Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tuntijasi
profiilit
tuntijasi
tuntijasi
Vapaa kuvaus
Hei tämä on mukava palsta!
Aloituksia
16
Kommenttia
2457
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hei
sinä olit ulkomailla, uskoisin. yksinäinen sydämesi heitti voltteja ja sai vastakaikua kaipuulleen. tilanne oli otollinen herkälle romanssille.
minusta vain tuntuu, että sinun tunteesi ovat vahvemmat kuin sinun. kertoisin niin mielelläni sinulle jotakin hyvää tässä asiassa, mutta näen monta mutkaa matkassa.
miehellä on joitakin ongelmia ja ne maksavat rahaa. tämä tilanne on niin hankala, että sinun olisi ehkä helpompi päästää hänestä irti.
olet ehkä jo miettinyt hänen luokseen menoa, vaikka pysyvästikin. sitä en sinulle neuvoisi, voisit joutua hankalaan asemaan.
jos uskot teillä olevan mahdollisuuksia, niin varaudu pitkään odotusaikaan.
kaikkea hyvää sinulle ja herkälle mielellesi!
t: Keskiyö
22.09.2011 23:03
Hei
olette kumpikin vapaita ja se on hieno juttu. en sanoisi häntä peluriksi, mutta en myöskään usko että hän olisi parhaillaan etsimässä vaimoa itselleen.
taitaa miehellä olla kaikennäköistä hommaa ja harrastusta, hän elää nähdäkseni ns. päivä kerrallaan.
sinä taas olisit valmis syvempäänkin suhteeseen, olet ollut yksin jo jonkin aikaa. en tarkoita lyhyitä treffejä, vaan että olet ollut ilman syvällistä suhdetta.
hän saa paljon kaikenlaisia viestejä, jotkut unohtuvat ja joihinkin hän vastaa.
siksi sinun olisi nyt hyvä istua puhelimesi päällä, ettet vain ottaisi uudestaan yhteyttä. ole hieman vanhanaikainen ja anna uroksen ottaa yhteyttä, katsotaan mitä tapahtuu.
niin, te näette kyllä työn merkeissä. ole sitten iloisen neutraali, älä kysele mitään henkilökohtaisista menoista yms. kyllä sinä osaat.
minun mielestäni sinä tapaat toisen miehen. ja vastaasi tulee myös englantilainen mies, tai englantia puhuva mies. teillä on hauskaa yhdessä.
22.09.2011 22:29
Hei taas
sinä et taida asua suomessa, vai mitä? mietin tuota sinun alaasi ja ajattelen, että sopisit jollakin tavalla terapeuttiseen työhön.
niitä on vaikka minkälaisia, pienistä istunnoista aivan akateemiseen ammattiin asti.
sinulla on elämänkokemusta ja tiedät intuitiivisesti paljon asioita.
sisäinen näkeminen kehittyy itsestään, jos niin on tullakseen. en oikein usko, että sitä voi harjoittaa tai oppia.
tuosta ystävästäsi (L) en tiedä, en osaa nähdä nimiä. mutta ehkä vielä kuulet hänen ongelmastaan, jos häntä tarkoitin.
sinä osaat myös kirjoittaa hyvin, sekin olisi jonkinlainen suuntaviitta työuralle.
22.09.2011 22:23
Hei
olet yksinäinen, koska kiinnityt niin helposti toiseen ihmiseen. ote omaan itseesi on riippuvainen ulkomaailmasta, et vielä usko täysillä omaan upeaan itseesi.
miehellä on muita menoja ja omia juttuja, sinä et taida olla päällimmäisenä hänen ajatuksissaan. uskoisin sinun kuitenkin piakkoin vielä kuulevan hänestä.
mutta mitä sinä oikeasti haluat hänestä, sitä mietin. te olette melko erilaisia ihmisiä. sinulla on hyvä naisihminen lähelläsi, hän odottaa puolestaan sinun yhteydenottoasi. voisitte tehdä jotakin kivaa vaikka viikonloppuna kahdestaan.
