olisi kiva tietää katselevatko tytöt ja naiset höyrysaunassa miesten kalu kokoja mitä mieltä te ootte jos näette että mies seisoo eikä paikkaa ole ole istua ja miehellä on hieman kalu pystyssä näin mulle on käynyt en tiijä mitä naiset siitä ajattelee paikka on ollut imatran kylpylä
yhteis höyrysaunassa
2
453
Vastaukset
- 416s54fg4gh
Eikö ole muuta paikkaa seisottaa kuin yleinen tila, helevetin pervo.
Oikein kun tempaisee avokämmenellä mulukun nuppiin, niin eiköpä seisokki hellitä.
Yhden kerran olen nähnyt puoliseisovan uimahallin suihkussa ja kerran ihan junnuna yhden ihan jäykän saunan puolella.
Kaverin kanssa kun oltiin hallilla, niin se kuiskas mulle, että katos mitä toi ukko tekee. Ja se prkl veteli siinä vieressä aisaansa ja alkoi vielä kulkemaan meidän perässä.
Nykyään nuoret kehtaavat mennä sanomaan valvojille tuollaisista pervoista, mutta eipä meille tullu sellainen mieleenkään.
Kyllä ne seisokkipaikat on oltava jossain muualla, kuin yleisissä kylpylöissä.
Lapset etenkin järkyttyvät, jos näkevät pieniä seisovia kulleja. Luulevat pikkumulkkuisuutta yleisemmäksikin ilmiöksi:(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176319Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3796135Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695930Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443962Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452365Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42345Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1191403- 121231
- 1851077
- 59887