Oletko homo?

Munapully

Kerro se minulle?

8

80

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jep.
      Haluatko mua? Vai miksi kyselet?

• Täysin homo

Laita kasvokuvaa..eihän homoilukaveriakaan oteta kuin sikaa säkissä? Kerro itsestäsi?

• Täysin homo kirjoitti:

Laita kasvokuvaa..eihän homoilukaveriakaan oteta kuin sikaa säkissä? Kerro itsestäsi?

Kyllä tuollaiselle fiksun oloiselle miehelle pitää kuva laittaa. Ethän näytä sivullisille sitä. Saat myös peniksestäni kuvan jos haluat. Nepparistani en halua kuvaa antaa, mutta voit sen aukasta. jos sinulta löytyy sopiva työkalu.

11-senttinen yläkäyräkippura ei valitettavasti ole sellainen, joten saat unohtaa koko jutun.

• Täysin homo
        h-x kirjoitti:

Kyllä tuollaiselle fiksun oloiselle miehelle pitää kuva laittaa. Ethän näytä sivullisille sitä. Saat myös peniksestäni kuvan jos haluat. Nepparistani en halua kuvaa antaa, mutta voit sen aukasta. jos sinulta löytyy sopiva työkalu.

11-senttinen yläkäyräkippura ei valitettavasti ole sellainen, joten saat unohtaa koko jutun.

Et uskalla?

• Täysin homo kirjoitti:

Et uskalla?

Todista, ettet ole Asus. En viitsisi henk.koht. syistä hänelle kuvaani antaa. Tumputtelee sitä tiiraillessaan kuitenkin.

Kirjoita viiden (no kolmen) sanan virke ilman kirjoitusvirheitä, älä lupaa vuorokauteen puristaa kenenkään paskoja kantapäille, älä uhkaa tappaa ketään ja tunnusta, että 13.52 on suurin kusetus, mitä kullinkoosta on koskaan julkaistu.

Ja isoilla kirjaimilla toteat vielä, että 17 senttiä Oulussa, ei ole mulukun mitta, vaan Kaakkurivaaran kirjaston oppilastyönä tehdyn eilisen pikkupullan hinta.

Diili?

• Täysin homo
        h-x kirjoitti:

Todista, ettet ole Asus. En viitsisi henk.koht. syistä hänelle kuvaani antaa. Tumputtelee sitä tiiraillessaan kuitenkin.

Kirjoita viiden (no kolmen) sanan virke ilman kirjoitusvirheitä, älä lupaa vuorokauteen puristaa kenenkään paskoja kantapäille, älä uhkaa tappaa ketään ja tunnusta, että 13.52 on suurin kusetus, mitä kullinkoosta on koskaan julkaistu.

Ja isoilla kirjaimilla toteat vielä, että 17 senttiä Oulussa, ei ole mulukun mitta, vaan Kaakkurivaaran kirjaston oppilastyönä tehdyn eilisen pikkupullan hinta.

Diili?

Olen täällä ekaa päivää käyttäjänä eli en tiedä oikein näitä juttuja. Itse olen 48-vuotias bottom. Kumpi sinä H-X?
        Kerro nyt jotain itsestäsi?

• Kiinnostunut69
        Täysin homo kirjoitti:

Olen täällä ekaa päivää käyttäjänä eli en tiedä oikein näitä juttuja. Itse olen 48-vuotias bottom. Kumpi sinä H-X?
        Kerro nyt jotain itsestäsi?

Mistäpäin olet??

• x-h
        Kiinnostunut69 kirjoitti:

Mistäpäin olet??

Olen Raahesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      97
      962
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      54
      898
    3. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      61
      798
    4. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      141
      728
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      65
      675
    6. 78
      531
    7. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      498
    8. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      40
      496
    9. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      86
      487
    10. Olit kyllä niin

Tunnekylmä lopussa että ei ole paluuta enää niihin rakkaudentunteisiin joita joskus koki
      Ikävä
      44
      467
    Aihe