Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
h-x
profiilit
h-x
h-x
Vapaa kuvaus
Kaikkien alojen asiantuntija ja Askon kaveri ;)
Aloituksia
0
Kommenttia
8679
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä tuollaiselle fiksun oloiselle miehelle pitää kuva laittaa. Ethän näytä sivullisille sitä. Saat myös peniksestäni kuvan jos haluat. Nepparistani en halua kuvaa antaa, mutta voit sen aukasta. jos sinulta löytyy sopiva työkalu.
11-senttinen yläkäyräkippura ei valitettavasti ole sellainen, joten saat unohtaa koko jutun.
03.01.2013 16:59
Jep.
Haluatko mua? Vai miksi kyselet?
03.01.2013 15:31
Hyvän pituinen vehje. Paksuudeltaan sopiva neitseellisten paikkojen aukomiseen. Siihen erittäin hyvä, vallankin jos ei ole yläkäyrä piikki.
03.01.2013 15:29
Kai sinäkin sitä vilkaisit? Narahtiko kaapin saranat? lol
Ai niin. Nicki sen kertoikin...
Laita sinä naamastasi kuva, niin minä laitan perseestäni. Verrataan. Mulla on aika nätti pylly. Mites sun nammi? Ja puh.numba näin aluks riittää;)
03.01.2013 14:26
Asussan11cm on ollut pikkuisen hoidossa kullifiksaation vuoksi. Hän käytti ossian1 nickiä ihmetellessään, että kui helevatassa kellään on yli 13-senttinen kiiki.
Hänen mielestään petom78:in kikuli on samaa kokoa, kun suosiota saaneet pikkukippurat -Kuvaa keskikokoisesta- keskustelussa. Voin kertoa, että se ei ole samaa kokoa. Ei ihan niin kuin lähimaillakaan. Kai ne kuvat olisivat suurentaneet noita pienempiäkin. Yllättäen optinen harha tulee vastaan vasta yli 14-senttisissä. Yllätys tosiaan...:D
03.01.2013 14:22
Anna Oulun pojan katsella myös naisen peppureikää joskus. Ja kuka sanoo, että se olis hetero?
03.01.2013 14:07
Asuksen bannaus-toiveeseen viitaten, saatan lukijoiden huomioon nämä "hauskat" heitot, joista hänen rouvansakin olisi varmaan ylpeä.
--------------Tervetuloa Vuokattii1.3.2012 13:320 SULJE
***** tuon H-X eli asddfds:n sais hakata lapiolla hengiltä ja kaivaa sinne hiihtoputken vierusmaastoon Sotkamoon.
Ja
--------------Bort to kill you!!!1.3.2012 15:180 SULJE
Sulla taitaa kiristää homo-äx. Myönnä nyt vaan se 13.52cm keskimitaksi ja suksi vttuun kimittävä himopersepaviaani!
En viitsisi alkaa sinulta puriaramaan oaskoja kabtapäillesi, eli ole hyvä ja poistu tältä palstalta kiikaava, akkamainen hintti!
Ja
------------------Feel it!!!!!1.3.2012 18:190 SULJE
Sun nokkas on kohta paskana!!!
Ja
----------------english virtual24.2.2012 11:48-3 SULJE
Havaittavissa vaivautunutta tekonaurua pahanhajuisesta mätäsuusta joka on alkaahha, pienen rimpulamiehen rumassa naamassa? No mutta kun Wikipediahan tuon tuloksen antoi, ei mikään asus-maailma?
-Vai onko asus-maailma aikuisten maailma, reality world, ja ********** munansa mittaajien maailma sitten se satusetien maa?
- Kumpaakohan ihmiset uskoo, Wikipediaa vai teitä kikkelinne ********** mittaajia?
Nämä yhdestä keskustelusta poimittuja...
Näiden kirjoittaja esittää minulle bannia...
Oliskohan hänen oman mielenterveyden vuoksi hänet bannattava. Se toki veisi monta mehukasta heittoa pois palstalta, mutta tuollainen raivoaminen ei voi olla enää terveen ihmisen toimintaa.
En kuitenkaan itke ylläpidolle, mutta ne joita itkettää, niin itkeköön.
Huolestuttavassa kunnossa on mielenterveystyö Suomen keskivaiheilla:(
02.01.2013 17:41
Realistisuutta? Onko tässä sitä?
Leikkauttanut itselle tissit? Minä? Ja esiintyisin naisena?
Ja että vielä hyppäisin kiikkuun... Kyllä sinä ainakin sukua olet Asukselle. Sen verran pöhköjä horiset.
01.01.2013 18:49
Valot palaa...kop kop?
Brüno taisi tämänkin osata ennustaa;)
Jospa huolehdittaisiin ihan vaan omasta olosta. Käy raskaaksi kaikkien muiden terveydestä ja oloista huolehtiminen.
01.01.2013 18:46
Ja Asus samana vanhana katkerana tänäkin vuonna... Ei hyvä alku vuodelle.