älä jää odottelemaan miehen yhteydenottoa, muuten sinua alkaa vain itkettämään. potki omia juttujasi eteenpäin ja lähde ulos, siellä on kokonainen maailma sinua odottamassa.
22.09.2011 20:26
Hei
minusta tuntuu vahvasti, että sinä pakoilet jotakin. en nyt tarkoita ihmisiä, enkä perhettä, vaan sinussa itsessäsi on jokin lukko.
koska et aavista mikä se on, uskot uusien maisemien vievän sen olon pois. voisiko olla näin?
oliko sinulla lapsena tai nuoruudessa jotakin hankalaa, mitä et ehkä vielä ole tietoisesti käynyt läpi? sinulla on selvästi jokin malli, minkä mukaan teet päätöksiäsi. onkohan se sinun oma mallisi, vaiko jostain opittu malli?
näen sinun kiertävän rataa. se voisi olla linnunratakin, mutta ei ole nyt. se on matala kuin moottoritie, sinä vain ajat ilman päämäärää eteenpäin.
mieti sitä rauhassa itseksesi. mieti kuka ihminen on eniten vaikuttanut sinun elämääsi. ja mieti sitten, mitä yhtäläisyyksiä teillä kahdella on.
mietin voisiko se ehkä olla sinun äitisi.
sinä voisit olla vanhempi, sillä silloin sinä rikkoisit tuon maantien ja lähtisit "sisäisesti" jonnekin muualle.
olen oikeastaan jo varma, että sinulla on omaksumasi ajatusmalli.
kaukaa haettuna esimerkkinä esimerkiksi uskonnollisen kasvatuksen saaneilla lapsilla on elämässään tiukka ja tarkka malli siitä, miten pitää elää. sitä on vaikea muuttaa aikuisena, vaikka haluaakin elää toisenlaista elämää.
samoin sellaisessa perheessä, jossa oli väkivaltaa, tai mielenterveydellisiä ongelmia, kuten alistamista.
toivon kovasti, että löytäisit sen avaimen itsestäsi. sillä siitä lähtee ylöspäin ponnistamisesi.
22.09.2011 20:21
Hei
jospa vaihtaisit reviiriä ja tutustuisit uusiin kavereihin.
ehkä siinä ryhmässä, missä liikut, sinun kohdalta energiat ovat kuluneet loppuun.
minulle tulee mieleen joku kioski jostakin syystä. ja siellä on nainen, joka vahtii sinua.
ihan jokaisen ihmisen elämässä on hyvää ja huonoa tasapainoisesti, on vain opittava elämään molempien tunteiden kanssa.
22.09.2011 19:44
Hei
minä en ymmärrä, miten jokainen ovi vedetään edestäsi kiinni.
sinulla taitaa olla oma firma, ei muuten noin jyrkästi toimittaisi.
näen sinut vaihtamassa alaa kokonaan. ehkä lähdet opiskelemaankin, jokin täyskäännös on edessäsi. ehkä paikkakunnan muutoskin.
tyhjästä ei voi nyhjäistä, sinun mattosi heiluu jalkojesi alla kovasti. olet ollut hyväuskoinen optimisti, mutta näen myös, ettei sinua ole neuvottu asioissa aivan rehellisesti.
näen hiuksia ja peruukkeja, niitä on hyllyt täynnä. mitä se sitten tarkoittaakin.
minä en ikävä kyllä näe mitään ihmettä, ennemminkin näen sinut lähtöruudussa aivan uudessa elämässä.
mutta, se voi olla myös elämäsi haaste ja uusi virta. älä jätä huomioimatta sitä mahdollisuutta, että vaihdat alaa kokonaan.
jos konkurssi on ainoa mahdollisuus, anna sitten mennä. olet älykäs ihminen ja tiedät, että sellaista tapahtuu joka päivä äärettömän ahkerillekin ihmisille. se on sitten sen asian ja yrittämisen loppu ja piste. mutta sen mukana loppuvat myös kiusaavat päänsäryt ja jatkuva riittämättömyyden tunne.
pari vuotta opiskelua niukalla budjetilla ja laiva kohti uutta satamaa, sellaisen mahdollisuuden minä sinulle näen. ja jokin laiva liittyy elämääsi aivan oikeasti.
toivon sinulle kaikkea hyvää ja paljon voimia, laitoin kynttilänkin palamaan.
