina
Suhteen lähtökohdat on jo tosi huonot kun nyt jo vaivaa tuo asia. Suhde lähtee miinus-merkillä liikenteeseen ja se on buustaamassa jokaista vastoinkäymistä.
Sehän riippuu kuinka tärkeää seksi sinulle on ja saatteko seksielämän tyydyttämään muulla tavoin molempia.
Seksi voi joko kantaa suhdetta tai rikkoa sen. Itse olin suhteessa joka alkoi kuihtumaan, mutta vain hyvä seksi piti sitä kasassa viimeisen vuoden. Riitelimme kaikesta ja varmasti vihasimmekin toisia mutta seksi toimi. Erottiin ja exäni löysi uuden ja ei oltu missään yhteydessä. Kunnes noin vuoden päästä ovikello soi ja exä oli ovella. Exä kävi pettämässä nykyistänsä ja kertoi että suhde on hyvä, mutta seksi huonoa... - realisti-
Kaikkea ei voi saada - valinnan paikka.
Elämä kun ei ole kaikki heti mulle - sillä asenteella ei pitkälle pötkitä. millään elämän alieella..... - soplisti
Asialle kyllä voisi tehdä jotain, mutta en tiedä miten sen kertoisit miehellesi. Siis olettaen että et ole vain rölli.
- doesnotknowhattodo
Viisaita sanoja... kaikkea ei voi tosiaankaan saada ja siksi tässä onkin kenties joutumassa tylsän valintatilanteen eteen. Asiahan ei parane pitkittämällä, eikä valehtelemalla tai teeskentelemällä. Tässä piti olla kyse kahden aikuisen ihmisen suhteesta, perheet on jo perustettu ja lapset hoidettu maailmalle, joten nyt olisi ollut aikaa keskittyä siihen omaan elämään ja nautintoon. Ja kyllä, seksi on mulle tärkeä asia. Useampaa miestä yhtä aikaa en ala pyörittämään samanaikaisesti, sitä en aio edes ehdottaa, sehän vasta loukkaisi toista osapuolta.
Saan tällä kirjoituksellani varmasti monen miehen vihat päälleni, kun täällä asiaa repostelen, ikävä juttu, mutta tilanne on mikä on.
Ratkaisuhan on lopulta oma valintani ja sen mukaan on sitten elettävä - ja lakattava valittamasta.- Onkowittusivaintilava?
No kuin pieni se stenkku on?
- don juan 69
Olen mies ja täytyy sanoa että monta naista olen joutunut elämäni varrella jättämään v....n takia.
Kun ei miellytä niin ei miellytä, minkäs teet- fcbfdhbfdhfg
h-x kirjoitti:
Mä jätin kans kaikki.
Sä oot vaan niin ronkeli ku sul kelpaa ainoastaan sellanen "poikapímppi" ;)
- Mites sitten
Mites sitten kun ei mahdu suuhun eikä perseeseen ja pillussa ei tunnu miltään
- Ja muutenkin
Sitten lyöt mulkkus vesurilla poikki ja hyppät hirteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan373333- 1592387
- 1371822
Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l141471Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.401279Venäjältä tullut jo 2 noottia. Kolmatta ei tule, silloin jo hyökätään
Suomi on saanut itänaapurilta muutaman päivän sisään jo kaksi tiukkasanaista noottia. Venäjä ilmoittaa paheksuvansa sit2641143Hämeenlinna määrättiin maksamaan sakot - maahanmuuttaja lapsi oli kuullut koulussa maininnan Jeesus
Hämeenlinna joutuu maksamaan 1 500 euroa korvauksia koska lapsi oli kuullut koulussa laulun jossa oli mainittu Jeesus. Y2181091- 801043
Ranta-Kosulassa riitaisaa!!
Siellä Kosulassa on ny isot jytinät käynnissä. Kaksi peräkamaripoikaa kaivaavat haudatun sotakirveen esille. Kumpiko on631039- 107911