Voisitko lopettaa itsesi ylentämisen ja toisten alentamisen.
Voisit myös lopettaa ne raivoamiset pienestä keskikoosta, pilaat vaan meidän pienimunaisten kaappihomojen maineen.
Pyyntö Asukselle
31
100
Vastaukset
- Mikä on sellainen mies?
Mitä? Väittääkö joku "asus" että keskikoko on pienempikin kuin 13cm?
Keskikoko on Suomessa 13cm, siitä on tutkittua faktaa!
Turhaan alatte nysämulkut enää pienemmäksi väittämään!- tumputa nykeröös
Elä Asus yhtään yritä siinä. VAIN PIENIMUNAISET VÄITTÄÄ 13 cm keskikooksi.
Sulla on vaan vitun pieni se muna että koitat saada sen keskikokoseksi valheellisilla pienillä senteillä. Samalla ylennät itsesi ja alennat muut, olet niin säälittävä pikkurunkku. - Niele se
tumputa nykeröös kirjoitti:
Elä Asus yhtään yritä siinä. VAIN PIENIMUNAISET VÄITTÄÄ 13 cm keskikooksi.
Sulla on vaan vitun pieni se muna että koitat saada sen keskikokoseksi valheellisilla pienillä senteillä. Samalla ylennät itsesi ja alennat muut, olet niin säälittävä pikkurunkku.En tiedä onko sulla lukutaidossa vai älyssä vikaa, mutta keskikoko Suomenmaassa on 13cm ja vähän alle.
- Pieni mikä pieni
Niele se kirjoitti:
En tiedä onko sulla lukutaidossa vai älyssä vikaa, mutta keskikoko Suomenmaassa on 13cm ja vähän alle.
Elä Asus kehtaa, keskikoko 16 cm. Pienimunaiset hokee jotain 13cm jotta tuntisivat itsensä keskikokoseksi, kuten sinä teet.
- sfdgdhfjgfjgj
Pieni mikä pieni kirjoitti:
Elä Asus kehtaa, keskikoko 16 cm. Pienimunaiset hokee jotain 13cm jotta tuntisivat itsensä keskikokoseksi, kuten sinä teet.
Ja elämäänsä tyytymättömät koittavat päteä ja alentaa muita siellä missä vaan riskittömästi ja helposti on mahdollista. Tämä palsta on yksi sellainen ja onneksi täällä on se asuskin, jota on niin kiva mollata. Mitään tutkimusta ei 16-senttisen puolesta ole (toisin kuin 13,52:sen), joten tuo mielipide ei voi johtua mistään muusta kuin siitä, että haluatte vittuilla joillekin ja etenkin asukselle. No, huvinsa kullakin.
- 18.5cm
sfdgdhfjgfjgj kirjoitti:
Ja elämäänsä tyytymättömät koittavat päteä ja alentaa muita siellä missä vaan riskittömästi ja helposti on mahdollista. Tämä palsta on yksi sellainen ja onneksi täällä on se asuskin, jota on niin kiva mollata. Mitään tutkimusta ei 16-senttisen puolesta ole (toisin kuin 13,52:sen), joten tuo mielipide ei voi johtua mistään muusta kuin siitä, että haluatte vittuilla joillekin ja etenkin asukselle. No, huvinsa kullakin.
12.9cm on myöskin toteennäytetty.
- asus o homoseksuaali
18.5cm kirjoitti:
12.9cm on myöskin toteennäytetty.
Kyllä, Asus kerran vilautti julkisesti saatananmoissa erektiossa elintään ja silloin asus toteennäytti 12,9 senttisen. Joten pakko se on uskoa että asuksella on 12,9 cm.
- 20+15
South park:kin kertoo totuuden penis tilastoista
Suosittelen kyseistä episodia
http://en.wikipedia.org/wiki/T.M.I.
Kyllä se vaan taitaa olla niin että 13,52 uskovaiset vain omistavat pienen. Uskon että keski koko on lähempänä 16-19cm
Sinänsä jännä juttu että missään näissä "tutkimuksissa" ei kerrota keskihajontaa taikka edes mediaani arvoa.- redfgfdhfdjgh
Jos Southparkista hakee totuutta, niin ei kauhean vahvasti mene. Kyllä sen kuule noista kondomien koo'ista (miten toi taivutetaan? :D) näkee, että keskikoko ei voi olla 16-19 cm. Normikondomin (18 cm) on tarkoitettu olevan riittävän pitkä suurimmalle osalle miehistä. Leveämmätkään kondomit erittäin harvoin yli 20 cm ovat, yleensä n. 19 cm. Lisäksi kondomin pituuteen lasketaan se spermahuppu, joka vie puolisen senttiä. Eli 17,5 cm on normikordarin mitta! Tämä itsessään on aika vahva näyttöä selvästi 16-19 cm pienempää olevasta keskikoosta. Olen aika hyvä arvailemaan asioita ja sanoisin, että siihen 13,52:seen sentti lisää, ni siinä on keskikoko suomimiehelle...eli siis 14,5 cm.
