Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
h-x
profiilit
h-x
h-x
Vapaa kuvaus
Kaikkien alojen asiantuntija ja Askon kaveri ;)
Aloituksia
0
Kommenttia
8647
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
http://www.youtube.com/watch?v=J-HbFY4A6pc
Ei mun tartte tuota säveltää:) Tuossa on nuotit, mutta sanoitus heittää Tapsalla:D
Nuori mies ei tunne meidän kansallislauluja näköjään...lol.
Mukavaa vuoden jatkoa.
01.01.2013 12:22
Jos olisit lukenut palstaa, niin tietäisit, että 14-15 senttinen on jo murhakulli...;)
Hyvää uutta vuotta.
01.01.2013 00:02
Mukavaa tulevaa vuotta sullekin;)
Kyllä mä Brüno sut ensimmäisenä tarkistaisin ja sen jälkeen tsekkaisin, näkyykö missään mahtavan masun alla pikkuista tai isoa yläkäppyrää;)
Myös lounaan timmiä pitää pitää silmällä:D
Silmiin en kehtaisi ketään katsoa. Sen verran on tullu vittuiltua jokaiselle:D
Mutta voin pitää katseeni suunnilleen siellä keskivartalossa ja selkeät mielikuvani ovatkin enää vain tarkistusta vailla.
Kukaan ei haluaisi vanheta, mutta melkein jokainen haluasi elää vanhaksi. Dilemmaa kerrakseen.
Brüno se aina ehtii...;) Eihän mun hommista tuu enää mitään, kun sä aina toivottelet kaikki ensin.
31.12.2012 21:26
Olettaa ja ainakin toivois;)
31.12.2012 15:08
Melekoinen mulukku olet, kun luulet minun tänne muiden kuvia postannneen.
Joskus olen linkin laittanut jo ennenkin linkattuihin kuviin, mutta esimerkiksi Aijaahan en ole kenenkään naapuritallin hevosen tai ponin mulukkua pannu;)
Kyllä täällä muitakin mulukut kiinnostaa... sinuakin. Heteromiestä, omien sanojensa (tsiihh...nnnhhhnnhh...tirsskkkk) isomulkkuista heteromiestä. Miksi olet niin kiinnostunut toisten kyrvistä. Haluatko suuhun vai perseeseen vai vertailetko niitä vaan omaasi?
Pointti taas, Asus, tällä palstalla on se; onko koolla väliä. Juuri niin... sillä pienelllä koolla, vai vähän isommalla, normaalimmalla koolla, vai pojka_87-mallisilla norsukonoisilla.
ONKO SILLÄ KOOLLA VÄLIÄ ?
Ja onhan sillä. Kukaan, joka lukee tätä palstaa ei väitä vastaan. Minusta normaali, keskiverto 15-18- senttinen on sopiva kaikille, eikä todellakaan revi naisten lemmenluolaa pohjattomaksi... Mutta hinkuttelee jo melkoisen mukavasti eri ilmansuunnista.
Terkkuja naisille
31.12.2012 13:53
Paljonko perseeestä mitattuna? Nykykäsityksen mukaan myös se mitta kuuluu ilmoittaa.
Onnittelut asiallisen kokoisesta pelistä...
ps. Liioitellen saa lisää mittaa (viittaus nickiin)
30.12.2012 14:47
Tuota noin... Mitäs heikkoutta on tällä palstalla 17 senttisen murhakullin omistajalla? Ja miksi se murhakullin omistaja ei soisi kellekään muulle sellaista hevospeliä, vaan väittää tiukasti niitä olevan vain hänellä. Noin suunnilleen;)
Et kai epäile hänen kusettavan mittaansa?
Periaatteessa Asuksen kiusaamisen pitäisi olla mahdotonta... Niin monta kertaa hän on palstan ovet sulkenut. Mutta masokismiko se tuo aina takaisin.
Mulle käy Asuksen nakertelun lopettaminen, mutta ihan vaiti en aio paskojen puristeluja ja tappouhkauksia katsella.
Eli Asuskin voisi miettiä mitä iPhonestaan päästelee.
30.12.2012 14:29
Varo vaan, ettet saa munaa:D
30.12.2012 14:18
Kyllä varmaan riittää... Pienemmilläkin pärjää, jos itsetunto on kohdillaan.
