olisi kiva tietää katselevatko tytöt ja naiset höyrysaunassa miesten kalu kokoja mitä mieltä te ootte jos näette että mies seisoo eikä paikkaa ole ole istua ja miehellä on hieman kalu pystyssä näin mulle on käynyt en tiijä mitä naiset siitä ajattelee paikka on ollut imatran kylpylä
yhteis höyrysaunassa
2
436
Vastaukset
- 416s54fg4gh
Eikö ole muuta paikkaa seisottaa kuin yleinen tila, helevetin pervo.
Oikein kun tempaisee avokämmenellä mulukun nuppiin, niin eiköpä seisokki hellitä.
Yhden kerran olen nähnyt puoliseisovan uimahallin suihkussa ja kerran ihan junnuna yhden ihan jäykän saunan puolella.
Kaverin kanssa kun oltiin hallilla, niin se kuiskas mulle, että katos mitä toi ukko tekee. Ja se prkl veteli siinä vieressä aisaansa ja alkoi vielä kulkemaan meidän perässä.
Nykyään nuoret kehtaavat mennä sanomaan valvojille tuollaisista pervoista, mutta eipä meille tullu sellainen mieleenkään.
Kyllä ne seisokkipaikat on oltava jossain muualla, kuin yleisissä kylpylöissä.
Lapset etenkin järkyttyvät, jos näkevät pieniä seisovia kulleja. Luulevat pikkumulkkuisuutta yleisemmäksikin ilmiöksi:(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433594Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4423197Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan292885Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!831947- 871537
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541390- 1281380
- 1101320
SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs721163Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.341039