- Se pitää itse päätellä
Keskihajonta on 2cm. Päätelkää keskihajonta, päättelettehän te keskimitankin ja väärin :)
- Suomi Finland 12.9
redfgfdhfdjgh kirjoitti:
Jos Southparkista hakee totuutta, niin ei kauhean vahvasti mene. Kyllä sen kuule noista kondomien koo'ista (miten toi taivutetaan? :D) näkee, että keskikoko ei voi olla 16-19 cm. Normikondomin (18 cm) on tarkoitettu olevan riittävän pitkä suurimmalle osalle miehistä. Leveämmätkään kondomit erittäin harvoin yli 20 cm ovat, yleensä n. 19 cm. Lisäksi kondomin pituuteen lasketaan se spermahuppu, joka vie puolisen senttiä. Eli 17,5 cm on normikordarin mitta! Tämä itsessään on aika vahva näyttöä selvästi 16-19 cm pienempää olevasta keskikoosta. Olen aika hyvä arvailemaan asioita ja sanoisin, että siihen 13,52:seen sentti lisää, ni siinä on keskikoko suomimiehelle...eli siis 14,5 cm.
Suomimiehelle 12.9cm onnkeskikoko. 14.5cm on maailman keskimitta. Sehän lukee jokaisessa lääketieteen opuksessa.
Suomi Finland 12.9 kirjoitti:
Suomimiehelle 12.9cm onnkeskikoko. 14.5cm on maailman keskimitta. Sehän lukee jokaisessa lääketieteen opuksessa.
Haluaisin tarkempaa tietoa tuosta "opuksesta". Mistähän sellaisen voisi ostaa tai lainata. Heh ehhe heh ja hih. Niiin. Suomi ei ole maailmassa, joten maailman keskimitta ei koske Suomea.
Jo noita kiinalaisia, intialaisia, korealaisia ym. on niin pirusti, että pikemminkin keskimitta nousee, kun nuo nysäkullit jätetään pois. Afrikassa ja Jamaicalla on kolme viiva neljä isontavaa mallia.
Suomalaiset ovat isokullisia. Kysykää vaikka minulta. Yksi poikkeus tosin saattaa olla.
Mutta siitä ei tällä kertaa sen enempää, kun kuitenkin raivostuisi ja lupaisi puristella ulosteita kantapäille.
Korjaisin muuten asiallisen ja totuudenmukaisen aloituksen väärän tiedon. Asus ei ole enää kaapissa. Tuli jo kesällä rinta rottingilla ulos sieltä ja nyt puhuu jo luontevasti asiasta. On rehelliasen kiinnostunut mulkuista ja niiden kokoeroista, joita ei kuulemma kuitenkaan ole.
Kunpa hän vielä olisi rehellinen peniksensä koosta, niin maailmasta häviäisi yksi virtuaali17inen.
Miksi muuten kusettaa kikkeliään 17 senttiseksi, jos haluaa keskimitan olevan mahdollisimman alhainen?- Asus on oikeassa
Sepä on kato H-X niin, että vaikka jollakin on 17cm iso yrmmi, se ei muita pelasta ja isommaksi tee. Keskipituus on mikä on. Suomessa se on milliä vaille 13cm. Olen pahoillani.
- Parane pian!
Asus on oikeassa kirjoitti:
Sepä on kato H-X niin, että vaikka jollakin on 17cm iso yrmmi, se ei muita pelasta ja isommaksi tee. Keskipituus on mikä on. Suomessa se on milliä vaille 13cm. Olen pahoillani.