22.09.2011 16:56
Hei
mielenkiintoinen tilanne. mutta samalla sanoisin, että et ole vielä aivan parantunut erosi tuomasta stressistä ja shokista.
tuosta toisesta miehestä ja luottamuksesta sanon sen verran, että tietenkään et voi luottaa uuteen tuttavuuteen nopeasti.
saksaksi on sellainen sanonta (sanaleikki samalla), että sattumia ei ole olemassakaan. mutta on asioita / tilanteita, jotka putoavat syliimme.
"es gibt keine zufälle, aber die fälle fallen auf uns zu".
tilanne / kohtaaminen siis putoaa syliisi, mutta luottamus on ansaittava. se ei yleensä tapahdu nopeasti, koska luottamus on niin arvokas asia. älä siis luota keneenkään kaikessa, ennenkuin se ansaitaan.
sinun exälläsi ei enää ole lupaa olla mustasukkainen. hänen mustasukkaisuutensa osoittaa minun mielestäni huonoa itsetuntoa. tietenkään hän ei ikinä sitä myöntäisi, mutta uskon sen olevan niin.
sinun tuleekin tavata muita miehiä, katsella ja haistella ilmaa ympärilläsi. olet nuori ja tarvitset luotettavan ihmisen rinnallesi.
hymyile miehille ja ole avoin, vilkuta hieman vihreää valoa itsestäsi. kyllä sinä löydät uuden kumppanin sitten, kun olet siihen aivan vapaa sydämestäsi.
22.09.2011 16:47
Hei
näen sen verran, että mies on sinua pidempi ja voimakkaampi. uskon sinun myös elävän euroalueella.
hänen perheeseensä tai ammattiinsa saattaa liittyä pelit ja leikkikalut. heillä on ehkä liike tai paja tai firma tai siihen suuntaan.
veikkaisin ennemminkin saksaan päin, en usko että mies olisi suomalainen.
en näe lapsimäärää, mutta lapsia saat toki. ehkä kahdellekin miehelle.
22.09.2011 16:39
Hei taas
olin äsken pitkällä pyörälenkillä ja sinä tulit koko ajan mieleeni. arvasin, että mielessäsi oli jotakin, mikä pisti minua.
mutta ei se mitään, kiva kun vielä kirjoitit. olet itsekin kokenut elämässäsi paljon ja tiedät miten nämä hommat etenevät.
näen sinut vieläkin niissä tummissa vaatteissa, et ole uskaltautunut siirtyä vaaleisiin ja pastilleihin. jokin siinä sanoo minulle, että värit liittyvät uusiin askeleisiisi. sininen ja violettiin suuntautuvat värit muistuttavat uniformua, ne ovat hyvin järkeviä ja turvallisia. mutta ne heijastavat myös tiukkuutta ja järjestelmällisyyttä.
ethän pahastu, kun yritän puputtaa sinulle vaaleampia kuoseja? ota se huumorilla, minun vain oli pakko taas kertoa siitä.....
22.09.2011 16:35
Hei
ensiksikin, minä en pysty kertomaan aikoja. voin joskus arvailla niitä vaatetuksesta tai ympäristöstä, mutta en läheskään aina.
kysyt tuosta elämäsi miehestä.
minulle nousee vahvasti näkyviin kaksonen. hän voisi joko olla oikeasti kaksonen, tai sitten kuvainnollisesti, eli horoskoopissa kaksonen.
hän on tarkka luonteeltaan ja monesta asiasta kiinnostunut. joko hänellä on kaksonen sisarena tai veljenä, tai sitten hänellä on niin hyvä ystävä, että he ovat kuin paita ja peppu.
en tiedä auttaako tämä sinua eteenpäin.
