On tämä sama kaheli täälläkin terrorisoimassa. Samaa harrastaa muilla palstoilla, joskin eti nikeillä. Ja ylläpito ei tee mitään!!
H-X kirjoittaa 90% viesteistä tännekkin!!
18
<50
Vastaukset
- elä panttaa tietoja
Voitko kertoa ne palstat? Haluan tietää jos siellä on yhtä hauskoja juttuja?
Luetteleppa Asus nyt ne palstat, niin käyn vilkaisemassa mitä sitä taas on tullut heiteltyä...
Lopeta itku. Nykyään mieskin saa itkeä, mutta en suosittele sitä näin julkisesti tekemään. Antaa neitivaikutelman ja olethan kehunut olevasi MIES isolla ämmällä.
Ylläpitoa huutaa neiti avuksi. Miksi ne ei lotkauta korvaakaan sun pyynnöille. Kokeile uhkailla niitä vaikka tappamisella ym. mitä täällä harrastat esim.minua kohtaan. Jospa se auttaisi.- YLLÄPITO HUOMIOHUOMIO!!
Enpä ole hokemasi asus.
Sinusta tehty ilmoitus Ylläpitoon eli asiaa selvitetään toivottavasti. YLLÄPITO HUOMIOHUOMIO!! kirjoitti:
Enpä ole hokemasi asus.
Sinusta tehty ilmoitus Ylläpitoon eli asiaa selvitetään toivottavasti.Olet joku toinen sekopää sitten, jota en kyllä ihan tällä puraisulla usko.
Kerro nyt ihan omin sanoin mitkä palstat ovat suosiossani. Muuten minun täytyy, niin ikävää kuin se onkin, antaa sinulle HUOMAUTUS väärän tiedon levittämisestä.
Se ei ole mukavaa, mutta on aivan välttämätöntä, jotta saisimme sinut taas oikeille raiteille.- Hoet vaan asusta, hullu!
h-x kirjoitti:
Olet joku toinen sekopää sitten, jota en kyllä ihan tällä puraisulla usko.
Kerro nyt ihan omin sanoin mitkä palstat ovat suosiossani. Muuten minun täytyy, niin ikävää kuin se onkin, antaa sinulle HUOMAUTUS väärän tiedon levittämisestä.
Se ei ole mukavaa, mutta on aivan välttämätöntä, jotta saisimme sinut taas oikeille raiteille.Kyllä sinä tiedät ne palstat kertomattakin. Ärä yritä hämätä!
Päivystät täällä vähän liikaa!
Hyvä että Ylläpito tutkii!! Hoet vaan asusta, hullu! kirjoitti:
Kyllä sinä tiedät ne palstat kertomattakin. Ärä yritä hämätä!
Päivystät täällä vähän liikaa!
Hyvä että Ylläpito tutkii!!Toki minä ne tiedän, jos niille kirjoittelen, mutta kerro noille muillekin. Ei kai me sentään ihan kahdestaan täällä olla.
Anna tulla vaan tai huomautan sinua uudestaan.
- fsdgfsdggrwtg
H-X:n kuuluukin päivystää, koska hän on tuleva luotsimme. Hänellä on perkeleen hyvä tatsi tähän palstailuhommaan jo. Toki sinusta asus voisi tulla toinen luotsi tänne!
Kiitos luottamuksesta. Koska me joka tapauksessa Asuksen kanssa täällä ollaan koko ajan, niin voisimme vuorotunnein hoidella homman.
Siitä tulisi melkoisen veikeää meininkiä. Asus poistaisi vuorollaan minun tekstejä ja sit mä palauttelisin niitä ja antaisin toiselle luotsille aina välillä VAROITUKSEN.- Småka min kuk H-X
h-x kirjoitti:
Kiitos luottamuksesta. Koska me joka tapauksessa Asuksen kanssa täällä ollaan koko ajan, niin voisimme vuorotunnein hoidella homman.
Siitä tulisi melkoisen veikeää meininkiä. Asus poistaisi vuorollaan minun tekstejä ja sit mä palauttelisin niitä ja antaisin toiselle luotsille aina välillä VAROITUKSEN.Sinusta tuskin luotsia tulee, hullu!
Småka min kuk H-X kirjoitti:
Sinusta tuskin luotsia tulee, hullu!
HUOMAUTUS
Syy: hulluttelu
Harjoittelen jo näiden huomautusten ja varoitusten antamista. Jos ruotsinkielen tenttini meni putkeen, niin saatan homman saada. Miksi se tentti? Suomihan on kaksikielinen maa. Siis siksi.
Lautakunta arvosti keskusteluaherättävää tyyliäni ja asiantuntemusta kullialalla. Tämä kullialan tuntemus on tärkeää, koska etupäässähän täällä kullien olomuodoista keskustellaan.
Nyt pienten (keskikokoiset ovat myös pieniä) ja isojen omistajat vaatimaan asian ja aisantuntevaa luotsipalvelua...- N. Kononen
h-x kirjoitti:
HUOMAUTUS
Harjoittelen jo näiden huomautusten ja varoitusten antamista. Jos ruotsinkielen tenttini meni putkeen, niin saatan homman saada. Miksi se tentti? Suomihan on kaksikielinen maa. Siis siksi.
Lautakunta arvosti keskusteluaherättävää tyyliäni ja asiantuntemusta kullialalla. Tämä kullialan tuntemus on tärkeää, koska etupäässähän täällä kullien olomuodoista keskustellaan.