Voisitko Asus lopettaa itsesi ylentämisen ja toisten alentamisen. Sinä olet jatkuvasti täällä pilaamassa hyvää keskustelua räkyttämällä kuin pahainenkin rakkikoira. Hae apua jostakin muualta kuin täältä, sillä täällä sinulle tulee vain pahamieli ja purat sen kanssakeskustelijoihin raivokohtauksilla. Olen pahoillani ja otan osaa pienenmunasi johdosta, se on mitä ilmeisimmin aiheuttanut sinulle nuo mt-ongelmat. Mutta olen iloinen että rohkaistuit ja tulit sentään kaapista ulos. Olit niin syvällä kaapissa että sun perse vilkku Narniassa, mutta olihan se rymäkkä kun iso mies tuli sieltä pois, ole homo ja ylpeä siitä. Peukku sulle!
- gfgfdgdfgd
Parane pian! kirjoitti:
Voisitko Asus lopettaa itsesi ylentämisen ja toisten alentamisen. Sinä olet jatkuvasti täällä pilaamassa hyvää keskustelua räkyttämällä kuin pahainenkin rakkikoira. Hae apua jostakin muualta kuin täältä, sillä täällä sinulle tulee vain pahamieli ja purat sen kanssakeskustelijoihin raivokohtauksilla. Olen pahoillani ja otan osaa pienenmunasi johdosta, se on mitä ilmeisimmin aiheuttanut sinulle nuo mt-ongelmat. Mutta olen iloinen että rohkaistuit ja tulit sentään kaapista ulos. Olit niin syvällä kaapissa että sun perse vilkku Narniassa, mutta olihan se rymäkkä kun iso mies tuli sieltä pois, ole homo ja ylpeä siitä. Peukku sulle!
Ja sähän et tietenkään millään tavalla asusta haukkunut viestissäsi. Täällä on 100 miestä asusta vastaan, joten saa kai se vähän karkeampaa kieltä käyttääkin!
- Voimia taisteluun asus
gfgfdgdfgd kirjoitti:
Ja sähän et tietenkään millään tavalla asusta haukkunut viestissäsi. Täällä on 100 miestä asusta vastaan, joten saa kai se vähän karkeampaa kieltä käyttääkin!
Kyllä asuksessa on draivia. Jätkä on yksin sataa luuseria vastaan. Koittakaapa itse vääntää rautalangasta tampioille ja homoille? Kova luu tämä paljon parjattu totuudentorvi asus.. Kysyy munaa! Asuksen tehtävä toisaalta helppo, on niin helppo löytää faktaa kirjoista ja netistä. Hermoa vaatii ja sinniä vääntää idiooteille rautalangasta. Itse tosin veikkaan, että nämä arviolta "sata tyyppiä" kirjoittelee korkeintaan kahdelta näppikseltä. Tyylikin usein sama " toista alentava, itseään ylentävä". Iät ja ajat on toisinajattelijat alennettu hullujen toimesta hulluiksi. Tässä kyse ei ole edes toisinajattelusta tai totuudenpaljastamisesta, vaan kirjoitettujen faktojen sanoiksi pukemisesta.
- Olet tosi nolo
Voimia taisteluun asus kirjoitti:
Kyllä asuksessa on draivia. Jätkä on yksin sataa luuseria vastaan. Koittakaapa itse vääntää rautalangasta tampioille ja homoille? Kova luu tämä paljon parjattu totuudentorvi asus.. Kysyy munaa! Asuksen tehtävä toisaalta helppo, on niin helppo löytää faktaa kirjoista ja netistä. Hermoa vaatii ja sinniä vääntää idiooteille rautalangasta. Itse tosin veikkaan, että nämä arviolta "sata tyyppiä" kirjoittelee korkeintaan kahdelta näppikseltä. Tyylikin usein sama " toista alentava, itseään ylentävä". Iät ja ajat on toisinajattelijat alennettu hullujen toimesta hulluiksi. Tässä kyse ei ole edes toisinajattelusta tai totuudenpaljastamisesta, vaan kirjoitettujen faktojen sanoiksi pukemisesta.
Hei Asus, kovasti taas olet siinä itseäsi ylentämässä ja toisia alentamassa ja haukkumassa. Voisitko jo lopettaa, on todella noloa. Sulla on pieni, kaikki sen tietää, ei kukaan usko sinun 17 senttiseen, et edes sinä itse!
Olkaapas rehellisiä, te jotka väitätte 13 senttiä keskikooksi. Onko teillä itsellänne 12-14 senttinen muna?
Nyt tulee vinkki: Lyökää pipo housuihinne, näin teki eräs nimeltämainitsematon pienimunainen oululainen. - Kova luu!
