Kerro se minulle?
Oletko homo?
8
60
Vastaukset
Jep.
Haluatko mua? Vai miksi kyselet?- Täysin homo
Laita kasvokuvaa..eihän homoilukaveriakaan oteta kuin sikaa säkissä? Kerro itsestäsi?
Täysin homo kirjoitti:
Laita kasvokuvaa..eihän homoilukaveriakaan oteta kuin sikaa säkissä? Kerro itsestäsi?
Kyllä tuollaiselle fiksun oloiselle miehelle pitää kuva laittaa. Ethän näytä sivullisille sitä. Saat myös peniksestäni kuvan jos haluat. Nepparistani en halua kuvaa antaa, mutta voit sen aukasta. jos sinulta löytyy sopiva työkalu.
11-senttinen yläkäyräkippura ei valitettavasti ole sellainen, joten saat unohtaa koko jutun.- Täysin homo
h-x kirjoitti:
Kyllä tuollaiselle fiksun oloiselle miehelle pitää kuva laittaa. Ethän näytä sivullisille sitä. Saat myös peniksestäni kuvan jos haluat. Nepparistani en halua kuvaa antaa, mutta voit sen aukasta. jos sinulta löytyy sopiva työkalu.
11-senttinen yläkäyräkippura ei valitettavasti ole sellainen, joten saat unohtaa koko jutun.Et uskalla?
Täysin homo kirjoitti:
Et uskalla?
Todista, ettet ole Asus. En viitsisi henk.koht. syistä hänelle kuvaani antaa. Tumputtelee sitä tiiraillessaan kuitenkin.
Kirjoita viiden (no kolmen) sanan virke ilman kirjoitusvirheitä, älä lupaa vuorokauteen puristaa kenenkään paskoja kantapäille, älä uhkaa tappaa ketään ja tunnusta, että 13.52 on suurin kusetus, mitä kullinkoosta on koskaan julkaistu.
Ja isoilla kirjaimilla toteat vielä, että 17 senttiä Oulussa, ei ole mulukun mitta, vaan Kaakkurivaaran kirjaston oppilastyönä tehdyn eilisen pikkupullan hinta.
Diili?- Täysin homo
h-x kirjoitti:
Todista, ettet ole Asus. En viitsisi henk.koht. syistä hänelle kuvaani antaa. Tumputtelee sitä tiiraillessaan kuitenkin.
Kirjoita viiden (no kolmen) sanan virke ilman kirjoitusvirheitä, älä lupaa vuorokauteen puristaa kenenkään paskoja kantapäille, älä uhkaa tappaa ketään ja tunnusta, että 13.52 on suurin kusetus, mitä kullinkoosta on koskaan julkaistu.
Ja isoilla kirjaimilla toteat vielä, että 17 senttiä Oulussa, ei ole mulukun mitta, vaan Kaakkurivaaran kirjaston oppilastyönä tehdyn eilisen pikkupullan hinta.
Diili?Olen täällä ekaa päivää käyttäjänä eli en tiedä oikein näitä juttuja. Itse olen 48-vuotias bottom. Kumpi sinä H-X?
Kerro nyt jotain itsestäsi? - Kiinnostunut69
Täysin homo kirjoitti:
Olen täällä ekaa päivää käyttäjänä eli en tiedä oikein näitä juttuja. Itse olen 48-vuotias bottom. Kumpi sinä H-X?
Kerro nyt jotain itsestäsi?Mistäpäin olet??
- x-h
Kiinnostunut69 kirjoitti:
Mistäpäin olet??
Olen Raahesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433604Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4433217Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan292885Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!831957- 871547
- 1301414
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541390- 1101320
SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs721173Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.351053