01.01.2013 17:56
Jotkut 17 senttisetkin on sieltä mitattu.
Sitä mietin millainen 9-senttinen on p-reiästä mitattu... Onko sitä?
Big tits tuntuu olevan aika hyvin jyvällä asioista.
01.01.2013 16:01
Äläpä hätäile. Kysymyksessä saattaa ollaa väärinmitattu peli.
Otappa Joreeee... peukku pois välistä ja mittaa uudestaan. Juuri niin. Siitä mitan ja häpykarvojen välistä se peukku veks ja sitten painat siitä kohdalta, missä se peukku oli, niin siihen häpyluuhun sen mitan alkupään...
Eikös tullutkin jo normaalit 15-16 senttiä ja jos olet juniori, mitä tässä jo vähän epäiltiin, niin se saattaa kasvaa ihan miesten mittoihin vielä;)
01.01.2013 15:57
http://www.youtube.com/watch?v=J-HbFY4A6pc
Ei mun tartte tuota säveltää:) Tuossa on nuotit, mutta sanoitus heittää Tapsalla:D
Nuori mies ei tunne meidän kansallislauluja näköjään...lol.
Mukavaa vuoden jatkoa.
01.01.2013 12:22
Jos olisit lukenut palstaa, niin tietäisit, että 14-15 senttinen on jo murhakulli...;)
Hyvää uutta vuotta.
01.01.2013 00:02
Mukavaa tulevaa vuotta sullekin;)
Kyllä mä Brüno sut ensimmäisenä tarkistaisin ja sen jälkeen tsekkaisin, näkyykö missään mahtavan masun alla pikkuista tai isoa yläkäppyrää;)
Myös lounaan timmiä pitää pitää silmällä:D
Silmiin en kehtaisi ketään katsoa. Sen verran on tullu vittuiltua jokaiselle:D
Mutta voin pitää katseeni suunnilleen siellä keskivartalossa ja selkeät mielikuvani ovatkin enää vain tarkistusta vailla.
Kukaan ei haluaisi vanheta, mutta melkein jokainen haluasi elää vanhaksi. Dilemmaa kerrakseen.
Brüno se aina ehtii...;) Eihän mun hommista tuu enää mitään, kun sä aina toivottelet kaikki ensin.
31.12.2012 21:26
Olettaa ja ainakin toivois;)
31.12.2012 15:08
Melekoinen mulukku olet, kun luulet minun tänne muiden kuvia postannneen.
Joskus olen linkin laittanut jo ennenkin linkattuihin kuviin, mutta esimerkiksi Aijaahan en ole kenenkään naapuritallin hevosen tai ponin mulukkua pannu;)
Kyllä täällä muitakin mulukut kiinnostaa... sinuakin. Heteromiestä, omien sanojensa (tsiihh...nnnhhhnnhh...tirsskkkk) isomulkkuista heteromiestä. Miksi olet niin kiinnostunut toisten kyrvistä. Haluatko suuhun vai perseeseen vai vertailetko niitä vaan omaasi?
Pointti taas, Asus, tällä palstalla on se; onko koolla väliä. Juuri niin... sillä pienelllä koolla, vai vähän isommalla, normaalimmalla koolla, vai pojka_87-mallisilla norsukonoisilla.
ONKO SILLÄ KOOLLA VÄLIÄ ?
Ja onhan sillä. Kukaan, joka lukee tätä palstaa ei väitä vastaan. Minusta normaali, keskiverto 15-18- senttinen on sopiva kaikille, eikä todellakaan revi naisten lemmenluolaa pohjattomaksi... Mutta hinkuttelee jo melkoisen mukavasti eri ilmansuunnista.
Terkkuja naisille
31.12.2012 13:53
Paljonko perseeestä mitattuna? Nykykäsityksen mukaan myös se mitta kuuluu ilmoittaa.
Onnittelut asiallisen kokoisesta pelistä...
ps. Liioitellen saa lisää mittaa (viittaus nickiin)
30.12.2012 14:47
Tuota noin... Mitäs heikkoutta on tällä palstalla 17 senttisen murhakullin omistajalla? Ja miksi se murhakullin omistaja ei soisi kellekään muulle sellaista hevospeliä, vaan väittää tiukasti niitä olevan vain hänellä. Noin suunnilleen;)
Et kai epäile hänen kusettavan mittaansa?
Periaatteessa Asuksen kiusaamisen pitäisi olla mahdotonta... Niin monta kertaa hän on palstan ovet sulkenut. Mutta masokismiko se tuo aina takaisin.
Mulle käy Asuksen nakertelun lopettaminen, mutta ihan vaiti en aio paskojen puristeluja ja tappouhkauksia katsella.
Eli Asuskin voisi miettiä mitä iPhonestaan päästelee.
30.12.2012 14:29
Varo vaan, ettet saa munaa:D
30.12.2012 14:18
415 / 434