22.09.2011 16:30
Hei
sinulla on montakin vahvuutta, sekä pari heikkoutta, niinkuin jokaisella.
ensimmäiseksi näen sinun kykysi puhua suoraan ja rehellisesti, osaat puhua sillä tavalla, että sinua kuunnellaan. et ole hermostuvaa tyyppiä. siksi sopisit työssä myös tiimiin.
sinulla on myös kätevät kädet, joilla osaat tehdä monia asioita. niissä virtaa paljon voimaa ja taiteellisuutta.
sinä teet aina yhden asian kerrallaan, etkä hötkyile. olet myös kasvattajana yksilinjainen ihminen, oli sitten kysymys lapsista tai eläimistä.
sinä suunnittelet aina eteenpäin, etkä hyväksy hetkellistä matalapainetta pysyvänä olotilana.
jotakin uutta ja tulevaa mietin. en näe mitään katastrofia, en sinnepäinkään. ennemminkin seesteistä ja rauhallista syksyä ja talvea. olet herkkä ihminen, sinua vetää puoleensa kaikenlainen mystiikka. olet varmaankin lukenut sellaisia kirjoja. mieleeni nousee näkötesti, et ehkä ole tarkistuttanut näköäsi pitkään aikaan. ja kätesi ovan kylmänarat.
minulla on sellainen tunne, että olemme kirjoitelleet aikaisemminkin.
pienenä heikkoutena näen itsetuntosi, jota voisit hieman vahvistaa. luota itseesi, näethän jo ympäriltäsi sen kaiken, mitä olet saanut aikaan.
jollakin läheiselläsi on allergia ja hänen on päästävä eroon kissastaan. tuo nyt ei liity varsinaisesti sinuun, mutta tuli vain mieleeni.
etene vain omaa rytmiäsi eteenpäin, sehän on sinulle tuttua ja luotettavaa.
22.09.2011 10:54
Hei
oikein hyvä ajatus! inhimillisyys auttaa myös sellaisen lääkärin kohdalla, jolla on sydäntä. kirjoita ihmeessä!
22.09.2011 10:34
Hei
sinä toivot minun olevan aidosti näkevä ja minä toivon sinun olevan aidosti positiivinen.
en ymmärrä miksi et päästä energioitasi kiertämään, vaan pidät ne lukkojen takana. mikä sinua jarruttaa? olisikohan sinun ihmissuhteesi mennyt karille, sitä tässä mietin.
on sellainen vanha totuus, että hyvään vastataan hyvällä. tee hyvä työ toiselle, niinkuin olet ennenkin tehnyt. siitä saat hyvää palautetta itsellesi.
koita nyt nostaa pää pystyyn!
22.09.2011 10:32
Hei taas
ystävyyskin on suuri ja arvostettava asia, se on hyvä teille kaikille.
tuo eläkeasia on vain monimutkainen, tarvitaan äärettömän paljon "puoltopisteitä" eri henkilöiltä, ennenkuin asia ratkeaa.
exäsi on pidettävä puoliaan lääkärillä käydessään.
en tiedä mikä loma tulee, mutta ei hän tosiaankaan vielä työkunnossa ole.
22.09.2011 10:09
Hei
et sinä ole kova, vaan kypsä nainen isolla "N"-kirjaimella. olet saanut paljon ilkeitä huomautuksia niskaasi, mutta olet selvinnyt niistä selkä ryhdikkäänä.
on sinua joskus itkettänytkin, vaikka yritätkin sitä peitellä.
sinun poikasi on herkkä miehenalku, hänellä on onnea elämässään. sinusta tulee tyylikäs mummo ja opetat lapsenlapsillesi monia asioita elämästä.
tytöstä tulee sinun pieni prinsessasi, ostat hänelle vaaleanpunaisen mekon ja viet hänet lasten teatteriin.
sinä voit kyllä saada tuon miehen rinnallesi, mutta siinä kuvassa näen teidät hieman iäkkäämpinä ihmisinä. miehellä on silloin harmaata hiuksissaan.
mutta sitä ennen tulee toinen mies kuvioihisi, hän on reipas ja ryhdikäs. olet sellaisessa onnellisessa (?) tilanteessa, että voit oikeastaan aina itse valita kumppanisi. sinulle sopii mies, joka tietää mitä haluaa.
näen sinut kookkaassa hirsitalossa, joka on lähellä vettä. siellä lauletaan ja soitetaan, nautitaan viiniä ja poltellaan kynttilöitä. siellä on myös taljoja.
minusta sinäkin olet taiteellinen ihminen, osaat paljon enemmän, kuin annat itsestäsi ymmärtää. et sinä ole kova, sinä olet vaatimaton.