Nyt pienten (keskikokoiset ovat myös pieniä) ja isojen omistajat vaatimaan asian ja aisantuntevaa luotsipalvelua...No sähän olisit kyllä mun ykkösluotsivalinta. Ja kontrastina heti kakkosena tulee mr. asus. Mutta haluaisitko vielä kertoa, että miksi keskikokoiset ovat myös pieniä? Kun niitä vertaa isoon vai? Mutta entä jos niitä vertaa pieneen, sittenhän ne on isoja. Vai onko toi keskikokoisten pieniin vertaaminen nyt asuksen hommaa.
Khyl mää näkisin, että Luotsin tulis verrata keskikokoisia keskikokoisiin tai sitten vertaat niitä edelleen isoihin JA asus hyppää kakkosluotsin puikkoihin ja vertaa niitä pieniin. Että on sellainen tasapaino, Jin ja Jang. Isojen ylistäminen ja pienten&keskikokoisten sivuuttaminen ei ole reilua, vaan syrjintää tiettyä ihmisryhmää kohtaan.
Oikeastaan nykypäivän tilanteessa moraalisesti olisi oikein antaa hieman enemmän suosiota keskikokoisista alaspäin oleville kaluille. Isommat pärjää ilman tukeakin. Mutta kun tässä melkein sukua ollaan, niin saat ykkösluotsitukeni ;) N. Kononen kirjoitti:
No sähän olisit kyllä mun ykkösluotsivalinta. Ja kontrastina heti kakkosena tulee mr. asus. Mutta haluaisitko vielä kertoa, että miksi keskikokoiset ovat myös pieniä? Kun niitä vertaa isoon vai? Mutta entä jos niitä vertaa pieneen, sittenhän ne on isoja. Vai onko toi keskikokoisten pieniin vertaaminen nyt asuksen hommaa.
Khyl mää näkisin, että Luotsin tulis verrata keskikokoisia keskikokoisiin tai sitten vertaat niitä edelleen isoihin JA asus hyppää kakkosluotsin puikkoihin ja vertaa niitä pieniin. Että on sellainen tasapaino, Jin ja Jang. Isojen ylistäminen ja pienten&keskikokoisten sivuuttaminen ei ole reilua, vaan syrjintää tiettyä ihmisryhmää kohtaan.
Oikeastaan nykypäivän tilanteessa moraalisesti olisi oikein antaa hieman enemmän suosiota keskikokoisista alaspäin oleville kaluille. Isommat pärjää ilman tukeakin. Mutta kun tässä melkein sukua ollaan, niin saat ykkösluotsitukeni ;)Tuleva luotsinne pyytää anteeksi, jos antoi käsityksen, että keskikokoiset ovat pieniä. Eihän ne olekaan, kuin vaan isojen rinnalla.
Kaikki koot ovat yhtä maukkaita. Isoissa on vaan hiukan enemmän järsimistä mutta pienempien etuna on olla kätevämpiä suupaloja:D
Anteeksi. Luotsin suuntautuneisuus saattoi paistaa aavistuksen läpi, mut ei mahda mitään.
Siskoilta terkkuja...- Vill du ha kuk?
h-x kirjoitti:
HUOMAUTUS
Nyt pienten (keskikokoiset ovat myös pieniä) ja isojen omistajat vaatimaan asian ja aisantuntevaa luotsipalvelua...Sinä et osaa keskustella. Perustelematta skeidaa pusket näppiksestäsi, kaheli kun olet!
Vill du ha kuk? kirjoitti:
Sinä et osaa keskustella. Perustelematta skeidaa pusket näppiksestäsi, kaheli kun olet!
Jag vill...
Opeta minua keskustelemaan. Näytä tyyliä, vai oliko se tyyli tuossa?- Annan myös persettä(M)
h-x kirjoitti:
Jag vill...
Opeta minua keskustelemaan. Näytä tyyliä, vai oliko se tyyli tuossa?Vill du ha rumppa?
- soplisti
Tää on kyllä aina yhtä viihdyttävää, kun kaksi arkkivihollista kohtaavat = )
- hän!
tunge viTUN HX ANAALIIS BANAANI TÄMÄ PALSA ON MINUUN!!!!!
- rtutrjgfjfj
Tarkoititko "parsa" . Aika törkeää käytöstä tollainen - kaikkihan tietää, että parsa pepussa tuntuu paljon paremmalta kuin banaani ja nyt h-x joutuu siihen banaaniin sitten tyytymään :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan343263- 1592317
- 1361768
Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l141391Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.391185Venäjältä tullut jo 2 noottia. Kolmatta ei tule, silloin jo hyökätään
Suomi on saanut itänaapurilta muutaman päivän sisään jo kaksi tiukkasanaista noottia. Venäjä ilmoittaa paheksuvansa sit2601083Hämeenlinna määrättiin maksamaan sakot - maahanmuuttaja lapsi oli kuullut koulussa maininnan Jeesus
Hämeenlinna joutuu maksamaan 1 500 euroa korvauksia koska lapsi oli kuullut koulussa laulun jossa oli mainittu Jeesus. Y2081015Ranta-Kosulassa riitaisaa!!
Siellä Kosulassa on ny isot jytinät käynnissä. Kaksi peräkamaripoikaa kaivaavat haudatun sotakirveen esille. Kumpiko on61969- 79969
- 103865