Saako muuten tuollaisella avoimella lähestymisellä pesää?
30.12.2012 13:39
Kyllä niitä isomulkkuisia, Asus-kulta, on täällä ilman minuakin. Toisin, kuin sinä luulet, palstan nimi on, ONKO KOOLLA VÄLIÄ. (on)
Ja koon vaikutuksesta ovat kiinnostuneet ison omaavat, keskikokoisen omaavat ja näköjään teikäläisetkin. Ja siinä ei ole mitään väärää.
Sinä taidat kuitenkin luulla palstaa, EIHÄN OLEKAAN SUOMESSA YHTÄÄN YLI 12 SENTTISTÄ-palstaksi.
Siinä on paljon väärää... Kyllä niitä vaan on.
30.12.2012 13:22
A-miehellä ne on nuo homoilut koko ajan mielessä. Nyt se suosittelee sitä sellaista vielä kasvuiässä olevalle Eetulle.
Kerro Eetu sit, kun menee 20cm puhki ja jos mahdollista, laita kuva. Mutta varaudu siihen, että se puolivarsimitataan 13 senttiseksi erään nimeltä maitsemattoman toimesta...
30.12.2012 13:15
Asuksellahan on pieni. Miten se muuten jaksaisi raivota täällä?
Se on sitä pienen munan tuomaa voimaa se...
30.12.2012 02:05
Mene pois...
30.12.2012 02:02
Kyllä sä Asus olet nyt ihan sekaisin... Miten ihmeessä sä otat noin tosissas nää mulkkuasiat?
En minä laittele isoja mulkkukuvia millekään palstalle, sen voin vaikka vannoa, mutta sun pienestä voisin laittaakin, jos sellaisen kuvan jostain saisin.
Täällä ei ole pitkään aikaan ollut kuin muutama mulkun kuva. Muutama pippeli kyllä, mutta niitähän ei lasketa:D
Vuotaakohan ylläpidon banni?
30.12.2012 01:01
Oriksi...:D
30.12.2012 00:55
Kohta kuulet kullisi olevan käyttökelvottoman, koska se ei kipristä ylöspäin. Mahtava kokokaan ei korvaa sitä muodon puutetta...(vitsi)
Itse en ole sitä mieltä, että veltto penis osaisi käyristellä sen mukaan, miten sitä housussa pitää. Yleensä ne käyryydet johtuvat paisuvaiskudosten pienistä heitoista ja ne ovat ihan normaaleja. Täysin suoraa penistä on tuskin kellään...
29.12.2012 14:08
Onnittelut Eetu. Mukava että sullakin on kullintapainen housussa. Onko nuo mitat velttona 17 ja jäykkänä 19? Kuulostaa asiallisilta mitoilta. Millinkin yli 19 on jo supermurhakulli. Toivotaan, että keksit sille jotain käyttöä pissimisen ja tumputtelun lisäksi;)
29.12.2012 13:58
Oletko antanut sille venytyshoitoa, kun sait oululaisenkin niin pirun kateelliseksi? Sullaon sen 20 senttiä pitkä, eiks jeh?
29.12.2012 12:34
Taitaa olla kuitenkin aika harvinainen suomalaisilla noin pieni peli. Mitähän sä oikein olet nähnyt?
Ehkä tuolla kusee, jos se ei paljoa tuosta pienene.
Vai olisko tuo se Asuksen mainostama, velttona 18-senttinen, mikä sitten kutistui tuollaiseksi, kun nahat kiri?
Asuskin taas ärtsyllä päällä jatkaa vanhaan malliin, niin kuin ennustettiinkin. Hyvä.
29.12.2012 12:29
Noin saadaan 11-12 senttinen kusetettua satavarmasti 17 senttiseksi. Yläkäyräkippuran päälle mittanauha ja muistetaan, ettei rullaa saa aukaista liikaa...
Ja sitten vaan luku halutulta kohdalta, jonka Asus omalla kohdallaan on päättänyt 17 senttiin, kun ei kehtaa kusettaa nappulaansa, kuin sen reilut pari tuumaa.
Joku kaipasi tähän lankaan kuvaa pienestä. Asus. Nyt voit auttaa kysyjää. Kamera toiseen kouraan...
29.12.2012 09:26
414 / 433