21.09.2011 23:04
Hei
jäi niin vaivaamaan, että kiristin muistiani ja etsin sinua. nyt muistan, suo anteeksi!
tuo työharjoittelu antaa sinulle tällä hetkellä kosketusta uuteen, se on hyvä kokemus. mutta se ei ole viimeinen työpaikkasi ollenkaan. minusta tuo työpaikkahaastattelu olisi lupaavampi. mutta sekään ei ole viimeinen työpaikkasi.
sinä käyt koulua tai kurssia ja opit sieltä uutta tulevaan elämääsi ja uraasi. se on se tie, mihin sinun yrityksesi suuntautuvat. asunto menee vaihtoon, sinä lähdet uudelle alueelle. mutta ensin työ, sitten asunto, koska otat asiasi varman päälle.
niinkuin viimeksi juttelimme, sinun ihmissuhteesi ei ole se aito ja kaikkensa antava. sinä et saa sitä, mitä kaikkein syvimmin tarvitset. kun työ (ja valitettavasti asuminenkin) järjestyvät, sinä kohtaat sen ihmisen, josta kerroin.
sanoin valitettavasti, koska muutoksia tulee sen jälkeen paljon, ja ne ovat ihania.
aikaa en pysty kertomaan, mutta ei tässä vuosista puhuta. sinulle ei riitä järkiliitto, eikä turvallinen liitto, koska tämän nykyisen miehen kanssa jäät niin monesta tunneasiasta paitsioon.
kaiken kiireesi ja raastamisesi jälkeen sinä suunnistat meren rannalle, sinä opit uutta kieltä ja elät niin uudella tavalla, että et aio uskoa onneasi.
21.09.2011 22:53
Hei
arkuus on pahin vihollisena musikaalisena taiteilijana. se on sinulle avainsana, jota sinun pitää harjoittaa. esiintymiskykysi on hyvä, kunhan vain et menisi niin jumiin jännittämisessäsi.
kerron aina kaikille tuossa tilanteessa, että ottakaa berocca-poretabletti, se on vain tavallista magneesiumia. mutta se auttaa satavarmasti.
sinun on opittava sanomaan, että "minä osaan" ja "minä olen hyvä".
silloin alkaa tapahtua, kun opit nuo taikasanat ulkoa ja vakuuttavasti.
minä näen sinulla toisen ammatin ja musiikin hyvänä kakkosena. mutta ajattele, mitkä mahdollisuudet sinulla on! kun toinen työ vetää huonommin, painat toisella kaasua.
etsi käsiisi henkilöitä, jotka voivat auttaa eteenpäin. sinun on saatava rehellinen arvostelu esiintymisestäsi, sellaiselta henkilöltä, joka antaa rakentavaa palautetta. sinä löydät hänet lopultakin.
21.09.2011 22:24
Hei
kerrotko, että oliko s-postiosoitteessasi "d" ?
haluan muistaa sinut, mutta auta nyt vähän. tai muistatko suurinpiirtein päivämäärää?
21.09.2011 22:18
Hei
ei ihme, että hän on exäsi. teidän energianne ovat aivan erilaisia, en näe teissä kahdessa mitään yhdistävää väriä.
tottakai te pärjäätte ilman häntä, on ehkä parempi että hän ei olisi niin lähellä. sinä nimittäin voisit tavata muitakin miehiä.
exäsi eläkeasiat eivät ole aivan niin yksinkertaiset, kuin hän toivoisi. matkassa on mutkia, joita saa odottaa.
enkä muuten näe häntä kauaa ulkomaillakaan, hän ei ole sitä sorttia, joka jättää kaiken taakseen ja sanoo adios.
jos hän lähtee, hänelle tulee suunnaton ikävä takaisin suomeen. se taas on hyvä asia pojallesi.
21.09.2011 21:39
102 / 123