Voimia taisteluun asus kirjoitti:
- Siis daaaa
Olet tosi nolo kirjoitti:
Hei Asus, kovasti taas olet siinä itseäsi ylentämässä ja toisia alentamassa ja haukkumassa. Voisitko jo lopettaa, on todella noloa. Sulla on pieni, kaikki sen tietää, ei kukaan usko sinun 17 senttiseen, et edes sinä itse!
Olkaapas rehellisiä, te jotka väitätte 13 senttiä keskikooksi. Onko teillä itsellänne 12-14 senttinen muna?
Nyt tulee vinkki: Lyökää pipo housuihinne, näin teki eräs nimeltämainitsematon pienimunainen oululainen.Asuksel hei ihan oikeesti on 17 cm!!!!!!!
- asus on luuseri
Siis daaaa kirjoitti:
Asuksel hei ihan oikeesti on 17 cm!!!!!!!
Ei ole. Pipon se on lyönyt housuun. Ajatella, perheellinen mies lyö pipon housuihin ja lähtee kaupungille elvisteleen.
asus on luuseri kirjoitti:
Ei ole. Pipon se on lyönyt housuun. Ajatella, perheellinen mies lyö pipon housuihin ja lähtee kaupungille elvisteleen.
Voimia taisteluun asus-nikin kirjoittama posti oli Asuksen kirjoittamaksi poikkeuksellisen hyvä. Sen paljasti vaan tuo homojen vetäminen aiheeseen, johon se ei kuulu.
Ken härjillä ajaa, se härjistä puhuu ja Asus on härkämiehiä. Oikea sonnikin olisi, jos olisi yli 12 senttinen jalkojen välissä.- Jomppe Mulqwist
asus on luuseri kirjoitti:
No otitko todesta sen läpän? Ei kai etes asuksella ole 17cm velttona?
- asus on rääpäle
Jomppe Mulqwist kirjoitti:
No otitko todesta sen läpän? Ei kai etes asuksella ole 17cm velttona?
Ei ole ei.. Asuksella on perseestä mitattuna helevetin kovassa eressä 17 senttiä. Kuulema nainnissa sillä ei ole täysierektio, puoliveltolla koittaa nussia.
asus on rääpäle kirjoitti:
Ei ole ei.. Asuksella on perseestä mitattuna helevetin kovassa eressä 17 senttiä. Kuulema nainnissa sillä ei ole täysierektio, puoliveltolla koittaa nussia.
Puoliveltolla? Ja kyllä se enemmänkin täysveltto.
Mitä nykyään? Miehiä, naisia, jotain muuta. Metsästyskoiralle ei pidä antaa tosin asuksen kalsareista hajua. Se on koiraparan metsästäjäuran loppu ja muutenkin ikävä katsoa metsästyskoiraa, joka aktiivisesti yrittää hirttäytyä pantaansa.- Ootte koomisia
h-x kirjoitti:
Puoliveltolla? Ja kyllä se enemmänkin täysveltto.
Mitä nykyään? Miehiä, naisia, jotain muuta. Metsästyskoiralle ei pidä antaa tosin asuksen kalsareista hajua. Se on koiraparan metsästäjäuran loppu ja muutenkin ikävä katsoa metsästyskoiraa, joka aktiivisesti yrittää hirttäytyä pantaansa.On asus jättänyt katkeruutta :)
- HAHAHAH!!!!!
Ootte koomisia kirjoitti:
On asus jättänyt katkeruutta :)
Voi voi, luulet kyllä Asus itsestäsi jälleen kerran liikoja.
- Voin kuvitella
HAHAHAH!!!!! kirjoitti:
Voi voi, luulet kyllä Asus itsestäsi jälleen kerran liikoja.
Älä naura, sun henki haisee.
- juuuuups ja joo
Voin kuvitella kirjoitti:
Älä naura, sun henki haisee.
Henki on haissut jo yli kymmenen vuotta. Sieltä asusjutut todistettavasti lähteneet.
- Dentist
juuuuups ja joo kirjoitti:
Henki on haissut jo yli kymmenen vuotta. Sieltä asusjutut todistettavasti lähteneet.
Mee hammaslääkäriin ja laitata tekatit, niin sulla edes joku mahis saada mulkulles muutakin käyttöä kuin runkkaaminen.
Pese hampaat joks päivä.
- susa .
pippeli pepussa on kuin kepi kolossa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi453703Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4653554Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan302989Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!882105- 1501759
- 1051700
- 1221475
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541410Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401202Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l61085