Vaimo lähti

olematon

Niin lähes 30-v. kestänyt ( kaksi lasta) suhteemme kariutui vuoden vaihteessa lopullisesti. Sillon kun vielä sekstailimme vaimoni sai joka kerta niinkuin minäkin.
Nyt kuitenkin ihmettelen, että millä kehtaa ketään enää yrittää kun ikää on melkein 50 ja pahimmillaan alapää näyttää tältä: http://www.omakuva.org/omakuva/displayimage.php?album=topn&cat=-45&pos=25 Siinähän saisi hävetä silmät päästä naisen edessä. Aikoinaan kun kävin poistattamassa tuolta yhden luomin ja velipoika oli tuossa kunnossa naispuolisten lekurin ja hoitajan edessä, se hävetyksen määrä.

11

835

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jööti

Ihan mahoton jööti sulla :-)

• Höäxä

Tuohan on asddfds:n molo. 20mm pitkä!
        Se treenannut. Tota kun sais imee ja ottaa pyllysimmuun.

• het paikalla
        Höäxä kirjoitti:

Tuohan on asddfds:n molo. 20mm pitkä!
        Se treenannut. Tota kun sais imee ja ottaa pyllysimmuun.

Taas on asuksen iltalääkkeet ottamatta. Vetäse napit naamaan ja pää tyynyyn.

• olematon

Siis on tää paska saitti. Ku ihminen kirjoittaa tänne oikeasta asiasta ja hänelle ongelmasta niin sitten jotkun v...tun idiootit leimaa joksikin asukseski. Toi on oikeesti mun vehje ja ongelma nyt eronneena todellinen.

• En itse kuittaile oikeille ongelmille, mutta esimerkiksi tuo kuuluisa Asus tuossa ylempänä haluaisi sitä pyllysilmäänsä ihan minun nimissäni.

Luultavasti se on sinun kohtalotoveri, koska muuten sen käyttäytyminen ei ole ymmärrettävissä.

Otan osaa vaikean tilanteesi johdosta... Ja ihan oikeasti sitten.

• Satunnainen kävijä
        h-x kirjoitti:

En itse kuittaile oikeille ongelmille, mutta esimerkiksi tuo kuuluisa Asus tuossa ylempänä haluaisi sitä pyllysilmäänsä ihan minun nimissäni.

Luultavasti se on sinun kohtalotoveri, koska muuten sen käyttäytyminen ei ole ymmärrettävissä.

Otan osaa vaikean tilanteesi johdosta... Ja ihan oikeasti sitten.

Lopeta jo oikeesti asuksesta jauhaminen. Jotenkin tuo jauhaminen paljastaa, että olet saanut siipeesi asukselta?
        Sun uskottavuus laskee entisestään, kun hiet yhtä ja samaa "asus sitä, asus tätä". Ei voi olla niin katkera jos hänen sanomisissaan ei perää! Homous on toinen asia joka kertoo sinun olevan omissa sfääreissäsi näissä kulliasioissa ja yleensäkin. Kolmas juttu on se, kun alennat aina muita ylentäeksesk itseäsi. Toisten haukumisen sijaan voisit etsiä perusteita ja taustatietoa väitteillesi -kuten asus.

• 4+20

Tuolta voit saada lääkettä haavoihin oikeasti.

http://www.pegym.com/

Itse olen tähän mennessä saanut pysyvää mittaa 4,5cm, mitattu puolivuotta edellisen treenijakson jälkeen. Lähdöt oli 17,5cm ja nyt 22cm

Prosessi tosin vaatii aikaa.

Venyttämällä voisit saada suht nopeastikin tuloksia, mutta jos lopetat harjoittelun niin ne ainakin katosivat minulta (Siis venyttämällä saadut tulokset).

Tällä hetkellä aihe on itsellekin ajankohtainen, koska haluaisin päästä ainakin 30cm joku päivä.

• Satunnainen kävijä kirjoitti:

Lopeta jo oikeesti asuksesta jauhaminen. Jotenkin tuo jauhaminen paljastaa, että olet saanut siipeesi asukselta?
        Sun uskottavuus laskee entisestään, kun hiet yhtä ja samaa "asus sitä, asus tätä". Ei voi olla niin katkera jos hänen sanomisissaan ei perää! Homous on toinen asia joka kertoo sinun olevan omissa sfääreissäsi näissä kulliasioissa ja yleensäkin. Kolmas juttu on se, kun alennat aina muita ylentäeksesk itseäsi. Toisten haukumisen sijaan voisit etsiä perusteita ja taustatietoa väitteillesi -kuten asus.

Jep.

Ei sun paskanjauhamiseen jaksa enää oikein suhtautua.

Homoudesta ei jauha muut kuiin piilohintit. Come Out. Be Proud

En ylennä itseäni. En alenna muita. Mistähän tuokin nyt tuli. Ja en ole luvannut tappaakaan ketään.

Asukselta ei saa kukaan siipeensä, eikä siiven alle.

• olematon

Vittu, ei mun erektiomitta hävetä. Tää normimitta on se mikä häirittee.

• Tee jotain, äläkä kitise...

Vitun laiska olen itse, mutta varmasti saat tuuman vuodessa lepotilaan, jos haluat. Andro, ja muut sellaiset kamat auttaa taatusti, mutta ei tule huomiseksi valmista.

• 4+20

Silloin kannattaa ruveta venyttelemään, koska se lisää eniten lepomittaa.

Ps. itse käytän nyt lyyrasakkeli & jumppakuminauha viritelmää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3634
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      447
      3340
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      30
      2959
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      85
      2013
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      103
      1642
    6. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      146
      1579
    7. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1400
    8. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      114
      1374
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      36
      1113
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      6
      1035
    Aihe